Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.04.2011 14:34 - ДЕН ЗА КРИЕНЕ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 5363 Коментари: 19 Гласове:
83

Последна промяна: 08.04.2011 15:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДЕН ЗА КРИЕНЕ
     
            на Чочо

Няма го.
Викам го:
"Мац - пис -пис -
къде си?"
Има само
Вятър -
отвън навътре
и отвътре навън...
"Къде си?" -
търся го...
Ето го! -
под леглото.
Гледа ме,
като котарак.
Кой може
да знае,
дали е "котка"?
Проговаря...
Отново е той.

8. 04. 2011.




Тагове:   Чочо,


Гласувай:
84



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bven - Надежда, щом проговаря - изкарай обучение за звероукротител!!!
08.04.2011 14:43
Сигурна съм, че ще бъде хубаво увлечение и за двамата! Мяу!:)
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей, Bven!
08.04.2011 14:47
Toй "проговаря" с интонация... С "мяу" говори. В повечето случаи не го разбирам. Но, напредвам. Той ме учи.:) Поздрави!
цитирай
3. silver4eto - Обичам котките! Защото са незав...
08.04.2011 14:50
Обичам котките! Защото са независими. =) Хубав ден и поздрави за теб сладкия ти писан. :)))
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - ps...
08.04.2011 14:50
"Oпитвам се да науча..." http://youtu.be/eUTEhEPONgc -––>>
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - Здравей! Благодаря ти, Silver4eто!:)
08.04.2011 14:54
silver4eto написа:
Обичам котките! Защото са независими. =) Хубав ден и поздрави за теб сладкия ти писан. :)))

Имахме кученце, но... остаря. Чочо е на дъщеря ми. Той е обожателен само към нея.
Да, независими са. Сега той ме опитомява...
Поздрави и на теб и хубава вечер!:)
цитирай
6. smani - Аз имах сиамец, обаче като стана ...
08.04.2011 16:10
Аз имах сиамец, обаче като стана голям котак много подивя и го пуснах на свобода в едно село. :)
цитирай
7. kalin8 - Поздравления за темата!
08.04.2011 18:15
Винаги има какво да се научи...
Б.
цитирай
8. ckarlet - Сигурно е гальовно и е забавно да ти ...
08.04.2011 19:36
Сигурно е гальовно и е забавно да ти говорят очите му!
Поздрави!
цитирай
9. stela50 - Винаги има на какво да ни научат домашните любимци ...
08.04.2011 19:53
Важно е ,че се разбирате и напредваш в обучението .
Поздрави и прегръдки за всички в къщи !...и да слушате Чочо...
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Smani!
09.04.2011 00:22
smani написа:
Аз имах сиамец, обаче като стана голям котак много подивя и го пуснах на свобода в едно село. :)

O, със сигурност и на двама ви не е било леко един без друг. Навикът в такъв случай е безпомощен според мен. Дано е щастлив в селото на воля.:)
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - kalin8 - Поздравления за темата!
09.04.2011 00:25
kalin8 написа:
Винаги има какво да се научи...
Б.

Здравей, Борисе! Да, винаги има какво да се научи. Поздрави!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ckarlet!
09.04.2011 00:27
ckarlet написа:
Сигурно е гальовно и е забавно да ти говорят очите му!
Поздрави!

Да! Не мога да опиша с думи... Той не е коте, със сигурност. Много е умничък и безкрайно добър.
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - stela50 - Винаги има на какво да ни научат домашните любимци ...
09.04.2011 00:33
stela50 написа:
Важно е ,че се разбирате и напредваш в обучението .
Поздрави и прегръдки за всички в къщи !...и да слушате Чочо...

Здравей, Таничка!:) Въобразявам си, че напредвам. Никога не мога да знам със сигурност. Общо взето, го слушаме.:) Сърдечни поздрави и на вашето любимче (любимка:) и разбира се, на всички в къщи!
цитирай
14. makont - Нацелувай го, Наде, този малък котаран!
09.04.2011 11:47
Усмихнат уикенд!
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Майче!:)
09.04.2011 14:08
Как позна?:) Целувам го непрекъснато. Нормална котка, да ми е издрала лицето досега. Но Чочо е възпитан от дъщеря ми. Тя го осинови от улицата, когато беше на 3 месеца. Просто го докосна по носа. Той е мнителен и се крие от чужди хора. Такъв беше и като малък, но на нея позволи да го докосне по носа.:) После, тя му отвори вратата и го опитоми.:) Въпреки, че е алергична към котки. Когато беше много малка, хората се чудеха, как позволявам на момиченцето си да води на разходка тигров боксер известен със свирепостта си - беше нападал собственика си - беше го държал за гърлото! Тя може да опитоми и лъв. Колкото до Чочко, той не е котка. Хубава събота и неделя и на теб!:)))
цитирай
16. aqualia - Опитомена си, Надя, то се вижда!
09.04.2011 18:40
Хубав любимец имаш, да ти е все така вдъхновително-сладък!
А ти криеш ли се от него?
Браво на дъщеря ти, има фин усет за животинките. И при нас е така, момчето ми си общува с котето Рая, като я целува с нослето си, така както би го направила и тя, можеш да си представиш картинката...

А котетата ме учат на нещо много мъдро - да не се отказвам никога, като тях!

Благодаря ти за човешкото стихотворение, отвори ми душата.
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Лили...:)
09.04.2011 22:47
Дано съм истински опитомена.:) Да, понякога се крия от него. И гледам като човек.
Целувам го по главичката като майка котка.:) Много хубаво си го казала - "вдъхновително сладък" е!:)
Значи и вие си имате котаранче.:) Рая... Името е прекрасно. Да, хубаво е за децата, а и за нас. Това е естествено. Другото не е. Омразата към животните...
Дъщеря ми е вегетарианка. Когато стана на 14 години, бяхме в Канада и така реши. Тя от малка имаше много животни и се грижеше за тях, четеше книги, как да ги гледа. Имахме папагалчета, гущери, рибки, жаба - :))), таралеж -:))), червенобуз Костенурчо..., морско свинче - Джо... Най-сладък беше Дорфи - кучето на сестра ми, много го обичахме г-н Дакелански...
Да, природата винаги ми е липсвала. Сега си давам сметка и не е късно. :)
Аз ти благодаря, че си спомних... Хубава вечер, Лили! Поздрави на сина ти и на Рая!:)
цитирай
18. zabavnata - Добро утро, Наде!
11.04.2011 07:59
Не е лошо леко да ти липсва. Все пак сигурно му е приятно, че се тревожиш за него.
На бас, че ако му отвориш вратата да си ходи няма да го направи. Тези животинки силно се привързват към стопаните си, а пък той понеже е "мъж" към стопанката.:)))
Поздрави го този Чочо от мен и го цункай по нослето!;)
Успешна седмица!:)
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - Добро утро, Ани!:)
11.04.2011 10:41
Благодаря!:) И той те поздравява. Ще дойдеш да го видиш един ден. Хубава пролетна седмица!:) Той е беглец и катерач по борове.:) Но това е дълга история... Поздрави!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3280035
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43585