Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
28.05.2011 09:26 - КАРМИЧНО
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 20360 Коментари: 52 Гласове:
88

Последна промяна: 28.05.2011 09:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КАРМИЧНО

Усмивка.
И още една.
После
много усмивки...
Усмивка -
като стена,
зад която
събличаме
своите имена,
непознати
от други животи...
И оставаме
по душа -
една карма
двама пилоти.


28. 05. 2011.

www.youtube.com/watch?v=X_z7Uju90aI




Гласувай:
91



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Добро утро ,Надя ... Прекрасно е утрото днес .
28.05.2011 09:41
Кармично ...Наниз от усмивки ,животи имена ...
В няколко реда - много силни неща .Стихът ти е великолепен .
Поздравления ,мила !
цитирай
2. taidzi - Пресъздаване на кармичните зав...
28.05.2011 09:46
Пресъздаване на кармичните зависимости с усмивка и рима :) Поздравление , сполучливо е :)
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - stela50 - Добро утро ,Надя ... Прекрасно е утрото днес .
28.05.2011 09:52
stela50 написа:
Кармично ...Наниз от усмивки ,животи имена ...
В няколко реда - много силни неща .Стихът ти е великолепен .
Поздравления ,мила !

Добро утро, Таничка! Да, хубаво утро... Благодаря ти от сърце. Поздрави!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - taidzi - Пресъздаване на кармичните зав...
28.05.2011 09:55
taidzi написа:
Пресъздаване на кармичните зависимости с усмивка и рима :) Поздравление , сполучливо е :)

:) Здравей, Tаidzi! Не се знаем от предишни животи. Ако трябва да съм буквална - срещнахме се за първи път в този. Може би срещата е кармична. Благодря ти! Поздрави!:)
цитирай
5. анонимен - В искрата има огън
28.05.2011 10:37
и обратно.... :)))) Важното е да се гори във всички превъплъщения. Привет, Наде!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Слави!:)
28.05.2011 10:44
Да, да гори... Огънят е свещен.:))) Сърдечни поздрави в къщи!:)
цитирай
7. mt46 - Благодаря за усмивката, Надежда!
28.05.2011 11:06
И за скритото зад нея... :))
цитирай
8. iliada - Много хубав стих,Наде!
28.05.2011 11:08
Поезията явно ти се отдава много!Поздрави!
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - mt46 - Благодаря за усмивката, Надежда!
28.05.2011 11:17
mt46 написа:
И за скритото зад нея... :))

Здравей, Марине! Имаше една песен.. "Parole, parole, parole...". Май на Далида и Ален Делон. А тази я слушах като дете на един грамофон. В изпълнение на Франк Синатра! Много го обичам. Родителите ми имаха грамофон и плочи. Чайковски, Бетовен, Пучини, Нат Кин Кол... и много джаз.:) "Аэ, този джаз!" Доста ретро. Поздрави!:)))
цитирай
10. ivankalilova - Чудесен стих!Приемам с удоволс...
28.05.2011 11:20
Чудесен стих!Приемам с удоволствие твоята усмивка, и от сърце ти подарявам и моя-топла, приятелска, с много обич!:)))
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - iliada - Много хубав стих,Наде!
28.05.2011 11:25
iliada написа:
Поезията явно ти се отдава много!Поздрави!

Здравей, Или! Поезията, да... Донякъде.:) Виж, за други неща, не знам.:)))
Поздрави и ти благодаря, че ми гостува!:)
цитирай
12. dmv - Знаеш ли, понякога си мисля, че т...
28.05.2011 11:25
Знаеш ли,понякога си мисля,че това,което е извън нашите възприятия и усещания за света- е точно това,което ти описваш,с една дума малките неща..само понякога,друг път,просто не съществува...
Виждам,че всички търсят скрит смисъл в думите ти,на мен ми харесват като стих..:)))
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - ivankalilova - Чудесен стих!Приемам с удоволс...
28.05.2011 11:27
ivankalilova написа:
Чудесен стих!Приемам с удоволствие твоята усмивка, и от сърце ти подарявам и моя-топла, приятелска, с много обич!:)))

Здравей, мила Ваня и отново, честит юбилей! Много ме зарадва твоя постинг. Светъл и пълен с надежда, с вяра в доброто... Бъди здрава и много щастлива!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - dmv - Знаеш ли, понякога си мисля, че т...
28.05.2011 11:35
dmv написа:
Знаеш ли,понякога си мисля,че това,което е извън нашите възприятия и усещания за света- е точно това,което ти описваш,с една дума малките неща..само понякога,друг път,просто не съществува...
Виждам,че всички търсят скрит смисъл в думите ти,на мен ми харесват като стих..:)))

:) Здравей, Дориан! Радвам се, че си тук.:) Ами, това стихотворение е доста незащитено.:))) Т.е. "открито". Благодаря ти! А малките неща са всъщност самия живот. В тях е силата на нежността му, в тях вярвам и аз.
цитирай
15. dmv - Мълчание,
28.05.2011 11:57
Аз съм от невъзпитаните,влизам с трясък,не поздравявам,опустошавам и си заминавам..:)Такъв съм си..
Хубаво е да имаш вяра...
Иска ми се,да съм позитивен...
А да и да кажа нещо умно,но май ми се дреме и заминавам наобратно в пещерата..
Знаеш ли,всъщност най-странното е,че змейовете спят "на кравайче",..като кучета
Нямам идея защо,навик от пра-стари времена..:)
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - :) Точно такъв трябва да бъде истинският Змей!:)
28.05.2011 12:12
Поздрав за теб от Тони Димитрова - "За тебе хората говорят...":) http://youtu.be/R-u5pxr8c4g
Кучетата не винаги спят на кравайче. Кучето на сестра ми, Дорфи, спеше понякога като човек... Мисля, че на кравайче спят бебетата. Не се сърди, не искам да те обидя, така мисля.:) Това е знак, че си истински Змей. Има нещо вълшебно... Лек сън, Дориан!:)
цитирай
17. ckarlet - И още много искрени усмивки от мен, ...
28.05.2011 12:26
И още много искрени усмивки от мен, Мalchaniaotnadejda7!
Поздрави!
цитирай
18. анонимен - Очарователна е кратката и стройна форма.
28.05.2011 12:28
Според мен е най-добрият ти стих.
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - ckarlet - И още много искрени усмивки от мен, ...
28.05.2011 12:38
ckarlet написа:
И още много искрени усмивки от мен, Мalchaniaotnadejda7!
Поздрави!

Здравей, Ckarlet!:) И на теб, от сърце! Радвам се, че поспря при мен... Светъл ден!:)
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - poligor - Очарователна е кратката и стройна форма.
28.05.2011 12:40
poligor написа:
Според мен е най-добрият ти стих.

Здравей, Poligor!:) Благодаря за куража! Имах някои съмнения точно за този стих... :) Поздрави!
цитирай
21. veninski - Поздрави и от мен!
28.05.2011 13:23
Поздрави и от мен!
цитирай
22. megg - Усмивката
28.05.2011 13:23
Побрала всичкото на човека - от днес и вчера... И - утре!
И оставаме
по душа -
Усмихната душа, огледана в хубави стихове!
Поздравления, Наде! :)
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - veninski - Поздрави и от мен!
28.05.2011 13:34
veninski написа:
Поздрави и от мен!

Здравей, Васко!:) Поздрави на магичната българска планина! Очаквам да прочета твоята книга.
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - megg - Усмивката
28.05.2011 13:42
megg написа:
Побрала всичкото на човека - от днес и вчера... И - утре!
И оставаме
по душа -
Усмихната душа, огледана в хубави стихове!
Поздравления, Наде! :)

Здравей, Megg!:) Благодаря ти... Много си мила. Светъл и нежен ден! Поздрави!:)
цитирай
25. aqualia - Охо, и оставаме по душа!!!
28.05.2011 13:49
Наде, не можах да се въздържа да не го отбележа пак, и пак, и пак!
На действието са му необходими пилоти! Успешен полет на тандема!
цитирай
26. compassion - невероятно съвпадение
28.05.2011 13:57
и аз преди две години написах такава идея, но в проза. Ще я прочетеш в романа.
Изумително стихотворение ....
цитирай
27. tota - Поздрави, Наде!
28.05.2011 13:58
"И оставаме
по душа -
една карма
двама пилоти."

Това е самият живот ...

Хубав ден!


цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - aqualia - Охо, и оставаме по душа!!!
28.05.2011 14:08
aqualia написа:
Наде, не можах да се въздържа да не го отбележа пак, и пак, и пак!
На действието са му необходими пилоти! Успешен полет на тандема!

Здравей, Лили!:) Благодаря ти... И твоята графика много ми хареса.:) Поздрави!
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - compassion - невероятно съвпадение
28.05.2011 14:12
compassion написа:
и аз преди две години написах такава идея, но в проза. Ще я прочетеш в романа.
Изумително стихотворение ....

Здравей, Руми!:) Много се радвам. Няма нищо по-прекрасно от такива съвпадения... Непременно ще прочета. Благодаря ти! Успех на "Проектът"!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - tota - Поздрави, Наде!
28.05.2011 14:14
tota написа:
"И оставаме
по душа -
една карма
двама пилоти."

Това е самият живот ...

Хубав ден!



Здравей, Ати! И аз ти благодаря за вдъхновените постинги... Всичко най-хубаво от сърце!
цитирай
31. monaliza121 - После много усмивки.
28.05.2011 14:48
Море от усмивки...
И в него две души ... капитани далечно плаване.

Привет, Надя!:))
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - :)
28.05.2011 15:09
Здравей, Тинче! Светло да ти е и усмихнато това лято! И да докоснеш хоризонта... Привет!:)
цитирай
33. makont - Ох, как хубаво си го написала,
28.05.2011 17:14
не може усмивка, без любов и любов без усмивка, за всичко душа си трябва. И аз ти се усмихвам Наденце, влюбена и усмихната съботна вечер!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - Благодаря, Майче!:)
28.05.2011 17:45
Влюбена и слънчева вечер на теб! С много обич... Поздрави от сърце!:)
цитирай
35. bven - Може би с една усмивка започва всичко...
28.05.2011 20:15
Не знам дали е така, но ме караш да се замислям, Надежда:
събличаме
своите имена,
непознати
от други животи...
Нали за това са поетите - да ни накарат да мислим, да чувстваме, да горим.
Хубава вечер и много усмивки на malchaniaotnadejda7 !:))))
цитирай
36. babaelenica - Не знам защо,
28.05.2011 20:38
но си представям един китайски параван с красиви рисунки в червено.
Задължително червено.
Защото червеното е цветът на страстта.
Страст на двама за двама.
:))))
цитирай
37. kometapg - Две съдби в едно! Поздрави за хуб...
28.05.2011 21:53
Две съдби в едно! Поздрави за хубавия стих!:)
цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - bven - Може би с една усмивка започва всичко...
28.05.2011 22:14
bven написа:
Не знам дали е така, но ме караш да се замислям, Надежда:
събличаме
своите имена,
непознати
от други животи...
Нали за това са поетите - да ни накарат да мислим, да чувстваме, да горим.
Хубава вечер и много усмивки на malchaniaotnadejda7 !:))))

Здравей, Мими!:) Да, затова са поетите... Благодаря ти и ти ме караш да се замислям и да... опитвам да го предам в стих. Ако ви нямаше вас, моите приятели тук, голяма част от тези стихотворения или нямаше да ги има или нямаше да са същите. Макар, че тази поетична книга, която написах тук, в блога е посветена. Поздрави и ти благодаря за всичко!
цитирай
39. malchaniaotnadejda7 - babaelenica - Не знам защо,
28.05.2011 22:21
babaelenica написа:
но си представям един китайски параван с красиви рисунки в червено.
Задължително червено.
Защото червеното е цветът на страстта.
Страст на двама за двама.
:))))

Здравей, Ели! Радвам се, че си тук:) Аз знам защо го виждаш така. Защото червеното е и свят цвят - "набожен"... Не религиозен, а набожен. Ти пък сега ми припомни и бяло знаме с червен кръст на него. Знамето също може да бъде параван на страстта на Бог. Но винаги "страст на двама за двама". Хубаво си го казала. Всъщност, това е целият свят. Хубава вечер, Ели!:)
цитирай
40. malchaniaotnadejda7 - kometapg - Две съдби в едно! Поздрави за хуб...
28.05.2011 22:29
kometapg написа:
Две съдби в едно! Поздрави за хубавия стих!:)

Добър вечер, Светле! Да, благодаря ти за това... Ще продължа. В друг стих.:)
Приятна вечер и до скоро!:)
цитирай
41. 4aiotgluhar4e - Оставаме по душа, но все по-рядко. . ...
29.05.2011 00:00
Оставаме по душа, но все по-рядко... А някои изобщо не остават, защото нямат душа.
Надя, пак си направила чудо от кратката форма! И аз, както винаги, искам да ти изпратя музика :)
http://www.youtube.com/watch?v=My_udwif6BY&feature=related
цитирай
42. malchaniaotnadejda7 - Djivan Gasparyan!
29.05.2011 00:48
Невероятна музика... Сякаш съм я слушала преди хиляди години, много странно. А за първи път я чувам. Цветята и залеза... Благодаря ти, Чайче! Ефирни сънища!
цитирай
43. erato7 - Поздрави, Надюшка!
29.05.2011 07:46
"От усмивката, намръщеният ден просветлява,
от усмивката, дъгата се събужда...":))))
цитирай
44. agg - ***
29.05.2011 13:33
Красиво, кратко, силно - като за събуждане!
цитирай
45. dmv - Пак четох,пак ми хареса:)
29.05.2011 21:45
Пак четох,пак ми хареса:)
цитирай
46. malchaniaotnadejda7 - erato7 - Поздрави, Надюшка!
29.05.2011 21:47
erato7 написа:
"От усмивката, намръщеният ден просветлява,
от усмивката, дъгата се събужда...":))))

Здравей!:) Радвам се, че ме посрещаш, мила Erato7!:) Днес беше много романтичен ден. Бях в Железница... Беше красиво, разбира се, но... аз прах родопските одеяла и копривщенските кебета на тепавицата!:) Беше прекрасно... Как грееха на слънцето! Като събудена дъга. А сега вали, святка и трещи при мен, но не мога да се събудя. Знаеш ли, от вчера, всичко ми е като насън. (Пак светкавица!) Като в пра пра времената на дъждовете... Толкова ме зарадва, че точно ти си тук!:) Поздрави и до скоро!
цитирай
47. malchaniaotnadejda7 - agg - ***
29.05.2011 21:54
agg написа:
Красиво, кратко, силно - като за събуждане!

Здравей, Agg! Благодаря ти... Колко странно и хубаво е, че и ти и Erato7, която много обичам, говорите за "събуждане", а аз вървя към точно обратното на това, като насън.:))) Поздрави!
цитирай
48. malchaniaotnadejda7 - dmv - Пак четох,пак ми хареса:)
29.05.2011 22:00
dmv написа:
Пак четох,пак ми хареса:)

На мен пък ми хареса урока, който научих с постинга ти за мушицата. Днес видях една такава огромна муха и... си спомних за китайската мъдрост.:)
Благодаря ти, Дориан, държа на мнението ти. Поздрави и до скоро!
цитирай
49. dmv - Пак четох, пак ми хареса:) На мен ...
29.05.2011 22:09
malchaniaotnadejda7 написа:
dmv написа:
Пак четох,пак ми хареса:)

На мен пък ми хареса урока, който научих с постинга ти за мушицата. Днес видях една такава огромна муха и... си спомних за китайската мъдрост.:)
Благодаря ти, Дориан, държа на мнението ти. Поздрави и до скоро!

:).Мислех че тепавицата в Железница я няма:)Радвам се,че някой,не й е посегнал..Аз съм ползвал тази в Трявна,перат уникално:)
цитирай
50. alexs - Хубавите неща
29.05.2011 22:56
започват с усмивка :)
Поздрави и приятна вечер!
цитирай
51. malchaniaotnadejda7 - dmv:).Мислех че тепавицата в Железница я няма:)Радвам се,че някой,не й е посегнал..
29.05.2011 23:47
:) Хубавото на тази тепавица е, че сякаш е твоя, лична, в двора ти... Нещо като копривщенските пет речици. И много различно в същото време. Защото реката в моя роден град не е отклонена от пътя. Като при тепавицата. Реката е живо същество. Самият път... Макар че аз никога не съм прала в река. Но някога й подарих най-любимата си играчка - един малък пумпал. Хвърлих го на Тополница... Беше приказно. Наистина.
цитирай
52. malchaniaotnadejda7 - alexs - Хубавите неща
29.05.2011 23:59
alexs написа:
започват с усмивка :)
Поздрави и приятна вечер!

Да, Алекс, с хубавите неща е така. Траят вечно. Като реките и дърветата, като зеленото, което свети в усмивките...:) Как блестеше зеленото днес, отразяваше, приютяваше... Жената от тепавицата разказа, че човекът, който така хубаво посвири на кавал, идвал винаги при тепавицата, всяка неделя... После мина възрастен мъж, послуша, спусна се долу и извади от раницата си дървен дудук. Слезе при свирача и му го подари. Каза, че бил от ствол на бъз... Измайсторил го, но не можел да свири. Хареса ми твоята песен сутринта. А най-много личицето на малкото ви момиченце. Децата са нашите най-хубави песни... Много е сладка.:) Поздрави на милото ти семейство и приятна вечер!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3280575
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43585