Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.08.2011 10:00 - ДОКАТО
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 10669 Коментари: 36 Гласове:
94


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ДОКАТО

Отрязъка от време
пак подреждам -
Причува ми се дъжд
като подарък
от думи и усмивки -
Колко тихо отидоха
приятелите мои,
за да се поразходят
на небето.
Причува ми се дъжд
като прегръдка -
Горящи сълзи
като свещи -
в предверието
на сърцето
прогарят мрака...
Колко тихо!
Навярно
някого ще срещна.

3. 08. 2011.
http://www.youtube.com/watch?v=_hUyJQa7I0o&feature=related




Тагове:   приятелите,


Гласувай:
94



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tili - Навярно :)))
04.08.2011 10:32
@@@@@@@@@@@@@@@@@
цитирай
2. dushka - Тъжно...
04.08.2011 10:35
http://www.youtube.com/watch?v=ErHjoTtQo0s
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - tili - Навярно :)))
04.08.2011 10:42
tili написа:
@@@@@@@@@@@@@@@@@

Хубав откъс от време си подбрала, Тили! От Хорхеево време... Здравей!:)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - dushka - Тъжно...
04.08.2011 10:46
dushka написа:
http://www.youtube.com/watch?v=ErHjoTtQo0s

Благодаря за поздрава, Dushka!:) Есента е любимим мой сезон, а дъждът - любимото състояние на водата, която пък... Която е най-удивителна от всичко материално, което познавам. Радвам се, че поспря при мен. Хубав ден!
цитирай
5. bven - Наде, всичко подреди, нареди и иди се разходи!:)
04.08.2011 10:53
Всеки ден ни е подарен, има всичко, за да бъдем щастливи. Греби с пълни шепи от това, което ти се дава. Нека сме благодарни на Вселената, че мисли за нас и ни обича!:)))
цитирай
6. scarlety - Думите ти
04.08.2011 11:37
ми навяват усещане за спокойствие,самота,тиха тъга и очакване!
Хареса ми,Наде! Поздрави!
цитирай
7. megg - Дъжд -
04.08.2011 11:53
като небесна милувка, утаена в спомени. Като очакване ...
Красива тъга се улавя, Наде!
Поздравления за стихотворението!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - bven - Наде, всичко подреди, нареди и иди се разходи!:)
04.08.2011 12:00
bven написа:
Всеки ден ни е подарен, има всичко, за да бъдем щастливи. Греби с пълни шепи от това, което ти се дава. Нека сме благодарни на Вселената, че мисли за нас и ни обича!:)))

:) Здравей, Мими! Благодаря ти, да, така е. Ето сега ми хрумна приказка за Вселената.:) Ще се казва: "Приказка без карй"или "Приказки без край"... Това е проблема - да наредя всичкото.:))) Хаос! Как се укротява опърничивия хаос, който носим... Светъл ден на теб!:)

цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - scarlety - Думите ти
04.08.2011 12:06
scarlety написа:
ми навяват усещане за спокойствие,самота,тиха тъга и очакване!
Хареса ми,Наде! Поздрави!

Здравей, мила Scarlety!:) Всъщност, вие сте скъпи приятели, с които споделям всичко ставащо. Май трябва този блог от поезия да се премести в "дневници":))) Благодаря ти за "тихата тъга"...:) Дано един божи ден се докосна и до "светлата печал".:) Бъди здрава и щастлива! Поздрави!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - megg - Дъжд -
04.08.2011 12:24
megg написа:
като небесна милувка, утаена в спомени. Като очакване ...
Красива тъга се улавя, Наде!
Поздравления за стихотворението!

:) Здравей, Megg! Остава да разбера по какво по-точно тъгувам. Приятелите ми са винаги до мен, независимо, дали не са физически тук. Винаги е било така. Даже приживе, някои се сърдиха - "Минава време, къде си! Защо не се обаждаш!" А аз искрено се учудвах - "Как така! Всеки ден мисля за теб!" Но когато хората ги няма до нас го усещаме и започваме да ценим всеки миг от този живот тук и сега. И как понякога го пилеем за глупости, как изтича като пясък в разсеяните ни ръце... Познати неща. Благодаря, че ми гостува. Поздрави!
цитирай
11. zebb - Трудно е за коментиране - толкова е ...
04.08.2011 12:49
Трудно е за коментиране - толкова е хубаво!
Поздрави, Надежда! :)
цитирай
12. milamam - Тъгуваш за тъгата. Странно усещ...
04.08.2011 13:18
Тъгуваш за тъгата.
Странно усещане. Всичко сякаш ти е наред, но не съвсем.
Интересни същества сме това, хората :)))
А ти си и толкова чувствително :)))
Та повече усмивки или повече тъга да ти пожелая? :)))
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 11. zebb - Трудно е за коментиране - толкова е ...
04.08.2011 14:09
zebb написа:
Трудно е за коментиране - толкова е хубаво!
Поздрави, Надежда! :)

Здравей, Zebb! Хубаво е, че си тук.:) Благодаря ти и за онзи невероятен стих от Петьофи... Бъди здрав!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - milamam - Тъгуваш за тъгата. Странно усещ...
04.08.2011 14:17
milamam написа:
Тъгуваш за тъгата.
Странно усещане. Всичко сякаш ти е наред, но не съвсем.
Интересни същества сме това, хората :)))
А ти си и толкова чувствително :)))
Та повече усмивки или повече тъга да ти пожелая? :)))

Да, странно, Milamam, наистина... И красиво. Сякаш бях с тях, макар за мъничко, докато го записвах. С обич... Те си знаят. Благодаря ти! Пожелай ми да бъда, каквото и да значи това.:) Да бъда заедно с вас, скъпите ми хора тук, в Блог. бг.:) Това е... Поздрави!
цитирай
15. stela50 - Красива тъга ... нежноспоменна ,чиста .
04.08.2011 15:08
Стихът ти ме докосна силно , Надя ...Улових и светли чувства ,
стаена обич , съприкосновение с доброто ,желание за хармония
и близост . Прекрасен е , скъпа ...
Поздрави и прегръдки !
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Таничка!
04.08.2011 15:51
Благодаря ти... Много си мила. Нежноспоменна тъга... Измислила си нова дума!:) Прегръщам те! Хубав ден и до скоро...
цитирай
17. ckarlet - Този дъжд ми напомни за много неща. . ...
04.08.2011 19:40
Този дъжд ми напомни за много неща...За една тиха прегръдка, молба за нежност, късче хубави спомени, но и малко тъга...
Поздрави за хубавото стихотворение, Мalchaniaotnadejda7!
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Въздишка, свещичка и две капки дъжд...
04.08.2011 19:46
Прегръщам те, Надя, защото е срамота да коментирам такава изповед.

П.П. Имаш ли пръст в изложбата на Георги Трифонов?
цитирай
19. kalin8 - Поздравления за стиха!
04.08.2011 19:55
Чудесен е!
И чудесно чувство го води!
Б.
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - ckarlet - Този дъжд ми напомни за много неща ...
04.08.2011 20:23
ckarlet написа:
Този дъжд ми напомни за много неща...За една тиха прегръдка, молба за нежност, късче хубави спомени, но и малко тъга...
Поздрави за хубавото стихотворение, Мalchaniaotnadejda7!

Благодаря ти, Ckarlet! Благодаря, че си тук... Хубава вечер!
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 4aiotgluhar4e - Въздишка, свещичка и две капки дъжд...
04.08.2011 20:28
4aiotgluhar4e написа:
Прегръщам те, Надя, защото е срамота да коментирам такава изповед.

П.П. Имаш ли пръст в изложбата на Георги Трифонов?

Здравей, Чайче! И аз те прегръщам. Благодаря ти!

Не, не събрах кураж да отида вчера. Написах това... Георги никога не ме е рисувал. Скъп, непрежалим приятел.
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - kalin8 - Поздравления за стиха!
04.08.2011 20:30
kalin8 написа:
Чудесен е!
И чудесно чувство го води!
Б.

Здравей, Борисе! Драго ми е, че ми гостуваш. Благодаря ти... Поздрави!
цитирай
23. iliada - Прегръдки , Наде!
04.08.2011 22:39
Прегръдки , Наде!
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Или!
04.08.2011 23:02
Благодаря ти, че си тук.. Сърдечни поздарви на теб, Плевен и греещите ти картини, които толкова искам да видя "на живо".:) Прегръщам те!
цитирай
25. sevdabg - Тъжно и истинско...
05.08.2011 13:00
Много размисли и силни чувства...
провокира в мен.
И още едно нещо.
Да те прегърна мила !
Да помълчим !
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - Благодаря ти, Севде! ...
05.08.2011 13:23
Благодаря и за Casablanca! Ингрид Бергман и Хъмфри Богарт... Незабравим филм.
Такова кино ние никога не можем да направим. Защото самите ние не сме дорасли за това. Това не опира до пари, а до други неща. И аз те прегръщам!
цитирай
27. vandela007 - Винаги ти се възхищавам на начина, ...
06.08.2011 06:54
Винаги ти се възхищавам на начина, по който се изразяваш. Човешки чувства и преживявания, а поднесени от теб по толкова поетичен начин!
Поздравления!
И приятелска прегръдка :)))
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ваня!
06.08.2011 08:59
Много се радвам, че ми гостуваш.:) Начинът е, че казвам това, което чувствам. Някак повече от това, което мисля. Но случва се понякога думите да ми изневеряват или аз на тях. Странна е тази среща между мен и тях. Всеки път... А в живия живот са непреодолима до небето стена. Наистина ме превърнаха в граница. При теб е истинско и затова ми харесва виртуалния ти дом. Бъди здрава и светло да ти е лятото! Прегръщам те!:)
цитирай
29. alexs - Отрязъка от време пак подреждам ...
06.08.2011 15:55
Отрязъка от време
пак подреждам -
Причува ми се дъжд
като подарък
от думи и усмивки -
Колко тихо отидоха
приятелите мои,
за да се поразходят
на небето.
**************
Ние сме преходни, а нашия отрязък едни ден свършва.....
Като цвят цъфи, прецъфтява, повяхва.....
Можем да оставим непреходни стойности, които остават след нас!
Да се радваме на всеки ден
от Бога подарен!
цитирай
30. kometapg - Много нежно, но някак носталгично. ...
06.08.2011 20:05
Много нежно, но някак носталгично. Поздрави!
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - alexs - Отрязъка от време пак подреждам ...
06.08.2011 23:01
alexs написа:
Отрязъка от време
пак подреждам -
Причува ми се дъжд
като подарък
от думи и усмивки -
Колко тихо отидоха
приятелите мои,
за да се поразходят
на небето.
**************
Ние сме преходни, а нашия отрязък едни ден свършва.....
Като цвят цъфи, прецъфтява, повяхва.....
Можем да оставим непреходни стойности, които остават след нас!
Да се радваме на всеки ден
от Бога подарен!

Здравей, Алекс! Да, може би... Ще останат. Ако оставим добро, то ще расте стократно с времето. Поздрави!
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - kometapg - Много нежно, но някак носталгично. ...
06.08.2011 23:04
kometapg написа:
Много нежно, но някак носталгично. Поздрави!

Здравей, Светле.:) Аз от малка изпитвам понякога носталгия. По всичко било и по това, което ще бъде. При мен е някак естествено, защото съм била на няколко годинки, когато родителите ми са напуснали Копривщица. Родният ми град. При мен носталгията е като клеймо. На непожизненост... Хубава вечер!
цитирай
33. makont - О Наденце, колко е тихо!
07.08.2011 19:01
Причува ми се дъжд! Ти пак си тъжна, подреждайки парчетата време. Искам да усетиш слънце, да чуеш птичите песни на разсъмване и закачките на щурците и така да наредиш пъзела на времето, че наистина да има дарове от думи и усмивки, но истински, точно тези, които искаш да чуеш. Поздрав от мен и успешна нова седмица!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Майче! Благодаря ти...
07.08.2011 20:07
Колко си мила, та ти си написала нещо толкова хубаво. Цяла импресия от думички си наредила като огърлица. Такъв подарък!:) Привечер обичам да получавам подаръци... Любимото ми време. Преди да си отиде светлината.:) И есента... Като дойде циганското лято, кръговратът ще се затвори и ще започне отначало. Тогава моето слънце ще е високо. И синьо. Обещавам.:) Прегръщам те!
Всичко най-хубаво и светло за теб от сърце!
цитирай
35. ivankalilova - Много често ще подреждаме. . . . о...
08.08.2011 11:22
Много често ще подреждаме ....отрязъка от време .Понякога много ще боли , но да се радваме на всеки лъч светлина, на всяка искрица нежност, на всяка частица обич...да даваме и да получаваме .....тогава, колкото и да ни е тъжно ....и въпреки всичко , все още с обич можем да прегърнем слънцето ......нима не е прекрасно ....
Прегръщам те, миличка и ти желая светла седмица!:)))
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - Здравей, мила Ваня!
08.08.2011 11:57
Благодаря ти, че ми гостуваш. Да, болките и радостите вървят ръка за ръка. И сякаш най-добре го е казал Александър Блок, в любимото стихотворение на Чайчето "Когда ты загнан и забит", в постинга й посветен на него.

"...Послушать тишину ночную:
Постигнешь слухом жизнь иную,
Которой днем ты не постиг;
...
Мороз, оледенивший кровь,
Твоя холодная любовь -
Все вспыхнет в сердце благодарном,
Ты все благословишь тогда,
Поняв, что жизнь - безмерно боле,
Чем quantum satis* Бранда воли,
А мир - прекрасен, как всегда."

Да, прекрасно е, както казваш, "с обич да прегърнеш слънцето" и... да целунеш небето.:) Имам един стар стих:
...
В този луд пилотаж,
в който днес ме отпрати -
Аз танцувам
върху крилото
на самолета.
Пада ми се!
И навярно
ще си счупя главата.
Но е страшно
и хубаво
да целунеш
небето.

И аз те прегръщам. Хубава седмица, Ваня!:)


цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3279766
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43584