Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.08.2011 09:44 - МИЛОСТИНЯ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 4905 Коментари: 12 Гласове:
65


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МИЛОСТИНЯ

Слепецът
тихичко почуква
с измислената си тояжка.
И после проси милостиня
от нас, невидимите хора,
видяли може би слепеца,
как разговаря
със земята
на непознат
за нас език.

18. 08 2011.
http://www.youtube.com/watch?v=121b4EUtVjs




Тагове:   милостиня,


Гласувай:
65



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - О, тъкмо ти гостувах и видях новото стихче,
19.08.2011 09:47
чудя се обаче кои са слепците. Дали не ние виждащите? И кое всъщност е измисленото? Поздрави, Наде!
цитирай
2. ckarlet - Отново стихотворение за размисъл, ...
19.08.2011 09:53
Отново стихотворение за размисъл, Мalchaniaotnadejda7!
пОЗДРАВИ!
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - makont - О, тъкмо ти гостувах и видях новото стихче,
19.08.2011 11:57
makont написа:
чудя се обаче кои са слепците. Дали не ние виждащите? И кое всъщност е измисленото? Поздрави, Наде!

:) Нямам, какво да добавя Майче... По-поетично казано, не може да бъде.:) Прегръщам те!:)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - ckarlet - Отново стихотворение за размисъл, ...
19.08.2011 12:02
ckarlet написа:
Отново стихотворение за размисъл, Мalchaniaotnadejda7!
пОЗДРАВИ!

Здравей, Ckarlet!:) Драго ми е, че ми гостуваш. Вчера, едно след друго, вървейки, се появиха тези четири стихотворения. За по-малко от час. Пих от горещите минерални извори на София след първото. Може би, това е причината...:) Тук са публикувани в реда на написването им... на улицата.:) Довечера - четвъртото.. Благодаря, че се отби. Бъди здрава и щастлива!
цитирай
5. stela50 - Човек трябва да се докосне до тази
19.08.2011 12:37
тояжка , за да опознае езика на който разговарят слепите със земята .
Размислящо и истинско ... Поздрави ,Надя !
А кой е наистина слепият ... и кой се нуждае от милостиня ...
Хубав стих !
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - stela50 - Човек трябва да се докосне до тази
19.08.2011 12:54
stela50 написа:
тояжка , за да опознае езика на който разговарят слепите със земята .
Размислящо и истинско ... Поздрави ,Надя !
А кой е наистина слепият ... и кой се нуждае от милостиня ...
Хубав стих !

Сляпа е твоята приятелка, Надежда, която често смята, че вижда, но всъщност, само гледа и едвам проглежда през мрежата на собствените си илюзии и заблуди, че може да улови слънчевите зайчета и да ги задържи в стих...:) Нещо такова. Затова последното, четвъртото стихотворение от вчерашния цикъл, нарекох "Равносметка". Аз се нуждаех от милостиня вчера. Аз пих от горещите извори на света София, аз не знаех накъде отивам. А слепия човек срещам не за първи път. Често е бил и в трамвая, свири на хармоника...Той сякаш се усмихваше... Вървеше, а сякаш поздравяваше земята с тояжката си, направена от изхвърлен корниз или стара ламарина, но с нея намираше пътя. Такава самоувереност и безгрижие лъхаше от него - празнична разходка. А моя милост гледаше като загубена в гъста и тъмна гора.:) И друго... Много от тези стихове тук, въобще нямаше да ги има без твоето присъствие и приятелство, без вдъхновението от това, което взаимно черпим един от друг, съблогерите... Благодаря ти за това, Таня! Няма да забравя, как миналото лято сънувах странно цвете, съвсем осезаемо, сред пясъци... Целият сън беше със символи, невероятен. Яви ми се покойната ми майка и видях цвете в пясъците... Като се събудих, ти бе написала за "Пясъчната лилия, царицата на цветята"... Това е. В блогрола ми е... Хубав ден, Таничка!:)
цитирай
7. tili - Слепецът, затворен в
19.08.2011 14:54
самотата си и очакващ внимание от света. Не е ли това всеки от нас? Почти винаги.
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - Да, Тили ...
19.08.2011 14:58
Всеки един от нас. Почти винаги... Благодаря ти за това. Пращам ти слънчеви зайци в сините лекокрили владения и... усмивки!:)
цитирай
9. alexs - Този стих ме кара да се замисля не съм ...
19.08.2011 20:49
Този стих ме кара да се замисля не съм ли и аз сляп за някои неща ! А на другите не искам да съм им съдник.......
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - alexs - Този стих ме кара да се замисля не съм ...
19.08.2011 21:21
alexs написа:
Този стих ме кара да се замисля не съм ли и аз сляп за някои неща ! А на другите не искам да съм им съдник.......

Здравей, Алекс! Така и трябва. Нека бъдем съдници единствено на себе си. Има кой да отсъди за нас.:)
цитирай
11. mrgreen - Гласувам с две ръце! Обаче много ...
21.08.2011 23:15
Гласувам с две ръце! Обаче много хора питат кой е, кои са? Не-знещият пита, следователно не вижда... Надявам се не съм бил груб. Целта на думите ми не бяха да обидят..
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - mrgreen - Гласувам с две ръце! Обаче много ...
22.08.2011 00:25
mrgreen написа:
Гласувам с две ръце! Обаче много хора питат кой е, кои са? Не-знещият пита, следователно не вижда... Надявам се не съм бил груб. Целта на думите ми не бяха да обидят..

Здравей, мистър Грийн!:) Винаги си добре дошъл. Не, не си груб, напротив... Знанието е достояние на малцина. Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3279366
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43584