Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
02.09.2011 11:00 - ФАКТ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 9006 Коментари: 28 Гласове:
82


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ФАКТ

Факт е логиката
на фактологията
за фактите на хватките -
Без ръкохватки
не можеш да се наложиш
в сервилниченето
на играта
по правилата
и отсърфираш себе си,
тъй както сервираш
на сергията на сърцето
всички палячовци,
оловни войници
и балерини...
Граховото зърно
на твоето име
убива
внезапните сънища.
И замирисва на синьо,
а не на балончета...
Факт е,
че няма
да има
някога ...
Факт.

1. 02. 2011.
http://www.youtube.com/watch?v=6IDHdFFkaoc&feature=relatedstart=1&autoplay=1







Тагове:   humanity,   Scorpions,


Гласувай:
82



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivankalilova - Чудесен стих. . . . . и прекрасна п...
02.09.2011 11:12
Чудесен стих.....и прекрасна песен!Благодаря мила !
Сърдечни поздрави!:)
цитирай
2. bven - Хубава тема за размисъл, Надежда!
02.09.2011 13:36
Хубав и светъл ден от мен!:)))
цитирай
3. jabalka - Привет от мен!
02.09.2011 14:18
Факт е...!?
Но дотогава- ще вдъхваме синьо!
цитирай
4. dushka - Здравей, Надежда!
02.09.2011 15:40
Стихът и песента са разтърсващи!
цитирай
5. stela50 - Факт ... на един дъх ... Браво ,приятелко !
02.09.2011 17:21
Невероятен стих ,страхотна музика ... Прекрасна си , Надя !
цитирай
6. makont - Да отсърфираш себе си, недей, Наде!
02.09.2011 17:40
По-добре синьо и балончета, по-добре е да няма факти, само усещания. Усмивки от мен и хубави празнични дни!
цитирай
7. elinora - Наде,
02.09.2011 17:56
пък Андерсен вярвал и в русалки! Факт! :)
Хубав стих, чист...
цитирай
8. kalin8 - Привет!
02.09.2011 18:05
Изглежда един не много приятен повод е породил нещо, което си заслужава!!!
Поздравления!
Б.
цитирай
9. ckarlet - Браво! Страхотно съчетание! ...
02.09.2011 20:49
Браво! Страхотно съчетание!
Поздрави!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - ivankalilova - Чудесен стих. . . . . и прекрасна п...
02.09.2011 21:14
ivankalilova написа:
Чудесен стих.....и прекрасна песен!Благодаря мила !
Сърдечни поздрави!:)

Аз ти благодаря, Ваня. Ако ви няма вас, моите приятели тук, нямаше да го има и този стих. А точно тази песен на "Скорпиънс" разбрах чак сега, въпреки че я обичах. Всичко хубаво за теб от сърце!
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - bven - Хубава тема за размисъл, Надежда!
02.09.2011 21:22
bven написа:
Хубав и светъл ден от мен!:)))

Добър вечер, Мария. Денят бе дълбок и провиден... Във виделото на това новолуние, срещнах скъп приятел.:) С лъчезарност. Значи, необикновен е бил... Хубава събота и неделя на теб!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - jabalka - Привет от мен!
02.09.2011 21:26
jabalka написа:
Факт е...!?
Но дотогава- ще вдъхваме синьо!

Привет, Ябълчице! Докато можем. "Ти можеш!" по Стайнбек... и, според разсейващата се светлина на синия спектър, пречупена в сърцата и в очите ни.
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - dushka - Здравей, Надежда!
02.09.2011 21:29
dushka написа:
Стихът и песента са разтърсващи!

Здравей, Душке! Радостно е, че си тук ... Благодаря ти!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - stela50 - Факт ... на един дъх ... Браво ,приятелко !
02.09.2011 21:30
stela50 написа:
Невероятен стих ,страхотна музика ... Прекрасна си , Надя !

Здравей, Таничка! Благодаря, че те има. Прегръщам те!
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - makont - Да отсърфираш себе си, недей, Наде!
02.09.2011 21:34
makont написа:
По-добре синьо и балончета, по-добре е да няма факти, само усещания. Усмивки от мен и хубави празнични дни!

:) Майче, ти си единственият човек, който може да ме накара да се усмихвам на ръба... , знаеш ли това. Божия воля. Ще правим каквото трябва, пък да става, каквото ще. Следващият стих ще е празничен и само за теб.:)
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - elinora - Наде,
02.09.2011 21:37
elinora написа:
пък Андерсен вярвал и в русалки! Факт! :)
Хубав стих, чист...

:) Здравей, Ели! Да, русалките са факт. Вярвам в тях и в ризите от коприва и в оръжието на доброто и приказното. Благодаря ти за присъствието!
цитирай
17. megg - Много силно стихотворение, Наде!
02.09.2011 21:39
Благодаря ти от сърце!
Светла вечер с дъх на изгряваща луна! :)
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - kalin8 - Привет!
02.09.2011 21:40
kalin8 написа:
Изглежда един не много приятен повод е породил нещо, което си заслужава!!!
Поздравления!
Б.

Добре дошъл, Борисе! Поводът е самият живот. Нищо повече или по-малко. Благодаря ти, приятелю. Бъди здрав и... бъди!
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - ckarlet - Браво! Страхотно съчетание! ...
02.09.2011 21:45
ckarlet написа:
Браво! Страхотно съчетание!
Поздрави!

Благодаря ти, мила Ckarlet! Хубаво е, че си тук... Светли събота и неделя, приятелко!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - megg - Много силно стихотворение, Наде!
02.09.2011 21:50
megg написа:
Благодаря ти от сърце!
Светла вечер с дъх на изгряваща луна! :)

Megg!:)... Луди води, но ще изплуваме, колкото да видим луната. Ясно, този път. Искам да запомня контура й, границите на светлината. Заради една светла вечер, винаги си струва. Прегръщам те!
цитирай
21. dmv - Бре, много фактология, много не...
03.09.2011 02:21
Бре, много фактология, много нещо:)
цитирай
22. makont - Знаеш ли Наденце,
03.09.2011 10:39
malchaniaotnadejda7 написа:
makont написа:
По-добре синьо и балончета, по-добре е да няма факти, само усещания. Усмивки от мен и хубави празнични дни!

:) Майче, ти си единственият човек, който може да ме накара да се усмихвам на ръба... , знаеш ли това. Божия воля. Ще правим каквото трябва, пък да става, каквото ще. Следващият стих ще е празничен и само за теб.:)

От дете съм забелязала, че карам всички да се усмихват и реших, че това е може би призвание. Дори и когато на мен ми е тежко, пак пускам шегички и всички около мен се усмихват. Чувството за хумор е толкова необходимо днес, пък и така ставаш по-малко раним. Когато си усмихнал един човек, той не може да ти направи след това зло, или поне в по-малка степен. Защитна реакция. Пробвай. Много добре се получава при данъчните, нали знаеш, че те са ми от другата страна на бариерата, но като отида на ревизия и още от самото начало се държа , сякаш се познаваме от сто години, предразполагам ги с някоя шегичка и те си се превръщат на обикновените хора, каквито всъщност са, а не в строги бирници, които трябва да ти одерат кожата. Така е и със всички. Но има хора, които са си някакви, как да го кажа, дърво по рождение, то просто си е нацупено и сърдито на целия свят. Е, там и аз съм безсилна. Прегръщам те горещо и ти желая хубави празнични дни!
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - dmv - Бре, много фактология, много не...
03.09.2011 11:35
dmv написа:
Бре, много фактология, много нещо:)

Факт :)
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - makont - Знаеш ли Наденце,
03.09.2011 11:44
makont написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
makont написа:
По-добре синьо и балончета, по-добре е да няма факти, само усещания. Усмивки от мен и хубави празнични дни!

:) Майче, ти си единственият човек, който може да ме накара да се усмихвам на ръба... , знаеш ли това. Божия воля. Ще правим каквото трябва, пък да става, каквото ще. Следващият стих ще е празничен и само за теб.:)

От дете съм забелязала, че карам всички да се усмихват и реших, че това е може би призвание. Дори и когато на мен ми е тежко, пак пускам шегички и всички около мен се усмихват. Чувството за хумор е толкова необходимо днес, пък и така ставаш по-малко раним. Когато си усмихнал един човек, той не може да ти направи след това зло, или поне в по-малка степен. Защитна реакция. Пробвай. Много добре се получава при данъчните, нали знаеш, че те са ми от другата страна на бариерата, но като отида на ревизия и още от самото начало се държа , сякаш се познаваме от сто години, предразполагам ги с някоя шегичка и те си се превръщат на обикновените хора, каквито всъщност са, а не в строги бирници, които трябва да ти одерат кожата. Така е и със всички. Но има хора, които са си някакви, как да го кажа, дърво по рождение, то просто си е нацупено и сърдито на целия свят. Е, там и аз съм безсилна. Прегръщам те горещо и ти желая хубави празнични дни!

Знам. Силните се усмихват, дори когато отвътре плачат. Но на теб ти е дадено от Бога. Нали те видях.:) И на теб много празничност, доброта и обич, Майче! И аз те прегръщам!
цитирай
25. mt46 - !
03.09.2011 13:20
Интересна фактология!...
А дали Надеждата е факт?... :))
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - mt46 - !
03.09.2011 13:24
mt46 написа:
Интересна фактология!...
А дали Надеждата е факт?... :))

Надеждата не е алкална, за разлика от нас.:) Носи знак на непожизненост.
Здравей, Марине!
цитирай
27. ognena71 - Прекрасен стих и прекрасна песе...
05.09.2011 01:16
Прекрасен стих и прекрасна песен!
Поздравления много ми хареса.
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - ognena71 - Прекрасен стих и прекрасна песе...
05.09.2011 09:18
ognena71 написа:
Прекрасен стих и прекрасна песен!
Поздравления много ми хареса.

Здравей, Ognena71! Приятелите да ме извинят, че не бях тук и пропуснах доста интересни постинги. Но... :) сега ще наваксвам. Благодаря ти, бъди здрава и успешна седмица на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267312
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566