Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.09.2011 20:01 - ЗАВИНАГИ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 10494 Коментари: 42 Гласове:
80


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ЗАВИНАГИ

Слепецът -
кучето го води.
А мен -
забравеното
чувство.
И питам се -
защо пребъдвам
в улиците
и нещата -
чертани
толкова отдавна
за винаги
от мен самата.

20. IX. 2011.
http://www.youtube.com/watch?v=53LnC9MDU6I&feature=related





Тагове:   a thousand kisses deep,


Гласувай:
80



Следващ постинг
Предишен постинг

1. turb04 - Филмът френски ли е?
20.09.2011 20:11
Филмът френски ли е?
цитирай
2. dushka - !
20.09.2011 20:20
Защото има много любов в сърцето ти...
цитирай
3. bven - Време на равносметка ...преди да поемеш в нова посока?
20.09.2011 20:29
Хареса ми, а клипът е разтърсващ. Сложно е за описание, Наде, а ти си го казала с малко думи:)
Привет от мен!:)
цитирай
4. alexs - Слепецът - кучето го води. А мен ...
20.09.2011 20:42
Слепецът -
кучето го води.
А мен -
забравеното
чувство.
--------------------
Сякаш сме слепци ........ а знаем ли къде отиваме !
цитирай
5. stela50 - Защото са чертани завинаги ... с любов .
20.09.2011 21:26
Прекрасен стих ...и удивителното изпълнение на Леонард Коен
в чудесен клип ..." Момичето на моста " с Ванеса Паради .
Благодаря ти , Надя ... Може би имах нужда точно от това .
Благодаря !
цитирай
6. yotovava - Вечни въпроси,
20.09.2011 21:28
които остават без отговор.

Валя
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - turb04 - Филмът френски ли е?
20.09.2011 21:53
turb04 написа:
Филмът френски ли е?

Извинявай, че така троснато ти отговорих. Спомени... Както и да е. Не знам. Не съм го гледала. Обичам песента на Леонард Коен и чувствах текста близък, затова. Поздрави!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - dushka - !
20.09.2011 21:55
dushka написа:
Защото има много любов в сърцето ти...

Душке, Здравей! Чак сега проумях, какво си ми написала. Благодаря ти! Да, това е отговора. Това е единственият възможен отговор. Прегръщам те!:)
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - bven - Време на равносметка ...преди да поемеш в нова посока?
20.09.2011 21:57
bven написа:
Хареса ми, а клипът е разтърсващ. Сложно е за описание, Наде, а ти си го казала с малко думи:)
Привет от мен!:)

Мими!:) За кога? Да, клипът е разтърсващ, трябва да гледам филма. Обичам тази песен и текста на Леонард Коен... Благодаря, че поспря при мен. Хубава вечер!:)
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - alexs - Слепецът - кучето го води. А мен ...
20.09.2011 22:01
alexs написа:
Слепецът -
кучето го води.
А мен -
забравеното
чувство.
--------------------
Сякаш сме слепци ........ а знаем ли къде отиваме !

:) Здравей, Alexs! Нека ти отговоря с друг стих. Поздрави!
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - stela50 - Защото са чертани завинаги ... с любов .
20.09.2011 22:07
stela50 написа:
Прекрасен стих ...и удивителното изпълнение на Леонард Коен
в чудесен клип ..." Момичето на моста " с Ванеса Паради .
Благодаря ти , Надя ... Може би имах нужда точно от това .
Благодаря !

Здравей, Таничка! Радвам се, че си тук.:) Благодаря ти, не знаех за мой срам и името на актрисата. Виж, песента на Леонард Коен... Много я обичам!
А за улиците и нещата..., да, чертани са за винаги и завинаги. С любов. Вие го дописвате по-хубаво от мен това все още незавършено стихотворение. Ти, Душка, Мария, приятелите тук... Прегръщам те!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - yotovava - Вечни въпроси,
20.09.2011 22:12
yotovava написа:
които остават без отговор.

Валя

Здравей, Валя! Радвам се, че ми гостуваш. Да, може би... :) Светла вечер!
цитирай
13. stela50 - Силно ме докосна с този постинг, мила ...върнах се отново .
20.09.2011 22:31
Този твой стих е напълно довършен и много истински .
Винаги ме възхищава умението ти с малко думи да изразиш
чувства и мисли ... така оригинално , с подтекст и скрито послание
и в същото време точно и ясно .
Извини ме за малко обърканите мисли ...
Сърдечни прегръдки !
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - stela50 - Силно ме докосна с този постинг, мила ...върнах се отново .
20.09.2011 22:41
stela50 написа:
Този твой стих е напълно довършен и много истински .
Винаги ме възхищава умението ти с малко думи да изразиш
чувства и мисли ... така оригинално , с подтекст и скрито послание
и в същото време точно и ясно .
Извини ме за малко обърканите мисли ...
Сърдечни прегръдки !

Таничка, аз съм объркана, не ти. В стиха може да съм ясна, спокойна, но иначе съм объркана. Благодаря ти, че се върна, защото така разбрах, че вече е завършен. Това е важно за мен. Завършен е завинаги. Това е добре. Прегръщам те!:)
цитирай
15. mitkaloto - Водите ръката на съдбата.
20.09.2011 22:47
Водите ръката на съдбата.
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - mitkaloto - Водите ръката на съдбата.
20.09.2011 22:56
mitkaloto написа:
Водите ръката на съдбата.

Благодаря, Митко! Тази вечер всички приятели тук, ми дарявате по едно ново стихотворение. А Рилските езера нямат равни. Дано доживея да ги видя. Тази планина е единствена във вселената. Там се отварят вратите към Бог! След като видях твоите снимки, вярвам в това. Снимките ти са живи.
цитирай
17. jabalka - Вървежа на човека е много важен - ...
20.09.2011 23:18
Вървежа на човека е много важен - като се замисля човек и да не вижда с физическите си очи- върви и вижда със съзнанието си! Човек ако е лишен от физическите се крака - то той задължително ги чувства се сънува с тях !
Пътеките са проектирани в съзнанието ни , а на всички нас, какво ни остава освен да ги извървим!
Поздрави от мен и лек път и попътен вятър!
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - jabalka - Вървежа на човека е много важен - ...
20.09.2011 23:37
jabalka написа:
Вървежа на човека е много важен - като се замисля човек и да не вижда с физическите си очи- върви и вижда със съзнанието си! Човек ако е лишен от физическите се крака - то той задължително ги чувства се сънува с тях !
Пътеките са проектирани в съзнанието ни , а на всички нас, какво ни остава освен да ги извървим!
Поздрави от мен и лек път и попътен вятър!

Става нещо тази вечер...:) Няма нищо случайно! Знаеш ли, Ябълчице само тази дума да бе казала "вървежа на човека"... ! А ти добавяш "е много важен"... Как разбра! Днес вървях по Витошка. Заби камбаната на Света Неделя... Беше пет часа. Внезапно се озовах пред последния дом на Пейо Яворов. "Тук живя и премина във вечността..." Оттам нататък имах друг вървеж. Наистина, както казва Mitkaloto, съдбата ме поведе за ръка...Къщите се огънаха и... преминах епохи според вървежа.. Тази дума, моята баба - майката на моята майка обичаше: "Сега, бабка, вървежът е друг!"
Поздрави, Ябълчице и нека звучи за теб тази песен -
http://www.youtube.com/watch?v=53LnC9MDU6I&feature=related
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - ". . . защо пребъдвам в ул...
21.09.2011 00:29
"... защо пребъдвам
в улиците
и нещата..."

Отговорът е в клипа, Надя. Защото умееш да превръщаш паданията в полети. И още защото "You lose your grip, and then you slip into the masterpiece."
Аз обичам да гледам какво чертаеш :)))
цитирай
20. martiniki - за винаги...
21.09.2011 07:44
Вигвамите на Винаги
са нейде там в далечините
добре е, докато ги има чувствата
и водят ни натам сърцата ( ухаят именно далечините! Е.Д.)


поздрави, Наде!
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 4aiotgluhar4e - ". . . защо пребъдвам в ул...
21.09.2011 08:53
4aiotgluhar4e написа:
"... защо пребъдвам
в улиците
и нещата..."

Отговорът е в клипа, Надя. Защото умееш да превръщаш паданията в полети. И още защото "You lose your grip, and then you slip into the masterpiece."
Аз обичам да гледам какво чертаеш :)))

За паденията е вярно.. Песента сякаш е писана за мой приятел. Късно я открих!:(

"A Thousand Kisses Deep ...

You lose your grip, and then you slip
Into the Masterpiece
And maybe I had miles to drive,
And promises to keep:
You ditch it all to stay alive,
A Thousand Kisses Deep ...

I guess they won’t exchange the gifts
That you were meant to keep.
And quiet is the thought of you,
The file on you complete,
Except what we forgot to do,
A Thousand Kisses Deep."

Коен е велик. Поздрави, Чайче!:)



цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - martiniki - за винаги...
21.09.2011 08:59
martiniki написа:
Вигвамите на Винаги
са нейде там в далечините
добре е, докато ги има чувствата
и водят ни натам сърцата ( ухаят именно далечините! Е.Д.)


поздрави, Наде!

Здравей, Марти! Да, за Винаги ухае есента... предесенно. Поздрави на високите небета!:)
цитирай
23. findly - Красиво е!
21.09.2011 08:59
И стихът, и песента с клипа!
Тъй като каквото и да кажа ми се струва недостатъчно, просто ще се насладя докрай с няколко повторения.
Хубав и спорен ден!
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - findly - Красиво е!
21.09.2011 09:15
findly написа:
И стихът, и песента с клипа!
Тъй като каквото и да кажа ми се струва недостатъчно, просто ще се насладя докрай с няколко повторения.
Хубав и спорен ден!

Здравей, Марина!:) Радвам се, че си тук... Като говорим за небесни пътища, небето от аватара ти е незабравимо. Когато една твоя фотография бъде незабравима и за други хора и ги приюти и аз няма какво да кажа...:) Успешен и хубав да е денят ти!:)
цитирай
25. vmir - Много пъти с изумление съм наблюдавал как текущия, криволичещ или уж случаен ход на нещата
21.09.2011 09:34
ме връща отново и отново към начинания, които съм започнал преди десетилетия. Много пъти съм се чудил: нима останалите не забелязват колко неразривно сме свързани с онова, което е имало значение за нас пореди? Изглежда, че огромната част от хората не го забелязват изобщо, и си мислят, че могат да станат каквито си поискат или да се представят за каквито им е удобно. После се вайкат и оплакват, че други им пречат. Колко ли щастливи са глупаците, напълно освободени от съзнаването на подобни ограничения?

Поздравления!
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - vmir - Много пъти с изумление съм наблюдавал как текущия, криволичещ или уж случаен ход на нещата
21.09.2011 10:04
vmir написа:
ме връща отново и отново към начинания, които съм започнал преди десетилетия. Много пъти съм се чудил: нима останалите не забелязват колко неразривно сме свързани с онова, което е имало значение за нас пореди? Изглежда, че огромната част от хората не го забелязват изобщо, и си мислят, че могат да станат каквито си поискат или да се представят за каквито им е удобно. После се вайкат и оплакват, че други им пречат. Колко ли щастливи са глупаците, напълно освободени от съзнаването на подобни ограничения?

Поздравления!

Здравей, Любо! Толкова се радвам, че ми гостуваш. На теб мога да кажа. Стихът е посветен на непрежалими приятели, които "преминаха във вечността" и вчера за първи път осъзнах, ясно осезах, че аз съм и там, до тях и тук, че винаги съм била и ще бъда..., защото нещата и пътищата са неделими. Благодаря ти, за съпричастността и точното тълкуване на осъзнатото. Бъди здрав и всичко най-добро от сърце!
цитирай
27. vmir - 26. malchaniaotnadejda7,
21.09.2011 10:19
malchaniaotnadejda7 написа:
vmir написа:
ме връща отново и отново към начинания, които съм започнал преди десетилетия. Много пъти съм се чудил: нима останалите не забелязват колко неразривно сме свързани с онова, което е имало значение за нас пореди? Изглежда, че огромната част от хората не го забелязват изобщо, и си мислят, че могат да станат каквито си поискат или да се представят за каквито им е удобно. После се вайкат и оплакват, че други им пречат. Колко ли щастливи са глупаците, напълно освободени от съзнаването на подобни ограничения?

Поздравления!

Здравей, Любо! Толкова се радвам, че ми гостуваш. На теб мога да кажа. Стихът е посветен на непрежалими приятели, които "преминаха във вечността" и вчера за първи път осъзнах, ясно осезах, че аз съм и там, до тях и тук, че винаги съм била и ще бъда..., защото нещата и пътищата са неделими. Благодаря ти, за съпричастността и точното тълкуване на осъзнатото. Бъди здрав и всичко най-добро от сърце!


Вечна им памет на твоите близки, Наде! Това, че духа на твоите приятели те води, е едно добро опровержение на онова, че "битието определя съзнанието", което може да е вярно, но за хора, които мислят със стомасите си.
Всичко най-добро и на теб!
цитирай
28. cefulesteven - Толкова предано куче е устременото ...
21.09.2011 10:25
Толкова предано куче е устременото минало.

Чувствал съм се, много често съм се чувствал така, макар и неспособен да го изразя толкова хубаво.
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - 27. vmir - Да, Любо, така е. Този принцип, че битието ни определя, ще важи, когато "произлезнем" от маймуните.
21.09.2011 10:39
vmir написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
vmir написа:
ме връща отново и отново към начинания, които съм започнал преди десетилетия. Много пъти съм се чудил: нима останалите не забелязват колко неразривно сме свързани с онова, което е имало значение за нас пореди? Изглежда, че огромната част от хората не го забелязват изобщо, и си мислят, че могат да станат каквито си поискат или да се представят за каквито им е удобно. После се вайкат и оплакват, че други им пречат. Колко ли щастливи са глупаците, напълно освободени от съзнаването на подобни ограничения?

Поздравления!

Здравей, Любо! Толкова се радвам, че ми гостуваш. На теб мога да кажа. Стихът е посветен на непрежалими приятели, които "преминаха във вечността" и вчера за първи път осъзнах, ясно осезах, че аз съм и там, до тях и тук, че винаги съм била и ще бъда..., защото нещата и пътищата са неделими. Благодаря ти, за съпричастността и точното тълкуване на осъзнатото. Бъди здрав и всичко най-добро от сърце!


Вечна им памет на твоите близки, Наде! Това, че духа на твоите приятели те води, е едно добро опровержение на онова, че "битието определя съзнанието", което може да е вярно, но за хора, които мислят със стомасите си.
Всичко най-добро и на теб!

Светла и радостна есен!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - cefulesteven - Толкова предано куче е устременото ...
21.09.2011 10:44
cefulesteven написа:
Толкова предано куче е устременото минало.

Чувствал съм се, много често съм се чувствал така, макар и неспособен да го изразя толкова хубаво.

Твой образ, Стефане! Ти го изведе... При мен е недоизказан. То и миналото е недоизказано.:) Но ме води. Аз пък не мога да изразя така хубаво в проза, вълнуващото ме, както ти в твои кратки разкази... Ритъмът още ми е чужд. Сърдечни поздрави на Илиана! :)
цитирай
31. hristo27 - Поздравче и от мен - за стиха и клипа, ...
21.09.2011 11:48
Поздравче и от мен - за стиха и клипа, който си избрала!
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - hristo27 - Поздравче и от мен - за стиха и клипа, ...
21.09.2011 11:52
hristo27 написа:
Поздравче и от мен - за стиха и клипа, който си избрала!

Здравей, Христо! Благодаря ти. Хубав ден и повече светлина в дъжда!:)
цитирай
33. kasnaprolet9999 - Пребъдваш, защото си силна и си о...
21.09.2011 12:16
Пребъдваш, защото си силна и си оставила миналото зад гърба си, защото те крепи надежда за нещо хубаво в бъдещето, защото вярваш в себе си и следваш това, което си замислила, така мисля.
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 33. kasnaprolet9999 - Пребъдваш, защото си силна и си о...
21.09.2011 12:21
kasnaprolet9999 написа:
Пребъдваш, защото си силна и си оставила миналото зад гърба си, защото те крепи надежда за нещо хубаво в бъдещето, защото вярваш в себе си и следваш това, което си замислила, така мисля.

Здравей, Вени! Благодаря ти.:) Ти си КъснатаПролет, Добрата магьосница...:) Прегръщам те и желая здраве и обич в Дома ти, а на теб лично - светло и радостно вдъхновение!:)
цитирай
35. wonder - Сърцето ти... :)))
21.09.2011 14:38
Пребъдваш с паметна усмивка,
защото си люляла вятър
и в пазвата ти трепка силно
едно ослънчено понятие.
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - wonder - Сърцето ти... :)))
21.09.2011 14:43
wonder написа:
Пребъдваш с паметна усмивка,
защото си люляла вятър
и в пазвата ти трепка силно
едно ослънчено понятие.

Здравей, Даниелче!:) Такъв дар ми дари ти, благодаря ти от сърце!

"Едно ослънчено понятие"
изгряло в дъжда... :)

Радвам се, че се завърна. Светла и нежна есен!:)
цитирай
37. elinora - Наде, не се питай! :)
21.09.2011 16:54
Пребъдвай! :)
цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - elinora - Наде, не се питай! :)
21.09.2011 17:10
elinora написа:
Пребъдвай! :)

:) Здравей, Ели! Май така ще бъде. Както Ябълчица каза, а и баба ми казваше -вървеж! Та, ний идем подир вървежа. И "подир сенките на облаците"... И ти пребъдвай! В една влюбена и приказна есен!:)
цитирай
39. scarlety - Чувствата
21.09.2011 18:35
понякога са дълбоко скрити в някое ъгълче на душата!
Но рано или късно се събуждат и ни припомнят за себе си!
Песента е в пълно съзвучие с мислите ти,Наде!
Поздрави от мен и хубава вечер!
цитирай
40. malchaniaotnadejda7 - scarlety - Чувствата
21.09.2011 18:47
scarlety написа:
понякога са дълбоко скрити в някое ъгълче на душата!
Но рано или късно се събуждат и ни припомнят за себе си!
Песента е в пълно съзвучие с мислите ти,Наде!
Поздрави от мен и хубава вечер!

Да, мила Scarlety, съвършено скрити. В някое ъгълче на душата... Дотолкова, че загубваме себе си. Силните чувства могат да ни убият и само те могат да ни върнат към живот. Обичам тази песен на Леонард Коен... Радвам се, че символиката на клипа е в съзвучие със стиха, благодаря ти!
Поздрави и бъди много щастлива тази есен!:)
цитирай
41. monaliza121 - Да се доверим на забравеното чув...
24.09.2011 00:20
Да се доверим на забравеното чувство, както слепец на куче...
Трудно е, защото си мислим, че не сме слепци.:))

Привет, Надя!:))
цитирай
42. malchaniaotnadejda7 - monaliza121 - Да се доверим на забравеното чув...
24.09.2011 01:30
monaliza121 написа:
Да се доверим на забравеното чувство, както слепец на куче...
Трудно е, защото си мислим, че не сме слепци.:))

Привет, Надя!:))

Здравей, Тинче!:) Понякога - веднъж на много животи, чувството ни повежда, без да ни пита... Тогава Съдбата ни води за ръка. Само тогава владеем над нея. С огромната сила на чувстото. Сърдечни поздрави!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3280355
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43585