Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
31.01.2012 10:44 - ШЕПА ДЪХ СЛУЧАЕН
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 6077 Коментари: 17 Гласове:
76


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ШЕПА ДЪХ СЛУЧАЕН

Когато се усетя в безтегловност
напуска орбитата си земята
и преминава във Венера -

Планетата на Ветровете
съвсем сама ще се събуди -
Не мога с вас да гравитирам

край някаква звезда, която,
дори за себе си нехае
и е избрана да изстива

в измислените си закони
на още по-измислен космос,
а всъщност, шепа дъх случаен.

31. 01. 2012.




Тагове:   mich jagger,


Гласувай:
76



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Само, когато човек погледне нещата ...
31.01.2012 11:08
Само, когато човек погледне нещата от подобен мащаб и разбере колко малък е, съзнава и истинското си величие.
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. cefulesteven - Само, когато човек погледне нещата ...
31.01.2012 11:12
cefulesteven написа:
Само, когато човек погледне нещата от подобен мащаб и разбере колко малък е, съзнава и истинското си величие.

Здравей, Стефане! Това, което записвам понякога ме изненадва, на пръв поглед, не зависи от мен. Поздрави на Или и Бобо!
цитирай
3. jabalka - Поздрави най- сърдечни!
31.01.2012 11:23
А ти продължавай , сама себе си да изненадваш!
По този или друг начин!
Недей да бъдеш "нехайна"Венера!
Успешен ден!
цитирай
4. iliada - Аз също се изненадах, НАДЕ!:) ...
31.01.2012 12:28
Аз също се изненадах ,НАДЕ!:)
Хубав ден!
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 3. jabalka - Поздрави най- сърдечни!
31.01.2012 15:44
jabalka написа:
А ти продължавай , сама себе си да изненадваш!
По този или друг начин!
Недей да бъдеш "нехайна"Венера!
Успешен ден!

Здравей, Ябълчице!:) Няма как да не изненадвам себе си, щом знакът ми следва път, различен от пътя на останалото въртене - Венера се върти "ретроградно", но следва стрелките на времето под асцедента на Водолея. От изток на запад. Не е известно със сигурност, защо това е така. Сърдечни поздрави и слънчев ден!:)
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Аз също се изненадах, НАДЕ!:)...
31.01.2012 16:00
iliada написа:
Аз също се изненадах ,НАДЕ!:)
Хубав ден!

Здравей, Или!:) Радвам се, че ми гостуваш. А ти, как мислиш - неспирно ме изненадваш с твоите картини. Колкото до снощното избухване - въздух, въздух и пак въздух. Това съм. Кардинал на въздухарите. И все пак, пратеник на Венера. С така малък "орбитален ексцентрицитет равен на 0,7%", с орбита - "почти идеално кръгла"... Какво още? Моят символ е стилизираният образ на огледалото на Венера с окръжност с малък кръст отдолу. Поздрави на Плевен от земята на Ищар!:)
цитирай
7. dushka - !
31.01.2012 21:34
Венера е една много загадъчна планета... Вечерен поздрав от мен, мила, Надежда!
цитирай
8. kalin8 - Чудесно!
31.01.2012 22:29
Поздравления и от мен, Наде!
Б.
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - 7. dushka - !
31.01.2012 23:44
dushka написа:
Венера е една много загадъчна планета... Вечерен поздрав от мен, мила, Надежда!

Здравей, мила Душке, благодаря ти, радвам се, че намина. Да, ярка земна звезда. Планетата на двойната вихрушка със земното време. От малка я обичам. Ефирна вечер!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 8. kalin8 - Чудесно!
31.01.2012 23:44
kalin8 написа:
Поздравления и от мен, Наде!
Б.

И от мен, Борисе! Драго ми е, че поспря. Бъди здрав и лека вечер!
цитирай
11. sparotok - Еклесиаст
01.02.2012 00:52
Стихът ти ми напомни за Еклесиаст - Суета, всичко е суета...

Поздрави!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. sparotok - Еклесиаст
01.02.2012 09:02
sparotok написа:
Стихът ти ми напомни за Еклесиаст - Суета, всичко е суета...

Поздрави!

Благодаря ти, Sparotok! Това се опитвам да кажа на един забравен и затова непознат език. Онзи, който събира нещата, които ние разделяме. Здравей!
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 13. malchaniaotnadejda7 - Книга на Еклисиаста или Проповедника
01.02.2012 10:11
http://vbox7.com/play:88c3ed8d

ГЛАВА 1.
1. Думи на Еклисиаста, син Давидов, цар иерусалимски.
2. Суета на суетите, каза Еклисиаст, суета на суетите - всичко е суета!
3. Каква полза за човека от всичките му трудове, с които се труди под слънцето?
4. Род прехожда, и род дохожда, а земята пребъдва довека.
5. Слънце изгрява, и слънце залязва и бърза към мястото си, дето изгрява.
6. Вятър вее към юг и отива към север, върти се, върти се в своя път и пак почва своите кръгообращения.
7. Всички реки текат в морето, но морето се не препълня: те отново се връщат към онова място, отдето реки текат, за да текат пак.
8. За всяка работа се иска труд; човек не може всичко да изкаже; око се не насища от гледане, ухо се не напълня от слушане.
9. Каквото е било, пак ще бъде, и каквото се е правило, пак ще се прави - няма нищо ново под слънцето.
10. Случва се да казват за нещо: "виж, на, това е ново"; но то е било вече през вековете, що са били преди нас.
11. Няма спомен за миналото; па и за това, що има да стане, няма да остане спомен у ония, които бъдат отпосле.
12. Аз, Еклисиаст, бях цар над Израиля в Иерусалим;
13. и насочих сърцето си да издирвам и изпитвам чрез мъдрост всичко, що става под небето; това тежко занятие даде Бог на синовете човешки, за да се упражняват с него.
14. Видях всички работи, които се вършат под слънцето, и ето - всичко е суета и гонене на вятър.
15. Кривото не може да стане право, и това, що го няма, не може да се брои.
16. Думах в сърце си тъй: ето, аз се въздигнах и придобих мъдрост повече от всички, които бяха преди мене над Иерусалим, и сърцето ми видя много мъдрост и знание.
17. И насочих сърцето си да познае мъдрост, да познае безумие и глупост; но узнах, че и това е гонене на вятър;
18. защото, голяма мъдрост - голямо страдание, и който трупа познание, трупа тъга.

ps Благодаря ти, че ми припомни една книга от свят над канона.
цитирай
14. mitkaloto - Надя, планетата Венера дали е кр...
01.02.2012 10:15
Надя,планетата Венера дали е красива като Венера Милоска?Поздрави!
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - Надя, планетата Венера дали е кр...
01.02.2012 10:19
mitkaloto написа:
Надя,планетата Венера дали е красива като Венера Милоска?Поздрави!

Здравей, Митко! Казват, истинският цвят на повърхността й е близък до този на мрамора. На небесен камък, дълго ваян от водата. Скрит е в пелена от облаци. Каквато и да е, за нас ще бъде Земноподобна. Поздрави!

ps Ето я - :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Venus
цитирай
16. divna8 - Всички сме "шепа дъх" ...
01.02.2012 17:22
Всички сме "шепа дъх"
между първо вдишване
та чак до последен дъх...


Поздравления, Надежда, прекрасно е... :):):)
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - 16. divna8 - Всички сме "шепа дъх" ...
01.02.2012 17:49
divna8 написа:
Всички сме "шепа дъх"
между първо вдишване
та чак до последен дъх...


Поздравления, Надежда, прекрасно е... :):):)

Да, мила Дима. Благодаря ти сърдечно. Поздрави и радостна вечер!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267404
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566