Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.02.2012 10:00 - ГНЕЗДО
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 7666 Коментари: 33 Гласове:
88

Последна промяна: 07.02.2012 17:17

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ГНЕЗДО

И срутва се снегът
от покривите
до въздишките
на влюбените
гълъби -
Като усмивката
на птица
се завръщам
и кацам
в спомена -
До теб.

5. 02. 2012.













Тагове:   let me love you,


Гласувай:
88



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kalin8 - Прекрасно!!!
05.02.2012 10:30
Поздрави, Наде!
Б.
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. kalin8 - Прекрасно!!!
05.02.2012 10:41
kalin8 написа:
Поздрави, Наде!
Б.

Здравей, Борисе!:) Радвам се, че ти харесва. Вчера го записах в едно кафене. Да послушаме песента, докато АСТА не е помел свободната воля, в която вярваме вече две хилядолетия. После от затвора ще напиша роман. Ще се казва "Затворът на АКТА".
цитирай
3. cefulesteven - Много е топло!
05.02.2012 10:48
Много е топло!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. cefulesteven - Много е топло!
05.02.2012 10:51
cefulesteven написа:
Много е топло!

:) Здравей, Стефане. Благодаря ти, радвам се, че ми гостуваш. Дано по-скоро се стопли и навън и да ви видим с Неслънчице и Бобо. Сърдечни поздрави у дома!
цитирай
5. taidzi - Споменът е във вечното "Се...
05.02.2012 11:49
Споменът е във вечното "Сега" :) Поздрави !
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. taidzi - Споменът е във вечното "Се...
05.02.2012 12:04
taidzi написа:
Споменът е във вечното "Сега" :) Поздрави !

:) Здравей, Taidzi! Да, така мисля. Времето не е разтегателно. То е компресирано в "Сега" - в това, което сме. Времето е духът, обраснал в материя. Огромната концентрация на енергия, която сме. "Сега". Ние го "разтягаме" на плюс<-->минус ирационална безкрайност. Има само нещо, по което възгледите ни се различават. Не мисля, че "някой ни е поставил в аквариума" от твоята притча. Ние сме "ИЗБРАЛИ" аквариума. Дори едно бездомно коте, когато му отвориш вратата на дома си, избира, "решава" да прекрачи прага или не. Поради едни или други причини. Остава да си "спомним" подтика за този избор. Това ние наричаме "памет". А себе си, ние наричаме "времето сега".:) Благодаря ти, че поспря. Бъди!
цитирай
7. dushka - !
05.02.2012 12:15
"Като усмивката
на птица
се завръщам
и кацам
в спомена -
До теб."
Любов извира от спомена... Прегръщам те, мила Надежда!
цитирай
8. ivankalilova - Привет, Надя! Прекрасно е това ...
05.02.2012 12:56
Привет, Надя!
Прекрасно е това гнездо......уютно и топло, съхраняващо спомените.....
Сърдечни поздрави и прегръдки !:)))
цитирай
9. jabalka - Поздрави и от мен!
05.02.2012 13:41
Аплодирам!
Благодаря!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 7. dushka - !
05.02.2012 13:56
dushka написа:
"Като усмивката
на птица
се завръщам
и кацам
в спомена -
До теб."
Любов извира от спомена... Прегръщам те, мила Надежда!

Здравей и ти благодаря, мила Душке! Веднага спонтанно го промених още там, в кафето. Подарявам ти началото -

И като птица
кацам
в старото
забравено
гнездо -
в спомена
до теб.

Светла и радостна неделя!:)

цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 8. ivankalilova - Привет, Надя! Прекрасно е това ...
05.02.2012 14:01
ivankalilova написа:
Привет, Надя!
Прекрасно е това гнездо......уютно и топло, съхраняващо спомените.....
Сърдечни поздрави и прегръдки !:)))

Здравей, мила Ваня! Радвам се, че ми гостуваш. Да. То винаги ще бъде така, както е било. Прегръщам те и хубав неделен ден!:) И ето още един внезапен щрих от черновата на този "полет", чиято траектория промених:

Като въздишката
на птица
се завръщам
и кацам
в спомена -
до теб.

Сърдечни поздрави!:)
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 9. jabalka - Поздрави и от мен!
05.02.2012 14:11
jabalka написа:
Аплодирам!
Благодаря!

Здравей, Ябълчице!:) И аз благодаря за това, че сподели писмото до едното ти крило. Знаеш ли, хубавото на моя полет е, че е наистина "Stuck in a moment" И не искам да го напусна. Ние сме вечни единствено в мига, в който сме себе си. На който избираме да сме верни. Само тогава принадлежим на времето и то на нас. Без остатък. Тогава сме време. И надвремие.:) Поздрави и до скоро!
цитирай
13. kometapg - Топло и хубаво! Поздрави и усмив...
05.02.2012 15:42
Топло и хубаво! Поздрави и усмивки!:)
цитирай
14. smani - Добра вечер malchaniaotnadejda7.
05.02.2012 18:04
Много е студено и ще става още по.. :)
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - 13. kometapg - Топло и хубаво! Поздрави и усмив...
05.02.2012 18:11
kometapg написа:
Топло и хубаво! Поздрави и усмивки!:)

Поздрави, Светле! Хубава и пълна с обич седмица!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 14. smani - Добра вечер malchaniaotnadejda7.
05.02.2012 18:13
smani написа:
Много е студено и ще става още по.. :)

Добре дошъл, Smani! Топла вечер на теб, а студът обича северните птици и ги пренася през ветровете и бурите на света.:) Сега ще намеря аз един клип за студа, за дивите гъски и за щъркелите.:) Поздрави и успешна седмица!

ps Ето ги летците - :) http://www.youtube.com/watch?v=yd_w3biT3TU&feature=player_embedded

http://www.znania.tv/?p=12525

Особено канадските планински гъски. Прелитат Хималаите без почивка на височина от 10 175 метра над морското равнище без да аклиматизират. Дишат по-добре в разредения студен въздух. Небесният студ на Севера ги стопля!:)
цитирай
17. portishead - Защо да е само спомен?
05.02.2012 20:36
Защо да е само спомен?
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. portishead - Защо да е само спомен?
05.02.2012 20:59
portishead написа:
Защо да е само спомен?

:) Здравей, Portishead! Въпрос без отговор. Животът прелива от въпроси без отговори и това всъщност е толкова хубаво. Не мислиш ли. Поздрави!
цитирай
19. findly - Добро снежно утро!
06.02.2012 09:01
Много ми хареса, с малко думи, а е толкова въздействащо....
Снощи с племенницата ми гледахме гълъбите на перваза, прекрасно е когато има усмивки в спомените ни... :)
Вълшебен снежен ден!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 19. findly - Добро снежно утро!
06.02.2012 10:55
findly написа:
Много ми хареса, с малко думи, а е толкова въздействащо....
Снощи с племенницата ми гледахме гълъбите на перваза, прекрасно е когато има усмивки в спомените ни... :)
Вълшебен снежен ден!

Добро снежно утро и добра седмица, Финдли!:) Всъщност, нямаше гълъби, нито някога е имало в този спомен. Това е образ, който от българските народни песни до Пикасо е така често извикван, че винаги ме е било страх да призова гълъб в стих.:) Това е първият. Понякога те се усмихват и може би като видях небето - синьо и бяло до покрива на старите софийски кооперации - чисто от всякакво присъствие, си представих усмивката на птица.
Поздрав за теб с една песен, която знам от някого, когото много обичах.:

http://vbox7.com/play:27aa3f5d

http://www.youtube.com/watch?v=xTbNVPQq6eI
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 19. findly - Добро снежно утро!
06.02.2012 11:24
ps Ето затова става дума, Findly. Това е поезия:

"Де гиди, луди млади години,
литнахте като сиви гълъби.

Кацнахте у момини дворове,
скокнахте у момини скутове.

Барем се, ерген, мамо, наоди
нис тая влашка земя богата,
власинки, мила мамо, полюби.

Ергенлък, мила мамо, пашалък.
Моминство, мила мамо, везирство."

Вълшебен и нежен снежен ден и на теб! И успешна седмица!:)

цитирай
22. megg - Птица, сгушена в спомена
06.02.2012 18:26
И - обич. Мека обгръщаща обич струи от стихотворението, мила Наде.
Много ми хареса!
Прегръдки и - хубава вечер! :))
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 22. megg - Птица, сгушена в спомена
06.02.2012 18:52
megg написа:
И - обич. Мека обгръщаща обич струи от стихотворението, мила Наде.
Много ми хареса!
Прегръдки и - хубава вечер! :))

Благодаря ти, мила Megg! Благодаря, че поспря. Топла и нежна вечер! Прегръщам те.
цитирай
24. mitkaloto - С малко думи казваш много. Поздр...
07.02.2012 15:26
С малко думи казваш много.Поздрави!
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - 24. mitkaloto - С малко думи казваш много. Поздр...
07.02.2012 17:17
mitkaloto написа:
С малко думи казваш много.Поздрави!

Здравей, Митко! Виновни са приказките, родени преди мен.:) Аз само записвам. Поздрави!
цитирай
26. makont - Здравей Наденце,
08.02.2012 15:59
няколко пъти го чета и прозирм някаква мъка, която няма да излезе скоро от теб. Толкова минорно ми звучиш напоследък. Със сигурност това ражда прекрасните ти стихове-вопли, но аз предпочитам въздишките на влюбените гълъби да станат усмивки и да кацнат точно при теб, защото си прекрасен човек. И аз ти изпращам една сърдечна усмивка за сгряване на душата!
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - 26. makont - Здравей Наденце,
08.02.2012 19:55
makont написа:
няколко пъти го чета и прозирам някаква мъка, която няма да излезе скоро от теб. Толкова минорно ми звучиш напоследък. Със сигурност това ражда прекрасните ти стихове-вопли, но аз предпочитам въздишките на влюбените гълъби да станат усмивки и да кацнат точно при теб, защото си прекрасен човек. И аз ти изпращам една сърдечна усмивка за сгряване на душата!

Здравей, Майче! Благодаря ти. Трудно е да ти отговоря. Това не е тъга. Дори не е меланхолия. По-скоро съзерцание, което ме прави щастлива. Просто не мога да живея по-друг начин, не мога иначе. Поетът споделя всичко свое, затова нищо не му принадлежи. И ако бих могла да променя нещо от пътя си, бих го извървяла отново. Не знам, дали си заслужава, дали си е струвало усилията, но съм благодарна. Когато бях малка написах:

Пръскам шепи тъга -
ни дете, ни жена -
до смъртта си
без дъх ще остана.

Имаше песен по този стих. Даже я пускаха по радиото.:) А въздишките на гълъбите винаги ще се усмихват.:) Прегръщам те и благодаря, че те има!



цитирай
28. veninski - Поздрави и от мен!
09.02.2012 05:24
Поздрави и от мен!
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - 28. veninski - Поздрави и от мен!
09.02.2012 10:29
veninski написа:
Поздрави и от мен!

Здравей, Васко! Поздрави на Родопите и на милото ти семейство! Драго ми е, че поспря.
цитирай
30. zvezdichka - Хубаво е стихчето,
09.02.2012 12:08
но навява мъничко тъга, ако споделеността остане само в спомена.
Поздрави!
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - 30. zvezdichka - Хубаво е стихчето,
09.02.2012 20:20
zvezdichka написа:
но навява мъничко тъга, ако споделеността остане само в спомена.
Поздрави!

Здравей, Звездичке! Много ми хареса постинга ти, посветен на капитан Петко войвода. Благодаря ти от сърце! Колкото до споделеността на спомена, поетите, сме със сърца на скитници "бездомни" и често пъти сами, но с доста менливи настроения. Утре слънцето може да изгрее по-силно от всякога.:) Не ме мисли! А капитан Петко войвода ще си го взема в блогрола. Прегръщам те.
цитирай
32. tili - Остават
10.02.2012 17:16
сънищата. Понякога...
Хайде сега - привет от мен:)
цитирай
33. malchaniaotnadejda7 - 32. tili - Остават
10.02.2012 21:18
tili написа:
сънищата. Понякога...
Хайде сега - привет от мен:)

Винаги. Винаги остават, мила Тили.:) Благодаря за това. Здравей!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267598
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566