Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
24.02.2012 11:11 - ЛЮЛКИ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 9369 Коментари: 32 Гласове:
72

Последна промяна: 24.02.2012 12:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЛЮЛКИ

Бях тъничко кокиче.
А сега съм снегът,
кокичето отглеждащ.

И чувам вятърът,
как стъпва
по пътищата на небето.

Копнея да съм дъб -
как искам орлите
в мен гнезда да вият!

Жадувам песните на птици,
разлистването на листата,
дъждовните води люляни...

Възможно ли е
да си тръгна,
преди да се родят мечтите?


24. 02. 2012.


:) Нека песента на Ванджелис звучи за Рожденния ден на скъпото момче на моите приятели и съблогери, Илиана - neslanchice и Стефан Кръстев - cefulesteven. Честит Рожден Ден, Бобо!  Бъди здрав, вдъхновен и сбъдвай мечти - нови и смели! И Бъди !!!










Тагове:   roxannes veil,


Гласувай:
72



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Най-крехкото, а толкова прекрасно ...
24.02.2012 11:19
Най-крехкото, а толкова прекрасно в дързостта си, създание. Което първо се възправя срещу студа и казва: има ме. След мен иде топлината.„

Силно ми подейства. Днес имам 15 годишен рожделник в къщи.
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. cefulesteven - Най-крехкото, а толкова прекрасно ...
24.02.2012 11:27
cefulesteven написа:
Най-крехкото, а толкова прекрасно в дързостта си, създание. Което първо се възправя срещу студа и казва: има ме. След мен иде топлината.„

Силно ми подейства. Днес имам 15 годишен рожделник в къщи.

:) Здравей, Стефане! Да ви е жив и здрав Бобо! Да ви радва, да бъде верен на себе си и мечтите си и много, много щастлив и обичан в живота!:) Прегърни Или и него от нас вкъщи и от сърце - радостно празнуване!!! Това е сериозен юбилей. Пращам слънчеви цветя по вятъра - за Или!:) Ще набера още!

Ето поздрав и за Бобо - The Tao Of Love - Vangelis!:)

http://www.youtube.com/watch?v=LPmjlptPx_Y&feature=related
цитирай
3. stela50 - Не е възможно да си тръгне никой ... преди мечтите .
24.02.2012 15:00
Силно въздействащо ... някак топло и нежно , зареди ме с надежда ...
Благодаря , приятелко ...за смелостта , която ми вдъхва това стихотворение ,
увереността , усмихна ме ...
...Жадувам песните на птици,
разлистването на листата,
дъждовните води люляни...
Прелестно мечтание ... пролетна красива люлка .
Поздрави за Бобо и родителите му с най- добри чувства
и пожелания !
Слънчев ден и прегръдка от мен !
цитирай
4. monaliza121 - Това е сбъдната мечта, Надя!
24.02.2012 15:11
Бях тъничко кокиче.
А сега съм снегът,
кокичето отглеждащ.

Поздравления на рожденика и неговия "сняг"!:))
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 3. stela50 - Не е възможно да си тръгне никой ... преди мечтите .
24.02.2012 16:05
stela50 написа:
Силно въздействащо ... някак топло и нежно , зареди ме с надежда ...
Благодаря , приятелко ...за смелостта , която ми вдъхва това стихотворение ,
увереността , усмихна ме ...
...Жадувам песните на птици,
разлистването на листата,
дъждовните води люляни...
Прелестно мечтание ... пролетна красива люлка .
Поздрави за Бобо и родителите му с най- добри чувства
и пожелания !
Слънчев ден и прегръдка от мен !

Благодаря ти, Таничка! И аз се радвам за Бобо и вярвам в него и в щастието му!
Снощи ми домъчня нещо за природата, където съм израснала и ми се прииска да съм огромно разлистено до небето дърво. Да чувствам това, което чувства то. Стволът му, извисен като свещ до небето. Устремен нагоре... Да забравя, че съм човек. Нещо такова. Аз знам, къде са мечтите и ще отида да живея един ден там. Ще си тръгна, но ще отида при тях. Прегръдки и радостен следобед!:)
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 4. monaliza121 - Това е сбъдната мечта, Надя!
24.02.2012 16:19
monaliza121 написа:
Бях тъничко кокиче.
А сега съм снегът,
кокичето отглеждащ.

Поздравления на рожденика и неговия "сняг"!:))

Здравей, Тинче! Благодаря ти...:) Те и тримата са снежни и нежни и толкова добри, че наистина заслужават най-доброто. Да бъдат все така сбъднати, да са много щастливи и обичани, защото е привилегия да познаваш такива приятели. Да, всеки от нас има своя сняг - онази ослепително бяла и недостъпна в съвършенството чистота. И много топла. Щом отглежда кокичета.:) Прегръдки и хубава събота и неделя!:)
цитирай
7. dushka - !
24.02.2012 17:32
Нямаме време, само един живот... да изживеем всичко очакващо ни. Дърветата не могат да говорят, но във всяко дърво можем да открием нещо за себе си. Поздрави, мила Надежда!:)
Поздравления на рожденика и неговите родители!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. dushka - !
24.02.2012 17:47
dushka написа:
Нямаме време, само един живот... да изживеем всичко очакващо ни. Дърветата не могат да говорят, но във всяко дърво можем да открием нещо за себе си. Поздрави, мила Надежда!:)
Поздравления на рожденика и неговите родители!

Здравей, мила Душке!:) Да открием себе си най-добре можем чрез Природата. Когато насаме се взрем в кладенците й, в изворите й - във всичко това, което ни е създало. Никой не е по-голям от живота. А животът е Природа. Тя не ни принадлежи, но ние й принадлежим. Ние трябва да се върнем към майчиния си език, към корените си. Там, откъдето идваме. Да проговорим езика на Природата. Тогава паметта ни ще се върне.
Светла вечер на теб и твоето момиченце! От сърце пожелаваме всички тук, радостен празник на Бобо!:)
цитирай
9. megg - " Жадувам песните на птици, "
24.02.2012 18:32
Тази жажда - огледало е, и в отражението човек може да види бялата крехкост на кокичето, родено в снега; самото то - капка чист сняг...
Поздравления, Наде, за теб и за рожденика!
Сбъднати мечти! :))
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. megg - " Жадувам песните на птици, "
24.02.2012 18:40
megg написа:
Тази жажда - огледало е, и в отражението човек може да види бялата крехкост на кокичето, родено в снега; самото то - капка чист сняг...
Поздравления, Наде, за теб и за рожденика!
Сбъднати мечти! :))

Здравей, Тинче!:) Благодаря ти. За рожденика - аз честитих вече и на майка му, на него няма как - човекът навършва 15 и все още няма блог тук.:) Макар че - може и да ни изненада!:) Да е жив и здрав и да са много щастливи тримата! Няма нищо по-хубаво от сбъднатите мечти.:) Знаеш ли, научих нещо дотук. Не трябва да се страхуваме да сбъднем мечтите си. Само така може да имаме нови, още по-волни и смели мечти. Радвам се, че поспря. Хубава вечер и до скоро!:)
цитирай
11. pevetsa - Топлина и нежност, и нека мечтите ...
24.02.2012 19:23
Топлина и нежност, и нека мечтите бъдат СБЪДНАТИ :)))))
Благодаря ти Наде, и за ЛЮЛКИ, и за инфото ... отивам да честитя!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. pevetsa - Топлина и нежност, и нека мечтите ...
24.02.2012 19:32
pevetsa написа:
Топлина и нежност, и нека мечтите бъдат СБЪДНАТИ :)))))
Благодаря ти Наде, и за ЛЮЛКИ, и за инфото ... отивам да честитя!

Аз ти благодаря за тази акция против "Шеврон".
Късно разбрах за днес, но знаеш позицията ми.

Да, много радостен празник имат днес Илианка, Стефан и Бобо.:) Поздрави и хубава вечер!
цитирай
13. kalin8 - Прекрасен стих!!!
24.02.2012 20:12
Поздравления за теб и рождениците!
Стефан ще поздравя лично...
Б.
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. kalin8 - Прекрасен стих!!!
24.02.2012 20:17
kalin8 написа:
Поздравления за теб и рождениците!
Стефан ще поздравя лично...
Б.

Здравей, Борисе!:) Много ми харесват твоите Мостове - благодаря ти! Да, разбира се, така е редно. Аз вече ги поздравих.:) Хубава вечер!
цитирай
15. sande - Понякога най-слабото, най-крехкото, е най-силното.
24.02.2012 20:21
Хареса ми стиха.

Поздрави!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. sande - Понякога най-слабото, най-крехкото, е най-силното.
24.02.2012 20:28
sande написа:
Хареса ми стиха.

Поздрави!

Здравей, Sande! Благодаря ти. А мен така ме трогна историята за Момчил и Вардар. Благодаря ти за този разказ за верността. Животните непрестанно ни учат на благородство. Благородство е езикът на природата... Незабравим разказ. Поздрави и хубава вечер!
цитирай
17. neslanchice - :-)
24.02.2012 22:15
Благодаря, Надя! Поздрави от всички и до скоро :-)
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. neslanchice - :-)
24.02.2012 22:31
neslanchice написа:
Благодаря, Надя! Поздрави от всички и до скоро :-)

:) Здравей, Или! Аз благодаря, всички се почуствахме празнично днес, заради вашата радост!:) Не само ние у дома - сърдечни поздрави от дъщеря ми, а и приятелите тук.:) Прегръщам те и весело празнуване! Поздрави твоите момчета, да ти е жив и здрав сина, да ви радва и вие него и да сте много щастливи!:) Светла рождена вечер и много здраве на Бобо!:)
цитирай
19. 4aiotgluhar4e - Не, Надя! Щом си тук, значи мечтите ...
24.02.2012 23:21
Не, Надя! Щом си тук, значи мечтите са се родили. Слава богу!

Честит празник на Стеф, неговот слънчице и детенце! Бъдете честити :)))
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 19. 4aiotgluhar4e - Не, Надя! Щом си тук, значи мечтите ...
25.02.2012 09:52
4aiotgluhar4e написа:
Не, Надя! Щом си тук, значи мечтите са се родили. Слава богу!

Честит празник на Стеф, неговото слънчице и детенце! Бъдете честити :)))

Дай боже, Чайче! Да са живи и здрави и честити! И на теб от сърце, всичко хубаво на този свят!:)
Всъщност, никога не ми е идвало наум. Очевидно е. Благодаря ти!:) Всеки от нас е родена мечта. Дори преродена мечта. Колко епохи е трябвало да минат, за да изречем една дума, да се усмихнем... Защо ли го забравяме. Никога не бива да го забравяме и да сме благодарни. Животът, това сме ние.:) Колко хубаво! Здравей, Чайче и светъл съботен ден!:)
цитирай
21. martiniki - Бяло,
25.02.2012 16:24
нежно и силно като кокиче стихотворение! Вятърът днес бие камбанките на всички кокичета, а сигурно и на минзухарите някъде - бие на пролет:)

поздрави!
цитирай
22. sparotok - !
25.02.2012 17:14
Красиви думи, макар да са обвити с меланхолия, в тях има живот и сила.

Поздрави!
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 21. martiniki - Бяло,
25.02.2012 18:44
martiniki написа:
нежно и силно като кокиче стихотворение! Вятърът днес бие камбанките на всички кокичета, а сигурно и на минзухарите някъде - бие на пролет:)

поздрави!

Здравей, Доре! Благодаря ти.:) Как хубаво си го казала - "вятърът днес бие камбанките на всички кокичета,.. бие на пролет." Преди седмица, забелязах, че птиците пеят на пролет, въпреки снега. Не знам, дали има кокичета в двора в Копривщица, след някоя седмица ще отида. В Бистрица днес нямаше. Закъсняват. В Копривщица, братовчедите ми казаха, че имало на нашия двор сняг до пояс. До прозорците на летните кухни стигало. Не помня друг такъв сняг. Благодаря ти за този символ - напиши стих, невероятен е!:) Камбаните на кокичетата бият на пролет. Прегръдка и... благодаря!
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 22. sparotok - !
25.02.2012 18:55
sparotok написа:
Красиви думи, макар да са обвити с меланхолия, в тях има живот и сила.

Поздрави!

Здравей, Sparotok! Благодаря ти. Има още много да уча. Сякаш всичко е пред мен с думите. Такова чувство имам. Ако Господ ми даде време, може би, един ден ще се разделя с меланхолията. Вярна спътница е, но почва да ми пречи. Радвам се, че поспря. Хубава вечер!
цитирай
25. liliyanaandreeva - Не си тръгвай преди да се родят и с...
25.02.2012 23:02
Не си тръгвай преди да се родят и сбъднат мечтите!
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 25. liliyanaandreeva - Не си тръгвай преди да се родят и с...
25.02.2012 23:31
liliyanaandreeva написа:
Не си тръгвай преди да се родят и сбъднат мечтите!

Здравей, Лили! Обещавам.:) Няма да си тръгна. И ако мечтите се сбъднат, първи ще научите вие. А утре ще празнуваме нощта на Прошката - Сирни Заговезни. Има и люлки...:) Ето какво прочетох:

"Сирни заговезни (Прошка) е важен пролетен празник в народния календар. Празникът се чества седем седмици преди Великден (винаги в неделя) и трае една седмица, в която се изпълняват различни обреди и обичаи. На трапезата се слагат млечни и яйчни продукти. Всеки ерген изстрелва с примитивно направен лък запалена стрела в двора на момата която харесва. Хвърля се кръст в двора на момичетата, които момчетата харесват. През седмицата - в сряда, петък и неделя се връзват люлки и момите и момците се люлеят за здраве..."

Хубава вечер, Лили и до скоро!



цитирай
27. jabalka - Привет и от мен!
26.02.2012 10:28
Светъл стих и мечтите - динамично отглеждаме нови, копнежа ни осъществява пожеланите, когато птиците свиват гнездото си на мястото на погледа ни във короната на любимото дърво!
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 27. jabalka - Привет и от мен!
26.02.2012 10:35
jabalka написа:
Светъл стих и мечтите - динамично отглеждаме нови, копнежа ни осъществява пожеланите, когато птиците свиват гнездото си на мястото на погледа ни във короната на любимото дърво!

Здравей, Ябълчице! Пролетта дойде. Ще става все по-светло и небето все по-високо. А ние - по-добри, за да приютим мечтите - да свият гнездо в сърцата ни и да полетят при добрите хора, да ги дарят с нови мечти...:) Радостен празник!
цитирай
29. jabalka - Благодаря!
26.02.2012 11:39
Топъл и радостен !
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - 1. aqualia - Много силен триптих...
26.02.2012 12:08
2. malchaniaotnadejda7 - 1. aqualia - Много силен триптих!
11:07
aqualia написа:
...
Благословена да си!

Благодаря, мила Лили! Липсваше ми! За първи път, откакто съм тук, пускам нещо старо. Писано, откакто съм тук, за вас, приятелите от Блог.бг. За един древен, български обичай, който помня от малка. Пред очите ми са огромните урбалки, до небето, запалили като старо злато копривщенската нощ. И винаги с обещание за приказка. Прегръщам те, светъл празник и поздрави на онова любимо море! А ти - бъди закриляна и благословена!

пс :) Лили, извинявай! Нещо старо ли? Да, ама не.:) Досега се борих - не и не, системата засича нещо, шрифтове разни хвърчат като искри... Е, явно традицията да публикувам тук само нови неща трябва да продължи. Така че - поздравявам те с танца на огъня и с една приказка от снощи, която е нова и се надявам да има живот.:) До скоро! Отивам да я пусна в блога с приказки.

http://www.youtube.com/watch?v=rBt3z-ehEyU

Ето го и негово сиятелство - Триптиха - :)))
http://malchaniaotnadejda7.blog.bg/poezia/2011/03/06/triptih.699969
цитирай
31. zvezdichka - Страхотно е!
02.03.2012 19:50
"Копнея да съм дъб -
как искам орлите
в мен гнезда да вият!"

Във всяка една строфа мога да се оглеждам и преоткривам :).
Поздрави!
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 31. zvezdichka - Страхотно е!
02.03.2012 20:43
zvezdichka написа:
"Копнея да съм дъб -
как искам орлите
в мен гнезда да вият!"

Във всяка една строфа мога да се оглеждам и преоткривам :).
Поздрави!

Благодаря ти, Цани!:) Много ме зарадва. Сърдечни поздрави и светла и радостна Пролет!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3286795
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43592