Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
26.02.2012 16:16 - ПРИКАЗКИ ОТ РАХЕЛ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 21006 Коментари: 57 Гласове:
97

Последна промяна: 27.02.2012 23:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

ПРИКАЗКИ ОТ РАХЕЛ

Беше сън. Истината не беше измислена още.
Тя беше хубава. Той беше умен. Обичаха се. Не можеха един без друг. Бяха непрекъснато един без друг. Тя страдаше за него. Той страдаше за нея. Тогава тя измисли времето. Той започна да го отмерва. Времето не можеше без тях. И започна да расте. Когато стана на 7 месеца се роди. И тя го кръсти Рахел.

 ПЪРВИ СЪН

Времето не познаваше майка си и баща си. Само знаеше, че се казва Рахел. Когато се роди, времето спря да расте. Беше седмаче. Много искаше да прегръща някого. Затова започна да измисля неща. Измисли меко. Измисли синьо. Потопи се в тях и разбра, че може да плува. Така стана невидимо. И измисли първата истина. За съня на времето. Вече можеше да прегръща.

 ВТОРИ СЪН

Рахел искаше да обича. Затова измисли вятъра. Вятърът люлееше синьото. А Рахел се смееше и лудуваше в мекото на синьото и не беше внимателна. Малки парченца смях се скъсаха и полетяха извън мекото на синьото. Не бяха меки. И не бяха сини. Така Рахел измисли планетите. И по-близките до синьото засияха от смеха й. Рахел обикна звездите. И измисли втората истина. За смеха на звездите. Вече можеше да обича.

 ТРЕТИ СЪН

Рахел искаше да сънува за съня. И засвети. Така събра всичко в себе си, защото целият свят обичаше светлото на Рахел. И тя се прибра в себе си. Сви се на бебешко кълбо и стана мъничка точка . Започна да се движи толкова бързо, че изглеждаше неподвижна. Така излъга нищото. И измисли третата истина. За безкрайността. Вече можеше да сънува.

ЧЕТВЪРТИ СЪН

 Времето искаше да е само по себе си. Не искаше да помни. Не искаше да обича. Не искаше да сънува. Не искаше името си. Искаше да е всичко и нищо. Започна да се бунтува. Започна да се върти около себе си толкова бързо, че не забеляза, кога и как се загуби в себе си. И забрави нищото. Така стана всичко. И измисли четвъртата истина. За безсмъртието на измислицата. Вече можеше да измисля.

 ПЕТИ СЪН

Рахел беше време и нищо друго. Тя беше всичко. Можеше да обича. Можеше да прегръща. Можеше да сънува безкрайното. Можеше да измисля истините и те да са самото безсмъртие. Но нямаше кого да прегръща. Нямаше кого да обича. Нямаше с кой да споделя съня си и нямаше на кого да разкаже четирите безсмъртни истини, които измисли. Можеше да се върти около себе си. Да изчезва и да се появява изневиделица за самата себе си. Можеше да се прибира в себе си като мъничка точка и да се движи толкова бързо, че да изглежда неподвижна... Рахел беше всичко. И беше толкова страшно сама, че измисли петата истина. За пространството. И избра да пътува в него.

 ШЕСТИ СЪН

 Рахел потъна в пространството. Там беше страшно хубаво, защото сънуваше безкрайното и го прегръщаше. Така забрави, че преди да плува и да бъде невидима, бе истинска. Забрави,че нямаше как да я има, ако Той и Тя не можеха един без друг. Но Рахел нямаше как да знае това, защото не познаваше майка си и баща си. Така измисли шестата истина. За това, че времето винаги го е имало. И забрави истинското си име.

СЕДМИ СЪН

Времето се загуби и не знаеше, как се казва.
Не знаеше, кога се е родило. Не знаеше, защо плува в пространството и престана да сънува, защото забрави да прегръща, забрави да обича, забрави да изчезва... Превърна се в единствена истина. И заживя в лъжа. Така се загуби за себе си и за пространството, в което избра да пътува. Не можеше повече да измисля, защото не знаеше, кое е. Пространството тъгуваше силно за времето и искаше да си го върне. Пространството искаше да прегръща Рахел. Затвори се в себе си. Болеше го... Проплака. И отрони седем сълзи истина. Бяха видими. Можеше да ги преброи.

 ПЪРВА СЪЛЗА

 Пространството пазеше седемте сълзи, които проля от мъка по Рахел. То редеше сълзите си отново и отново и изгубеното време започна да се оглежда в тях... Рахел беше хубава, но не можеше да се види. Прелитайки край някоя сълза, тя се завърташе около нея, защото сълзите светеха със своя светлина и я привличаха. Рахел също излъчваше светлина, но не можеше да засвети, когато си поиска. Откакто се загуби беше забравила за това. И както прелетя пред първата сълза, отронена от пространството и се огледа в нея, единственото, което видя, бе паметта на водата.

 ПАМЕТТА НА ВОДАТА

Водата помнеше раждането на Рахел. Времето Рахел бе родено от безмерната обич на Тя към Той. Тя беше края на юга. Той беше началото на севера. Дома на тя беше запада. Къщата на Той беше изтока. Те не можеха един без друг и непрекъснато бяха един без друг. И непрекъснато копнееха един за друг. Рахел беше този копнеж. Времето роди голямата им Любов. Те родиха Времето. Рахел беше време и нямаше как да знае за това, защото не познаваше родителите си, които създаде, преди да се роди. Когато се огледа в първата сълза, изми лицето си и си спомни, че се казва Рахел. Още не можеше да се види, но така се зарадва, че започна да танцува и да пее. А звукът от гласа на Рахел накара пространството да трепти от радост. И пространството затрептя. Трептенето му стана безкрайно.

ВРЕМЕТО РАХЕЛ

Рахел не знаеше, къде се намира.
Затова осинови целия свят и прие да бъде Времето на Света. Когато прегърна Рахел, Светът пожела Времето само за себе си и помоли Рахел да спре при него.
Рахел бе родена извън Света. Тя можеше да бъде време само отвъд него.
Но, тъй като започна да се привързва към безкрайността на огромния Свят, сви се на бебешко кълбо от жива светлина и започна да събира Света в себе си.
Така се превърна в Спряло Време.

 








Тагове:   mercury,


Гласувай:
97



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Красива приказка, Наденце!
26.02.2012 16:26
Колко много тъга и безвремие има, когато няма споделяне. Прегръдка от мен и прости за доброто, което не можахме да сторим една за друга, но което предстои.
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. makont - Красива приказка, Наденце!
26.02.2012 16:51
makont написа:
Колко много тъга и безвремие има, когато няма споделяне. Прегръдка от мен и прости за доброто, което не можахме да сторим една за друга, но което предстои.

Здравей, Майче! Толкова се радвам, че първа коментираш ти. Обичам тези приказки и снощи написах нова. Повече от година мълчах и не вярвах, че ще се върна към тях, че ще ме навестят отново. Вече ще споделям всичко в този блог. Няма да бъде само "поетичен". Светъл празник!
Простена си и ти прощавай!:) И най-хубавото предстои! Прегръщам те!
цитирай
3. stela50 - Потънах в един много различен приказен свят ...
26.02.2012 16:59
С много човешки желания и истини ... да обича , да сънува ,
да пътува ,да измисля , да забравя ...
..." Те не можеха един без друг и непрекъснато бяха един без друг.
И непрекъснато копнееха един за друг. Рахел беше този копнеж.
Времето роди голямата им Любов. Те родиха Времето...
Влюбих се в приказките от Рахел ... в сънищата .
Благодаря за философията , поезията и светлината
в тези приказки ... поднесени точно днес и свързани
по необикновен начин с празника ...
Искам прошка ... и давам прошка ... от сърце .
Топли прегръдки , мила приятелко .
цитирай
4. aqualia - Наде,
26.02.2012 17:01
зареждаш ме с вяра и време... и двете са свързани при мен с търпението. Благодаря ти за празничното осмисляне на прошката. Бъди!
цитирай
5. smani - malchaniaotnadejda7
26.02.2012 17:33
Интересна приказка. Успех в начинанието! :)
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 3. stela50 - Потънах в един много различен приказен свят ...
26.02.2012 17:51
stela50 написа:
С много човешки желания и истини ... да обича , да сънува ,
да пътува ,да измисля , да забравя ...
..." Те не можеха един без друг и непрекъснато бяха един без друг.
И непрекъснато копнееха един за друг. Рахел беше този копнеж.
Времето роди голямата им Любов. Те родиха Времето...
Влюбих се в приказките от Рахел ... в сънищата .
Благодаря за философията , поезията и светлината
в тези приказки ... поднесени точно днес и свързани
по необикновен начин с празника ...
Искам прошка ... и давам прошка ... от сърце .
Топли прегръдки , мила приятелко .

Таничка, виновна съм и искам прошка! Простено да ти е и прощавай!
От сутринта и на теб и на Ваня исках да пиша, а и на колко приятелки тук и се борих да пусна един постинг. Ти поне ме знаеш, каква "звезда на техническата мисъл" съм.:) Та още не съм спретнала трапезата за Заговезни.:) Сега слагам баницата. Радвам се, че ти харесват. Нито знам, откъде се взе това име Рахел - нямам обяснение. А и досега не съм писала приказки. Майка ми се казваше Дина, вечна й памет - това е копривщенско име и библейско, разбира се. Но, времето го кръстих Рахел. И друго, вече ще пиша само от този блог. Няма да деля приказки от проза.:) Прегръщам те и светла вечер на Прошката! Бъдете здрави и честити!
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 4. aqualia - Наде,
26.02.2012 17:55
aqualia написа:
зареждаш ме с вяра и време... и двете са свързани при мен с търпението. Благодаря ти за празничното осмисляне на прошката. Бъди!


ПРОЩАВАМ

На Спасителят, че ме спаси.
На Предателят, че ме предаде.
На Мене си, че позволих
да бъда спасена,
да бъда предадена,
да бъда ...

Скъпа Лили, благодаря ти и извинявай, че изтрих Триптиха. Ето я онази част от иконката, най-близко до сърцето. Прегръщам те с най-добри и светли пожелания!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 5. smani - malchaniaotnadejda7
26.02.2012 17:59
smani написа:
Интересна приказка. Успех в начинанието! :)

Здравей, Smani! Драго ми е, че поспря и ти е интересна. Благодаря ти, на мен ми се иска да не свършват приказките и да идват при мен.:) А аз ще ги записвам внимателно, да не пропусна нещо важно.:) Радостна вечер!
цитирай
9. dushka - !
26.02.2012 18:28
Винаги съм обичала приказките – заради мелодията в тях, заради утешителната победа на доброто. Искам някой да ги пише, а аз да ги чета. Дори да са тъжни. Може и малко нелогични… Благодаря ти за тази приказка, Надежда! Поздрави и прощавай!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. dushka - !
26.02.2012 18:49
dushka написа:
Винаги съм обичала приказките – заради мелодията в тях, заради утешителната победа на доброто. Искам някой да ги пише, а аз да ги чета. Дори да са тъжни. Може и малко нелогични… Благодаря ти за тази приказка, Надежда! Поздрави и прощавай!

Аз ти благодаря, за обичта към приказките, мила Душке! Простено да ти е и прощавай! Не от мен и не за мен, така се казва, нали, за да се сбъдне доброто.:) Да победи. Вярвам в щастливия край на тази приказка. Не зависи от мен, аз само записвам, но вярвам, че времето Рахел ще намери себе си и ще бъде сбъднато в щастието. Безкрай. Поздрави на твоето слънчево момиченце и хубава вечер! Бъдете здрави, честити и много закриляни!
цитирай
11. osi4kata - обичам приказки :)
26.02.2012 23:13
особено такива. НЕпразни.
цитирай
12. iliada - Явно отдавна не съм чела пиказки ...
26.02.2012 23:17
Явно отдавна не съм чела пиказки -пообърках се !:)
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 11. osi4kata - обичам приказки :)
26.02.2012 23:19
osi4kata написа:
особено такива. НЕпразни.

Здравей, Руми!:) Радвам се, че ми гостуваш. И аз харесвам стиховете ти и нека си простим, за да може да простим и на другите, които толкова обичаме.:) Поздрави, най-светли и добри пожелания и до скоро!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 12. iliada - Явно отдавна не съм чела пиказки ...
26.02.2012 23:22
iliada написа:
Явно отдавна не съм чела пиказки -пообърках се !:)

:) А мене, питаш ли ме! Или, толкова се радвам, че поспря и знаеш вече, коя картина избрах, нали. Огнената! На Огъня... Радостна вечер!:)
цитирай
15. cefulesteven - Много, много ще мисля още по това. ...
27.02.2012 09:38
Много, много ще мисля още по това. Почувствано е цялото сътворение, като, че ли от самия творец. Всички истини, всички открития и изживявания могат да намерят място между редовете на този кратък, а толкова колосален текст.

цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. cefulesteven - Много, много ще мисля още по това. ...
27.02.2012 09:56
cefulesteven написа:
Много, много ще мисля още по това. Почувствано е цялото сътворение, като, че ли от самия творец. Всички истини, всички открития и изживявания могат да намерят място между редовете на този кратък, а толкова колосален текст.


Благодаря ти, Стефане, трогваш ме. Дано оправдая доверието ти. Хубава седмица и сърдечни поздрави на Неслънчице и Бобо!
цитирай
17. hristo27 - Успешна и спокойна седмица от мен!
27.02.2012 10:06
Успешна и спокойна седмица от мен!
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. hristo27 - Успешна и спокойна седмица от мен!
27.02.2012 10:21
hristo27 написа:
Успешна и спокойна седмица от мен!

Благодаря ти, Христо. И на теб, от сърце! Необикновена седмица е - под знака на един от най-хубавите български празници - 1 Март! Първобълграски. Тракийски. От Египет до Северна Индия... От дълбока древност, червеният цвят е знак-символ на Богинята Майка - на раждането и смъртта, а белият - гербът на нейният Син - на Слънцето - бележи отвъдния живот, вечността. Традицията се спазва до днес в Молдова, Македония, Румъния, част от Гърция, Сърбия, Албания..., а също и в старите български земи на днешна Русия. Отиде си януари - Голям Сечко и се вижда края на февруари - Малък Сечко, за да отворят те двамата, слънчевите, пролетни порти за тържеството на една от най-големите български митологии - Марта.
цитирай
19. monaliza121 - Времето не познаваше майка си и баща си
27.02.2012 17:20
Сиротно е времето, затова го приютяваме...
Привет, Надя!:))
цитирай
20. alhimik1 - Даа, много силен текст...чувствен мъдър и запомнящ се.:)))
27.02.2012 17:50
Здравей, мълчания от надежда!
И да видим мартенските ви изпълнения ))))))
Светла вечер, мила!
Никос
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 19. monaliza121 - Времето не познаваше майка си и баща си
27.02.2012 18:13
monaliza121 написа:
Сиротно е времето, затова го приютяваме...
Привет, Надя!:))

Здравей, Тинче! Май да. Дано намерим сили и обич да го приютим.:) Прегръдки и поздрави от един приказен сняг, който не спира да вали при мен!:)
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 20. alhimik1 - Даа, много силен текст...чувствен мъдър и запомнящ се.:)))
27.02.2012 18:17
alhimik1 написа:
Здравей, мълчания от надежда!
И да видим мартенските ви изпълнения ))))))
Светла вечер, мила!
Никос

Здравей, Alhimik1!:) И аз съм в очакване, да видим.:)) Благодаря от сърце, радостна и нежна вечер и поздрави на българското море!
цитирай
23. megg - " Рахел (...) беше всичко. "
27.02.2012 22:14
Обичам твоите приказки, мила Наде. Усеща се една особена мекота, която те гушва и потъваш в нея - непознатата и някак близка, сякаш сън, с който си дошъл на този свят ...
Поздрави и светла вечер, Наде! :))
цитирай
24. 4aiotgluhar4e - До средата на втори сън стигнах и ...
27.02.2012 22:22
До средата на втори сън стигнах и спирам, защото ми се появи усещане, както когато ядеш белгийски бонбон - трябва да е по малко, да е бавно и с внимание, за да се задържи усещането. Надя, прости ми за сравнението, но аз често меря света с вкусови усещания и музика. Прекрасната Рахел, която е измислила синьото и времето я усетих като шоколад и я чух така: http://youtu.be/hwj8ReY42cg

Утре пак! Намери си най-бавния читател :)
За извинение те прегръщам :)

цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - 23. megg - " Рахел (...) беше всичко. "
27.02.2012 22:27
megg написа:
Обичам твоите приказки, мила Наде. Усеща се една особена мекота, която те гушва и потъваш в нея - непознатата и някак близка, сякаш сън, с който си дошъл на този свят ...
Поздрави и светла вечер, Наде! :))

Здравей, мила Megg! Много се радвам като ми гостуваш. Винаги пръскаш шепи нежност, която остава и топли дълго. Благодаря ти сърдечно и аз съм щастлива, като те чета... Лекокрила вечер!:)
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 24. 4aiotgluhar4e - До средата на втори сън стигнах и ...
27.02.2012 22:55
4aiotgluhar4e написа:
До средата на втори сън стигнах и спирам, защото ми се появи усещане, както когато ядеш белгийски бонбон - трябва да е по малко, да е бавно и с внимание, за да се задържи усещането. Надя, прости ми за сравнението, но аз често меря света с вкусови усещания и музика. Прекрасната Рахел, която е измислила синьото и времето я усетих като шоколад и я чух така: http://youtu.be/hwj8ReY42cg

Утре пак! Намери си най-бавния читател :)
За извинение те прегръщам :)


:) Здравей, Чайче! Нормално е, нали сме везнички. Подвластни сме на Венера, на това да задържим усещанията. За мен целият свят е ухания. Мирис и тишина..
Благодаря ти за "Мелодията" от украинския композитор Мирослав Скорик. Сякаш летях... Чувството, за нещо много познато, сякаш векове съм живяла там, по тези места, летяла съм над тези планини, валял ме е дъждът... Такъв дар е тази невероятна "Мелодия", че със сигурност ще напиша нещо по нея, ако Бог даде. Знаеш ли, усещане, че съм била там и че предстои да бъда - в същото време или по едно и също време. До скоро!:) И аз те прегръщам! Ефирна вечер и ти благодаря!:)

ps :) Чайче, качих дарената от теб Мелодия. Времето си намери Земя. Няма по-красиво място в целия Космос от Земята! * * * Ако трябваше за избирам, пак бих се родила тук.:)
цитирай
27. tsanynka - Това не е обикновена приказка...
28.02.2012 00:08
която да изчетеш на един дъх,за да видиш как завършва...
С всеки следващ прочит откриваш нова истина ...
Поздравления!:)
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 27. tsanynka - Това не е обикновена приказка...
28.02.2012 07:57
tsanynka написа:
която да изчетеш на един дъх,за да видиш как завършва...
С всеки следващ прочит откриваш нова истина ...
Поздравления!:)

Здравей, Цани! Благодаря ти сърдечно. И аз надзърнах при теб и ми хареса твоята къща - слънчева, с много ъгли. Помниш ли Селинджър? "Какво казала едната стена на другата? - "Ще се срещнем на ъгъла.".:) Зарадва ме, че поспря, винаги си добре дошла и се радвам, че се запознахме. До скоро и светъл, хармоничен ден!
цитирай
29. aqualia - Този триптих си го харесах, но ти знаеш СЪС СИГУРНОСТ, че винаги прошката е по-голяма от случилото се1
28.02.2012 18:44
malchaniaotnadejda7 написа:
aqualia написа:
зареждаш ме с вяра и време... и двете са свързани при мен с търпението. Благодаря ти за празничното осмисляне на прошката. Бъди!


ПРОЩАВАМ

На Спасителят, че ме спаси.
На Предателят, че ме предаде.
На Мене си, че позволих
да бъда спасена,
да бъда предадена,
да бъда ...

Скъпа Лили, благодаря ти и извинявай, че изтрих Триптиха. Ето я онази част от иконката, най-близко до сърцето. Прегръщам те с най-добри и светли пожелания!

цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - 29. aqualia - Този триптих си го харесах, но ти знаеш СЪС СИГУРНОСТ, че винаги прошката е по-голяма от случилото се1
28.02.2012 20:03
aqualia написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
aqualia написа:
зареждаш ме с вяра и време... и двете са свързани при мен с търпението. Благодаря ти за празничното осмисляне на прошката. Бъди!


ПРОЩАВАМ

На Спасителят, че ме спаси.
На Предателят, че ме предаде.
На Мене си, че позволих
да бъда спасена,
да бъда предадена,
да бъда ...

Скъпа Лили, благодаря ти и извинявай, че изтрих Триптиха. Ето я онази част от иконката, най-близко до сърцето. Прегръщам те с най-добри и светли пожелания!


Буквите излизаха много бледи, Лили. Три пъти го преписвах, не знам, какво стана. Явно Рахел е решила да се появи с една нова приказка тук в Деня на Прошката.:) Да, прошката винаги е по-голяма от случилото се. Защото сама по себе си прошката не е отделно случило се, а всичко протичащо, целият безкраен, прекрасен живот, който е любов. Животът е по-безкраен от смъртта по думите на Маркес. Да простиш, значи да обичаш. Да си жив означава да си влюбен в самия живот. Ето го Триптиха и ти благодаря, мила Лили:

http://malchaniaotnadejda7.blog.bg/poezia/2011/03/06/triptih.699969
цитирай
31. bven - Привет, Надежда.
28.02.2012 21:48
Макар и със закъснение прочетох вълшебната приказка, която ни дава ключа към Живота, Вечността и Любовта...
Клипът е уникален и напълно в хармонична цялост с твоята мисъл.
Благодаря за хубавите мигове и мъдра вечер!:)
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 31. bven - Привет, Надежда.
28.02.2012 23:20
bven написа:
Макар и със закъснение прочетох вълшебната приказка, която ни дава ключа към Живота, Вечността и Любовта...
Клипът е уникален и напълно в хармонична цялост с твоята мисъл.
Благодаря за хубавите мигове и мъдра вечер!:)

Много се радвам, че харесваш приказката, Bven!:) Той и клипът дойде при мен без да го търся - като нея. Това е от малкото неща, в които почти нямам участие. Освен, че записвам.:) И аз ти благодаря за вдъхновението, което черпя като от извор от твоя блог. Нежна вечер!:)
цитирай
33. babaelenica - ...
29.02.2012 19:17
Те и двамата бяха умни и красиви
Не можеха един без друг, затова се прегръщаха.
Все по-силно и по-силно.
Светът около тях започна да се свива и Времето спря.
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 33. babaelenica - ...
29.02.2012 19:41
babaelenica написа:
Те и двамата бяха умни и красиви
Не можеха един без друг, затова се прегръщаха.
Все по-силно и по-силно.
Светът около тях започна да се свива и Времето спря.

Здравей, Ели!:) Много се радвам, че си тук! Ще разказваш интересни нещица. Истината е спряло време. Той беше най-хубавият и най-умен мъж на земята... И още е.:))) Прегръдка и до скоро!
цитирай
35. daan - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА:)
01.03.2012 08:41
ТИ ПОСАКУВАМ ПРЕУБАВА НОВА СЕЗОНА:)
МНОГУ УСПЕХ, БЛАГОСОТОЈБА И ЉУБОВ
цитирай
36. jabalka - Поздрави и Честита Баба Марта!
01.03.2012 10:18
Здраве и много Щастливи Дни!
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - 35. daan - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА:)
01.03.2012 10:30
daan написа:
ТИ ПОСАКУВАМ ПРЕУБАВА НОВА СЕЗОНА:)
МНОГУ УСПЕХ, БЛАГОСОТОЈБА И ЉУБОВ

Честита Баба Марта, мили Дан!:) Благодаря ти от сърце и на теб здраве, късмет и любов! Щастлива Пролет!:)
цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - 36. jabalka - Поздрави и Честита Баба Марта!
01.03.2012 10:32
jabalka написа:
Здраве и много Щастливи Дни!

Честита Баба Марта, Ябълчице!:) Бъди честита, много обичана и щастлива!:) Радостни пролетни дни!:)
цитирай
39. ognena71 - Честита баба Марта. Много здраве и ...
01.03.2012 12:34
Честита баба Марта.

Много здраве и щастливи дни !
цитирай
40. malchaniaotnadejda7 - 39. ognena71 - Честита баба Марта. Много здраве и ...
01.03.2012 12:37
ognena71 написа:
Честита баба Марта.

Много здраве и щастливи дни !

Благодаря ти, Огнена! Здраве и щастие и на теб от сърце!:) Да е винаги лъчист и нетленен Огънят на твоята любов!:)
цитирай
41. daan - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА:)
01.03.2012 13:36
ТИ ПОСАКУВАМ ПРЕУБАВА НОВА СЕЗОНА:)
МНОГУ УСПЕХ, БЛАГОСОТОЈБА И ЉУБОВ
цитирай
42. malchaniaotnadejda7 - 41. daan - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА:)
01.03.2012 13:50
daan написа:
ТИ ПОСАКУВАМ ПРЕУБАВА НОВА СЕЗОНА:)
МНОГУ УСПЕХ, БЛАГОСОТОЈБА И ЉУБОВ

И на теб, мили Дан!:) Благопожелания не се връщат - отправяш ги втори път - това е добър знак за теб.:) Освен да помоля Бог - трижди да те възнагради за добрите думи! Да имаш мечтаното, онова, без което не можеш, да бъдеш благословен и честит! Обичам песента на Леонард Коен - точно онази песен, която звучи в блога ти за любимото момиче. Бъдете много, много щастливи и закриляни! Вярвам в щастието ти! Успех!:)
цитирай
43. alexs - Честита Баба Марта Надежда !
01.03.2012 18:14
С пожелания за Здраве , Щастие и творчески успехи!
цитирай
44. malchaniaotnadejda7 - 43. alexs - Честита Баба Марта Надежда !
01.03.2012 18:55
alexs написа:
С пожелания за Здраве , Щастие и творчески успехи!

Честита Баба Марта, Алекс! Благодаря ти сърдечно.:) Здраве, щастие и късмет за теб и близките ти хора от сърце! Радостна и светла Пролет!:)
цитирай
45. tili - Сега само казвам:
01.03.2012 20:14
Честита Баба Марта, Наде! Здрави и щастливи, но с мярка, нали:)))
цитирай
46. bven - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА, Наде!
01.03.2012 20:23
Нека всичко около теб е пролетно ухание, светлина и много приключения:))
Хубава мартенска вечер!:)))
цитирай
47. malchaniaotnadejda7 - 45. tili - Сега само казвам:
01.03.2012 22:06
tili написа:
Честита Баба Марта, Наде! Здрави и щастливи, но с мярка, нали:)))

Честита Баба Марта, скъпа Тили!:) Дай Боже, здраве и късмет! На теб - пролетно вдъхновение и любов!:) За мярката - не ми е силата, но ще опитам.:))) Прегръщам те и светла вечер!:)
цитирай
48. malchaniaotnadejda7 - 46. bven - ЧЕСТИТА БАБА МАРТА, Наде!
01.03.2012 22:10
bven написа:
Нека всичко около теб е пролетно ухание, светлина и много приключения:))
Хубава мартенска вечер!:)))

:) Здравей, мила Bven! Приятелките ми сте тук. Вече спокойно мога да премина в Пролетта.:) А на теб - всичко, което си мечтаеш да се сбъдва, изненадвайки те с много повече добротворства и чудеса!:) Хубава и приказна пролет!:)
цитирай
49. 4aiotgluhar4e - Честита Баба Марта, Надя! И честит ...
02.03.2012 17:04
Честита Баба Марта, Надя! И честит празник утре!
И аз съм ти приятелка, но проклетата ми IT машина се развали и не ме пуска. Ей сега вече от служебния компютър разрешавам да почва пролетта :)))
цитирай
50. malchaniaotnadejda7 - 49. 4aiotgluhar4e - Честита Баба Марта, Надя! И честит ...
02.03.2012 17:10
4aiotgluhar4e написа:
Честита Баба Марта, Надя! И честит празник утре!
И аз съм ти приятелка, но проклетата ми IT машина се развали и не ме пуска. Ей сега вече от служебния компютър разрешавам да почва пролетта :)))

:) Здравей, Чайче! Имах предвид всички в този постинг!:) Прегръщам те от сърце с пожелания за много добри чудеса през Март и честита, радостна Пролет! Светъл Трети март и до скоро!:)
цитирай
51. zvezdichka - Тази приказка иска
02.03.2012 19:41
своето - дълбок прочит, но това, на което аз се зарадвах е когато Рахел откри отново себе си, т.е. прогледна отново за своето своето име, но със сигурност при всяко ново прочитане човек ще открива нови неща за себе си :).
Поздрави Наде!
цитирай
52. malchaniaotnadejda7 - 51. zvezdichka - Тази приказка иска
02.03.2012 20:30
zvezdichka написа:
своето - дълбок прочит, но това, на което аз се зарадвах е когато Рахел откри отново себе си, т.е. прогледна отново за своето своето име, но със сигурност при всяко ново прочитане човек ще открива нови неща за себе си :).
Поздрави Наде!


http://zvezdichka.blog.bg/hobi/2012/03/01/za-izrabotkata-na-martenichkite-i-edna-stara-legenda-po-nash.913142

Здравей, Цани!:) А твоята приказка! Истинска българска приказка! Радвам, че те срещнах тук.:) Толкова ценно е приятелството ни, на всички нас. Мина малко повечко от година, откакто съм в блога, а срещнах виртуално хора, които обичам и които са мои приятели. Чувствам те близка, сякаш се знаем от години :) Ще се радвам да се видим и наяве. А тези мартенички, които си изплела ми връщат спомените за копривщенските кенета в Ослековата къща, за слънцето спряло в здравеца до безкрайното небе, за това, колко е хубаво да минеш по някоя улица и когато поздравиш човек, целия свят да се усмихне. Ето как ме връщаш при смисъла. Благодаря ти! Бъди и бъди много, много щастлива и обичана! Поздрави на града на Канети, и на твоето Русе!:)
цитирай
53. sestra - Едно продължение....:
04.03.2012 07:55
"...Откак спря, времето пак постоянно тръгваше нанякъде, но всеки път си оставаше ТУК."
Надявам се, позволяваш ми, Надя - текстът ти е хубав, вдъхнови ме. :)
цитирай
54. malchaniaotnadejda7 - 53. sestra - Едно продължение....:
04.03.2012 10:40
sestra написа:
"...Откак спря, времето пак постоянно тръгваше нанякъде, но всеки път си оставаше ТУК."
Надявам се, позволяваш ми, Надя - текстът ти е хубав, вдъхнови ме. :)

Здравей, Сестричке, радвам се, че поспря.:) Благодаря ти. Разбира се че ти позволявам, нали затова са приказките.. Да продължаваме да ги разказваме.:) Радостна неделя от мен и до скоро!:)
цитирай
55. silver4eto - Ти ме остави ме безмълвна!
06.03.2012 16:07
Ти ме остави ме безмълвна!
цитирай
56. malchaniaotnadejda7 - 55. silver4eto - Ти ме остави ме безмълвна!
06.03.2012 20:11
silver4eto написа:
Ти ме остави ме безмълвна!

Здравей Silver4eto! Много се радвам, че си тук, благодаря ти от сърцe. Светла и радостна вечер!:)
цитирай
57. zvezdichka - Благодаря ти Наде!
26.03.2012 16:04
malchaniaotnadejda7 написа:
zvezdichka написа:
своето - дълбок прочит, но това, на което аз се зарадвах е когато Рахел откри отново себе си, т.е. прогледна отново за своето своето име, но със сигурност при всяко ново прочитане човек ще открива нови неща за себе си :).
Поздрави Наде!


http://zvezdichka.blog.bg/hobi/2012/03/01/za-izrabotkata-na-martenichkite-i-edna-stara-legenda-po-nash.913142

Здравей, Цани!:) А твоята приказка! Истинска българска приказка! Радвам, че те срещнах тук.:) Толкова ценно е приятелството ни, на всички нас. Мина малко повечко от година, откакто съм в блога, а срещнах виртуално хора, които обичам и които са мои приятели. Чувствам те близка, сякаш се знаем от години :) Ще се радвам да се видим и наяве. А тези мартенички, които си изплела ми връщат спомените за копривщенските кенета в Ослековата къща, за слънцето спряло в здравеца до безкрайното небе, за това, колко е хубаво да минеш по някоя улица и когато поздравиш човек, целия свят да се усмихне. Ето как ме връщаш при смисъла. Благодаря ти! Бъди и бъди много, много щастлива и обичана! Поздрави на града на Канети, и на твоето Русе!:)


Толкова топлина има в думите ти! Не че съм го заслужила, но някак си човек откликва. А за срещата ако имаш път към Русе ще се радвам да се обадиш. Ние за момента не сме планували път към София, но към други места на България - като Странджа, Пирин, Най-Източни Родопи имаме планове :). Но знае ли човек?
цитирай
58. malchaniaotnadejda7 - 57. zvezdichka - Благодаря ти Наде!
27.03.2012 23:23
zvezdichka написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
zvezdichka написа:
своето - дълбок прочит, но това, на което аз се зарадвах е когато Рахел откри отново себе си, т.е. прогледна отново за своето своето име, но със сигурност при всяко ново прочитане човек ще открива нови неща за себе си :).
Поздрави Наде!


http://zvezdichka.blog.bg/hobi/2012/03/01/za-izrabotkata-na-martenichkite-i-edna-stara-legenda-po-nash.913142

Здравей, Цани!:) А твоята приказка! Истинска българска приказка! Радвам, че те срещнах тук.:) Толкова ценно е приятелството ни, на всички нас. Мина малко повечко от година, откакто съм в блога, а срещнах виртуално хора, които обичам и които са мои приятели. Чувствам те близка, сякаш се знаем от години :) Ще се радвам да се видим и наяве. А тези мартенички, които си изплела ми връщат спомените за копривщенските кенета в Ослековата къща, за слънцето спряло в здравеца до безкрайното небе, за това, колко е хубаво да минеш по някоя улица и когато поздравиш човек, целия свят да се усмихне. Ето как ме връщаш при смисъла. Благодаря ти! Бъди и бъди много, много щастлива и обичана! Поздрави на града на Канети, и на твоето Русе!:)


Толкова топлина има в думите ти! Не че съм го заслужила, но някак си човек откликва. А за срещата ако имаш път към Русе ще се радвам да се обадиш. Ние за момента не сме планували път към София, но към други места на България - като Странджа, Пирин, Най-Източни Родопи имаме планове :). Но знае ли човек?

:) Здравей, Звездичке! Ти си приказна...:) Извинявай, че ти отговарям чак сега, но не можах да открия, къде кацнаха твоите думи - топли и добри, като всичко, за което разказваш... Ти също си разказвачка на приказки и дай Боже да се видим един ден.:) В София, в Русе, или в Копривщица - живот и здраве, ще се видим!:) До скоро и хубава вечер на теб! За мен вече е светла... Щом ти поспря тук.:) Благодаря ти!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3280490
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43585