Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
04.05.2012 11:30 - ЧАСОВНИЦИ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 8479 Коментари: 24 Гласове:
75

Последна промяна: 05.05.2012 22:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЧАСОВНИЦИ

Часовниците на планетата
ще спрат.
И хората, които нямат
часовници -
ще бъдат пощадени.
През часовите пояси
подобно време
ще поемат -
Безкрайно ще вървят.
Като любов
от себе си
родена -
в себе си
спасена -
ще туптят.
Над паметите ни
ще бдят -
В сърцето
на изгубеното
време

2. 05. 2012.









Тагове:   Time,   memory,   време,   памет,   часовници,   Gotye,


Гласувай:
76



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Привет и отново една провокация - загатка!
04.05.2012 11:45
С отговори разбира се...
Много ти се радвам !
Благодаря за глътката оптимизъм!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. jabalka - Привет и отново една провокация - загатка!
04.05.2012 11:52
jabalka написа:
С отговори разбира се...
Много ти се радвам !
Благодаря за глътката оптимизъм!

Привет, Ябълчице!:) Аз ти благодаря за оптимизма! Надеждно и надеждино - с обич!:)
цитирай
3. stela50 - Здравей ,Надя ... Страхотно е ...
04.05.2012 12:07
...Като любов
от себе си
родена -
в себе си
спасена -
ще туптят...
Моите аплодисменти !
цитирай
4. sestra - Предполагам, че
04.05.2012 13:02
когато се загуби, в нас времето ще се намери, включително и ще си върнат хората способността да го създават :) Добър ден, Надя :)
цитирай
5. hristo27 - Възможно е, колкото и да е нереално. ...
04.05.2012 13:57
Възможно е, колкото и да е нереално.
Хубав уикенд!
цитирай
6. monaliza121 - Привет, Надя!:))
04.05.2012 15:51
Хареса ми връзката човек - часовник...
Да, хората ,които нямат часовници, нямат и изгубено време. Даваш избор на всеки, както иска да го разбере и усети.
Поздрав и приятна почивка!:))
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - Здравейте, скъпи приятели!
04.05.2012 16:16
Благодаря ви! Прегръщам ви - дъждът ме вика навън - над София вали!:) А аз обичам дъжд.:) Обичам ви, благодаря ви! Веднага като дойда, ще разкажа на всеки от вас, какво съм видяла и ще донеса софийски дъжд!:)

До скоро!!!
цитирай
8. megg - Часовниците ...
04.05.2012 18:43
Винаги съм ги харесвала като образи, като метафори, като прагове ... Грабнаха ме твоите , мила Наде, отварят светли врати към любовта, към нас самите - спасени, помилвани ...
Благодаря ти за стихотворението, много ми хареса! Прегръдка! :))
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - 3. stela50 - Здравей ,Надя ... Страхотно е ...
04.05.2012 20:20
stela50 написа:
...Като любов
от себе си
родена -
в себе си
спасена -
ще туптят...
Моите аплодисменти !

Здравей, Таничка! Благодаря ти. Прегръщам те и поздрави от мен вечерен, петъчен Пловдив! Тук след дъжда грее незабравимо слънце, а глухарчетата достигат небето - цялата поляна зад блока е пълна с глухарчета.:) Всичко е зелено, освен залеза. Кога се случи това!? Понякога човек може да е най-щастлив, посрещайки Залеза! На заник... :) Хубава пролетна вечер!:)
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 4. sestra - Предполагам, че
04.05.2012 21:04
sestra написа:
когато се загуби, в нас времето ще се намери, включително и ще си върнат хората способността да го създават :) Добър ден, Надя :)

Здравей, Стани! Колко хубаво си го казала... Ще помисля, благодаря ти! Радостна вечер!
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 6. monaliza121 - Привет, Надя!:))
04.05.2012 21:09
monaliza121 написа:
Хареса ми връзката човек - часовник...
Да, хората ,които нямат часовници, нямат и изгубено време. Даваш избор на всеки, както иска да го разбере и усети.
Поздрав и приятна почивка!:))

Привет, Тинче! Благодаря ти и аз се изненадах - откъде дойде. А сега ти ми помагаш да разбера, какво друго, може би, съм искала да кажа.:) Освен библейското, че онези, които дават всичко, раздават се, ще имат. А онези, които пазят себе си - не. Смътно го помня, но ще го намеря - точните думи. Приятна почивка и на теб и светли празнични дни!:)
цитирай
12. 4aiotgluhar4e - Аз нямам часовник, значи трябва да ...
04.05.2012 21:11
Аз нямам часовник, значи трябва да си купя здрави обувки, че път ме чака :)
Поздрави, Надя! Обичам мерената ти реч :)
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 8. megg - Часовниците ...
04.05.2012 21:15
megg написа:
Винаги съм ги харесвала като образи, като метафори, като прагове ... Грабнаха ме твоите , мила Наде, отварят светли врати към любовта, към нас самите - спасени, помилвани ...
Благодаря ти за стихотворението, много ми хареса! Прегръдка! :))

Благодаря ти, мила Марианче! Твоите думи са безценни за мен! Някак, дават ми надежда, че доброто е завинаги спасено, че предстои! Дават ми вяра в силата на любовта, в "нас самите"...:) Прегръщам те с обич и пожелания за всичко светло и добро! Хубав Гергьовден!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 12. 4aiotgluhar4e - Аз нямам часовник, значи трябва да ...
04.05.2012 21:22
4aiotgluhar4e написа:
Аз нямам часовник, значи трябва да си купя здрави обувки, че път ме чака :)
Поздрави, Надя! Обичам мерената ти реч :)

Ето го нашето Чайче!:) Бог е щедър към мен днес - толкова скъпи приятели! Затова обичам дъждовните дни. Винаги има слънце в звездите, дори да нямаш обувки!:) И треви до небето... И птици пазители с големи орлови криле подпират небето. И извори! Небесни... Със сигурност забравих най-важното, но ти го знаеш. А и утре ще съмне!:) Здравей!!!
цитирай
15. bven - Когато часовниците спрат-
04.05.2012 22:00
ще разберем, че са ни лъгали и увличали Властелините на времето. Тогава ще настъпи началото на всичко и ние ще научим тайните на Всемира:))
Очаквам това,Наде, а ти?
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. bven - Когато часовниците спрат-
05.05.2012 00:33
bven написа:
ще разберем, че са ни лъгали и увличали Властелините на времето. Тогава ще настъпи началото на всичко и ние ще научим тайните на Всемира:))
Очаквам това,Наде, а ти?

:) Мисля, че Всемирът няма тайни. Представи си изумлението ни, че ние сме тайната на Всемира. Ключът на времето не принадлежи на властелините. Ние сме ключът. Как беше - не очаквам нищо, не се надявам на нищо - свободен съм!:)) Радвам се, че поспря мила Bven!
цитирай
17. tsanynka - Много ми хареса,Наде!
05.05.2012 00:56
Часовникът е подтик към препускане...
Аз хвърлих моя,за да спра времето...
Да мога мъничко да се порадвам...
на моето време...

Поздрави:)
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. tsanynka - Много ми хареса,Наде!
05.05.2012 01:01
tsanynka написа:
Часовникът е подтик към препускане...
Аз хвърлих моя,за да спра времето...
Да мога мъничко да се порадвам...
на моето време...

Поздрави:)

Здравей, Цани! Часовниците ... Секундите! Винаги съм знаела, колко е часа. Знаем го и без часовник. Затова отказвах да "науча", какво показва часовникът като малка. Съмнявах се. Винаги.:) В онази половина от часа - те винаги са две - като 40 - те луни...:) Може би съм искала, както казваш, и аз, като теб, да имам моето време - цяло. Далеч от всяка мяра и измерване. Сега се превръщам в това, от което се страхувах.:) Благодаря ти!
цитирай
19. sparotok - време
05.05.2012 02:06
Времето не е за отмерване, а за наслаждаване, щастлив и свободен е този, който го е разбрал:)

Поздрави за хубавия стих!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 19. sparotok - време
05.05.2012 02:22
sparotok написа:
Времето не е за отмерване, а за наслаждаване, щастлив и свободен е този, който го е разбрал:)

Поздрави за хубавия стих!

Времето е часовник без лице. Безциферблатно. Като в онзи филм на Бергман. И като в стиха на Коста Павлов. Времето, това сме ние.:) Поздрави, Sparotok!
цитирай
21. aqualia - По следите на изгубеното време... ;)
05.05.2012 16:51
Всичко, Луцилий, е чуждо, само времето е наше; него единствено природата ни е дала да притежаваме - това изплъзващо се и неуловимо нещо, от което всеки може да ни лиши.
Сенека
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 21. aqualia - По следите на изгубеното време... ;)
05.05.2012 18:25
aqualia написа:
Всичко, Луцилий, е чуждо, само времето е наше; него единствено природата ни е дала да притежаваме - това изплъзващо се и неуловимо нещо, от което всеки може да ни лиши.
Сенека

Здравей, Лили! Благодаря ти за Сенека. Точно това ми трябваше.:) Ати - tota, има чудесни постинги за него. Поздрави Неапол! Току що започна да гърми навън и заваля.:) Най обичам Гергьовския дъжд. Неговия тътен и светкавици... Винаги е пороен, истински дъжд!

След Марсел Пруст никой не може за каже "по следите на изгубеното време". Но може да каже "в сърцето на изгубеното време".:) Радвам се сега на внезапно прииждащият дъжд, притъмняването и на звуците, които ми спомнят Копривщица. Поздрави от Софийската буря! Обожавам и морските бури - няма по хубаво от мирис на дъжд и притъмняло пролетно небе, което приютява светлината на отиващия си ден. Истинската граница на деня и нощта е дъждът. Толкова светлина! Може да ни разкажеш за дъжда в Неапол... Светъл празник, Лили и до скоро! Поздрав!:)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=JtmeA0CtSq0
цитирай
23. savremennik - А може би истината е в Безремието ...
07.05.2012 17:19
А може би истината е в Безремието ?
Поздрави :)
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 23. savremennik - А може би истината е в Безремието ...
07.05.2012 17:22
savremennik написа:
А може би истината е в Безремието ?
Поздрави :)

Може би... Здравей, Savremennik!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3280795
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43585