Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
08.07.2012 22:40 - СВЕТЛИНА И СЯНКА
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 10388 Коментари: 29 Гласове:
81

Последна промяна: 11.07.2012 00:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СВЕТЛИНА И СЯНКА

Студът и горещината -
едно и също нещо -
Баланс на силите -
светлина и сянка,
огън и лед.
С червени коси от залез
не искам да видя
себе си,
нито своята сянка.
Искам да видя теб.


8. 07. 2012.


ЛУЧИА ИРИСИ
image
LUCIA IRISI










Гласувай:
82



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mariniki - прелестен начин...
08.07.2012 22:52
да кажеш на някого, че ти е мил и скъп...
и красиво написан стих... вълнуваща песен...
и най-сърдечен поздрав за теб...
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. mariniki - прелестен начин...
08.07.2012 23:03
mariniki написа:
да кажеш на някого, че ти е мил и скъп...
и красиво написан стих... вълнуваща песен...
и най-сърдечен поздрав за теб...

Благодаря ти, Маги! Радвам се, че поспря и Здравей!:)
цитирай
3. stela50 - Надя, много е хубаво ... С червени коси от залез ...
08.07.2012 23:28
Невероятно свързано с приказната картина на Лучиа Ириси.
Светлина и красота струи от платното и се слива
с нежните послания на стиха ...
Прегръдки и за двете !
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. stela50 - Надя, много е хубаво ... С червени коси от залез ...
08.07.2012 23:33
stela50 написа:
Невероятно свързано с приказната картина на Лучиа Ириси.
Светлина и красота струи от платното и се слива
с нежните послания на стиха ...
Прегръдки и за двете !

Здравей, Таничка!:) Днес е особен ден за мен, за семейството ми. И искам ти да си първия човек, на когото го съобщавам - Лучиа е поканена да направи втора самостоятелна изложба!:) Стискай палци! В момента е на рокконцерта - въобще не знам подробности, а и тя има други любими изпълнители, доста различни - но, така реших - Guns N`Roses...:) Прегръщам те и поздрави всички у дома!
цитирай
5. stela50 - Прекрасна новина , миличка ... Благодаря ти ...
09.07.2012 00:00
Почувствах се специална от вниманието, което ми оказваш .
Не се съмнявам в успеха на следващата изложба - картините
са великолепни и ще бъдат отново високо оценени .
Стискам палци , изпращам на Лучиа огромен букет целувки,
е има и за теб, разбира се ... Много щастие й пожелавам !
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. stela50 - Прекрасна новина , миличка ... Благодаря ти ...
09.07.2012 00:08
stela50 написа:
Почувствах се специална от вниманието, което ми оказваш .
Не се съмнявам в успеха на следващата изложба - картините
са великолепни и ще бъдат отново високо оценени .
Стискам палци , изпращам на Лучиа огромен букет целувки,
е има и за теб, разбира се ... Много щастие й пожелавам !

Ти си! Защото те обичаме!:) Нали ти първа направи постинг за ЛУ... С онзи оранжев и греещ букет... Благодаря ти от сърце за благопожеланията, скъпа Таня! Поздрави твоето прекрасно момиче, което също има невероятни успехи! И всички вкъщи! Тепърва ще четем... Чакам аз.:) Хубава седмица и до скоро!
цитирай
7. tili - Боже, какви сте куртоазни:)))
09.07.2012 00:59
Аз пък чакам да чуя Гънс енд Роузис след малко отвъд прозореца си:)
Твърдо!!!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. tili - Боже, какви сте куртоазни:)))
09.07.2012 01:01
tili написа:
Аз пък чакам да чуя Гънс енд Роузис след малко отвъд прозореца си:)
Твърдо!!!

:) Ето го човека! Приспах компи, но... нещо ме накара да надникна и... Тили! Както е редно... с всички неведоми неща.:) Значи, ще ти правят серенада... Ще разказваш!!!:)))) До утре! :)

цитирай
9. jabalka - Пиветлив поздрав от мен!
09.07.2012 08:30
Красиво посвещение!
Слънчева и успешна седмица!
Разсмяхте ме в олекотен вариант - разбира се, с най- добри чувства...!:))
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. jabalka - Пиветлив поздрав от мен!
09.07.2012 08:40
jabalka написа:
Красиво посвещение!
Слънчева и успешна седмица!
Разсмяхте ме в олекотен вариант - разбира се, с най- добри чувства...!:))

:) Привет, Ябълчице! Мдда...:))) Това е посвещение всъщност, но, какво, по-точно - не е много ясно.:))) Забелязвам една грешка, която е по-голяма смешка от това, че предишните две подобия на посвещения са датирани в месец, в който не са се случили.:) Кой го интересува всъщност, но - Радини вълнения...:))) Сега откривам, че, вместо "твоята сянка", съм написала тук - "своята сянка"!?:))) Ще си го оставя така - сенчесто. Животът понякога е разлика в една буква. Каквото и да значи... Радостна и успешна да е и твоята седмица!:)

С червени коси от залез
не искам да видя
себе си,
нито Своята сянка.
Искам да видя теб.

вместо - "нито Твоята сянка." !? :)))

цитирай
11. jabalka - О, така е ...
09.07.2012 09:20
една буква, една минута, от едно до две - живота е пъстро и неопределимо понятия!
Обаче аз го обичам точно защото е неопределен, а съдържа всякакви определени неща и плътности в тялото си - както и да изглежда то...!:))
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. jabalka - О, така е ...
09.07.2012 09:46
jabalka написа:
една буква, една минута, от едно до две - живота е пъстро и неопределимо понятия!
Обаче аз го обичам точно защото е неопределен, а съдържа всякакви определени неща и плътности в тялото си - както и да изглежда то...!:))

:) Започнах да драскам нещо завчера - всъщност, пак на 8, преди зазоряване - обяснимо е, жегата ми е повлияла:))) Но - близко е, до това, за което говориш... Нека ти го посветя, макар и чернова. Когато го завърша, пак ще ти го посветя.:) Странно е.

ПОМНЯ

на Ябълчица

Излизам от себе си -
тази къща ме притеснява
твърде временна, твърде бяла -
Ще си търся други пространства
Ще се спусна по старите пътища
на отдавна отминали памети -
Помня ги всичките
въжени мостове -
през пространствата
вече прекъснати -
по следите в мен
ще се върна
и следите в мен
ще ми светят
Късно е.

8. 07. 2012.
цитирай
13. cefulesteven - Различно възприех картината през ...
09.07.2012 10:10
Различно възприех картината през стиха, сякаш оживя. И през нея прочетох стиха. Поздрави и за двете!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. cefulesteven - Различно възприех картината през ...
09.07.2012 10:18
cefulesteven написа:
Различно възприех картината през стиха, сякаш оживя. И през нея прочетох стиха. Поздрави и за двете!

Здравей, Стефане! Думите са бледи отражения на цвета, на музиката... Словото е в трептенията на Цветът - с Ът!:) В разсейващата се Светлина на Синия спектър... Там е Истината.:) Поздравление за новия сайт, който сте направили с Неслънчице!!! Прекрасен е... И написаното в него.

http://cefules.blogspot.com/2012/07/blog-post_07.html

"Интимно за любовта. Изповеди и размисли"...

Поздравления и успех! Сърдечни поздрави на Или и Бобо - успешна седмица и до скоро!:)
цитирай
15. jabalka - Много, много ми хареса...
09.07.2012 10:41
Много , много мое усещане за Аз...!
Не го пипай - чудесно е !!!

Много , много мил жест към скромната ми личност, не очаквана милувка...
Благодаря ти, благодаря!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. jabalka - Много, много ми хареса...
09.07.2012 10:44
jabalka написа:
Много , много мое усещане за Аз...!
Не го пипай - чудесно е !!!

Много , много мил жест към скромната ми личност, не очаквана милувка...
Благодаря ти, благодаря!

:) Наистина ли! Много се радвам, Ябълчице! Някак, усетих го близко до теб... Но, ако не ми беше писала, това стихотворение щях да го отпиша. Ако ти си "скромна личност", то аз съм само скромна. Ти ме върна и ме накара да повярвам в това вдъхновение от памети... БЛАГОДАРЯ ТИ!
цитирай
17. makont - Тук пе много слънчево днес,
09.07.2012 12:03
не приемам дуализма, едностранчиво приемам само светлината, дори и сянката е част от светлината, опит да я спрем, но всащност я проектираме през себе си. Искай, Наденце, и ще ти се даде, може би там, където няма сенки, в едно относително време и пространство. Картината е невероятна, веднага ме грабна. Нали е в топлите цветове и много наситена, с настроение. Прегръдки от мен и успех на детето!
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. makont - Тук е много слънчево днес,
09.07.2012 12:22
makont написа:
не приемам дуализма, едностранчиво приемам само светлината, дори и сянката е част от светлината, опит да я спрем, но всащност я проектираме през себе си. Искай, Наденце, и ще ти се даде, може би там, където няма сенки, в едно относително време и пространство. Картината е невероятна, веднага ме грабна. Нали е в топлите цветове и много наситена, с настроение. Прегръдки от мен и успех на детето!

Здравей, Майче! Благодаря ти за благопожеланията! Да ти се връща стократно доброто и светлото от сърце! Как да ти кажа - ще бъда откровена с теб. Това са стихове - всичко, което ги провокира е добре дошло. Оттам нататък - не искам, нямам илюзии, не се надявам. Стигнах зенита и с Божия помощ и по Божия воля, преминах отвъд. Силни думи, знам, но това е истината. Светлината е по-безкрайна от сянката, всъщност, тя не хвърля сянка. Никога няма да спра да вярвам в нея. Ако потрябва, ще се "сражавам" в нейно име. Както казва Тили - "Твърдо!!!" :) (край на цитата). Прегръщам те!

ps "дори и сянката е част от светлината, опит да я спрем, но всъщност я проектираме през себе си."

Как си го казала само, Майче!:) Заслужаваше си да споделя стиха горе, за да чуя това от теб! Дали наистина не сме "опит да спрем светлината", проектирайки Я, просветлявайки... Ще ти пиша друг път, - когато мръкне и когато млъкна и е по-прозирно.:) До скоро!
цитирай
19. megg - Изповед - лъчиста и чиста
09.07.2012 12:55
Светлина - озаряваща всяка дума, образ; сияние струи и от картината на Лучиа. И е едно такова топличко, стоплящо ... светло.
Успех на Лучиа! Прегръдки и за двете и пожелания за пъстроцветна полетна седмица! :))
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 19. megg - Изповед - лъчиста и чиста
09.07.2012 13:02
megg написа:
Светлина - озаряваща всяка дума, образ; сияние струи и от картината на Лучиа. И е едно такова топличко, стоплящо ... светло.
Успех на Лучиа! Прегръдки и за двете и пожелания за пъстроцветна полетна седмица! :))

Благодаря ти, Марианче! Бог да те благослови! Радостна и вдъхновена седмица и на теб!:)
цитирай
21. bven - Ин и Ян - аз и ти, аз виждам теб, ти виждаш себе си, виждам себе си:)))
09.07.2012 19:48
А картина просто разтопява:))
Поздрави на Надежда и Лучиа!:)))
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 21. bven - Ин и Ян - аз и ти, аз виждам теб, ти виждаш себе си, виждам себе си:)))
09.07.2012 20:09
bven написа:
А картина просто разтопява:))
Поздрави на Надежда и Лучиа!:)))

Здравей, Bven!:) Радвам се, че се видя в изворчето от цветове. Да, карптините на Лучиа "са от жива светлина" - така писаха критиците. Хубаво е, че се усеща... Поздрави Пловдив и Тракия от нас и ефирна вечер!:)
цитирай
23. mitkaloto - И стих и картина-неразделни!По...
09.07.2012 20:40
И стих и картина-неразделни!Подрави на двете на двете авторки!
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 23. mitkaloto - И стих и картина-неразделни!По...
09.07.2012 20:46
mitkaloto написа:
И стих и картина-неразделни!Поздрави на двете на двете авторки!

:) Здравей, Митко! Радвам се, че поспря. Поздрави и благодаря от името на двете.:) Едната, със сигурност е - в изворните мълчания на цвета... Другата - Мълчаливата, много приказва. Трябва да й дадем ваканция.:))) Хубава вечер!
цитирай
25. kalin8 - Привет!
09.07.2012 21:27
Брависимо!!!
Б.
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 25. kalin8 - Привет!
09.07.2012 21:52
kalin8 написа:
Брависимо!!!
Б.

Привет, Боре! Благодаря ти! Поздрави!
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - :) Благодаря на pol4i - POL4I - :) - "Павел Павлов" в пола - ??? :)
10.07.2012 17:17
за "елегантната" визита и това, че има "против"... Хубаво е, когато имаш различно мнение от всички други и за разлика от 566 прочели този постинг, гласуваш "против!".:))) Поздравления!:) Полчи, който може да прояви самостоятелно мислене, ще има и успех в търсенето на булка!:) Бульо или булка. :) Успех!!!:))) И другия път, драги pol4i, виж там смени айпито на Ай-шетата. Колко му е - нищо работа. "Ай шета" да се чете ... клонингите шетат.:)
цитирай
28. monaliza121 - Поздрав, Надя!
13.07.2012 12:54
"Виждам искри в очите ти... дали не са тези, които е нарисувала Лучия?:)))
Радвай се, мила!
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - 28. monaliza121 - Поздрав, Надя!
13.07.2012 19:13
monaliza121 написа:
"Виждам искри в очите ти... дали не са тези, които е нарисувала Лучия?:)))
Радвай се, мила!

Здравей, Тинче!:) Да, разбира се! Приятелите са затова - да познават и да знаят... Като ти гостувах, ти каза, че при теб вали. Вчера валя тук - първо в стаята, после вън...:)

Орхидеите се усмихват
и ме прегръщат
с ръце от дъжд.

Поздрави на теб и на Морето и хубава събота и неделя!:) До скоро!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3281417
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43586