Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
30.10.2012 18:08 - ЗА СМЪРТ, ЛЮБОВ И БЕЗСМЪРТИЕ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 6205 Коментари: 20 Гласове:
81

Последна промяна: 30.10.2012 19:05

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ЗА СМЪРТ, ЛЮБОВ И БЕЗСМЪРТИЕ

Аз съм литература.
Толкова нереална, колкото нея -
след смъртта оживявам.
Затова ли се опита
да ме убиеш?
Почти успя,
чуваш ли!
Почти успя
да ме обезсмъртиш.
И какво сега.
Какво сега!?
На кладата
от сухи листа -
от есен, от дървета,
от плът и кръв клада,
остават
няколко думи -
Винаги остават.
За смърт, любов
и безсмъртие.

30. X. 2012.








Гласувай:
82



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Привет Надя!
30.10.2012 18:28
Винаги има такава вероятност, възможност след кладата -
"...За смърт, любов
и безсмъртие."
Смъртните не успяват да я открият- търсят другаде- вероятно!
Огъня пречиства мислите...
Най- добри пожелания към теб!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. jabalka - Привет Надя!
30.10.2012 18:58
jabalka написа:
Винаги има такава вероятност, възможност след кладата -
"...За смърт, любов
и безсмъртие."
Смъртните не успяват да я открият- търсят другаде- вероятно!
Огъня пречиства мислите...
Най- добри пожелания към теб!

Здравей, Ябълчице! Благодаря ти. Този твой коментар ме връща към един стар стих, когато бях на 20 - "Клеймо".

КЛЕЙМО

Не мога да измисля
нищо повече
от онова,
което
няма да ви кажа...
Не питайте!
Под мойта кожа
бдят страховете
на приятели
и дяволски дълбок
греха е.
Искреността
във миг ще смаже
подобно бумеранг
лъжата.
И над главата ми
ще падне
едно неписано
проклятие -

На непожизненост.

Прегръщам те и всичко светло и добро за теб!

цитирай
3. mariniki - винаги остават...
30.10.2012 19:48
думите като есенни листи отронени в сърцето...
за да пазят преживяното... записано във времето...
чудесен стих и музика, Надя...
поздравявам те..
цитирай
4. sestra - Защо и двете сме се сетили за
30.10.2012 20:24
тази песен и поезията на Хетфийлд? Защото нищо друго няма значение за това, което наричаш клада ли?
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 3. mariniki - винаги остават...
30.10.2012 21:24
mariniki написа:
думите като есенни листи отронени в сърцето...
за да пазят преживяното... записано във времето...
чудесен стих и музика, Надя...
поздравявам те..

Думите остават след нас, когато са от Словото. Винаги остават. Те са начало. Когато сърцата ни спрат, думите продължават да пулсират. Да въртят световете. Продължават ни... Ако са истински, само тогава. А песента я чух за първи път преди три години, когато дойдох тук, в този магичен портал и все още стоя зад всяка дума в тази песен. Просто така се случи. Животът е пълен с изненади, а аз никога не спирам да уча. Нежна вечер, Маги!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - sestra - Защо и двете сме се сетили за
30.10.2012 21:34
sestra написа:
тази песен и поезията на Хетфийлд? Защото нищо друго няма значение за това, което наричаш клада ли?

:) Бях днес при теб, Стани - впечатли ме написаното, но нямах време да пусна песента или да ти пиша. Казах си, като се върна, пак ще си прочета за яснотата, която толкова ценя редом с искреността... Яснотата е всичко. Без нея, поезията е невъзможна, а животът губи смисъл. Авторът трябва да е много наясно със себе си, с това, което има да каже. А когато е ясен, тогава започва магията. Дори не знаех, че текстът е негов! Силна поезия, истинска. Тази песен граничи с легендата. За това, което наричам "клада" нищо няма значение. Тя е всичко. Да, това е причината.:) А сега идвам да чета...
цитирай
7. stela50 - Словото е началото ... и няма край...
30.10.2012 22:21
Чета на фона на страхотната песен на Металика
и мислите ми се връщат назад във времето,
препускат напред в безкрайността... а аз просто
ги следвам... Яснотата е много важна, много...
Прочетох и при Стани, невероятно чисто и истинско...
Обичам стиховете ти,мила ...
и всеки следващ ми се струва по - специален...
Прегръдки сърдечни !
цитирай
8. kleopatrasv - Страхотно е, Синьос лънчице. . . С ...
30.10.2012 22:47
Страхотно е, Синьос лънчице...
С този стих оставяш невероятен отпечатък...
Прегръдка за теб!
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - . stela50 - Словото е началото ... и няма край...
30.10.2012 22:57
stela50 написа:
Чета на фона на страхотната песен на Металика
и мислите ми се връщат назад във времето,
препускат напред в безкрайността... а аз просто
ги следвам... Яснотата е много важна, много...
Прочетох и при Стани, невероятно чисто и истинско...
Обичам стиховете ти,мила ...
и всеки следващ ми се струва по - специален...
Прегръдки сърдечни !

Здравей, скъпа Таня! Ако има нещо хубаво, което да остане във времето, то е, че го споделяме от сърце, че сме, че значи ще бъдем. Този път ще ни отведе до щастието, прекрасен е! "За сродни духове копнея аз!" - бе възкликнал Езра Паунд. Нима има някой, който да не копнее? Но колцина ги срещат. Имам щастието, че срещнах теб, приятелите тук... Яснотата е мъдрост, искреност, любов. Другото е нещо друго и за мен не съществува. Кривите огледала никога не са ме привличали, освен в детството с онзи смях през сълзи, които замъгляват истината. Прегръщам те и ти благодаря, че те има!
цитирай
10. 4aiotgluhar4e - Кладите носим в себе си и най-често ...
30.10.2012 23:00
Кладите носим в себе си и най-често сами драсваме клечката. С онова, that matters...
За кой ли път ще напиша, Надя, че не проумявам как успяваш с пет думи да кажеш това, което хората редят в томове :)
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 8. kleopatrasv - Страхотно е, Синьо слънчице. . .
30.10.2012 23:14
kleopatrasv написа:
Страхотно е, Синьо слънчице...
С този стих оставяш невероятен отпечатък...
Прегръдка за теб!

Здравей, Светле! Благодаря ти, много си мила. Радвам се, че го възприемаш. Малко странно ми прозвуча стихотворението, но тъй като от снощи настояваше да го запиша, отстъпих:) Сърдечни поздрави и ти благодаря, че поспря.
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 10. 4aiotgluhar4e - Кладите носим в себе си и най-често ...
30.10.2012 23:43
4aiotgluhar4e написа:
Кладите носим в себе си и най-често сами драсваме клечката. С онова, that matters...
За кой ли път ще напиша, Надя, че не проумявам как успяваш с пет думи да кажеш това, което хората редят в томове :)

Тази е нетленна клада, Чайче. Оцеляхме. Този път наистина;) Радвам се, че си тук!:) Прегръдка!
цитирай
13. mia2442 - Разкошен текст!:)
31.10.2012 09:27
Имах нужда да прочета твоя стих точно днес - благодаря ти, Надя!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. mia2442 - Разкошен текст!:)
31.10.2012 10:34
mia2442 написа:
Имах нужда да прочета твоя стих точно днес - благодаря ти, Надя!:)

Аз ти благодаря, мила Миа! Няма как да не ме разбереш. Има такива дни, има и такива епохи. Останалото е... мълчание.:) Прегръдка с пожелание за хубави и благодатни дни и бъднини и с нетърпение да прочета разказа ти... Така и не намерих списанието. Не остава време! Живея във "виртуален роман"!:)
цитирай
15. katan - Поздрави, мила Наде!
31.10.2012 13:40
Кладата в нас - тя си остава.
Дали от сухи есенни листа, или от плът и кръв, ние си я носим с нас завинаги /е, не всички, но повечето/.
От тази клада вместо пепел остават думи, прекрасни като твоите.
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. katan - Поздрави, мила Наде!
31.10.2012 17:34
katan написа:
Кладата в нас - тя си остава.
Дали от сухи есенни листа, или от плът и кръв, ние си я носим с нас завинаги /е, не всички, но повечето/.
От тази клада вместо пепел остават думи, прекрасни като твоите.

Здравей Кате! Радвам се, че ми гостуваш. Да, така е. Тя е жива моята клада, но мен ме няма вече там - оцелях и съм другаде. Каквото и да значи това. Мога да съзерцавам, мога да се усмихвам, мога всичко, но не и да се върна там. За мен тя е цвят в изгоряла картина, който ще живее вечно. В сенките на някоя катедрала, може би, когато слънцето я облее внезапно със светлина. Някъде другаде. Избрах да живея, колкото и патетично да звучи това:) Зад мен е. Като мантия от светлина. Честит Ден на Будителите и радостни празници не теб!
цитирай
17. sparotok - !
02.11.2012 14:09
Тези думи са направо разтърсващи - На кладата от сухи листа -от есен, от дървета, от плът и кръв клада, остават няколко думи -Винаги остават. За смърт, любов и безсмъртие...

Нищо не изчезва, нищо не се губи напълно...все нещо остава, за да напомни за старата радост, за старата обич...

Поздрави!
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. sparotok - !
02.11.2012 16:06
sparotok написа:
Тези думи са направо разтърсващи - На кладата от сухи листа -от есен, от дървета, от плът и кръв клада, остават няколко думи -Винаги остават. За смърт, любов и безсмъртие...

Нищо не изчезва, нищо не се губи напълно...все нещо остава, за да напомни за старата радост, за старата обич...

Поздрави!

Благодаря ти! Че ме разбра...
цитирай
19. анонимен - Санде: Всичко ще изчезне ... всичко може да изчезне!
04.11.2012 09:59
Само думите за любов ще останат.

Поздрави, Поетесо!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 19. анонимен - Санде: Всичко ще изчезне ... всичко може да изчезне!
04.11.2012 23:16
анонимен написа:
Само думите за любов ще останат.

Поздрави, Поетесо!

Благодаря ти, Санде! Благодаря ти сърдечно - извини ме, че чак сега отговарям - коментарът бе невидим. Но хубав. Няма да го забравя. Да, думите за любов ще останат.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3279928
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43584