Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
11.11.2012 14:49 - СИРИУС
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 4899 Коментари: 10 Гласове:
84

Последна промяна: 11.11.2012 15:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
С  И  Р  И  У  С


ПРЕДИСТОРИЯ


Студът пропада в мен -
бездънно ехо
от предистория.

И кучето ме води -
Алфа Куче.

До сянката на Сириус -
монета,
заглъхва тънкият ми смях.

Погребаха ме с куче -
там ще ме откриеш.

10. 11. 2012.


СИРИУС - 1

Небето носи студ
от предистория.
и Кучето ме води.

Търси над времето -

в сянка от трева
или звезда
ще ме откриеш.

11. 11. 2012.

image











Тагове:   SIRIUS,   СИРИУС,   alpha canis majoris,   sirius a,   dog star,


Гласувай:
84



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Сириус ... светлина от мечти ...
11.11.2012 16:32
...Търси над времето -
в сянка от трева
или звезда
ще ме откриеш...
Чудно ... всяка дума - послание.
Очаквам и Сириус - 2 ...
Поздравления, Надя ! :)
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. stela50 - Сириус ... светлина от мечти ...
11.11.2012 16:52
stela50 написа:
...Търси над времето -
в сянка от трева
или звезда
ще ме откриеш...
Чудно ... всяка дума - послание.
Очаквам и Сириус - 2 ...
Поздравления, Надя ! :)

:) Сякаш някой ми диктува думи. Приятно е, няма лошо. Може би ще има и Сириус 2. :) Благодаря ти, Таня! Не знам, какво да кажа. Това е положението. Честит празник и свети Мина да те закриля!
цитирай
3. jabalka - Привет Надя!
12.11.2012 08:23
Търсенето на светлина извън посоката на настоящото време е много интересно пътуване...Звездите притежават своите сенки, достатъчно е да имаме свой обширен
поглед и отношение в търсенето им!:))
Поздрави и най- добри пожелания за теб!
цитирай
4. findly - Здравей, Надя,
12.11.2012 11:20
Вълшебни са пътешествията сред звездите :)
Всяко е необикновено и незабравимо :)))
Успешна и зваздна седмица!!!
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 3. jabalka - Привет Надя!
12.11.2012 11:38
jabalka написа:
Търсенето на светлина извън посоката на настоящото време е много интересно пътуване...Звездите притежават своите сенки, достатъчно е да имаме свой обширен
поглед и отношение в търсенето им!:))
Поздрави и най- добри пожелания за теб!

Привет, Ябълчице! Споделям често с приятели любимата ми мисъл на Алберт Айнщайн, че "Отвъд мрежата на времето и пространството, започва действителността." Той го е доказал, аз го чувствам поетично. Но ме е стегнало гърлото, че закриваме обсерваторията в Рожен - най-голямата на Балканския поруостров, действаща -

http://www.dnevnik.bg/bulgaria/2012/10/10/1923209_observatoriiata_v_rojen_e_zaplashena_ot_zatvariane/

Ето линк към последното откритие на българските астролози, които работят БЕЗ ЗАПЛАТИ! Нека те поздравя с тази Огнена звезда... И дано Господ се смили и не закрият тази обсерватория. За жълти стотинки става дума - не могат да си плащат тока! Иде ми да потъна от срам, че съм българка! И това, в момент, когато имаме бум в археологическите открития, когато светът гръмна за България и тракийското злато, за намереното в Омуртаговата могила край село Свещари безценно тракийско съкровище от края на четвърти век преди Христа.... Сърдечни поздрави и успешна седмица, Ябълчице!

http://www.nao-rozhen.org/news/fr32.htm
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Вълшебни са пътешествията сред ...
12.11.2012 11:57
findly написа:
Вълшебни са пътешествията сред звездите :)
Всяко е необикновено и незабравимо :)))
Успешна и зваздна седмица!!!

Здравей, мила Марина! Да, вълшебни са... Това е думата. Нека те поздравя с последните звездни гледки от любимия ми телескоп "Хъбъл":

http://www.spacetelescope.org/images/potw1246a/

Радостна и успешна седмица и на теб!:)
цитирай
7. makont - Всичко е преходно, като звъна на монета.
12.11.2012 20:59
А там някъде остава съществуването, всред звездите, но това все още ни е непонятно. Не ни е дадено. Може би само на такива като теб, Наденце, да надничат с любопитство и прозрение, чрез поезията си. Усмивки и спокойна есенна вечер!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. makont - Всичко е преходно, като звъна на монета.
12.11.2012 23:06
makont написа:
А там някъде остава съществуването, всред звездите, но това все още ни е непонятно. Не ни е дадено. Може би само на такива като теб, Наденце, да надничат с любопитство и прозрение, чрез поезията си. Усмивки и спокойна есенна вечер!

Благодаря ти, мила Майче! Не, не всичко е преходно... Ето, аз те обичам, как ще е преходно това!:) Тази вечер разбрах, че не всичко е преходно. Хубаво е, когато го осъзнаеш... Просто някои неща не зависят от нас, а от сърцето. Има хора, които винаги ще обичаме.:) И когато разбере това, човек може да докосне звездите, да е звезда. Спокойна вечер, Майче и светли сънища! Прегръщам те!
цитирай
9. bven - Завръщаме при дедите:)))
13.11.2012 20:30
Когато и да е и колкото и да е...
Интересно - послание или признание?
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. bven - Завръщаме при дедите:)))
13.11.2012 23:34
bven написа:
Когато и да е и колкото и да е...
Интересно - послание или признание?

Не знам, мила Бвен! И двете - беше хубаво и хладно - онова чувство за вечност, което никога преди не бях изпитвала. Обгърна ме внезапно, докато разхождах Иса - кучето на дъщеря ми. Той е малък, но е голяма порода - има странни уши - прилича на онези кучета, които са имали в Старото царство, в Египет. А Сириус е любимата ми звезда. Тя ме влече от малка - гледах я при смрачаване над "Поп" и "Попадия" - две възвишения, два върха в Средна гора, които виждах от прозореца на баба и дядо... В Копривщица звездите са винаги огромни. Ето, едно такова чувство, събрало всичко ценно в теб, даже от всички минали животи - целият ти прекрасен опит, за да осъзнаеш, че родината ти е далече - там, на Сириус, но все пак си готов. :) Опитах!:))) Никога не съм могла да разкажа едно стихотворение. Благодаря, че поспря, мила Бвен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3268033
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566