Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
12.01.2013 11:32 - БОЛКАТА
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 38852 Коментари: 60 Гласове:
101

Последна промяна: 30.01.2013 14:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
БОЛКАТА

на Павел Серафимов - sparotok

Станиолени сълзи -
стотинка за из път.
И зъзнеща омраза.
Не ще те спрат,
дори пред теб
от ада сенките
да слязат.
Стоманени сълзи
и чужди светлини
в сърцето болката
ще пазят.
Тя, болката ще доболи,
когато вкамени омразата.

9. 01. 2013.


1. sestra - Толерантността е война със себе си, която губим веднага, щом нападнем свободния друг.
11:50

Този свят все още се крепи на изтерзаните плещи на толерантността..., която изглежда не е от този свят - "Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш", Волтер.

цитирай / Изтрий

 

2. malchaniaotnadejda7 - 1. sestra - Толерантността е война със себе си, която губим веднага, щом нападнем свободния друг...

12:09


Стани, не крия. Понякога ми е ужасно трудно да съм част от всичкото това, което приемаме за "нормално". Това стихотворение беше "адресирано" към мен самата - имам такива. Говорих си на мен самата. Днес, спонтанно реших да го посветя на нашия съблогер Павел Серафимов - скромен дар от сърце. Не е от най-хубавите цветя. Но е от истинските.

цитирай

Редактирай | Изтрий

image

 

 image

 

 image

 image

 

 

 

 image

 

 image

 

 image

 

 image

 image

 image

 image

 image

 

image










Гласувай:
105


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. stix - Покрай Павел Серафимов - sparotok ...
12.01.2013 12:16
Покрай Павел Серафимов - sparotok ще разберем кои са

радетели на българщината и кои предизвикателно подстрекават и подбуждат ненавист към творчеството и анализите на другите...

цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 3. stix - Покрай Павел Серафимов - sparotok ...
12.01.2013 12:28
stix написа:
Покрай Павел Серафимов - sparotok ще разберем кои са

радетели на българщината и кои предизвикателно подстрекават и подбуждат ненавист към творчеството и анализите на другите...


Да, така е. Когато човек е искрен и посветен, хората го разбират. Истината - и за добро, и за лошо - е истина. Съвършена е единствено смъртта. Но, колко съвършена? Някои хора тук ме докараха до състоянието на този стих - обърнат към мен самата. Той не е бял, той е каноничен. Приемам канона, когато се моля или когато оцелявам. Най-хубаво, като че ли, го е казал цитираният от теб Оницура - "Къде да излея коритото? Тук навсякъде пеят щурчета." Затова, понякога, човек "излива коритото" в сърцето си. Благодаря ти!

цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Благодаря на 12:12 - cenen - soeasy - saportok - beron & ...
12.01.2013 12:41
За натрапчивото слънце<-->стоене, оказано от

http://cenen.blog.bg/ - soeasy - beron - saportok =

= РЧАЙЧЕ СТОИЛОВ ?

Да, на 49. :) Единственото "вярно". Какво имате "против" този стих? Споделете, моля?

цитирай
4. sestra - Разбира е, че е от истинските.
12.01.2013 12:51
Хората се два вида - оригинали и ерзаци. Разлика няма нито в интелекта, нито в степента на душевна хармония, само в дързостта да останеш в себе си. Болката - това и е явно предназначението, от последните строфи на този стих.

malchaniaotnadejda7 написа:
sestra написа:
Този свят все още се крепи на изтерзаните плещи на толерантността..., която изглежда не е от този свят - "Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш", Волтер.

Стани, не крия. Понякога ми е ужасно трудно да съм част от всичкото това, което приемаме за "нормално". Това стихотворение беше "адресирано" към мен самата - имам такива. Говорих си на мен самата. Днес, спонтанно реших да го посветя на нашия съблогер Павел Серафимов - скромен дар от сърце. Не е от най-хубавите цветя. Но е от истинските.

цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 6. sestra - Разбира е, че е от истинските.
12.01.2013 13:17
sestra написа:
Хората се два вида - оригинали и ерзаци. Разлика няма нито в интелекта, нито в степента на душевна хармония, само в дързостта да останеш в себе си. Болката - това и е явно предназначението, от последните строфи на този стих.

malchaniaotnadejda7 написа:
sestra написа:
Този свят все още се крепи на изтерзаните плещи на толерантността..., която изглежда не е от този свят - "Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив ще защитавам правото ти да го казваш", Волтер.

Стани, не крия. Понякога ми е ужасно трудно да съм част от всичкото това, което приемаме за "нормално". Това стихотворение беше "адресирано" към мен самата - имам такива. Говорих си на мен самата. Днес, спонтанно реших да го посветя на нашия съблогер Павел Серафимов - скромен дар от сърце. Не е от най-хубавите цветя. Но е от истинските.


Благодаря ти, Стани. Малко Дзен? :)

"Истинското ти Аз

Ако искаш да си свободен, познай своето собствено Аз. То няма форма, външни прояви, корен, основа, постоянно място. Но обладава сила и жизненост. Отзовава се с гъвкава лекота, при това е неуловимо. Ето защо, търсиш ли го, отдалечаваш се от него, колкото повече се домогваш към него, толкова повече се отдалечаваш."

цитирай
6. cefules - Силно!
12.01.2013 14:38
Силно!
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 6. cefules - Силно!
12.01.2013 14:54
cefules написа:
Силно!

Благодаря ти, Стефане! Благородството задължава. Сърдечни поздрави на Или и Бобо!
цитирай
8. stela50 - Тя, болката ще доболи, когато вкамени омразата...
12.01.2013 15:00
Би било прекрасно, мила Надя ... стихът ти е страхотен,
истински, носи силата на чудния ти изказ, на чувствата
и мислите ти...
Спароток заслужава да му посветиш тази творба ...
Поздравления за хубавия постинг !
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - 8. stela50 - Тя, болката ще доболи, когато вкамени омразата...
12.01.2013 18:04
stela50 написа:
Би било прекрасно, мила Надя ... стихът ти е страхотен,
истински, носи силата на чудния ти изказ, на чувствата
и мислите ти...
Спароток заслужава да му посветиш тази творба ...
Поздравления за хубавия постинг !

Здравей, Таничка и светъл празник! Не знам, празнуваш ли днес, но, както бе казал някой - ти заслужаваш да ти се слави името два пъти! Бъди благословена и честита!
Все пак аз съм жена. Не съм "шотландски боец", нали. Но поет - поет е от мъжки род.:) И като се огорчих преди няколко дни тук - вървях по улицата - беше много студено - някакъв предисторически студ. Тънех в някакво всемирно омерзение. Сякаш нагазвах в хладните води на Стикс. Погледнах се с презрение отстрани. С насмешка. Напипах в джоба си една стотинка и... ето - появи се това стихотворение, което в движение записах. По-точно запомних... Днес прочетох някои страшни неща. Неща, отправени към наш съблогер, които ме потресоха. Отправяни методично, всеки ден - стотици хиляди пъти. Психически тормоз, заплахи, натиск! Ние не знаем, колко е струвало на Павел да публикува всеки ред тук. Той си е мълчал. И изведнъж пусна това "КАК СЕ УБИВА ЧОВЕК"... Нямам намерение да ги обсъждам, нито да ги показвам - пази Боже! някому. НИКОГА не съм предполагала, колко ниско може да падне човек. И, някак спонтанно - знаеш, аз съм такава - реших да подаря това стихотворение на Павел Серафимов, когото уважавам, защото е истински. Човек и Българин. Та - обяснението - по-дълго от стихотворението. Това беше. Тези събития ме научиха, че когато си сам, си силен. Понякога просто трябва да тръгнеш сам и да разчиташ само на себе си. Да се справиш със себе си. Ще пиша за това може би.

Най-хубавото е, че винаги ще те обичам! Ти си истински, голям и щедър приятел. Прегръщам те!:)
цитирай
10. sparotok - !
12.01.2013 19:51
Благодаря ти Наде!!!

Няма да престана да се удивявам на това, че нежното и доброто могат да победят грубото и тъмното с думи...

Любовта побеждава винаги, защото тя е израз на Божественото в нас. Бог е Любов, той ни създаде по Свой образ и подобие...

Жал ми е за тези, които прегръщайки омразата отрязват от себе си Божественото и се самопотапят в блатото на злото...
цитирай
11. kalin8 - Поздравления !
12.01.2013 20:32
Поздравления и от мен!
Б.
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 10. sparotok - !
12.01.2013 20:39
sparotok написа:
Благодаря ти Наде!!!

Няма да престана да се удивявам на това, че нежното и доброто могат да победят грубото и тъмното с думи...

Любовта побеждава винаги, защото тя е израз на Божественото в нас. Бог е Любов, той ни създаде по Свой образ и подобие...

Жал ми е за тези, които прегръщайки омразата отрязват от себе си Божественото и се самопотапят в блатото на злото...

Аз ти благодаря, Павка! Толкова е трудно да бъдем истински. Понякога сякаш ни е невъзможно.

Да, тъжно е, защото омразата винаги взима от нас, ограбва ни, опустошава ни. А обичта ни дарява всичко, прави ни богоровни, вдига ни до небето на огромните си, могъщи криле...

Вярвам и винаги ще вярвам в Любовта, която движи световете. Как хубаво е да имаме нейния избор - изборът ни принадлежи. Изстрадан е за нас. От Бог.

Аз ти благодаря за всичко, което правиш за България, за хората и за това, че си истински. Радвам се, че сме приятели и Бог да те пази и закриля!
цитирай
13. mariniki - силно...
12.01.2013 20:43
възхищавам ти се, мила Надя... sparotok го заслужава...
приятелското рамо е безценно...и болката
отстъпва пред доброто сърце...
цитирай
14. jabalka - ". . . Тя, болката ще доболи, ...
12.01.2013 21:39
"...Тя, болката ще доболи,
когато вкамени омразата."
Много силно въздейства Надя ...когато вкаменена омразата замлъква...
С поздрав и най-добри пожелания - малко верую от мен...


"... Вярвам в Доброто начало във всеки от нас,
Обичта е по - силна от омразата,
много е просто човека от обич се ражда
и чрез нея преглъща горчивината на дните !
Успешен е пътя на пътника когато по изгев
потегля на път
и пристига преди залез .
... а залезът е красив..."
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - 11. kalin8 - Поздравления !
12.01.2013 21:54
kalin8 написа:
Поздравления и от мен!
Б.

Здравей, Борисе, благодаря ти! Много се радвам, че ми гостуваш. Дано новата година да е по-добра и светла от предишната! Бъди здрав и всичко хубаво от сърце!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 13. mariniki - силно...
12.01.2013 22:00
mariniki написа:
възхищавам ти се, мила Надя... sparotok го заслужава...
приятелското рамо е безценно...и болката
отстъпва пред доброто сърце...

Здравей, мила Маги! Няма нищо за възхищение - тъжен стих, но, какво да се прави - такъв е животът - понякога не може да надделеем и да бъде така, както бихме искали ние. Сега си спомням един израз на Христо Фотев - редактор на втората ми поетична книга - той казваше - "скръбно изумление". Понякога това "скръбно изумление" е така силно и толкова жестоко, че ти спира дъха и не ти оставя избор. А някак не е честно да нямаш избор. Човек винаги трябва да има избор, освен това да замълчи и да подмине ей така, сякаш нищо не е било. Никога няма да се науча на това. Прегръщам те!
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - 14. jabalka - ". . . Тя, болката ще доболи, ...
12.01.2013 22:18
Всеки миг е едно място, където не си бил никога преди."
jabalka написа:
"...Тя, болката ще доболи,
когато вкамени омразата."
Много силно въздейства Надя ...когато вкаменена омразата замлъква...
С поздрав и най-добри пожелания - малко верую от мен...


"... Вярвам в Доброто начало във всеки от нас,
Обичта е по - силна от омразата,
много е просто човека от обич се ражда
и чрез нея преглъща горчивината на дните !
Успешен е пътя на пътника когато по изгрев
потегля на път
и пристига преди залез .
... а залезът е красив..."

:) Много е хубаво, Ябълчице! Можеш го ти... И ето, вече се усмихвам. А освен хубаво е и вярно -

"много е просто човека от обич се ражда
и чрез нея преглъща горчивината на дните !"

Вярвам в изгревните залези, така, както вярвам във вас!:) Защото всеки миг е едно място, където не си бил никога преди. Благодаря ти!
цитирай
18. kasnaprolet9999 - Много хубав стих и се радвам, че си го ...
13.01.2013 01:00
Много хубав стих и се радвам, че си го посветила на Павел, той го заслужава, както и признателността на всички българи. Не съм чела неговия постинг за който пишеш, напоследък съм доста заета. Знам от преди, че има определен кръг от хора, които умишлено го тормозят и това му се отразява на здравето. Тези хора явно не се досещат, че злото което му причиняват като бумеранг ще се върне към тях.
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 20. kasnaprolet9999 - Много хубав стих и се радвам, че си го ...
13.01.2013 01:37
kasnaprolet9999 написа:
Много хубав стих и се радвам, че си го посветила на Павел, той го заслужава, както и признателността на всички българи. Не съм чела неговия постинг за който пишеш, напоследък съм доста заета. Знам от преди, че има определен кръг от хора, които умишлено го тормозят и това му се отразява на здравето. Тези хора явно не се досещат, че злото което му причиняват като бумеранг ще се върне към тях.

Благодаря ти, Вени! Павел най-добре го каза -

"Любовта побеждава винаги, защото тя е израз на Божественото в нас. Бог е Любов, той ни създаде по Свой образ и подобие...

Жал ми е за тези, които прегръщайки омразата отрязват от себе си Божественото и се самопотапят в блатото на злото."

Маестро Георги Павлов - Павлето казваше - "И любовта и омразата се връщат трикратно и стократно те възнаграждават." Който сее тръни днес, ще жъне урагани утре.

Всичко хубаво, Вени, радвам се, че поспря!
цитирай
20. sparotok - приятели
13.01.2013 07:40
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Благодаря ти Наде!!!

Няма да престана да се удивявам на това, че нежното и доброто могат да победят грубото и тъмното с думи...

Любовта побеждава винаги, защото тя е израз на Божественото в нас. Бог е Любов, той ни създаде по Свой образ и подобие...

Жал ми е за тези, които прегръщайки омразата отрязват от себе си Божественото и се самопотапят в блатото на злото...

Аз ти благодаря, Павка! Толкова е трудно да бъдем истински. Понякога сякаш ни е невъзможно.

Да, тъжно е, защото омразата винаги взима от нас, ограбва ни, опустошава ни. А обичта ни дарява всичко, прави ни богоровни, вдига ни до небето на огромните си, могъщи криле...

Вярвам и винаги ще вярвам в Любовта, която движи световете. Как хубаво е да имаме нейния избор - изборът ни принадлежи. Изстрадан е за нас. От Бог.

Аз ти благодаря за всичко, което правиш за България, за хората и за това, че си истински. Радвам се, че сме приятели и Бог да те пази и закриля!


Когато Бог реши да благославя, прави го първо като ни дава приятели...:)
Приятелите ни помагат да разберем същността си, заради приятелите оставаме верни на себе си...

Омразата руши, отваря рани, но този, който я ползва като оръжие ще бъде най-страшно наранен. Не може да си играеш с огъня и да не се опариш...а тия, които дават воля на омразата...те просто изгарят човешкото от себе си...
цитирай
21. nicodima - Нищо не разбирам от спора между sparotok и опонентите му...
13.01.2013 09:20
Само мога да кажа, че ДНК-анализът на хора от нашите земи показват до такава степен смесена кръв, че никой не би могъл да каже коя от тях превалира, още повече да спекулира дали сме "местни" или "завоеватели".

Затова не съм активна и не вземам страна, защото според мен историята е манипулируема наука, на която ще посветя отделен постинг, още повече че беше любимата наука на покойния ми съпруг и е хоби на сина ми.

А за това, което се се случило, ще цитирам Първата поправка на Американската конституция, която обяснява защо ще останат най-силната държава в света:
"Конгресът няма да прави закон относно утвърждаване на религия, или на нейното свободно упражняване; или ограничаваме свободата на словото, или на пресата; или правото на хората мирно да се събират, и да подават петиция пред правителството за поправяне на неправди."
В тази Първа поправка се уточнява, че дори словото ти да не се приема от обществото или властта, ти имаш право да го кажеш.
Поздрави за позицията!
цитирай
22. hopfen - Странно, е как тази злоба обедини
13.01.2013 09:30
дребните душици в блога, някои изляха злоба, дори повече отколкото могат да съберат в себе си- жалки, дребнави и злобни хорица. Павел ги отмина с едно неподправено достойнство, това е едно от нещата заради които го уважавам този наш колега. Блатодаря, ти Надежда за това "Мълчание", усетила си точно, какво може да отекне от нескончаяния лай...
„Състраданието е мъка за чуждото нещастие, а завистта е мъка за чуждото щастие.“ — Платон
Голяма мъка ги беше обхванала някои наши колеги:)
За тези, които щастието на другите ги прави щастливи:
Наздраве!
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 23. sparotok - приятели
13.01.2013 09:41
sparotok написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Благодаря ти Наде!!!

Няма да престана да се удивявам на това, че нежното и доброто могат да победят грубото и тъмното с думи...

Любовта побеждава винаги, защото тя е израз на Божественото в нас. Бог е Любов, той ни създаде по Свой образ и подобие...

Жал ми е за тези, които прегръщайки омразата отрязват от себе си Божественото и се самопотапят в блатото на злото...

Аз ти благодаря, Павка! Толкова е трудно да бъдем истински. Понякога сякаш ни е невъзможно.

Да, тъжно е, защото омразата винаги взима от нас, ограбва ни, опустошава ни. А обичта ни дарява всичко, прави ни богоровни, вдига ни до небето на огромните си, могъщи криле...

Вярвам и винаги ще вярвам в Любовта, която движи световете. Как хубаво е да имаме нейния избор - изборът ни принадлежи. Изстрадан е за нас. От Бог.

Аз ти благодаря за всичко, което правиш за България, за хората и за това, че си истински. Радвам се, че сме приятели и Бог да те пази и закриля!


Когато Бог реши да благославя, прави го първо като ни дава приятели...:)
Приятелите ни помагат да разберем същността си, заради приятелите оставаме верни на себе си...

Омразата руши, отваря рани, но този, който я ползва като оръжие ще бъде най-страшно наранен. Не може да си играеш с огъня и да не се опариш...а тия, които дават воля на омразата...те просто изгарят човешкото от себе си...


Здравей, Павка! Да, омразата е безсмислена. Тя е истинското лице на безсилието. На безсмислието. Имах един стих някога:

"Измислена е всяка сила -
в живота диша нежността"

Аз те моля да ме извиниш, че променям този коментар, но някак не бих искала на годишнина от рождението на Алеко Константинов и в постинг, посветен на теб, да упоменавам имената на бай Ганьовци. На убийците му!

Казаното - ще бъде.

Нека споменем Алеко:

"Че аз съм щастливец, това го знае цяла България; но туй, което никой не знае, то е, че днес нямах четиридесет и пет стотинки да си купя тютюн. Това обстоятелство никак не ми попречи обаче да съхраня своето царствено величие. Аз все пак гледах на света и хората тъй, като че милион Ротшилдовци и Вандербилтовци мога да ги натъпча в джеба на жилетката си; а пък нашите богаташи не представляваха пред моите очи нещо повече от пепелта на снощната ми последна цигара. Това е всичко хубаво, ама тютюн все пак няма, да го вземе дяволът! Глупава страст! "

Нека цитирам и теб :

"Когато Бог реши да благославя, прави го първо като ни дава приятели...:)
Приятелите ни помагат да разберем същността си, заради приятелите оставаме верни на себе си.."

Благодаря ти! :)


цитирай
24. sestra - Думите на Волтер
13.01.2013 10:01
"Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив, ще защитавам правото ти да го казваш." много често се напомняха в зората на нашата демокрация, както обичат да наричат някои залеза на соца у нас. Всички порядки на тъмна, задкулисна манипулация трябваше да останат в миналото. Изтриването на този текст тук от тайнствен админ манипулатор, е все едно да ни плюе в очите на всичките и да ни се хили доволно насреща. Не съм съгласна. Спазвайте си правилата, защото има добра новина - много хора тук ги спазват. Бъдете от тях, бъдете достойни, пък тогава да видим. Наде, не трябва да напускаш блога си, но вярвам ,че жестът ти ще постигне своята цел.
цитирай
25. sparotok - злодеите ме ласкаят
13.01.2013 10:29
hopfen написа:
дребните душици в блога, някои изляха злоба, дори повече отколкото могат да съберат в себе си- жалки, дребнави и злобни хорица. Павел ги отмина с едно неподправено достойнство, това е едно от нещата заради които го уважавам този наш колега. Блатодаря, ти Надежда за това "Мълчание", усетила си точно, какво може да отекне от нескончаяния лай...
„Състраданието е мъка за чуждото нещастие, а завистта е мъка за чуждото щастие.“ — Платон
Голяма мъка ги беше обхванала някои наши колеги:)
За тези, които щастието на другите ги прави щастливи:
Наздраве!


Приятелю, злодеите ме ласкаят...колкото и странно да звучи това. Преди време анонимен коментатор написа следното при мен - Разбираме, че се е появил гений тогава, когато всички глупаци се обединят против него...

Ето и оригинала - When a true genius appears, you can know him by this sign: that all the dunces are in a confederacy against him. Jonathan Swift

Аз искам да подчертая, че не считам себе си за гении, или дори подобие на гении, не притежавам дори зачатък на нещо гениално...

Това съм го декларирал отдавна...и въпреки това бедните душици се обединяват против мен. Навярно скрито в сърцата си ме обичат и искат да се почувствам гений:)
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 24. nicodima - Нищо не разбирам от спора между sparotok и опонентите му...
13.01.2013 11:06
nicodima написа:
Само мога да кажа, че ДНК-анализът на хора от нашите земи показват до такава степен смесена кръв, че никой не би могъл да каже коя от тях превалира, още повече да спекулира дали сме "местни" или "завоеватели".

Затова не съм активна и не вземам страна, защото според мен историята е манипулируема наука, на която ще посветя отделен постинг, още повече че беше любимата наука на покойния ми съпруг и е хоби на сина ми.

А за това, което се се случило, ще цитирам Първата поправка на Американската конституция, която обяснява защо ще останат най-силната държава в света:
"Конгресът няма да прави закон относно утвърждаване на религия, или на нейното свободно упражняване; или ограничаваме свободата на словото, или на пресата; или правото на хората мирно да се събират, и да подават петиция пред правителството за поправяне на неправди."
В тази Първа поправка се уточнява, че дори словото ти да не се приема от обществото или властта, ти имаш право да го кажеш.
Поздрави за позицията!


Мила Никодима, благодаря ти, че цитираш Първата поправка на Американската Конституция. Последните събития тук категорично ме подтикват да разговарям с мои приятели от българския парламент - представители на различни партии, както и с мои роднини и приятели адвокати, за "Поправка" и в нашата конституция, ако такава поправка се налага. Аз имам едно "професионално изкривяване" и архивирам почти всичко - запаметявам го, дори черновите, особено, когато работя във виртуалното пространство, както и в платформата на Блог.бг, която е доста непредвидима - (помним, как изчезна цял блог на Васил Венински - изцяло го затриха.) Стана дума онзи ден и с една профероска от центъра по старобългаристика "Дуйчев", която ценя и която заедно с нашия съблогер Васко Венински е цитирана в енциклопедия. "Посмяхме се" за това "странно място" - Блог. бг. Та, ето за теб някои фрапантни изказвания от "дискусиите" в блога на Павел Серафимов. Колкото за ДНК пробите - резултатите от изследванията бяха публикувани и в пресата, и в блога на Павел Серафимов, и нееднозначно доказваха, че най-старото население на Европа е именно местното, не на преселници - ще ти дам линк.

Но нека се запознаеш с това, за което, ме питаш - с основните "опоненти" на Павел Серафимов. Ето една малка част от техните "научни доводи" и "емпирия":

"00:29 antisparotok: ЩЕ ТЕ ОДЕРА И ЩЕ ТЕ РАЗЧЛЕНЯ , ДОКАТО СИ ОЩЕ ЖИВ И ЩЕ ИЗТРЪГНА И ЩЕ ХВЪРЛЯ , ГНУСНОТО ТИ ШУМАДИЙСКО СВИНСКО СЪРЦЕ , НА ПОМИЯРИТЕ .


5. анонимен - ЕТО , ПОЯВИ СЕ sparotok - kuracpalac - danailvdimitrov - grigorsimov - ЕХОТО НА МОСКВА
01:00
ДРИУГАРИУ ПАНСЛАВИСКИ ГЕЙ . sparotok - kuracpalac - danailvdimitrov - grigorsimov - ЕХОТО НА МОСКВА
ЩО НЕ ВЗЕМЕШ , ДА НАПИШЕШ ЕДИН ПОСТИНГ , ЗА СЛАВЯНСКИТЕ КЕНЕФФФНИ ПОТАЙНОСТИ , КЪДЕТО ЯВНО СИ , НАЙ ВЕЩ .




13:58 - ЕВГЕНИОС ВУЛГАРИС
от: анонимен За постинг: БЪЛГАРСКИТЕ ИМЕНА НА ТРАКИЙСКИТЕ РЕКИ И ЕЗЕРА
СМЪРТ ЗА ВАС ВУЛГАРИ.....СМЪРТ ЗА ВСИЧКИ ВУЛГАРИИИ..АРИИСКИ ТАТ-АРИЙЦИ
ТРАКИТЕ СА ГЪРЦИ...ДО ДУНАВА Е ГРЪЦКА ПАТРИ-АРХНА ПЕРИФЕРИА-ЕПАРХИА НОМ,ДЕМОС...ГРЪЦКА ГЕО-ХТОНИА (лат.ТЕРИТОРИА)!!!



17:22 - Българския език
от: анонимен За постинг: БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК КАТО ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ТРАКИЙСКИЯ
Ще направим среща под присъствието на полицията. Ти си тежко болен психопат, а с тебе ще има работа полицията!!!!!!!!!!!!!! Между другото кога си взел последното хапце срещу схизофренията???? От една страна дълбоко те съжалявам но от другата ти обеждавам че ще има да страдаш!!!!!!!!!!! А да не се окаже ли че си вадиш хляба на околовръстния на София????????




славянска мърша!
Според мен си наври вибратора в гъза и виж как ще се почувстваш! Егати чървула!!!
aristotelis

03.09 23:04 - МЕЖДУ ТЯХ Е БИЛ И ДЯДО МИ РАЗКРАЧЕНА ОЛИГАВЕНА ПРОСТИТУТКА, РАЗБРА ЛИ? ДА ТИ ЕБА ДОСТОЙНСТВОТО ЦИГАНИН!
от: aristotelis За постинг: НЕВИДИМИ ЗЛОДЕИ
Унищожението, превърнато в търг, е факт, който трудно се възприема от нормалното човешко съзнание. Част от стойността на личното имущество на нещастниците, затрити в хитлеристките концлагери, е послужила да се заплатят на германците разходите по унищожаването на евреите.
Българската държава е продала на Германия 11.363 евреи. "

Ето това са "опонентите" на г-н Павел Серафимов - Spаrotok - най-четеният и най-уважаван от публиката на тази виртуална платформа потребител. Те с Васил Венински са сред най-четените. Павел има милиони почитатели. Блогът на Васко бе изтрит - със стотици хиляди коментари!!! - Дори не се извиниха!!??? Павел Серафимов е заплашван СТОТИЦИ ХИЛЯДИ ПЪТИ - ТОВА Е ПСИХИЧЕСКИ ТОРМОЗ, НА КОЙТО И КОНЦЕНТРАЦИОННИТЕ ЛАГЕРИ В БЕЛЕНЕ И В АУШВИЦ МОГАТ ДА ЗАВИДЯТ. И ТОВА Е ДОПУСКАНО ОТ ТАЗИ ПЛАТФОРМА В XXI ВЕК. ЕТО ЗА ТАКАВА ДИСКУСИЯ И ЗА ТАКИВА ОПОНЕНТИ ИДЕ РЕЧ, МИЛА НИКОДИМА.
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - 25. hopfen - Странно, е как тази злоба обедини
13.01.2013 11:29
hopfen написа:
дребните душици в блога, някои изляха злоба, дори повече отколкото могат да съберат в себе си- жалки, дребнави и злобни хорица. Павел ги отмина с едно неподправено достойнство, това е едно от нещата заради които го уважавам този наш колега. Блатодаря, ти Надежда за това "Мълчание", усетила си точно, какво може да отекне от нескончаяния лай...
„Състраданието е мъка за чуждото нещастие, а завистта е мъка за чуждото щастие.“ — Платон
Голяма мъка ги беше обхванала някои наши колеги:)
За тези, които щастието на другите ги прави щастливи:
Наздраве!

Добре дошъл, Hopfen! Нещата са простички. Затова казах, че е добре да се намесят и психолозите, имайки предвид, че Асоциацията има тук блог. Това посмешище и издевателство, това ексцесно поведение и то от хора на плата, (т.е. обслужвани от българския данъкоплатец и подвизаващи се в наши на`учни среди) ще бъде тепърва изследвано и цитирано, а и наблюдавано. Това е не само психично заболяване на обществото. Това са хора с много ниска емоционална интелигентност. Защо се допуска такова поведение? Защо се стига до открито насилие и психичен тормоз от една група от хора над друг човек? Защото цари беззаконие. Защото е допустимо.

Платон добре го е казал. Блестяща мисъл, благодаря ти! А Елин Пелин чудесно го е обобщил:

"АКО В БЪЛГАРИЯ СЕ РОДИ ГЕНИЙ, ТО ЩЕ Е ГЕНИЯТ НА ЗАВИСТТА."

ЕЛИН ПЕЛИН

Наздраве!:)
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 28. sestra - Думите на Волтер
13.01.2013 11:50
sestra написа:
"Не съм съгласен с това, което казваш, но докато съм жив, ще защитавам правото ти да го казваш." много често се напомняха в зората на нашата демокрация, както обичат да наричат някои залеза на соца у нас. Всички порядки на тъмна, задкулисна манипулация трябваше да останат в миналото. Изтриването на този текст тук от тайнствен админ манипулатор, е все едно да ни плюе в очите на всичките и да ни се хили доволно насреща. Не съм съгласна. Спазвайте си правилата, защото има добра новина - много хора тук ги спазват. Бъдете от тях, бъдете достойни, пък тогава да видим. Наде, не трябва да напускаш блога си, но вярвам ,че жестът ти ще постигне своята цел.


Да, всъщност, не би трябвало. Редно е да напуснат онези, които дискредитираха себе си. Много ми е болно, че изтриха твоя коментар. Сякаш обитаваме някакви тъмни времена на Средновековие. Какво омерзение!
цитирай
29. nicodima - ЗДравей, Надежда!
13.01.2013 12:11
Изпращам един линк към сайт, събрал мненията на проф. Кременски по въпроса / за тези, които не знаят, това е засега най-големият ни действащ генетик /:
http://www.omda.bg/page.php?tittle=Genetichniyat_kod_na_balgarite_spored__prof._Kremenski_&IDMenu=103&IDArticle=281
Остава да се потвърди, дали това население, което е живяло 7800 г. преди н.е. са траки или не. Защото може да е второто... Друго - генетичните маркери не се асоциират с някаква езикова група, защото се видя, че нашият език няма нищо общо с произхода ни. Нека се довършат изследванията и на жените и тогава да говорим, може да има изненади.
Това означава, че се съмнявам в твърденията на Павел, но и не подкрепям обратната теза. Но не подкрепям и ужасното обругаване, което до нищо хубаво не води. Истината се ражда в спора, но зависи какво приемаме за истина - често тя е насилствено наложена от аргументи, които може да не издържат на времето.
Поздрави!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - ???? СПОДЕЛЕТЕ, МОЛЯ ---->
13.01.2013 12:30
КЛОНИНГЪТ НА ПАВЕЛ СЕРАФИМОВ - САПОРТОЧКА ЗАПЪРТЪКОВА Е ВЛЯЗЛА В БЛОГА МИ ТАЗИ СУТРИН -

ТОЧНО 8 ПЪТИ ----> ???? -----> БЛАГОДАРЯ ЗА ВНИМАНИЕТО.
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - 35. nicodima - ЗДравей, Надежда!
13.01.2013 12:48
nicodima написа:
Изпращам един линк към сайт, събрал мненията на проф. Кременски по въпроса / за тези, които не знаят, това е засега най-големият ни действащ генетик /:
http://www.omda.bg/page.php?tittle=Genetichniyat_kod_na_balgarite_spored__prof._Kremenski_&IDMenu=103&IDArticle=281
Остава да се потвърди, дали това население, което е живяло 7800 г. преди н.е. са траки или не. Защото може да е второто... Друго - генетичните маркери не се асоциират с някаква езикова група, защото се видя, че нашият език няма нищо общо с произхода ни. Нека се довършат изследванията и на жените и тогава да говорим, може да има изненади.
Това означава, че се съмнявам в твърденията на Павел, но и не подкрепям обратната теза. Но не подкрепям и ужасното обругаване, което до нищо хубаво не води. Истината се ражда в спора, но зависи какво приемаме за истина - често тя е насилствено наложена от аргументи, които може да не издържат на времето.
Поздрави!



ДРЕВНИ ПИСМЕНОСТИ

http://www.proel.org/index.php?pagina=alfabetos



http://www.ancientscripts.com/ws_atoz.html



http://www.omniglot.com/writing/index.htm



http://people.ku.edu/~jyounger/LinearA/ABgrids.html



http://chgs.umn.edu/museum/exhibitions/homeMemories/petroglyphs.html



http://adolfozavaroni.tripod.com/retiche.htm



http://adolfozavaroni.tripod.com/home.htm



http://www.brukenthalmuseum.ro/pdf/Biblioteca_Brukenthal/XXXIII/20%20overview%20formative.pdf



http://www.prehistory.it/ftp/winn4.htm



http://www.uned.es/geo-1-historia-antigua-universal/ESCRITURAS_ANTIGUA/Escrituras_1__antiguas_europa.htm

https://tspace.library.utoronto.ca/bitstream/1807/3090/3/Chapt2.pdf



ТАМГИ И РУНИ http://www.s155239215.onlinehome.us/turkic/30_Writing/301Tamgas/TamgasContentsEn.htm



http://www.s155239215.onlinehome.us/turkic/30_Writing/301Tamgas/YacenkoTamgas/YacenkoTamgasSect6En.htm



http://www.s155239215.onlinehome.us/turkic/30_Writing/301Tamgas/OlhovskyTamga.htm



http://w3.iac.net/~moonweb/archives/RTP/Polish1.html





ЕЗИЦИ

http://etruscans1.tripod.com/Language/EtruscanIntro.html



http://starling.rinet.ru/cgi-bin/response.cgi?root=config&morpho=0&basename=%5Cdata%5Cie%5Cpiet&first=321



http://www.utexas.edu/cola/centers/lrc/eieol/ocsol-0-X.html



http://www.ceantar.org/Dicts/MB2/index.html



http://www.etymonline.com/



http://www.yourdictionary.com/languages/indoiran.html



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/gaul.html



http://home.ringnett.no/lars.finsen/keltgallisk.htm



http://www.melegnano.net/celti/vocfrancel00.htm



http://litopys.org.ua/berlex/be.htm



http://ksana-k.narod.ru/



http://ksana-k.narod2.ru/menu/dict/diachenko.html



http://www.ling.upenn.edu/~kurisuto/germanic/oe_clarkhall_about.html



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/luwi.html



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/gloss2.html



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/gloss2.html



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/anat.html



http://oi.uchicago.edu/pdf/CHD_S2.pdf



http://www.wordgumbo.com/ie/cmp/hitt.htm



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/gloss2.html



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/gloss2.html



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/gloss2.html



http://opus.kobv.de/ubp/volltexte/2007/1568/pdf/celtic_languages_in_contact.pdf



http://indoeuro.bizland.com/project/glossary/umbr.html



http://www.wordgumbo.com/ie/cmp/lyci.htm



http://www.scribd.com/doc/21206305/A-Handbook-of-Germanic-Etymology



http://www.heinrich-tischner.de/22-sp/1sprach/kelt/akelt.htm



http://ia311202.us.archive.org/0/items/lalanguegauloise00dottuoft/lalanguegauloise00dottuoft.pdf



http://ia311202.us.archive.org/0/items/lalanguegauloise00dottuoft/lalanguegauloise00dottuoft_bw.pdf



http://www.lexilogos.com/gaulois_langue_dictionnaires.htm



http://libresavoir.org/index.php?title=Gaulois_(langue)_46537.0_articles&carbre_Session=1831e5f48b33c5c0007dffbee9c59dbe





ДРЕВНИ ИЗВОРИ

http://www.documentacatholicaomnia.eu/_index.html



http://www.roger-pearse.com/weblog/?p=1398



Patrologia Latina & Graeca http://plgo.org/?p=733



http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/Texts/Strabo/home.html



http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/Texts/Diodorus_Siculus/home.html





http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/home.html



http://www.veritatis-societas.org/203_CSHB/0530-0630,_Theophylactus_Simocatta,_Historiae_(CSHB_Bekkerio_Curante),_GR.pdf



http://www.veritatis-societas.org/203_CSHB/0700-0800,_Theophanes_Abbas_Confessor,_Chronographia_(CSHB_Classeni_Recensio),_GR.pdf

http://www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Perseus%3Atext%3A1999.01.0126&redirect=true



Greek and Roman history 322 - 42 B.C. http://www.attalus.org/
Dictionary of Greek and Roman Geography (1854) William Smith, LLD, Ed. http://www.perseus.tufts.edu/hopper/text?doc=Perseus%3Atext%3A1999.04.0064&redirect=true
http://www.perseus.tufts.edu/hopper/collection?collection=Perseus:collection:Greco-Roman

http://www.stoa.org/sol/



http://www.thelatinlibrary.com/pliny.nh4.html



http://www.livius.org/ap-ark/appian/appian_illyrian_2.html



http://sites.google.com/site/demontortoise2000/orosius_book7



http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Gazetteer/Periods/Roman/_Texts/Ptolemy/3/5*.html



http://www.bulgaria88.narod.ru/ELEMENTANOVAPROHISTORIAMACEDONO.htm



http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/Texts/Plutarch/Lives/Aemilius*.html



http://ziezi.net/cenov/makedonci/gif/make5.htm



http://ziezi.net/cenov/makedonci/gif/make8.htm



http://ziezi.net/cenov/makedonci/gif/make16.htm



http://ziezi.tripod.com/bulgarite/35.htm



http://ziezi.tripod.com/bulgarite/39.htm



http://www.pantheon.org/articles/n/neoptolemus.html



http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/Texts/Strabo/5B*.html



http://artflx.uchicago.edu/perseus-cgi/citequery3.pl?dbname=PerseusGreekTexts&getid=1&query=Str.%207.fragments.12



http://www.freewebs.com/vitaphone1/history/justin.html



http://penelope.uchicago.edu/Thayer/E/Roman/Texts/Plutarch/Lives/Romulus*.html
http://classics.mit.edu/Aeschylus/suppliant.html

http://www.thelatinlibrary.com/pomponius3.html



http://www.tertullian.org/fathers/jerome_chronicle_03_part2.htm

ДРЕВНА ТОПОНИМИЯ http://asciatopo.xoom.it/ancient-topo.html

http://198.62.75.1/www1/ofm/pilgr/bord/10Bord03Sirmium.html

http://www.christusrex.org/www1/ofm/pilgr/bord/10Bord01Lat.html

http://soltdm.com/sources/mss/ib/ib.htm


ТРАКИ


Здравей, Никодима! Това са линкове към някои от проучванията на Павел Серафимов, които представляват интерес. Особено, щом в семейството ти има историци. Тук, в Блог.бг, той има постинг, посветен на това, което те вълнува - екип от световноизвестни учени оповести и в средствата за масова информация (в "Труд" примерно :), че местното население, освен, че е от най-старото население на планетата земя - това предстои да се доказва, разбира се (засега у нас е открит най-стария град в Европа и най-старото технологично обработено злато на земната цивилизация - по-старо от Старото царство в Египет), е "местно", т.е. преобладават гените на местното население - ние сме преобладаващо ЕВРОПЕЙЦИ. Предполагам, проучванията, които цитираш, ще потвърдят тези генетични проби. Хубав ден и благодаря за вниманието!:)



цитирай
32. elinora - Наде,
13.01.2013 13:09
ще ми липсват твоите поетични мълчания...
За съжаление нищо не разбирам от тракийските въпроси, но от хубавата ти поезия разбирам. Защото добрият поет трябва и да е добър човек, за да му вярва публиката и да го харесва. Аз ти вярвам напълно. И за всичко :-*
цитирай
33. malchaniaotnadejda7 - 40. elinora - Наде,
13.01.2013 13:40
elinora написа:
ще ми липсват твоите поетични мълчания...
За съжаление нищо не разбирам от тракийските въпроси, но от хубавата ти поезия разбирам. Защото добрият поет трябва и да е добър човек, за да му вярва публиката и да го харесва. Аз ти вярвам напълно. И за всичко :-*

:) И аз ти вярвам, Ели - взаимно е. Благодаря ти от сърце. Тук не става дума за история - едни или други тези са доказуеми или не, в спора и в дебата се ражда истината, излизат нови артефакти, които преобръщат вече доказани истини и те стават неистини и т.н.

Тук, дори не става дума, чие мнение в един спор ще има превес, защото, никой от спорещите не би променил мнението си, тезата си. Имаше ли смисъл от Първата световна война? А от Втората световна? - Не, нямаше смисъл - омразата ражда омраза.

Тук имаме един друг простичък проблем. За упражняване на тежък психически тормоз върху инакомислещия, фаворизирано от част от екипа на тази платформа.
Ще попиташ защо? Ами, защото сме в България. И защото някои си правят тяхната си кочинка, с техните си правила. Нали знаеш вица за червейчето, което живяло в гюбрето и т.н. Не ме бива във вицовете. По-добре да се занимавам със записването на поезия, която чувам чат пат. Благодаря на Бог!

Обещавам ти да премисля оставането си тук. За мен - по-важно от всичко друго са приятелите. И ако те ме помолят нещо - аз не мога да не помисля. Не мога да не сложа на везната - дали да отстъпя пред пошлостта и да си тръгна оттук, или, дали да уважа приятелите ми, търпейки тази пошлост и атаките й, правейки се, че не я забелязвам. Среден път няма.:)

Прегръщам те с пожелания за добра, щастлива и силна година!:)
цитирай
34. veninski - Поздрави и от мен, Надежда!
13.01.2013 17:03
Поздрави и от мен, Надежда!
цитирай
35. malchaniaotnadejda7 - 44. veninski - Поздрави и от мен, Надежда!
13.01.2013 17:35
veninski написа:
Поздрави и от мен, Надежда!

Здравей, Васко!:) Поздрави на Родопите! Драго ми е, че поспря. Хубава вечер!
цитирай
36. vandela007 - Мила Наде!
13.01.2013 17:43
Безмълвна оставам от потрес!
Но дерзай! И нека Бог ти дава мъдрост и те подкрепи, каквото и да решиш; каквото и да придприемеш!
Приятелка прегръдка: Ваня.
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - 47. vandela007 - Мила Наде!
13.01.2013 18:12
vandela007 написа:
Безмълвна оставам от потрес!
Но дерзай! И нека Бог ти дава мъдрост и те подкрепи, каквото и да решиш; каквото и да придприемеш!
Приятелка прегръдка: Ваня.

Бог вижда, мила Ваня! Той забавя, но не забравя. Просто някои хора нямат страх от Бога, както казва българският народ. Толкова могат.
БЛАГОДАРЯ ТИ, за подкрепата, за куража! Прегръщам те!
цитирай
38. sparotok - Бъркаш сметката
13.01.2013 19:07
ferhunde написа:
Две неща ще наблегна.
Аз нямам желание дса гоня Спароток. Той е заявил, че ще напуска. А когато един мъж каже нещо, той го изпълнява. Тия театрални жестове, когато 3 пъти уж напуска, а все стои, са жалки. Или си вървиш, или не се правиш на мъченик.

Второ, количествените показатели са смешни, за да ги изтъкваш.. Милионите четения, първо, са фалшиви, помпането тук е масово и, второ, не значатг нищо. Изкуството и науката не се поддават на гласуване. Като те взмущава обстановката, не смяташ, че е извращение със самата същност на поезията да се гласува??
Значи твой стих с 20 гласа е 2 пъти по -добър от мой с 10 гласа???



Бъркаш сметката, стиховете на Надя превъзхождат твоите жалки опити не два пъти, не двеста и не две хиляди. Ти просто не се връзваш в класацията, не попадаш в никаква категория.

За нивото на Надя ти можеш само да си мечтаеш, но пък това за теб е една абсолютно недостижима мечта.

Поетите са врата, през която Бог показва лицето си на хората. Ти обаче не си поет...

Какво си само ти си знаеш, мен това не ме интересува, съмнявам се и, че някой друг го е грижа за фантома с много имена. Не ме е грижа какво си мислиш, не ме е грижа какво пишеш, не ме е грижа на какво се правиш.

Жал ми е за теб, но никой не може да ти помогне...никой...никой...страшно, нали?

цитирай
39. malchaniaotnadejda7 - 43. sparotok - Бъркаш сметката
13.01.2013 19:31
sparotok написа:
ferhunde написа:
Две неща ще наблегна.
Аз нямам желание дса гоня Спароток. Той е заявил, че ще напуска. А когато един мъж каже нещо, той го изпълнява. Тия театрални жестове, когато 3 пъти уж напуска, а все стои, са жалки. Или си вървиш, или не се правиш на мъченик.

Второ, количествените показатели са смешни, за да ги изтъкваш.. Милионите четения, първо, са фалшиви, помпането тук е масово и, второ, не значатг нищо. Изкуството и науката не се поддават на гласуване. Като те взмущава обстановката, не смяташ, че е извращение със самата същност на поезията да се гласува??
Значи твой стих с 20 гласа е 2 пъти по -добър от мой с 10 гласа???



Бъркаш сметката, стиховете на Надя превъзхождат твоите жалки опити не два пъти, не двеста и не две хиляди. Ти просто не се връзваш в класацията, не попадаш в никаква категория.

За нивото на Надя ти можеш само да си мечтаеш, но пък това за теб е една абсолютно недостижима мечта.

Поетите са врата, през която Бог показва лицето си на хората. Ти обаче не си поет...

Какво си само ти си знаеш, мен това не ме интересува, съмнявам се и, че някой друг го е грижа за фантома с много имена. Не ме е грижа какво си мислиш, не ме е грижа какво пишеш, не ме е грижа на какво се правиш.

Жал ми е за теб, но никой не може да ти помогне...никой...никой...страшно, нали?


Здравей, Павка! Благодаря ти. Толкова е тъжно тези недостойни хора да ни поучават "на поведение". И най тъжното е, че това става в деня, когато празнуваме Алеко Константинов. Нима трябва да търпя под своето стихотворение порива на бай Ганьовци, оплюли го вече някъде другаде, поучаващи ни, какво да правим, откъде да си тръгваме, как да мислим... Докъде я докарахме. Знаеш ли, всичкото това ме кара да мисля, че си на прав път. Откакто те чета, няма един достоен човек сред твоите "опоненти", който без много много епитети - (те не могат да бъдат аргумент!) - кратко и ясно да обори твоя теза. Да помислим за Алеко и опитаме да вярваме в доброто. Хубава вечер!
цитирай
40. sparotok - светлина
13.01.2013 21:41
Надя, важното е ние да не се цапаме, ние да не падаме в калта. Байганьовците са шепа нещастни хорица. Те никога няма да разберат какво е любов, какво е топлина, какво е приятелство...

Злобата идва когато никой разбере, че си няма нищо...и, че никога няма да има...

Ние с тебе и с останалите наши приятели сме богати. Нашето богатство няма кой да ни го отнеме:)
цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - 40. sparotok - светлина
13.01.2013 22:01
sparotok написа:
Надя, важното е ние да не се цапаме, ние да не падаме в калта. Байганьовците са шепа нещастни хорица. Те никога няма да разберат какво е любов, какво е топлина, какво е приятелство...

Злобата идва когато никой разбере, че си няма нищо...и, че никога няма да има...

Ние с тебе и с останалите наши приятели сме богати. Нашето богатство няма кой да ни го отнеме:)

Благодаря ти, Павка. Сега разбирам, защо хората те обичат толкова. Радвам се, че срещнах приятел като теб. Щастлива съм!:)
цитирай
42. sparotok - !
14.01.2013 19:37
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Надя, важното е ние да не се цапаме, ние да не падаме в калта. Байганьовците са шепа нещастни хорица. Те никога няма да разберат какво е любов, какво е топлина, какво е приятелство...

Злобата идва когато никой разбере, че си няма нищо...и, че никога няма да има...

Ние с тебе и с останалите наши приятели сме богати. Нашето богатство няма кой да ни го отнеме:)

Благодаря ти, Павка. Сега разбирам, защо хората те обичат толкова. Радвам се, че срещнах приятел като теб. Щастлива съм!:)


Аз също!:)
цитирай
43. 4aiotgluhar4e - Четох, четох...
15.01.2013 00:49
Стихът е прекрасен, Надя! Нещата, които си цитирала, са меко казано отвратителни, но нали знаеш моята теза - злобата и омразата са киселина, която първо разяжда своя съд. И в контекста на това - Онзи горе е счетоводител, на него винаги му излизат сметките. Аз вярвам в това. Бъдете живи и здрави и ти, и Павел. Пожелавам ви мъдрост колкото в голяяяямата тенджера от твоите летни спомени и от последното клипче :)))
цитирай
44. malchaniaotnadejda7 - 43. 4aiotgluhar4e - Четох, четох...
15.01.2013 01:58
4aiotgluhar4e написа:
Стихът е прекрасен, Надя! Нещата, които си цитирала, са меко казано отвратителни, но нали знаеш моята теза - злобата и омразата са киселина, която първо разяжда своя съд. И в контекста на това - Онзи горе е счетоводител, на него винаги му излизат сметките. Аз вярвам в това. Бъдете живи и здрави и ти, и Павел. Пожелавам ви мъдрост колкото в голяяяямата тенджера от твоите летни спомени и от последното клипче :)))


Нещата от живота. Думите на Волтер, древните артефакти, приятелите...

А ето те и теб!

В контекста на това, Чайче, "Мъдрият смело се хваща за истината, щом я познае. Не се бави и миг.":) Онзи горе го води свише. Иначе просто няма смисъл, нали. Така казва Дзен за истината и мъдростта.

Колкото до моите летни спомени те са толкова невеществени, колкото може да бъде само голямата овална купа с масивни дръжки от Вълчитрънското златно съкровище, която сякаш е правена не от чистокръвно злато, а от безплътна светлина... Толкова нетленна, сякаш в нея е кръстено Слънцето. Кръщенето се е състояло втората половина на XIV и началото на XIII век преди Христа.

А на теб, какво да ти пожелая - няма по-хубаво от това човек да бъде в ИСТИНА и мъдрост.:) Бъди!

На лъжата, краката са къси, Чайче.
цитирай
45. makont - Здравей Наденце,
15.01.2013 15:31
аз мразя войните и всичките тези заяждания тук. Какво си мерим? Като децата кой е по-по най. За себе си знам, че нямам претенции, добра съм където трябва и ме цени, който трябва. Тук само за развлечение и, както се оказа за контакти със симпатични и достойни хора, като теб примерно. Иначе къде щяхме да се срещнем? Всичко друго е илюзия. Прегръщам те, Надя!
цитирай
46. malchaniaotnadejda7 - 45. makont - Здравей Наденце,
15.01.2013 19:08
makont написа:
аз мразя войните и всичките тези заяждания тук. Какво си мерим? Като децата кой е по-по най. За себе си знам, че нямам претенции, добра съм където трябва и ме цени, който трябва. Тук само за развлечение и, както се оказа за контакти със симпатични и достойни хора, като теб примерно. Иначе къде щяхме да се срещнем? Всичко друго е илюзия. Прегръщам те, Надя!

Здравей, скъпа Майче! Да, всичко друго е илюзия. Благодаря ти за това! Войната ни беше завещана, за да забравим, кои сме - тя не е наш избор. Ние нямаме памет да я спрем, но бихме могли да опитаме.

Тръгвам си оттук, защото иначе не мога. Задължава ме всичко това, което съм. Три години тук беше добро време. Благодаря на Бог! Време за поезия и време за учене. Време, което много ми взе, но колко много ми даде! Срещна ме с теб, с Таня, с Илианка и Стефан Кръстев, с Мег, с Павел, с Ванчето Лилова, с Тили Лили, с Ябълчица и Мона Лиза, със Стани, с Васко Венински..., с Нео, Вени, Тота и Бвен..., с всички скъпи приятели и хора, които няма да ми стигне един постинг, за да изброя и които винаги ще благославям в мислите си.

Знаеш ли, ти си като добрата орисница. Винаги ме разбираш, винаги ме прегръщаш, по твоя топъл и тих, лъчезарен начин... Винаги ще те обичам!:) И аз те прегръщам, Майче и си мечтая за пролетта и пак да се видим. До скоро!
цитирай
47. tili - Наминах да прочета и гласувам и видях,
16.01.2013 10:23
че си обогатила поста, посветен на Павел. Станал е много убедителен с фотосите и клиповете.
Зачетох се надолу и се присъединявам към комента на Хопфен.
Наздраве за щастието, нищо не става бързо, но - става все някога!

hopfen написа:
дребните душици в блога, някои изляха злоба, дори повече отколкото могат да съберат в себе си- жалки, дребнави и злобни хорица. Павел ги отмина с едно неподправено достойнство, това е едно от нещата заради които го уважавам този наш колега. Блатодаря, ти Надежда за това "Мълчание", усетила си точно, какво може да отекне от нескончаяния лай...
„Състраданието е мъка за чуждото нещастие, а завистта е мъка за чуждото щастие.“ — Платон
Голяма мъка ги беше обхванала някои наши колеги:)
За тези, които щастието на другите ги прави щастливи:
Наздраве!

цитирай
48. malchaniaotnadejda7 - 47. tili - Наминах да прочета и гласувам и видях,
16.01.2013 10:54
tili написа:
че си обогатила поста, посветен на Павел. Станал е много убедителен с фотосите и клиповете.
Зачетох се надолу и се присъединявам към комента на Хопфен.
Наздраве за щастието, нищо не става бързо, но - става все някога!

hopfen написа:
дребните душици в блога, някои изляха злоба, дори повече отколкото могат да съберат в себе си- жалки, дребнави и злобни хорица. Павел ги отмина с едно неподправено достойнство, това е едно от нещата заради които го уважавам този наш колега. Блатодаря, ти Надежда за това "Мълчание", усетила си точно, какво може да отекне от нескончаяния лай...
„Състраданието е мъка за чуждото нещастие, а завистта е мъка за чуждото щастие.“ — Платон
Голяма мъка ги беше обхванала някои наши колеги:)
За тези, които щастието на другите ги прави щастливи:
Наздраве!


Наздраве, скъпа Лили! Тракийските артефакти разговарят с когото трябва - те могат. Тяхното щастие никой не може да отнеме... За щастието!
цитирай
49. joysii - Изчетох коментарите както се по...
18.01.2013 10:28
Изчетох коментарите както се полага-внимателно и съсредоточено.
Картинката - все същата-господин Спароток поставя себе си на страната на доброто и светлината, изкарва се възвишен и недосегаем.
Защо??
Защо непременно тези,които намират неговите постинги за фантазии трябва да са злобни хора които нападат кротките мили душици??
На този въпрос бих искала да получа отговор.
Защо АЗ, например съм злата вещица?
ДА - не подкрепям написаното от местните историци. Имам правото на това. Поддържам тезата,че откритията в областта на историята и археологията, анализите,проучванията и изследванията е редно да се правят от хора добри специалисти в съответните области. Професионализмът винаги е по-продуктивен, по-резултатен от лаизма.
Това ли ме прави злобна, глупачка, която се обявява против гения, бедна душица, нещастна, че и недое....?
От коментарите на Спароток и КО определено става ясно,че той съвсем явно поляризира отношенията в сайта, като се самонамества на страната на вечната обич и доброта, а всички,които не му се подмазват и не го харесват особено, по неизвестни причини, са отпратени във владенията на мрака, злобата и омразата.
Никого не мразя АЗ ,уважаеми Спароток. не ми приписвай чувства,които вероятно бушуват в твоята душа.
Поздрави.
цитирай
50. joysii - Спароток, ти казваш това:"...
18.01.2013 10:43
Спароток,ти казваш това:"Надя, важното е ние да не се цапаме, ние да не падаме в калта. Байганьовците са шепа нещастни хорица. Те никога няма да разберат какво е любов, какво е топлина, какво е приятелство...
Злобата идва когато никой разбере, че си няма нищо...и, че никога няма да има...
Ние с тебе и с останалите наши приятели сме богати. Нашето богатство няма кой да ни го отнеме:)"

АЗ бих казала-хората,които имат мнение различно от твоето не са нещастни. Знаят какво е любов, топлина и приятелство защото ги имат в живота си.
НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, дори ако си нямаш нищо, непременно да си злобен човек.
Както не е задължително, ако не харесваш Спароток, да си ЗЛОБАР.
Да се очернят хора,съвсем непознати, поради това,че не ръкопляскат на постингите ти, Спароток, е...наглост, подигравка точно с тези чувства/любов,доброта,приятелство/,които държиш да притежавате ти и приятелите ти, а твърдиш/по неизвестни причини/,че те НЕ ВИРЕЕЛИ В ДУШИТЕ НА ОПОНЕНТИТЕ ТИ.
цитирай
51. malchaniaotnadejda7 - 49. joysii - Изчетох коментарите както се по...
18.01.2013 11:58
joysii написа:
Изчетох коментарите както се полага-внимателно и съсредоточено.
Картинката - все същата-господин Спароток поставя себе си на страната на доброто и светлината, изкарва се възвишен и недосегаем.
Защо??
Защо непременно тези,които намират неговите постинги за фантазии трябва да са злобни хора които нападат кротките мили душици??
На този въпрос бих искала да получа отговор.
Защо АЗ, например съм злата вещица?
ДА - не подкрепям написаното от местните историци. Имам правото на това. Поддържам тезата,че откритията в областта на историята и археологията, анализите,проучванията и изследванията е редно да се правят от хора добри специалисти в съответните области. Професионализмът винаги е по-продуктивен, по-резултатен от лаизма.
Това ли ме прави злобна, глупачка, която се обявява против гения, бедна душица, нещастна, че и недое....?
От коментарите на Спароток и КО определено става ясно,че той съвсем явно поляризира отношенията в сайта, като се самонамества на страната на вечната обич и доброта, а всички,които не му се подмазват и не го харесват особено, по неизвестни причини, са отпратени във владенията на мрака, злобата и омразата.
Никого не мразя АЗ ,уважаеми Спароток. не ми приписвай чувства,които вероятно бушуват в твоята душа.
Поздрави.

Здравей, Джойси!
Не се обиждай. Виж, ти имаш твое мнение и аз ти казах - никога няма да тръгна да те разубеждавам, защото уважавам свободата и правото на мнение на всеки от нас. Както и ти не можеш да промениш моето. Някак, големи хора сме - да тръгна да те убеждавам "какво си искала да кажеш", (цитат М. Гл.), както някои тук изпаднаха в положението да ме поучават, какво аз съм искала да кажа!?... Ти коментираш при Павел Серафимов - sparotok - той ти отговаря - това са ваши разговори, ваши диспути в търсене на истината. Не те са причината за това стихотворение. Ти си открит човек - казваш, каквото мислиш, а това е ценно. Дали ти си права, дали Серафимов е прав, дори не това е най-важното!

Най-важното, според мен е, да бъдем искрени, да бъдем истински. Само тогава може да стигнем до извора на истината. Просто няма смисъл да се мразим, а още по-малко да се правим на това, което не сме. Не визирам теб, нали! А запорточка сапъртъкова, която така галантно те натопи! Ето, затова е това стихотворение.

То е и адресирано към онези господа, които са джентълмени на едни места и неджентълмени на други. И двете с теб сме от поколението ( аз съм на 51, ти може да си по-млада:), което знае, че "истинският джентълмен е онзи, който и насаме със себе си е джентълмен".

Виж, ценя откровеността и ти благодаря за нея. Хубав ден, Джойс!
цитирай
52. malchaniaotnadejda7 - 50. joysii - Спароток, ти казваш това:"...
18.01.2013 12:19
joysii написа:
Спароток,ти казваш това:"Надя, важното е ние да не се цапаме, ние да не падаме в калта. Байганьовците са шепа нещастни хорица. Те никога няма да разберат какво е любов, какво е топлина, какво е приятелство...
Злобата идва когато никой разбере, че си няма нищо...и, че никога няма да има...
Ние с тебе и с останалите наши приятели сме богати. Нашето богатство няма кой да ни го отнеме:)"

АЗ бих казала-хората,които имат мнение различно от твоето не са нещастни. Знаят какво е любов, топлина и приятелство защото ги имат в живота си.
НЕ Е ЗАДЪЛЖИТЕЛНО, дори ако си нямаш нищо, непременно да си злобен човек.
Както не е задължително, ако не харесваш Спароток, да си ЗЛОБАР.
Да се очернят хора,съвсем непознати, поради това,че не ръкопляскат на постингите ти, Спароток, е...наглост, подигравка точно с тези чувства/любов,доброта,приятелство/,които държиш да притежавате ти и приятелите ти, а твърдиш/по неизвестни причини/,че те НЕ ВИРЕЕЛИ В ДУШИТЕ НА ОПОНЕНТИТЕ ТИ.

Джойси! Мисля, че Серафимов визира "джентълмените" в науката, които цитирам по-горе. ----> в мой коментар № 26 :

"26. malchaniaotnadejda7 - 24. nicodima - Нищо не разбирам от спора между sparotok и опонентите му... "

Тези господа, (самообявили се за "джентълмени" и "висши") ми заливаха пощенската кутия с обръщения "Славянска мършо!", изписвайки името ми "надежда" - с малки букви. НЕ съм занимавала никого от приятелите си тук с това, просто в един момент чашата преля. Блог.бг не реагира, а и аз не съм от ония, които ще тръгнат да хленчат на администрацията на "Инвестор" за себе си. Единственото ми писмо към тях бе, когато тероризираха тук едно момиче. Пазя писмото. Писах им, че изличавам собствения си блог и напускам с гръм и трясък - в знак на протест, че допускат тормоз над нея. Извиниха ми се и обещаха, но - не се справиха. Момичето си тръгна. Беше с бебенце и беше загубила съпруга си по време на раждане. Искаше тук да има приятели, да си каже по една добра дума в мъката си, ей така, да сподели... Ето, едни такива неща. Това не е ОПОНИРАНЕ, а нещо друго. Опониране е, като теб - открито - заставаш и казваш позицията си. Така, както ти го разбираш и така, както искаш, можеш и чувстваш. Другото е - психичен тормоз, който попада под ударите на закона. Другото е "дамата", дето те натопи. Харасмент, който се наказва в Канада със строг тъмничен затвор от 5 години. И с доста солена глоба.

Виж - взимам те в "Любими", защото ми харесва откритостта ти. Аз съм и ще бъда твой приятел. Това с нищо не те задължава, разбира се. Благодаря, че поспря при мен и уважи тази дискусия.

И да знаеш, скечът е много добър! :)
цитирай
53. joysii - "Ти коментираш при Павел С...
18.01.2013 12:49
"Ти коментираш при Павел Серафимов - sparotok - той ти отговаря "
................
Скъпичка, проблемът е в това,че образцовият светец Павел Серафимов трие моите коментари при него и разговор не се получава.
Единствената причина, поради която човек би трил коментари,които не са нито обидни нито вулгарни, според мен, е невъзможността да им отговор.
Или - ако ползвам неговата логика - ако е човек злобар,завистлив, грубиян,глупак и т.н. - извини ме за квалификациите, просто ползвам неговите думи.
Хубав ден.
Сори.
Млъквам.
цитирай
54. joysii - 52. malchaniaotnadejda7
18.01.2013 12:52
Защо няколко пъти споменаваш,че някаква дама ме е натопила??
Никой никъде не ме е топил.
Какво имаш предвид?
Би ли ми обяснила,моля те.
Разговорът с теб ми харесва-открити карти.Уважавам това.
Поздрави.
цитирай
55. malchaniaotnadejda7 - 53. joysii - "Ти коментираш при Павел С...
18.01.2013 17:45
joysii написа:
"Ти коментираш при Павел Серафимов - sparotok - той ти отговаря "
................
Скъпичка, проблемът е в това,че образцовият светец Павел Серафимов трие моите коментари при него и разговор не се получава.
Единствената причина, поради която човек би трил коментари,които не са нито обидни нито вулгарни, според мен, е невъзможността да им отговор.
Или - ако ползвам неговата логика - ако е човек злобар,завистлив, грубиян,глупак и т.н. - извини ме за квалификациите, просто ползвам неговите думи.
Хубав ден.
Сори.
Млъквам.


Извинявай, нямаше ме. Тук вали някакъв страхотен дъжд, а аз го обичам и ще взема за прочета нещо от Маркес.:) Улових се, че си казвам наум: "Слава богу, че Маркес е жив!". И ще взема да отворя "Любов по време на холера". Знаеш ли, как чета книги - през куп за грош. После остава в мен някакво смътно чувство, помня някаква сцена - сякаш съм била в нея. Помня примерно, как Съмърсет Моъм седеше в огромната библиотека на вуйчо си или как се срещна с онази жена в ресторанта... :) Както и да е. Струва ми се, че е по-важно, да ти кажа това. Поне е нещо по-хубаво.

Иначе, проклетата модерация и аз я сложих, след като навръх Великден, докато месих козунаци и къщата ухаеше на какво ли не - нали знаеш, понякога ни връхлита онази особена празничност - една такава светла и мека и сякаш безметежна... Та тогава имах към 20-тина!!! злобни, цинични, вулгарни коментари.... (познай, за какво - за "тракийци", за не тракийци..., за това, че в "нафталинената ми къща" миришело на "камфор"... ??? - но доста "твърда игра" навръх Великден - пазя ги!) Та, пуснах пак модерация и... Там, където има модерация, значи авторът е в правото си да не публикува всичко. Не съм "за" или "против", каквото и да било, Джойси - просто така мисля. Щом коментираме при някого с модерация, значи приемаме условията на блога му.

Това е право да решава на всеки един от нас. И няма, защо да казваш "сори" или "да млъкваш" - винаги си добре дошла при мен. Нали така. Хубава вечер и на теб!



ps И за да не бъда голословна, ако си го улучила Серафимов в момент, когато под негов постинг, в който той е вложил от себе си и е представил най-доброто, вместо опоненти е бил залят от "емпирията" на "джентълмените", като тази от мой коментар 26 ---> Цитирам коментар 26 ---->;
то, напълно възможно е, той просто да не е бил в състояние да ти отговори. Ето ги "аргументите" на "джентълмените", "основните "опоненти" на Павел Серафимов. Ето една малка част от техните "научни доводи" и "емпирия":





"00:29 antisparotok: ЩЕ ТЕ ОДЕРА И ЩЕ ТЕ РАЗЧЛЕНЯ , ДОКАТО СИ ОЩЕ ЖИВ И ЩЕ ИЗТРЪГНА И ЩЕ ХВЪРЛЯ , ГНУСНОТО ТИ ШУМАДИЙСКО СВИНСКО СЪРЦЕ , НА ПОМИЯРИТЕ .


5. анонимен - ЕТО , ПОЯВИ СЕ sparotok - kuracpalac - danailvdimitrov - grigorsimov - ЕХОТО НА МОСКВА
01:00

ДРИУГАРИУ ПАНСЛАВИСКИ ГЕЙ . sparotok - kuracpalac - danailvdimitrov - grigorsimov - ЕХОТО НА МОСКВА

ЩО НЕ ВЗЕМЕШ , ДА НАПИШЕШ ЕДИН ПОСТИНГ , ЗА СЛАВЯНСКИТЕ КЕНЕФФФНИ ПОТАЙНОСТИ , КЪДЕТО ЯВНО СИ , НАЙ ВЕЩ .

13:58 - ЕВГЕНИОС ВУЛГАРИС
от: анонимен За постинг: БЪЛГАРСКИТЕ ИМЕНА НА ТРАКИЙСКИТЕ РЕКИ И ЕЗЕРА
СМЪРТ ЗА ВАС ВУЛГАРИ.....СМЪРТ ЗА ВСИЧКИ ВУЛГАРИИИ..АРИИСКИ ТАТ-АРИЙЦИ
ТРАКИТЕ СА ГЪРЦИ...ДО ДУНАВА Е ГРЪЦКА ПАТРИ-АРХНА ПЕРИФЕРИА-ЕПАРХИА НОМ,ДЕМОС...ГРЪЦКА ГЕО-ХТОНИА (лат.ТЕРИТОРИА)!!!

17:22 - Българския език
от: анонимен За постинг: БЪЛГАРСКИЯ ЕЗИК КАТО ПРОДЪЛЖЕНИЕ НА ТРАКИЙСКИЯ
Ще направим среща под присъствието на полицията. Ти си тежко болен психопат, а с тебе ще има работа полицията!!!!!!!!!!!!!! Между другото кога си взел последното хапце срещу схизофренията???? От една страна дълбоко те съжалявам но от другата ти обеждавам че ще има да страдаш!!!!!!!!!!! А да не се окаже ли че си вадиш хляба на околовръстния на София????????

славянска мърша!
Според мен си наври вибратора в гъза и виж как ще се почувстваш! Егати чървула!!!
aristotelis

03.09 23:04 - МЕЖДУ ТЯХ Е БИЛ И ДЯДО МИ РАЗКРАЧЕНА ОЛИГАВЕНА ПРОСТИТУТКА, РАЗБРА ЛИ? ДА ТИ ЕБА ДОСТОЙНСТВОТО ЦИГАНИН!
от: aristotelis За постинг: НЕВИДИМИ ЗЛОДЕИ
Унищожението, превърнато в търг, е факт, който трудно се възприема от нормалното човешко съзнание. Част от стойността на личното имущество на нещастниците, затрити в хитлеристките концлагери, е послужила да се заплатят на германците разходите по унищожаването на евреите.
Българската държава е продала на Германия 11.363 евреи. "


цитирай
56. malchaniaotnadejda7 - 54. joysii - 52. malchaniaotnadejda7
18.01.2013 17:58
joysii написа:
Защо няколко пъти споменаваш,че някаква дама ме е натопила??
Никой никъде не ме е топил.
Какво имаш предвид?
Би ли ми обяснила,моля те.
Разговорът с теб ми харесва-открити карти.Уважавам това.
Поздрави.

Защото ЗНАМ, че ЗАПОРТОЧКА САПЪРТЪКОВА, която буквално удави пощенската ми кутия с психарските си атаки не си ти. А всички решиха, че си ти. Затова, Джойси.
Поздрави и до скоро!
цитирай
57. joysii - 55. malchaniaotnadejda7
18.01.2013 22:13
Това с дъжда и Маркес е много мой стил.А "Любов по време на холера" е една от любимите ми книги.
цитирай
58. joysii - Защо няколко пъти споменаваш, че ...
18.01.2013 22:17
malchaniaotnadejda7 написа:
joysii написа:
Защо няколко пъти споменаваш,че някаква дама ме е натопила??
Никой никъде не ме е топил.
Какво имаш предвид?
Би ли ми обяснила,моля те.
Разговорът с теб ми харесва-открити карти.Уважавам това.
Поздрави.

Защото ЗНАМ, че ЗАПОРТОЧКА САПЪРТЪКОВА, която буквално удави пощенската ми кутия с психарските си атаки не си ти. А всички решиха, че си ти. Затова, Джойси.
Поздрави и до скоро!

................
!!!!!
Нааааправо ме застреля!!
За пръв път чувам.
Това ли е новата блогова клюка?!
Запо да съм аз!?
Еееее, по -голяма щуротия не бях виждала...
И в кой акъл се роди гениалната идея?
Божеее, та то от самолет се вижда,че са различни хора. Стилът ни няма нищо общо, нито маниерът на писане и разговор.
цитирай
59. malchaniaotnadejda7 - 57. joysii - 55. malchaniaotnadejda7
18.01.2013 22:45
joysii написа:
Това с дъжда и Маркес е много мой стил.А "Любов по време на холера" е една от любимите ми книги.


:) "Беше неизбежно. Мирисът на горчиви бадеми винаги му напомняше съдбата на невъзможната любов..."

"Животът е по-безкраен от смъртта."

"Благодаря ви, че съществувах!"

Радвам се. И на мен!:) Никога не съм го признавала, но Маркес е много по-близко до мен от един Селинджър например. А аз обожавам Селинджър.:)

ps

"ФЛОРЕНТИНО АРИСА ГО ИЗСЛУША, БЕЗ ДА МИГНЕ. ПОСЛЕ ОГЛЕДА ПРЕЗ ПРОЗОРЕЦА ПОСОКИТЕ НА ВЕТРОВЕТЕ, ОПИСВАЩИ ПЪЛЕН КРЪГ ВЪРХУ ЗАЛИВА, ПО-НАТАТЪК ЯСНИЯ ХОРИЗОНТ, ВЕДРОТО ДЕКЕМВРИЙСКО НЕБЕ БЕЗ НИ ЕДНО ОБЛАЧЕ, ВОДИТЕ - ПЛАВАТЕЛНИ ДО ВЕЧНОСТТА, И КАЗА:
- ПРОДЪЛЖАВАМЕ НАПРАВО, НАПРАВО, НАПРАВО, ОТНОВО ДО ЛА ДОРАДА.
ФЕРМИНА ДАСА ПОТРЪПНА, ЗАЩОТО ПОЗНА НЯКОГАШНИЯ ГЛАС, ОСЕНЕН ОТ СВЕТИЯ ДУХ, И ПОГЛЕДНА КАПИТАНА - ТОЙ БЕШЕ СЪДБАТА. НО КАПИТАНЪТ НЕ Я ВИДЯ, ЗАЩОТО БЕШЕ ПОТРЕСЕН ОТ СТРАХОТНАТА МОЩ НА ВДЪХНОВЕНИЕ У ФЛОРЕНТИНО АРИСА.
- СЕРИОЗНО ЛИ ГО КАЗАХТЕ? - ПОПИТА.
- ОТКАКТО СЪМ СЕ РОДИЛ, НЕ СЪМ КАЗВАЛ НИЩО НЕСЕРИОЗНО - ОТВЪРНА ФЛОРЕНТИНО АРИСА.
КАПИТАНЪТ СЕ ОБЪРНА КЪМ ФЕРМИНА ДАСА И ВИДЯ ПО КЛЕПКИТЕ Й ПЪРВИТЕ ИСКРИЦИ ЗИМЕН СКРЕЖ. ПОСЛЕ ПОГЛЕДНА ФЛОРЕНТИНО АРИСА, УСЕТИ НЕПОКЛАТИМОТО МУ САМООБЛАДАНИЕ, НЕУСТРАШИМАТА МУ ЛЮБОВ И ГО ЗАЛЯ ЗАКЪСНЯЛОТО ПРОЗРЕНИЕ, ЧЕ ЖИВОТЪТ Е ПО-БЕЗКРАЕН ОТ СМЪРТТА.
- И ДОКОГА СМЯТАТЕ, ЧЕ ЩЕ МОЖЕМ ДА ПРОДЪЛЖАВАМЕ ТОВА ДЯВОЛСКО ОТИВАНЕ И ВРЪЩАНЕ? - ПОПИТА ТОЙ.
фЛОРЕНТИНО АРИСА ИМАШЕ ГОТОВ ОТГОВОР ОТПРЕДИ ПЕТДЕСЕТ И ТРИ ГОДИНИ, СЕДЕМ МЕСЕЦА И ЕДИНАДЕСЕТ ДНИ ЗАЕДНО С НОЩИТЕ ИМ.
- ЦЯЛ ЖИВОТ - ОТВЪРНА ТОЙ."

(из края на "Любов по време на холера" на Габриел Гарсия Маркес - най-безкрайният финал от всички романи, през които преминах дотук)

цитирай
60. malchaniaotnadejda7 - 58. joysii - Защо няколко пъти споменаваш, че ...
18.01.2013 22:55
joysii написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
joysii написа:
Защо няколко пъти споменаваш,че някаква дама ме е натопила??
Никой никъде не ме е топил.
Какво имаш предвид?
Би ли ми обяснила,моля те.
Разговорът с теб ми харесва-открити карти.Уважавам това.
Поздрави.

Защото ЗНАМ, че ЗАПОРТОЧКА САПЪРТЪКОВА, която буквално удави пощенската ми кутия с психарските си атаки не си ти. А всички решиха, че си ти. Затова, Джойси.
Поздрави и до скоро!

................
!!!!!
Нааааправо ме застреля!!
За пръв път чувам.
Това ли е новата блогова клюка?!
Запо да съм аз!?
Еееее, по -голяма щуротия не бях виждала...
И в кой акъл се роди гениалната идея?
Божеее, та то от самолет се вижда,че са различни хора. Стилът ни няма нищо общо, нито маниерът на писане и разговор.


Ти не знаеш ли! Та тя на това разчиташе. Но, точка, чертата. Не ми се говори за нищожества.

Нещо смешно. Помня, като питаха из медиите Христо Калчев, Бог да го прости!, (днес се сетих за него... светла да е паметта му!), как е предвидил смъртта на Луканов или други събития, той им каза, че "чете вестници" и че "не е нужно да си врачка, за да можеш да четеш:.

Аз мога малко неща. Едно от тях е да чета. Работа на други хора пък е - да "разчитат". Това вече не ме засяга. Там не е моя работа. Просто нещата съвпаднаха. :(

Хубава вечер, Джойси!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3264694
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43555