Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
05.08.2013 22:00 - БЯЛАТА ЛИЛИЯ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 1601 Коментари: 4 Гласове:
39

Последна промяна: 06.08.2013 15:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 БЯЛАТА ЛИЛИЯ

И няма разлика 
във вековете -
А искам
разлика да има!
Да мога
да откъсна цвете,
което да живее
вечно
в очите ми добри
в ръцете
и в сърцето. 
Като 
в безсмъртна
ваза
от слънце
и любов
да свети
в усмивките
в кристала пясъчен
на бяла лилия.

1.06. 2013.

image

моя моментна снимка - American River
image



Гласувай:
39



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sparotok - !!!
06.08.2013 19:20
И аз желая да откъсна цвете, което да живее вечно в очите и сърцето ми! ...Да ми напомня кой съм и откъде съм тръгнал...
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. sparotok - !!!
06.08.2013 21:46
sparotok написа:
И аз желая да откъсна цвете, което да живее вечно в очите и сърцето ми! ...Да ми напомня кой съм и откъде съм тръгнал...

Да, и аз, Павка! А тръгнахме така отдавна. Целият ни живот сякаш е стремеж да опазим крехкостта на доброто, на което преди хилядолетия служихме. За което се сражавахме, но никога не постигнахме и то и до днес е като хоризонт пред нас. Колкото повече го доближаваме, толкова повече се отдалечава. Ще си спомним! Вярвам в това. Времето е нищо пред паметта на сърцата ни. Вярвам и се надявам в шанса на това човечество към което принадлежим и в силата на доброто. Надявам се...
цитирай
3. sparotok - вяра
09.08.2013 13:47
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
И аз желая да откъсна цвете, което да живее вечно в очите и сърцето ми! ...Да ми напомня кой съм и откъде съм тръгнал...

Да, и аз, Павка! А тръгнахме така отдавна. Целият ни живот сякаш е стремеж да опазим крехкостта на доброто, на което преди хилядолетия служихме. За което се сражавахме, но никога не постигнахме и то и до днес е като хоризонт пред нас. Колкото повече го доближаваме, толкова повече се отдалечава. Ще си спомним! Вярвам в това. Времето е нищо пред паметта на сърцата ни. Вярвам и се надявам в шанса на това човечество към което принадлежим и в силата на доброто. Надявам се...



Наде, вярата и надеждата са нежно цвете, което обаче има повече сила от стоманата и камъка :)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. sparotok - вяра
09.08.2013 17:54
sparotok написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
И аз желая да откъсна цвете, което да живее вечно в очите и сърцето ми! ...Да ми напомня кой съм и откъде съм тръгнал...

Да, и аз, Павка! А тръгнахме така отдавна. Целият ни живот сякаш е стремеж да опазим крехкостта на доброто, на което преди хилядолетия служихме. За което се сражавахме, но никога не постигнахме и то и до днес е като хоризонт пред нас. Колкото повече го доближаваме, толкова повече се отдалечава. Ще си спомним! Вярвам в това. Времето е нищо пред паметта на сърцата ни. Вярвам и се надявам в шанса на това човечество към което принадлежим и в силата на доброто. Надявам се...



Наде, вярата и надеждата са нежно цвете, което обаче има повече сила от стоманата и камъка :)

:) Да, думите ти ми припомниха нещо мое, записано отдавна. Нека те поздравя с него:

"Измислена е всяка сила -
в живота диша нежността..."
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3281037
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43585