Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
05.08.2013 22:15 - САМСАРА
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 8214 Коментари: 19 Гласове:
69

Последна промяна: 06.08.2013 16:07

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 САМСАРА

Питам се,
ако имах крила
щях ли да дойда
отново тука -
точно на тази земя -
толкова кръгла,
като липса
на памет,
толкова крехка -
като липса
на чувства
Щях ли отново
да те обикна -
точно тебе
да избера 
Щях ли отново
да се спася
и завинаги
преодолея.

29. VII. 2013.

http://vbox7.com/play:fe95f618

Св. Преображение. Икона от Теофан Грек (1330 - 1410)

image

samsara chapter 7
image
снимка на братовчедка ми от Божи гроб, Йерусалим
image
моя моментна снимка

image





Гласувай:
71



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Поздрави, Надя ...
06.08.2013 09:51
Харесвам моментите с твоите стихове,
усещам внушението, посланието
и най вече силата и непоколебимостта...
Щеше, разбира се да дойдеш отново тука...
Снимката допълва мислите, въображението,
усещането - чудесна е ...
Хубав ден, приятелко !
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. stela50 - Поздрави, Надя ...
06.08.2013 10:06
stela50 написа:
Харесвам моментите с твоите стихове,
усещам внушението, посланието
и най вече силата и непоколебимостта...
Щеше, разбира се да дойдеш отново тука...
Снимката допълва мислите, въображението,
усещането - чудесна е ...
Хубав ден, приятелко !

Да, щях. Теб не мога да излъжа и да исках. Щях да дойда отново тук и щях да повторя всичко. Докрай! С вяра и надежда. Хубав ден, скъпа Таня! Благодаря ти.

Нека те поздравя с това - http://vbox7.com/play:fe95f618

"КЪЛНА ВИ СЕ...

Кълна ви се - аз всичко бих повторил.
Аз всичко бих отново изживял,
излюбил, изпътувал, изговорил,
измолил и изплакал,
и изсмял.
Аз бих повторил целия си дивен
и кратък, кратък свой живот до днес
със същия безмилостно наивен
и въпреки това измерен жест.
Не съжалявам - както съм заставал,
пак бих застанал, малък и велик
и с яростен замах бих защитавал
най-пустия си ден и час, и миг...
Над всеки свой изгубен ден със вопъл
бих паднал аз по гръцки ритуал
и както върху мъртвия Патрокъл -
Ахил, сина Пелеев -
бих ридал.

И съм ридал... Самотен и незнаен.
И пак. И пак във същия Бургас
до ужас съм се чувствал осезаем
и изумен съм викал - жив съм аз.
Но аз съм жив - на гарата съм в девет.
Под златния луминесцентен диск...
Локомотивът е пробуден лебед...
Приемам възхитителния риск
да бъда жив, не някакъв излишен
и мъртъв Христо Фотев да съм аз:
Но българин. И жител
на Бургас...

ХРИСТО ФОТЕВ
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - ps
06.08.2013 10:07
"В моя живот, във вашия, в живота на всеки човек няма нещо случайно.
Аз вярвам в това. Мога ли да бъда друг?
Мога ли да коригирам живота си ?
Нищо не мога да коригирам в него.”

Христо Фотев
цитирай
4. mitkaloto - Хубаво стихотворение, Надя!Добре ...
06.08.2013 13:24
Хубаво стихотворение,Надя!Добре е,че си публикувала Хр.Фотев.Той не трябва да бъде забравен!Поздрави!
цитирай
5. makont - Щях! Наденце, ние сме си го избрали
06.08.2013 14:54
и ако се наложи, пак и пак, и пак ще повторим този път. Неизбежна обреченост. Усмивки!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 4. mitkaloto - Хубаво стихотворение, Надя!Добре ...
06.08.2013 15:05
mitkaloto написа:
Хубаво стихотворение,Надя!Добре е,че си публикувала Хр.Фотев.Той не трябва да бъде забравен!Поздрави!

Здравей, Мтко и Честито Преображение Господне! Христо е единственият приятел, когото признавам за мой учител, макар че той упорстваше, че нямало на какво да ме научи и че "точка не можел да промени...". Още уча от него. Науката, да бъдеш и да бъдеш. Ето пак си спомних за Христо. А нали днес е празникът на светлината, на сияйните... Като него. Благодаря за добрата дума!
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 5. makont - Щях! Наденце, ние сме си го избрали
06.08.2013 15:47
makont написа:
и ако се наложи, пак и пак, и пак ще повторим този път. Неизбежна обреченост. Усмивки!

:) Да, разбира се! Защото си Мая - богинята на всичко светло... Прегръдки!
цитирай
8. ckarlet - Посланията ти винаги достигат до ...
06.08.2013 18:43
Посланията ти винаги достигат до сърцето, Мalchaniaotnadejda7!
Поздрави и от мен!
цитирай
9. sparotok - !
06.08.2013 19:01
Прекрасен стих и прекрасно заглавие!!!

САМСАРА - вливане, съединяване, намиране на всичките аспекти на душата...А те са ни нужни Наде, нужни са ни защото ние вечно се връщаме към споменът на старото ни съществуване.

Поздрави!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 8. ckarlet - Посланията ти винаги достигат до ...
06.08.2013 21:20
ckarlet написа:
Посланията ти винаги достигат до сърцето, Мalchaniaotnadejda7!
Поздрави и от мен!

Здравей, мила Скарлет! Взаимно е - когато ти гостувам, се чувствам щастлива и винаги си тръгвам от виртуалния ти дом някак по-добра. Сърдечни поздрави!
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 9. sparotok - !
06.08.2013 21:30
sparotok написа:
Прекрасен стих и прекрасно заглавие!!!

САМСАРА - вливане, съединяване, намиране на всичките аспекти на душата...А те са ни нужни Наде, нужни са ни защото ние вечно се връщаме към споменът на старото ни съществуване.

Поздрави!


Здравей, Павка! Благодаря ти за кратките, мъдри думи. Мисълта ти е така ясна, а яснотата - така недостижима, затова особено я ценя и се стремя към нея, но съм в подножието на моята самсара. Дано Господ ми даде още малко време, за да прогледна в себе си и да се радвам на скъпи приятели като вас.

И друго - без теб Блог.бг не е същото място, макар че пак можем да те четем, но тук са всички, които те обичат. Ще е хубаво, ако пуснеш някоя от твоите теми, които публикува в Blogger и тук, защото, с риск да се повторя, само най-силните духом могат да променят веднъж взето решение и то в името на същата кауза, на която служат. Ще зарадваш приятелите си, нужен си тук. Нужен си, защото помагаш да познаем миналото си като народ и бъдещето ни става по-добра и възможна земя за България. Знаейки, откъде идваме, ще знаем, и накъде да вървим. А и тръгвайки оттук, ти отдавна доказа, че имаш огромна публика от читатели, съмишленици и последователи и другаде, където и да отидеш. Хайде, пусни нещо тук - за вдъхновение, зарадвай приятелите си, които заслужават този жест! Благодаря ти за куража! Бъди и бъди здрав!
цитирай
12. megg - Предопределеност
07.08.2013 16:21
и избор ... Когато обичта е дълбок чист извор, стъпките винаги намират пътя, знаят го ...
Обичам твоите стихове, мила Наде!
Поздравления и - хубави, светли августовски дни! :)
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 12. megg - Предопределеност
08.08.2013 01:04
megg написа:
и избор ... Когато обичта е дълбок чист извор, стъпките винаги намират пътя, знаят го ...
Обичам твоите стихове, мила Наде!
Поздравления и - хубави, светли августовски дни! :)

Скъпа Марианче, много ми липсвахте. Не мога да повярвам, че изчезнах, наистина. Самсара :) Кръгът се затвори. Дано продължа. И аз обичам да ти гостувам, при теб всичко споделено е истинско, затова го обичам. Благодаря, че те има и до скоро! Дано се видим преди есента, макар че тя е любимият ми сезон. Радостно и вдъхновено лято!:)
цитирай
14. jabalka - Поздрави Надя! :) Добър да е денят ти!
08.08.2013 07:42
Само толкова мога да цитирам с почит!
Благодаря ти!

malchaniaotnadejda7 написа:
"В моя живот, във вашия, в живота на всеки човек няма нещо случайно.
Аз вярвам в това. Мога ли да бъда друг?
Мога ли да коригирам живота си ?
Нищо не мога да коригирам в него.”

Христо Фотев

цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - 14. jabalka - Поздрави Надя! :) Добър да е денят ти!
08.08.2013 10:31
jabalka написа:
Само толкова мога да цитирам с почит!
Благодаря ти!

malchaniaotnadejda7 написа:
"В моя живот, във вашия, в живота на всеки човек няма нещо случайно.
Аз вярвам в това. Мога ли да бъда друг?
Мога ли да коригирам живота си ?
Нищо не мога да коригирам в него.”

Христо Фотев


Здравей Ябълчице, мила Мила! :) Благодаря ти сърдечно! Когато Христо казва нещо, сякаш казва всичко... Особено в поезията му. Прегръдки и светъл ден!
цитирай
16. sparotok - !!!
09.08.2013 13:41
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Прекрасен стих и прекрасно заглавие!!!

САМСАРА - вливане, съединяване, намиране на всичките аспекти на душата...А те са ни нужни Наде, нужни са ни защото ние вечно се връщаме към споменът на старото ни съществуване.

Поздрави!


Здравей, Павка! Благодаря ти за кратките, мъдри думи. Мисълта ти е така ясна, а яснотата - така недостижима, затова особено я ценя и се стремя към нея, но съм в подножието на моята самсара. Дано Господ ми даде още малко време, за да прогледна в себе си и да се радвам на скъпи приятели като вас.

И друго - без теб Блог.бг не е същото място, макар че пак можем да те четем, но тук са всички, които те обичат. Ще е хубаво, ако пуснеш някоя от твоите теми, които публикува в Blogger и тук, защото, с риск да се повторя, само най-силните духом могат да променят веднъж взето решение и то в името на същата кауза, на която служат. Ще зарадваш приятелите си, нужен си тук. Нужен си, защото помагаш да познаем миналото си като народ и бъдещето ни става по-добра и възможна земя за България. Знаейки, откъде идваме, ще знаем, и накъде да вървим. А и тръгвайки оттук, ти отдавна доказа, че имаш огромна публика от читатели, съмишленици и последователи и другаде, където и да отидеш. Хайде, пусни нещо тук - за вдъхновение, зарадвай приятелите си, които заслужават този жест! Благодаря ти за куража! Бъди и бъди здрав!


Наде, благодаря ти за милите думи! Трогна ме със своето послание...трябва да призная, че общуваето с добрите хора в блога ми липсва, няма защо да крия това.

Човек обаче трябва да държи на решенията си, колкото и неприятни да са последиците. За мен е важното, че издържах достатъчно за 250 постинга. Важно е това, че се опитах да протегна приятелска ръка и към противниците си, че направих опит да променя атмосферата в блога...без успех за жалост.

Ако дойде промяна в поведението на админите, нищо няма да ме спре да се върна...
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - 16. sparotok - !!!
09.08.2013 17:21
sparotok написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Прекрасен стих и прекрасно заглавие!!!

САМСАРА - вливане, съединяване, намиране на всичките аспекти на душата...А те са ни нужни Наде, нужни са ни защото ние вечно се връщаме към споменът на старото ни съществуване.

Поздрави!


Здравей, Павка! Благодаря ти за кратките, мъдри думи. Мисълта ти е така ясна, а яснотата - така недостижима, затова особено я ценя и се стремя към нея, но съм в подножието на моята самсара. Дано Господ ми даде още малко време, за да прогледна в себе си и да се радвам на скъпи приятели като вас.

И друго - без теб Блог.бг не е същото място, макар че пак можем да те четем, но тук са всички, които те обичат. Ще е хубаво, ако пуснеш някоя от твоите теми, които публикува в Blogger и тук, защото, с риск да се повторя, само най-силните духом могат да променят веднъж взето решение и то в името на същата кауза, на която служат. Ще зарадваш приятелите си, нужен си тук. Нужен си, защото помагаш да познаем миналото си като народ и бъдещето ни става по-добра и възможна земя за България. Знаейки, откъде идваме, ще знаем, и накъде да вървим. А и тръгвайки оттук, ти отдавна доказа, че имаш огромна публика от читатели, съмишленици и последователи и другаде, където и да отидеш. Хайде, пусни нещо тук - за вдъхновение, зарадвай приятелите си, които заслужават този жест! Благодаря ти за куража! Бъди и бъди здрав!


Наде, благодаря ти за милите думи! Трогна ме със своето послание...трябва да призная, че общуваето с добрите хора в блога ми липсва, няма защо да крия това.

Човек обаче трябва да държи на решенията си, колкото и неприятни да са последиците. За мен е важното, че издържах достатъчно за 250 постинга. Важно е това, че се опитах да протегна приятелска ръка и към противниците си, че направих опит да променя атмосферата в блога...без успех за жалост.

Ако дойде промяна в поведението на админите, нищо няма да ме спре да се върна...

Павка, това, че един от админите е решил да дискредитира мястото, на което работи, не означава нищо. Това, че има неколцина, които не възприемат тезите ти и реагират драстично, може би също е нормално. Собственикът на тази виртуална платформа, дори не подозира за това, което се случи с теб - блогерът, който буквално я крепеше на раменете си като авторитет и представителност. Защото, откакто ти си тръгна, тя доста поолекна. Но, виж - тук, а и извън Блог.бг има много хора, които те обичат - милиони читатели!, които са ти благодарни за това, че изтърпя постоянния и незаслужен психичен тормоз като потребител - най-четен и най популярен - от служителите на платформата, която рекламираш БЕЗПЛАТНО! Вината е и наша. Трябваше да реагираме на друго ниво. Ти само се върни и при най-малко посегателство, човекът, който е собственик тук, ще бъде уведомен официално за тези безобразия. Стига думи. Накратко - ако се върнеш, освен проява на сила и воля, това ще бъде подарък и жест към приятелите ти тук. Хубав август, Павка и до нови срещи! Чакаме Sparotok тук, сред нас! Най-уважаваният ни съблогер с почти 5 000 000 (пет милиона прочита до днес)! :)
цитирай
18. sparotok - !
11.08.2013 22:15
Наде, човек трябва да избира чисто обиталище, а тази блогова платформа не е...

Не вярвам един човек да е отговорен за всичките безобразия, за поощряването на злите и глупавите, за толерирането на обидите невинни хора.

Възможно е собсвеникът на платформата да не знае за грозните неща, които админите и техните шефове вършат, за да избият жалки комплекси...но от друга страна почти във всички медии се налага тенденцията за концетрация върху грозното и евтината сензация - тип Джери Спрингър...

Благодарен съм на всички приятели, които ме поддържаха повече от три години. Де факто аз останах заради приятелите...и не съжалявам.
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 18. sparotok - !
11.08.2013 22:43
sparotok написа:
Наде, човек трябва да избира чисто обиталище, а тази блогова платформа не е...

Не вярвам един човек да е отговорен за всичките безобразия, за поощряването на злите и глупавите, за толерирането на обидите невинни хора.

Възможно е собсвеникът на платформата да не знае за грозните неща, които админите и техните шефове вършат, за да избият жалки комплекси...но от друга страна почти във всички медии се налага тенденцията за концетрация върху грозното и евтината сензация - тип Джери Спрингър...

Благодарен съм на всички приятели, които ме поддържаха повече от три години. Де факто аз останах заради приятелите...и не съжалявам.


http://sparotok.blogspot.com/

Прав си! Така е. Това е истината. Ти беше подложен на такива психарщини, за които здравият разум не би имал обяснение. Но блогът ти тук е най-четеният, макар че това не се отбелязва адекватно в класациите. Ти имаш към 5 милиона читатели само тук, в Блог.бг. А в Blogger растат всеки ден! :) Радвам се, че и аз съм сред тях, Павка! Само народ, който знае миналото си, може да се надява, а и да защити бъдещето си. Без паметта на истината, ние сме загубени. Ти си от хората, които воюват срещу забравата, която тегне като клеймо, като прокуда над народа ни. Твоята посветеност в служенето ти на България е върховна чест.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3268296
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566