Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.08.2013 18:02 - ТЕКСТ ЗА ПЕСЕН
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 2996 Коментари: 12 Гласове:
57

Последна промяна: 16.08.2013 21:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ТЕКСТ ЗА ПЕСЕН

Стопявам се в очите
на дъждовете
като копнеж за дъжд
като въздух
в захарен памук -
завърта се въртележката
на дните -
саморазрушава
самосъбира -
без пощада и двете
Тиктака сърцето
на всичко видимо -
последният механизъм,
който ще надживее
робота на времето
и ще го
пре Оз мисли

15/16. 08. 2013.

image

image





Гласувай:
58



Следващ постинг
Предишен постинг

1. sestra - Просветна ми още малко за времето!
16.08.2013 20:11
Ритъмът на времето надживява робота на времето...? :)
цитирай
2. sparotok - !
16.08.2013 21:26
Завърта се въртележката на дните...саморазрушава, самосъбира... как да избягаш от неизбежното, как да спреш времето сипещо се като ситен пясък през пръстите ни...
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - 1. sestra - Просветна ми още малко за времето!
16.08.2013 21:28
sestra написа:
Ритъмът на времето надживява робота на времето...? :)

Има нещо... :) Здравей Стани!* Питам се, ако срещнем всъщност Оз, Магьосникът, какво ще правим, Стани?! :))) Едва ли ще помогне да се въртим около собствената си ос? :)))

цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 2. sparotok - !
16.08.2013 22:12
sparotok написа:
Завърта се въртележката на дните...саморазрушава, самосъбира... как да избягаш от неизбежното, как да спреш времето сипещо се като ситен пясък през пръстите ни...

Има как, Павка. Ето сега случайно попаднах на това така силно изпълнение на нидерландският цигулар Андре Рийо и... разбрах. Отговорът е в изпълнението му. :) Той наистина обожава да живее с музика. Ако не обичаме, ние не съществуваме. Изтичаме, сякаш не ни е имало. Като пясък... Радвам се, че ми гостуваш. Хубава вечер!
цитирай
5. sestra - Ритъмът на времето надживява ро...
17.08.2013 00:14
malchaniaotnadejda7 написа:
sestra написа:
Ритъмът на времето надживява робота на времето...? :)

Има нещо... :) Здравей Стани!* Питам се, ако срещнем всъщност Оз, Магьосникът, какво ще правим, Стани?! :))) Едва ли ще помогне да се въртим около собствената си ос? :)))


Наде, точно него не съм срещала, но мисля си, май съм срещала магьосници, макар и с по-нисък ранг. И не помага, явно магьосниците и въртележките са за да загубим пътя. Сигурно трябва.
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. sestra - Ритъмът на времето надживява ро...
17.08.2013 01:08
sestra написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
sestra написа:
Ритъмът на времето надживява робота на времето...? :)

Има нещо... :) Здравей Стани!* Питам се, ако срещнем всъщност Оз, Магьосникът, какво ще правим, Стани?! :))) Едва ли ще помогне да се въртим около собствената си ос? :)))


Наде, точно него не съм срещала, но мисля си, май съм срещала магьосници, макар и с по-нисък ранг. И не помага, явно магьосниците и въртележките са за да загубим пътя. Сигурно трябва.


:) Стани, това е друго стихотворение. Сега, вярваме във великият Магьосник. Той няма общо с пътя. А може и да има. Спомням си нещо старо сега:

Пътят няма да ни помогне.
Пътят няма да ни прости.
Пътят сме аз и ти - двамата.
Ако тебе те няма - няма път за мен.
Ако мене ме няма - няма път за теб.
Пътят няма да ни отдалечи.
Той е нашето изпитание от Бог.

29. VII. 1998 г.

Доколкото това въобще може да бъде отговор. Благодаря ти!
цитирай
7. mitkaloto - Поздрави за хубавото стихотвор...
17.08.2013 08:09
Поздрави за хубавото стихотворение!
цитирай
8. megg - Здравей, мила Наде! :)
17.08.2013 09:59
Мисля си, че Оз е във всекиго от нас ( както и бурите, засилващи въртележката до страшно ) и че когато притъмнее, намираме пътя до него, повярвали в светлата му сила, и безпощадното време забавя ход - събираме, разтегляме мигове - късчета радост, болка, съмнения - горе, долу ... в пъстротата ... тик - так ...
Прекрасен е твоят текст за песен, Наде!
Поздрав! :)
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - 7. mitkaloto - Поздрави за хубавото стихотвор...
17.08.2013 12:10
mitkaloto написа:
Поздрави за хубавото стихотворение!

Здравей Митко! Благодаря ти. Радостен ден на теб, една кола здраве и до скоро! :)
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 8. megg - Здравей, мила Наде! :)
17.08.2013 12:15
megg написа:
Мисля си, че Оз е във всекиго от нас ( както и бурите, засилващи въртележката до страшно ) и че когато притъмнее, намираме пътя до него, повярвали в светлата му сила, и безпощадното време забавя ход - събираме, разтегляме мигове - късчета радост, болка, съмнения - горе, долу ... в пъстротата ... тик - так ...
Прекрасен е твоят текст за песен, Наде!
Поздрав! :)

:) И това искам да кажа. Но понякога казвам по-малко. Понякога повече. Второто си е щастлива случайност и подарък, който не зависи от мен. Ти си го уловила. Първоначално беше "саморазрушавам, самосъбирам"... Стига с това първо лице единствено число - неприлично е! - казах си и го зачеркнах, промених го. Прегръдки и безгрижен ден, мила Марианче! Благодаря за добрите думи.

ps Бързах да излизам и коментарът ми е безразборен. Исках да кажа, мила Марианче, че понякога, хората, които записват това, което чуват - защото аз не "пиша", аз записвам - се разбираме без думи и ти си ме разбрала. Да, Оз е в нас, ние сме Оз - другото е приказка, която е много по-красива, отколкото може да си представим. Мисля си, че всеки миг от живота е подарък - неизказано, неизразимо красив! Но аз съм от онези записващи, които, както казва Андре Рийо са "отшелници в Рая". Рискът да си въобразява човек, че може да обсеби живот в думи е неоправдан, освен, ако човекът не е толкова добър, че да създава нови форми на живот. Броят се на пръсти! Аз не съм.:) А ако някъде нещо успявам - (да кажа повече, отколкото искам да вложа в думите), то това не зависи от мен. Нещо такова съм опитала да ти кажа, но звуча все по-несвързано. Ще опитам иначе. Откога искам да ти посветя нещо по-смислено.:) Благодаря ти!
цитирай
11. makont - Пре Оз мисленето ми хареса,
19.08.2013 13:08
завъртам се около орбитата си и отивам при другото си Аз, по доброто ли??? Тиктакаме, но се оставяме, на частички, докато не остане нищо от нас. Събираме ли се после, някъде... Прегръдки, Наденце!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. makont - Пре Оз мисленето ми хареса,
19.08.2013 13:42
makont написа:
завъртам се около орбитата си и отивам при другото си Аз, по доброто ли??? Тиктакаме, но се оставяме, на частички, докато не остане нищо от нас. Събираме ли се после, някъде... Прегръдки, Наденце!

Разбира се, че се събираме. Когато срещнем някой добър човек, когато ни стане светличко от нещо неочаквано, когато приятел като теб ни навести... Тогава сме Оз, тогава можем да спасим света в себе си и за всички хора. Прегръдки, Майче и благодаря за хубавите и мъдри образи и думи! Това остава. :) До скоро!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3282477
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43589