Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
11.09.2013 22:08 - НЯМА СМИСЪЛ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 4293 Коментари: 16 Гласове:
61

Последна промяна: 12.09.2013 19:55

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 НЯМА СМИСЪЛ

Свита на кълбо
в лоното на времето
спя и сънувам

Не ме буди!
Няма смисъл -
докоснеш ли ме,
ще разцъфнат
всичките сънища
като стена
помежду ни
от светлина
до небето
ще зашумят
ще запеят
ще захвърчат
ще проходят -
Крехки са
земните сънища
Не ме буди!
Няма смисъл

11. 09. 2013

photo Ben Canales - 
http://www.thestartrail.com/
image





Гласувай:
62



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vladun - Поздрави за стихотворението, Н...
12.09.2013 00:28
Поздрави за стихотворението, Наде!:)
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. vladun - Поздрави за стихотворението, Н...
12.09.2013 00:50
vladun написа:
Поздрави за стихотворението, Наде!:)

:) Здравей, Влади! Зарадва ме, че ми гостуваш тук. Благодаря ти и до скоро! Хубав ден утре!
цитирай
3. hatanasov - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО!!!
12.09.2013 01:43
ЛЕКА НОЩ!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. hatanasov - ИЗКЛЮЧИТЕЛНО!!!
12.09.2013 10:34
hatanasov написа:
ЛЕКА НОЩ!

Здравей, Христо! Благодаря ти, радвам се, че го възприемаш. Ти като копривщенин харесваш всичко копришко. :) Радвам се, благодаря ти и светла и благодатна есен за теб и децата!
цитирай
5. tota - Поздрави, Наде!
12.09.2013 11:43
Мисля, че с тези стихове казваш всичко:
"Не ме буди!
Няма смисъл."

Хубав, светъл ден ти пожелавам!
цитирай
6. minabk - Наистина всичко, дори и земните ...
12.09.2013 13:24
Наистина всичко, дори и земните сънища могат да станата разделяща стена. Хубав стих.
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 5. tota - Поздрави, Наде!
12.09.2013 13:39
tota написа:
Мисля, че с тези стихове казваш всичко:
"Не ме буди!
Няма смисъл."

Хубав, светъл ден ти пожелавам!

Знам ли и аз, какво казвам, Ати! :) Понякога образите са толкова, че думите не стигат. Дано поне малко от чутото успявам да доловя. Това почти никога не зависи от мен. Аз съм само писар, който има още много да учи. Ако Бог даде. Прегръдки и поздрави на Пловдив! А на теб лично - радостна и златна есен!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 6. minabk - Наистина всичко, дори и земните ...
12.09.2013 13:44
minabk написа:
Наистина всичко, дори и земните сънища могат да станата разделяща стена. Хубав стих.

Здравей, Мина! Понякога човек не може да надскочи съдбата си. Остава да сме с добри сърца - това ни свързва. Съучастието в един по-добър, малко по-мъдър и справедлив свят. Има ли любов, светостта на света ще бъде. Непокътната. Благодаря за милото включване и светла есен! До скоро!
цитирай
9. makont - Има смисъл, Наденце,
12.09.2013 17:02
когато обичаш, ако двамата протегнат ръце, през всякаква стена ще се стигнат. Има смисъл да сме будни за да усетим щастието и болката, ще спим дълго след това, толкова сън ни предстои. Аз искам да съм будна, дори да ме боли. Прегръди!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. makont - Има смисъл, Наденце,
12.09.2013 19:52
makont написа:
когато обичаш, ако двамата протегнат ръце, през всякаква стена ще се стигнат. Има смисъл да сме будни за да усетим щастието и болката, ще спим дълго след това, толкова сън ни предстои. Аз искам да съм будна, дори да ме боли. Прегръди!

Здравей, мила Майче, благодаря ти! Прегръщам те с една стара кънтри песен, която обичах като дете измежду другите - Крис Кристофърсън - "Help Me Make It Through the Night"! :) Имал концерт тази вечер в Германия - един приятел и колега - Милен Радев ми припомни... И така, звучи за теб! Да, от сън спомен няма, така че - Наздраве с будно вино! Със сигурност е събрало слънцето на света! :)
цитирай
11. megg - Понякога сънят ...
12.09.2013 20:04
Понякога е другото име на мечтата или е границата на свят, в който можем да бъдем различни, да бъдем себе си; свят - измежду хилядите други възможни светове...
Много ми хареса стихотворението, мила Наде, много! Натъжаващо и светло едновременно.
Поздрав от мен и морето - есенно, топличко! :)
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. megg - Понякога сънят ...
12.09.2013 21:01
megg написа:
Понякога е другото име на мечтата или е границата на свят, в който можем да бъдем различни, да бъдем себе си; свят - измежду хилядите други възможни светове...
Много ми хареса стихотворението, мила Наде, много! Натъжаващо и светло едновременно.
Поздрав от мен и морето - есенно, топличко!

Здравей, мила Марианче!:) Много се радвам, че поспря и се радвам, че живееш с морето - все едно аз съм там, толкова го обичам. Това стихотворение има лиричен герой, но той няма нищо общо с реалността и ти много добре си ме разбрала. В същото време, то е много точно, даже прекалено сериозно и буквално. Всичко, което ме провокира да живея, т.е. да чувам и записвам тези неща, е добре дошло. Това е моят егоизъм, който понякога е безграничен. Но всички учим, а аз имам много да уча, дали научавам, не съм сигурна, не знам, дали някога ще бъде ясно. А и не е необходимо. Понякога съм способна, ако тръгна да обяснявам едно мое стихотворение, се страхувам да не напиша роман. :) Мързеливите хора, записват стихове... Не важи за теб! Имах нещо хубаво за границите и за спасението. Казваше се Ной, но се загуби. По-точно, подарих оригинала на един приятел, една нощ като ми беше на гости и после не можах да си го спомня. Но съм щастлива, защото той също го обичаше. Поздравявам те с това, което не мога да си спомня - теб и Морето!:) Прегръдки, Марианче!
цитирай
13. monaliza121 - Не ме буди!
12.09.2013 23:58
Здравей,Надя! Твоят стих ми припомни желанието на Бунюел да прекара 2/3 от живота си в сънуване, ако му предложат да го изживее отново. За него сънищата са били неизчерпаем източник на идеи. Осъществявал ги е за кратко време, затова "не ме буди" би било идеалното мото на живота му.
Поздрав от морето!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. monaliza121 - Не ме буди!
13.09.2013 15:12
monaliza121 написа:
Здравей,Надя! Твоят стих ми припомни желанието на Бунюел да прекара 2/3 от живота си в сънуване, ако му предложат да го изживее отново. За него сънищата са били неизчерпаем източник на идеи. Осъществявал ги е за кратко време, затова "не ме буди" би било идеалното мото на живота му.
Поздрав от морето!:)

Здравей, Тинче! Благодаря ти за хубавия коментар и извинявай, че чак сега ти отговарям, но - сънувах. :) Спряха тока, където живея, "поради ремонтни работи" - та досега! То да живееш в България е като да си в страната на сънищата или в чудната страна на огледалата. Няма по-красива земя на света! Няма и страна с по-бездарни държавници, т.е. политици, т.е. недоразумения. С бегли изключения. Добре, че не могат да изпият Морето и то съществува все още. Прегърни нашето Море от мен и поздрави на твоя прекрасен град - столица на цивилизации и хилядолетия памет, а като се събудя, ще ти отговоря със стихотворение. До скоро и радостни есенни дни, Тинче! :)
цитирай
15. stela50 - Много ме развълнува този стих ... може би зависи от момента ...
17.09.2013 15:20
Топъл и ясен изказ, пронизан от лека тъга и много обич...
А може би понякога е по-добре да те събудят ...
Прекрасен постинг, Наде !!! Прибавям и сантимента си
към тази песен ...
Поздрав сърдечен !
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. stela50 - Много ме развълнува този стих ... може би зависи от момента ...
18.09.2013 16:57
stela50 написа:
Топъл и ясен изказ, пронизан от лека тъга и много обич...
А може би понякога е по-добре да те събудят ...
Прекрасен постинг, Наде !!! Прибавям и сантимента си
към тази песен ...
Поздрав сърдечен !

Привет, Таничка! :) Ето къде отишъл този коментар, а аз гледам невиждаща. Изтрих ли го неволно, изпари ли се!? Загадка... :) Благодаря ти, радвам се, че го възприемаш. Да ме събудят ли? Братовчедка ми, светла й памет! казваше: "А като се събудиш..." В смисъл, че нещо е невъзможно, че не може да бъде така. И ето, какво става: Да ме събудят, а като се събудиш!? :) Трябва кураж, някой да се осмели да те събуди, Таничка. It takes guts to do a thing like that :) Нонсенс! :) Прегръдки!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3283991
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43590