Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
13.11.2013 08:06 - ЧЕТМО
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 2963 Коментари: 14 Гласове:
45


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 ЧЕТМО

Обичал си бил 
земни жени,
а аз съм била
"въздушна",
но с много 
знаци в Земя -
достатъчно,
да те срещна.
Опозицията 
на двете ни слънца 
имала такава сила,
че оставаме заедно
и след това,
което не знаем.

6. XI. 2013.

image





Гласувай:
45



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Не знам защо, Наденце, като прочетох и ми изплува думичката "обручение":
13.11.2013 11:18
"Аз ще вляза в твоята риза, ти вземи тези ботинки.

Да почувстваме гънката, твърдото ръбче, другата

болка. Моята чаша изпий. Твоя залък ще глътна

– ако се спъна във пясъче, ще паднеш и ти.

В бялото вино намерих сълзи и наниз направих,

копчета болка до болка, по твоята риза.

А от червеното вино ти нарисува ми роза бодлива–

обручение свише. И бог благослови ни с въздишка:



бялата котка кротко заспа помежду ни." - Златина Георгиева.
Хубаво е нали и в пълен унисон с твоите мисли. Щастлива бъди!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. makont - Не знам защо, Наденце, като прочетох и ми изплува думичката "обручение":
14.11.2013 06:12
Здравей, Майче, благодаря ти! Аз имам бяла. Сега много ми липсва, защото съм далеч. Тя не е точно котка, а коте, защото си остана нежна, мъничка, нищо, че е на две годинки. И много я обичам. Това, което съм искала да кажа не винаги го знам със сигурност, мисля, че е по-скоро вричане, отколкото "обручение". Някакво само за себе си, сюрреално, недействително. Като звездното четмо, което е нищо повече от мечтание. Хубаво е, че поспря и стихотворението е хубаво, благодаря ти. Прегръдки, Майче и до скоро!
цитирай
3. megg - Поривност
14.11.2013 20:37
Опозицията
на двете ни слънца

В срещата на противоположностите често се ражда чудото Любов, неповторимо във всеки миг, с всеки лъч, там, на прага от светлина.
Много хубаво стихотворение, мила Наде, изваяно от обич! И - снимката - обич, топла, светла!
Много щастие ти желая, където си!
Прегръдка! И - от Морето! :)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. megg - Поривност
14.11.2013 22:04
megg написа:
Опозицията
на двете ни слънца

В срещата на противоположностите често се ражда чудото Любов, неповторимо във всеки миг, с всеки лъч, там, на прага от светлина.
Много хубаво стихотворение, мила Наде, изваяно от обич! И - снимката - обич, топла, светла!
Много щастие ти желая, където си!
Прегръдка! И - от Морето! :)

Благодаря ти, мила Марианче! Стопли ме :) Калифорния, земята на слънцето и аз те прегръщаме! С обич към най-хубавата земя на света - България и поздрави на Морето, което толкова обичаме! Няма друго като него, дано го опазим по-чисто за децата ни и за техните деца. Това се моля - мир и чисто небе! Другото - България със сигурност ще преодолее, както е надделявала векове над превратностите на времето. Защото времето е измислена земя, България - вечна.
Бъди здрава и щастлива, Марианче и до скоро! Вдъхновение и любов! :)
цитирай
5. sparotok - !
15.11.2013 00:13
Коя жена не е въздушна? Жената вижда това, което чувства, а вижда над това, на което е способен един мъж...
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. sparotok - !
15.11.2013 02:26
sparotok написа:
Коя жена не е въздушна? Жената вижда това, което чувства, а вижда над това, на което е способен един мъж...

Здравей Павка! :) Ти си от малкото мъже, които запазват онзи особен жест на вродено кавалерство, което не може да се придобие. Природата винаги е над възпитанието. Това леко шеговито стихотворение е всъщност вярно. Аз съм пратеник на Въздуха и разбира се, на Венера. Поздрави и хубави събота и неделя на теб! :)
цитирай
7. sestra - Разчетох го като горещ въздух,
15.11.2013 12:58
разтворен във водата. Добре, че си го прочела, Наде.
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. sestra - Разчетох го като горещ въздух,
16.11.2013 06:00
sestra написа:
разтворен във водата. Добре, че си го прочела, Наде.

Стани, ти си поет и няма как да ти убегне четмото. :) Вече забравям и малкото азбуки, които помня, но това не ме безпокои, напротив. Забравям и тези, които измислих. Все пак знам, че нищо не знам. Няма нищо по-хубаво от това. Прегръдки!
цитирай
9. sparotok - :)
16.11.2013 13:57
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Коя жена не е въздушна? Жената вижда това, което чувства, а вижда над това, на което е способен един мъж...

Здравей Павка! :) Ти си от малкото мъже, които запазват онзи особен жест на вродено кавалерство, което не може да се придобие. Природата винаги е над възпитанието. Това леко шеговито стихотворение е всъщност вярно. Аз съм пратеник на Въздуха и разбира се, на Венера. Поздрави и хубави събота и неделя на теб! :)


Хубави почивни дни Наде! :)
цитирай
10. ckarlet - Кармично четмо, Мalchaniaotna...
16.11.2013 14:58
Кармично четмо, Мalchaniaotnadejda7. Аз лично усетих любов, емоционалното равновесие и загадка.
Поздрави и от мен!
цитирай
11. monaliza121 - Въздушните жени рисуват облаци, ...
17.11.2013 00:34
Въздушните жени рисуват облаци, слънце, звезди,
все красоти:)
Поздрав, Надя!:)
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 10. ckarlet - Кармично четмо, Мalchaniaotna...
17.11.2013 09:50
ckarlet написа:
Кармично четмо, Мalchaniaotnadejda7. Аз лично усетих любов, емоционалното равновесие и загадка.
Поздрави и от мен!

Здравей, мила Скарлет, благодаря ти за твоята късна есен, много хубав постинг! Всъщност самият живот е любов, всяка глътка въздух, която поемаме, но емоционалното равновесие е нещо почти непостижимо. Не знам, дали ще намерим ключ към тази загадка и по-добре. Така е отредила природата. А тя е самата любов. Сърдечни поздрави и до скоро!
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 11. monaliza121 - Въздушните жени рисуват облаци, ...
17.11.2013 09:58
monaliza121 написа:
Въздушните жени рисуват облаци, слънце, звезди,
все красоти:)
Поздрав, Надя!:)

:) Да. Така е по-добре. Прегръдки, Тинче и поздрави на Морето! Няма нищо по-хубаво от зимното море, от съпротивата и вкуса на вятъра, от пустите улици и от светлинките на къщите, накацали като птици по високите брегове, преляли в небето. Толкова обичам залезите и онази особена светлина на българското море, която никога не залязва. Представям си Коледното море и се питам, възможно ли е да си отида от този живот и никога да не го срещна. Колко ефимерен е мига на нашето пребиваване тук и колко хубав! Много здраве от слънчева Калифорния!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 9. sparotok - :)
18.11.2013 10:50
sparotok написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Коя жена не е въздушна? Жената вижда това, което чувства, а вижда над това, на което е способен един мъж...

Здравей Павка! :) Ти си от малкото мъже, които запазват онзи особен жест на вродено кавалерство, което не може да се придобие. Природата винаги е над възпитанието. Това леко шеговито стихотворение е всъщност вярно. Аз съм пратеник на Въздуха и разбира се, на Венера. Поздрави и хубави събота и неделя на теб! :)


Хубави почивни дни Наде! :)


Хубава седмица, Павка! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267445
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566