Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
21.01.2014 08:42 - ПИРАМИДАЛНО
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 4522 Коментари: 6 Гласове:
40


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 ПИРАМИДАЛНО

Един час
след залез
слънцето
е спомен
за слънце
ъгълът 
на хоризонта
бележи
разрива
на симетриите
"Декстър!
Ела тук
Декстър!" -
някой
вика
кучето си
така
всичките
чувства
пуснати
на воля
под небето
подреждат
хората
привързват ги
към едно
или друго
до изгрев


20. 01. 2014.
Cohn park, California

image



Гласувай:
40



Следващ постинг
Предишен постинг

1. makont - Залезите сближават,
22.01.2014 12:24
утрото ни разделя. Усмивки, Наденце, ти винаги си пълна с идеина чувственост!
цитирай
2. sestra - За мен е радост
22.01.2014 18:56
да те чета.
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - 1. makont - Залезите сближават,
22.01.2014 20:02
makont написа:
утрото ни разделя. Усмивки, Наденце, ти винаги си пълна с идеина чувственост!

Здравей, Майче! :) Просто друго време от живота ми, част от пътя, който няма как - всеки от нас изминава по свой начин, чува различни неща, понякога ги записва и все пак, хубаво е, когато пътят ни изведе до приятел. Защото поезията е езика на усмивките - тихи, там някъде, до следващия стих. Прегръдки!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 2. sestra - За мен е радост
22.01.2014 20:09
sestra написа:
да те чета.

Привет, Стани! Радостта е взаимна. Толкова рядко е, когато човек чете нещо, да се почувства така, сякаш той го е изживял, сякаш него го е развълнувало. Като част от някакво негово си случване. Като че ли, това е и едно от нещата, заради което си заслужава да споделяш живота си, записан по този начин. До скоро!
цитирай
5. megg - Толкова ми е хубаво, когато
22.01.2014 20:42
сред многото задачки, задачки ... успявам да си намеря парченце светло време да прочета хубави стихове; казваш, че поезията е език на усмивките; радост е, когато е и срещи по пътя.
Поздрав, мила Наде, и прегръдка! :)
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. megg - Толкова ми е хубаво, когато
22.01.2014 23:01
megg написа:
сред многото задачки, задачки ... успявам да си намеря парченце светло време да прочета хубави стихове; казваш, че поезията е език на усмивките; радост е, когато е и срещи по пътя.
Поздрав, мила Наде, и прегръдка! :)

Така е, мила Марианче с "парченцата светло време." Благодарна съм, че срещнах хора като теб, с които тази светлост е споделена. А когато споделеността е и среща с приятел, радост е, защото приятелите, както казва Мечо Пух са завинаги. Сега си спомних думите на Вислава Шимборска, които ще си позволя да перефразирам: "Трябва да призная, че историята ми помогна... Аз исках да избавя човечеството някога. И после, изведнъж разбрах, че не човечеството трябва да бъде избавено, и че не човечеството трябва да бъде обичано, а отделните хора. Трябва да харесваш хората... Тогава започна моят друг живот."
Прегръдки и хубава вечер, Марианче! Поздрави Морето от мен! Дано не ме забравило. До скоро! :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267275
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566