Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.03.2016 21:50 - ЦВЕТЯТА СА ДЕЦАТА НА АНГЕЛИТЕ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 4555 Коментари: 8 Гласове:
36


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 "ЦВЕТЯТА СА ДЕЦАТА НА АНГЕЛИТЕ"

Цветята свързват
небето със земята -
Не ги късайте!
Оставете 
нишките на световете
да светят
над розата 
на ветровете,
да греят
над розата 
на сънищата,
за да има 
живот.

20. III. 2016.

image

image

image

image








Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. donchevav - Честита Първа пролет, мила Наде...
21.03.2016 00:08
Честита Първа пролет, мила Наде!

Додето има мечти и пориви за постигането им, красота и стремеж за пресътворяването й, човешки свят и устрем напред към промяна и обновление - ще ни има и нас чрез нишките, свързващи земното и небесното, цветята и звездите - ще го има живота. Това ми нашепнаха твоите две светещо-греещи рози:)))
Слънчева пролет с много щастливи усмивки, мила Наде!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. donchevav - Честита Първа пролет, мила Наде...
21.03.2016 01:42
donchevav написа:
Честита Първа пролет, мила Наде!

Додето има мечти и пориви за постигането им, красота и стремеж за пресътворяването й, човешки свят и устрем напред към промяна и обновление - ще ни има и нас чрез нишките, свързващи земното и небесното, цветята и звездите - ще го има живота. Това ми нашепнаха твоите две светещо-греещи рози:)))
Слънчева пролет с много щастливи усмивки, мила Наде!

Честита и на теб, мила Вени! Светли и високи пориви, слънце в сърцето и сбъдната да е пролетта! Благодаря ти за вярата в името на живота, за приятелството и ше ти подаря във фейсбук няколко калифорнийски рози, едни от първите ми снимки, тях трябваше да кача тук - изтъкани от светлина. :) Прегръдки и хубава седмица, до скоро!
цитирай
3. kvg55 - Нещо в което съм убеден и не го правя, ...
21.03.2016 14:26
Нещо в което съм убеден и не го правя, е да не късам цветя
и да не убивам гадинките, с изключение на мухите и комарите.
цитирай
4. sparotok - !!!
21.03.2016 18:03
Честита пролет Наде!!! :)
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 3. kvg55 - Нещо в което съм убеден и не го правя, ...
21.03.2016 20:54
kvg55 написа:
Нещо в което съм убеден и не го правя, е да не късам цветя
и да не убивам гадинките, с изключение на мухите и комарите.

Здравей, Краси! Ами и аз не го правя - колко пъти лятото, отидем на поляните над гората и все ми се иска да набера букет цветенца, а не бива, иначе ще си живеят, ще посрешат изгреви и залези, и като отидем утре и нас ще посрещнат - ще ги има. И защо? За да ги занеса вкъщи и да увехнат. Не, аз не убивам мухите, но ги гоня с една кърпа - смешна картинка, докато ги изгоня. Виж, комарите, които хапят децата, към тях нямам милост - ето, че и аз си противореча. Честита пролет от мен!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 4. sparotok - !!!
21.03.2016 20:59
sparotok написа:
Честита пролет Наде!!! :)

Здравей, Павка, много се радвам, че ми гостуваш. Липсват ни твоите постинги, но затова пък те четем тук:

http://sparotok/

https://www/SparotokPavelSerafimov/

Честита и вдъхновена пролет! :)
цитирай
7. vostroto - Красиво е при теб , Надя!:) Честита Пролет!
21.03.2016 22:07
Интересно, не си спомням досега да е настъпвала на 20-ти март.
:)И все пак, цветята да не се късат не е ли като момите да се оставят нелюбени...:) Просто закачка:) Поздрави!:)
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. vostroto - Красиво е при теб , Надя!:) Честита Пролет!
21.03.2016 23:51
vostroto написа:
Интересно, не си спомням досега да е настъпвала на 20-ти март.
:)И все пак, цветята да не се късат не е ли като момите да се оставят нелюбени...:) Просто закачка:) Поздрави!:)

Астрономическата :) А нали сме и високосна година - оказа се хубава пролет, усетих го аз. Тази пролет е много различна, цъфтежът на дърветата, начинът, по който се случва пролетта... Само сега се заслушах в текста на песните, които съм взела, хареса ми мелодията... Друг път ще слушам и какво казват, макар че Стиви Уондър, гласът му, е достатъчно основание за вяра. В пролетта :) Не, не мисля, че е същото, Лъки, има разлика и тя е не в момите и цветята, а в самата любов. Важно е, кого обичаш. Човек трябва да вярва на сърцето си, то не греши. Въобще думите понякога отнасят сърцето далече, като в онази хубава песен..., сещаш се, предполагам. Поздрав с нея и честита Пролет! :)

https://www/watch?v=-hGyrNChk5c

Bee Gees - Words :)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3279508
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43584