Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
13.09.2011 12:20 - ПЪТЯТ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 15864 Коментари: 51 Гласове:
88

Последна промяна: 13.09.2011 14:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
ПЪТЯТ

Толкова дълго
те търсих,
Любов!
Че по пътя
към теб
се загубих.
В лабиринта
от път,
дано те намеря.
И повярвам
отново
в себе си.
И повярвам
отново
в теб.

Кръстовден, 2011
http://www.youtube.com/watch?v=kDL0wKnMV-Y&feature=related




Тагове:   Beatles,


Гласувай:
88



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - Кръстовден:))) По някакво съвп...
13.09.2011 12:44
Кръстовден:))) По някакво съвпадение и промисъл, едновременно ми е имен ден по фамилия и рожден ден.

И ако знаеш, колко пъти съм живял в твоето стихотворение. В тези изгубени пътеки, по единствената...Желана.
цитирай
2. mt46 - Здравей, Надежда!
13.09.2011 12:45
Пътят към любовта е труден, стръмен...
Но винаги има надежда...
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - cefulesteven - Кръстовден:))) По някакво съвп...
13.09.2011 12:53
cefulesteven написа:
Кръстовден:))) По някакво съвпадение и промисъл, едновременно ми е имен ден по фамилия и рожден ден.

И ако знаеш, колко пъти съм живял в твоето стихотворение. В тези изгубени пътеки, по единствената...Желана.

Много се радвам, Стефане! Честит Рожден Ден и нека тази песен звучи за теб!:) Да си жив и здрав и много, много щастлив! Вдъхновение и любов! Поздрави на Неслънчице и малкото Слънчице и весело празнуване! А това наистина е много хубаво. Да си Кръстев и да си роден навръх Въздвижение на Кръста Господен... Няма случайни съвпадения.:) Хубав и светъл празник!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - mt46 - Здравей, Надежда!
13.09.2011 12:56
mt46 написа:
Пътят към любовта е труден, стръмен...
Но винаги има надежда...

Здравей, Марине! Да така е. Надеждата възкръсва в трудния и стръмен път... Важното е да не остава никога без Вяра и Любов.:) Поздрави и щастлив Кръстовден!
цитирай
5. stela50 - Толкова истинско и силно ...
13.09.2011 13:31
Прекрасно е ,Надя ... Вярата показва пътеките през лабиринта ...
до всеки от нас ...и Любовта .
Поздрави и хубав ден !
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. stela50 - Толкова истинско и силно ...
13.09.2011 13:37
stela50 написа:
Прекрасно е ,Надя ... Вярата показва пътеките през лабиринта ...
до всеки от нас ...и Любовта .
Поздрави и хубав ден !

Здравей, Таничка! Щастлива съм, че ми гостуваш. Няма ли я Любовта, губим себе си и пътя. Към другите и света... Прегръщам те и радостен ден!

цитирай
7. megg - Честит празник, Наде!
13.09.2011 14:04
Вярвам, че началото на това пътуване е в сърцето. И каквито и изпитания да ни е подготвил пътят, се завръщаме отново там, откъдето сме поели. И където скътваме
най - красивата среща, тази - с Любовта.
Поздравления! Светъл да е денят ти! :)
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - megg - Честит празник, Наде!
13.09.2011 14:34
megg написа:
Вярвам, че началото на това пътуване е в сърцето. И каквито и изпитания да ни е подготвил пътят, се завръщаме отново там, откъдето сме поели. И където скътваме
най - красивата среща, тази - с Любовта.
Поздравления! Светъл да е денят ти! :)

Това е твоето стихотворение, Megg!:) Слънчев дар от сърце... Благодаря ти! Щастлив празник и на теб! Здраве и закрила!:)
цитирай
9. kalin8 - Поздравления и от мен !
13.09.2011 15:03
http://www.youtube.com/watch?v=Zg_ANtF3isg&feature=related
Б.
цитирай
10. dushka - ! Сетих се за една тъжна песен...
13.09.2011 15:42
Да загубиш любовта
„…Да загубиш любовта, когато се свечерява.
Когато върху лицето има бръчка, която я нямаше преди.
Опитваш се да мислиш, правиш се на безразличен.
Докато забележиш, че си ненужен… „

http://www.youtube.com/watch?v=xKFTRvEwC-A&feature=related
цитирай
11. kometapg - Да повярваме в това, което говори ...
13.09.2011 16:08
Да повярваме в това, което говори сърцето ни! Поздрав сърдечен!:)
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - kalin8 - Поздравления и от мен !
13.09.2011 16:23
kalin8 написа:
http://www.youtube.com/watch?v=Zg_ANtF3isg&feature=related
Б.

Благодаря ти, Борисе, сега ще видя клипчето.:) Поздрави от сърце! Е, много ме трогваш! Много си мил, благодаря ти. Тази песен слушах още като дете и ми беше странно да чувам името си.:) Имаше и една друга история. Борис Годжунов пееше за "зеленоокото момиче". Беше смешно, защото бях малка и непрекъснато питах, дали са зелени очите ми?:))) Успокояваха ме: "Да, пъстри са!" Даже веднъж се разплаках, че не са зелени... Приятна вечер на теб!:)
цитирай
13. ivankalilova - Много ми хареса !Поздрави, мили...
13.09.2011 16:24
Много ми хареса !Поздрави , миличка!:)))
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - dushka - ! Сетих се за една тъжна песен...
13.09.2011 16:33
dushka написа:
Да загубиш любовта
„…Да загубиш любовта, когато се свечерява.
Когато върху лицето има бръчка, която я нямаше преди.
Опитваш се да мислиш, правиш се на безразличен.
Докато забележиш, че си ненужен… „

http://www.youtube.com/watch?v=xKFTRvEwC-A&feature=related

:) Душке... Драго ми е, че си тук. Как да ти кажа, поне за мен, най-хубавите, съдбовните неща са и тъжни. Дълбока, но по думите на Дебелянов и... "светла печал"... Бръчките от силни спомени са хубав знак. Някак няма бъдеще без тях. Прегръщам те! Благодаря за клипчето, ще погледна. Щастливо Въздвижение на теб с най-добри пожелания за здраве, закрила и следи само от нежност и усмивки!
Не бях чувала тази песен на Лара Фабиан: "Небето губи дъха си, задушава се, когато губиш любов!"... Да, бръчка от любов. Когато е от любов, дори "загубена", е свята следа. Знак за живот. За бъдеще... Важно е да не е от омраза. Благодаря за песента, Душке. Любовта винаги остава. Ако е истинска, тя е вечна. Надживява ни... Пожелавам ти такава любов!
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - kometapg - Да повярваме в това, което говори ...
13.09.2011 16:35
kometapg написа:
Да повярваме в това, което говори сърцето ни! Поздрав сърдечен!:)

Да, да повярваме... Здравей, Светле! Поздрави и усмивки! И много радостни дни това късно лято и ранна есен!:)
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - ivankalilova - Много ми хареса !Поздрави, мили...
13.09.2011 16:40
ivankalilova написа:
Много ми хареса !Поздрави , миличка!:)))

Здравей, мила Ваня! И на мен ми хареса твоята притча.:) Поздрави и прегръдки!
цитирай
17. universalnite000 - :) Привет и тук, Надя ! Много ху...
13.09.2011 17:40
:) Привет и тук , Надя !
Много хубаво послание си отправила , с най-хубаво чувство ще дам свой принос към него :
Обикаля безкрайно пътеката на лабиринта на име "Живот" , но в сърцето на всеки извежда най-краткия път ..
цитирай
18. erato7 - Винаги трябва да вярваме в ЛЮБОВТА, ...
13.09.2011 17:49
Винаги трябва да вярваме в ЛЮБОВТА, Надюшка, тя дава смисъл на всичко останало!
Много ми хареса стихчето!
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - :) Здравей, Нео!
13.09.2011 17:51
universalnite000 написа:
:) Привет и тук , Надя !
Много хубаво послание си отправила , с най-хубаво чувство ще дам свой принос към него :
Обикаля безкрайно пътеката на лабиринта на име "Живот" , но в сърцето на всеки извежда най-краткия път ..

Радвам се, че си тук!:) Посланието на догоните е впечатляващо. А приносът ти към моето скромно послание - не по-малко. Звучи като даоистка приказка! Но от Сириус или Андромеда...:) Благодаря ти.. Прекрасно е!

"... но в сърцето на всеки извежда най-краткия път .."




цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - erato7 - Винаги трябва да вярваме в ЛЮБОВТА, ...
13.09.2011 18:00
erato7 написа:
Винаги трябва да вярваме в ЛЮБОВТА, Надюшка, тя дава смисъл на всичко останало!
Много ми хареса стихчето!

:) И аз мисля така, това искам да кажа. Прегръщам те! Сбъдване на всичко, което си желаеш и за което ще помолиш тези дни!:) Радвам се, че поспря.. Здраве и късмет!
цитирай
21. universalnite000 - Ре 19. malchaniaotnadejda7
13.09.2011 18:56
:) Да , има сходство с разбиранията от даоизма , поздравления за наблюдателността . А откъде точно е дошла ? Няма значение , по-важно е да носи познание :)
цитирай
22. bven - Толкова дълго те търсих, Любов!
13.09.2011 19:23
Всички търсим истинската любов, Наде!! В навечерието на Кръстовден - много свещени стихове, за любов, за живота...
Харесва ми. Хубава вечер и прегръдки от мен!:))
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - universalnite000 - Ре 19. malchaniaotnadejda7
13.09.2011 20:20
universalnite000 написа:
:) Да , има сходство с разбиранията от даоизма , поздравления за наблюдателността . А откъде точно е дошла ? Няма значение , по-важно е да носи познание :)

Дошла е от трептенията на звука от плясъка на една ръка, разбира се. Първа братовчедка е на приказката за Княз Му.:))) Която ти със сигурност знаеш.:)
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - bven - Толкова дълго те търсих, Любов!
13.09.2011 20:30
bven написа:
Всички търсим истинската любов, Наде!! В навечерието на Кръстовден - много свещени стихове, за любов, за живота...
Харесва ми. Хубава вечер и прегръдки от мен!:))

Много ти благодаря, Мими! От теб разбрах за Кръстовден, а още не съм запалила кандилото. Отдавна е залез слънце, утре, живот и здраве.. Беше истински Предпразник на Въздвижение, благодарение на теб, на вас, приятелите тук, които толкова обичам. А тази твоя ружа е по-хубава от божигробска, защото е българска, от свято място. Мечтая да отида там. Хубава вечер и на теб!:) Казват, че думата "хубаво" е стара, българска... И аз те прегръщам с най-добри пожелания!:)
цитирай
25. tili - Аз съм царица
13.09.2011 20:37
на Светлата печал;) Спомям си неща и случки, които не съм дори преживяла. Но любовта е винаги истинска.
Привет и от мен!
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - tili - Аз съм царица
13.09.2011 20:41
tili написа:
на Светлата печал;) Спомям си неща и случки, които не съм дори преживяла. Но любовта е винаги истинска.
Привет и от мен!

Скъпа, Тили!:) И за миг не съм се съмнявала, че си царица и Светла.. Но не знаех спектъра на светлината... Значи си истинска царица, щом понякога в светлината ти има цвят на печал.. И винаги на истинска любов... Защото "любовта винаги" е истинска.. Тя е повече от чувство. Тя е състояние на духа... Приятно ми е, Ваша Светлост..:) Прегръдка!
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - А ето и любимата ми даоска приказка. За Нео и за всички приятели ...
13.09.2011 20:46
"Тая вечер при светлината на фенерчето Сиймор прочете на Франи едно от любимите си произведения - една даоска приказка. И до ден днешен Франи се кълнеше, че помни как Сиймор й е чел:
И Княз Му, повелител на Китай, казал на По Ло: “Много години тегнат вече на гърба ти. Има ли някой в семейството ти, когото мога да взема на работа, че да ми избира конете вместо теб?”. Замислил се По Ло и му отвърнал: “Добрият кон се познава по вида и стойката. Но конят-вихрогон – този, който не се докосва до земята и не оставя следи – е нещо тайнствено и неуловимо, неосезаемо като утринен въздух. Моите синове не са толкова надарени. Те могат да познаят добрия кон, щом го видят, но коня-вихрогон – не могат. Обаче аз имам един приятел на име Чу Фан-као, търговец на дърва и зеленчуци, който разбира от коне не по-малко от мене. Повикай го при себе си”.
Княз Му така и сторил. И не след дълго изпратил Чу Фан-као да му търси кон. След 3 месеца Чу се върнал и съобщил, че е намерил кон. “Оставих го в Шахю” – обяснил той. “А какъв е този кон ?” – запитал Княз Му. “Сива кобила” – бил отговорът.
Но когато довели коня, оказало се, че това е черен като катран жребец. Крайно недоволен, князът повикал при себе си По Ло. “Твоят приятел, когото изпратих да ми търси кон, съвсем се посрами” – казал Княз Му. – “Че той дори не може да различи жребец от кобила и черно от сиво”.
По Ло въздъхнал с облекчение. “Нима е постигнал такова съвършенство?” – възкликнал той. – “Тогава Чу струва 10 000 пъти повече от мен. Аз не мога и да се сравнявам с него. Той прониква в строежа на духа. Интересувайки се само от същественото, забравя незначителното. Прониквайки във вътрешните достойнства, губи представа за външните белези. Той вижда това, което му е нужно, и не обръща внимание на ненужното. Чу е толкова мъдър, че би могъл да дава преценка за много по-важни неща, отколкото за качествата на конете”.
И когато довели коня, оказало се, че той наистина нямал равен на себе си. "

Приказката е разказана от Джеръм Селинджър в повестта "По-горе билото, майстори!"
цитирай
28. kasnaprolet9999 - Всички я търсим, но тя ни намира, ...
14.09.2011 00:49
Всички я търсим, но тя ни намира, когато не я очакваме..когато я отричаме и бягаме от нея..обича да ни изненадва. Пожелавам ти и теб да те изненада така, че да полетиш и свят да ти се завие :))) Сложи си един парашут под възглавницата за всеки случай, че ще мине време до като се научиш да летиш.
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - kasnaprolet9999 - Всички я търсим, но тя ни намира, ...
14.09.2011 00:55
kasnaprolet9999 написа:
Всички я търсим, но тя ни намира, когато не я очакваме..когато я отричаме и бягаме от нея..обича да ни изненадва. Пожелавам ти и теб да те изненада така, че да полетиш и свят да ти се завие :))) Сложи си един парашут под възглавницата за всеки случай, че ще мине време до като се научиш да летиш.

:) Благодаря ти, Вени! Със сигурност ще сънувам нещо истинско..:) Как може да знаеш всичко това! Но е както казваш и ти вярвам. Да, мъничко време... ще отнеме.:) Радвам се, че точно ти си ми първият гост на Кръстовден. Бъди благословена и ти и семейството ти!
цитирай
30. vandela007 - Прекрасно написано!
14.09.2011 05:20
Не може човек да пише така красиво, ако не го чувства и живее!
В Библията се разказва за една болна жена, която след като ходила при много лекари, опитала всичко и пропиляла всичките си средства, най-накрая се обърнала към Исус и Той я изцелил.
Така и аз, в блога си описвам как след като опитах всичко и даже хитрини прилагах, но не намерих "истинската", се обърнах към Исус. Бях на 45. 20 години след това мога да кажа, че съм щастлива с тази Любов и спокойна. Но.... Бог е направил хората мъж и жена: "Ще остави човек баща си и майка си и ще бъдат една плът".
На всички (млади) пожелавам в лабиринтите на живота да срещнат истинската, но да знаят: Бог не е само "крайна мярка". Той е Живота!
"Аз съм Пътят, Истината и Животът" - казва Исус.
цитирай
31. veninski - Поздрави и от мен!
14.09.2011 06:08
Поздрави и от мен!
цитирай
32. martiniki - Хубав празник, да ти се отвори днес!:)
14.09.2011 08:22
път да е, Надежда!

любовта е голям чешит :)
цитирай
33. malchaniaotnadejda7 - vandela007 - Прекрасно написано!
14.09.2011 09:18
vandela007 написа:
Не може човек да пише така красиво, ако не го чувства и живее!
В Библията се разказва за една болна жена, която след като ходила при много лекари, опитала всичко и пропиляла всичките си средства, най-накрая се обърнала към Исус и Той я изцелил.
Така и аз, в блога си описвам как след като опитах всичко и даже хитрини прилагах, но не намерих "истинската", се обърнах към Исус. Бях на 45. 20 години след това мога да кажа, че съм щастлива с тази Любов и спокойна. Но.... Бог е направил хората мъж и жена: "Ще остави човек баща си и майка си и ще бъдат една плът".
На всички (млади) пожелавам в лабиринтите на живота да срещнат истинската, но да знаят: Бог не е само "крайна мярка". Той е Живота!
"Аз съм Пътят, Истината и Животът" - казва Исус.

Здравей мила Ваня! Честит Кръстовден! Да си жива и здрава и много обичана! :) Казваш, ти си била на 45.:) Не съм от "младите". (А и възрастта е духовна категория според мен.) Пише го и на корицата на първата ми поетична книжица. След десетина дни навършвам 50.:) Половин век Поезията е моята любов. Любовта за мен е единствения начин да съм жива, затова казах на Тили, че е много повече от чувство, за мен е състояние на духа. Раждаме се влюбени и не бива да губим обичта си - любовта към Бог, към доброто, към хората и света... Човек не бива да губи илюзиите си. Спра ли да съм влюбена, да вярвам в хората, както казваше Вапцаров, ще бъда "нищо". Моята вяра и религия е Любовта, която движи световете.. Така, обяснително, някак, не мога да го изразя.:) Поне опитах. Обичам теб и блога ти и се радвам, че сме приятелки!:) Ще се радвам да те видя! Да, православна християнка съм, внучка съм на свещеник и споделям мисълта ти. Прекрасно си го казала: "Бог не е само "крайна мярка". Той е Живота!" Прегръщам те и всичко най-добро и светло за теб от сърце! Радостна есен!:)

цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - veninski - Поздрави и от мен!
14.09.2011 09:26
veninski написа:
Поздрави и от мен!

Здравей, Васко! Да си жив и здрав! Поздрави на магичнитe български Родопи и всичко най-хубаво от сърце на теб и домочадието ти! Здраве и вдъхновение!
цитирай
35. malchaniaotnadejda7 - martiniki - Хубав празник, да ти се отвори днес!:)
14.09.2011 09:30
martiniki написа:
път да е, Надежда!

любовта е голям чешит :)

Здравей, Мартичке!:) Сполай ти, и на теб - хубост и благоденствие!:) Дай Боже, и път, и любов на всички добри хора, и на нас с тебе!:) А за чешитлъка - би ли била иначе Любов?!:) Не, не би. Тя не е съществуване , а СъЩеСтвуваНие. Поздрави от сърце и светъл празник!:)

цитирай
36. alexs - "аз съм пътят истината и жи...
14.09.2011 11:15
"аз съм пътят истината и животът"
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - alexs - "аз съм пътят истината и жи...
14.09.2011 11:25
alexs написа:
"аз съм пътят истината и животът"


... "Мъж и жена го сътвори." ...

Благодаря ти. Честит Кръстовден!

цитирай
38. alexs - "аз съм пътят истината и жи...
16.09.2011 14:12
malchaniaotnadejda7 написа:
alexs написа:
"аз съм пътят истината и животът"


... "Мъж и жена го сътвори." ...

Благодаря ти. Честит Кръстовден!
Всеки намира свота любов, и всеки е обичан!
Хубав ден Надежда!


цитирай
39. makont - Наденце, за мен в любовта е истината, там и пътят,
16.09.2011 17:52
светлият път който рано или късно намираме и се намираме в него. Вярата ни прави по-силни, назеждата ни крепи(докато ни събори-това ми е песимистичният вариант), но любовта ни прави щастливи, да хвърчим. Какъв ти път, та тя е полет, представяш ли си лабиринт от небеса, т.е. от пътища в небесата, светещи, примамващи топли и ти си там, влюбена, обичаща, обичана. Дай боже. Хубав празник утре, не знам защо, но много обичам този ден.
цитирай
40. malchaniaotnadejda7 - alexs - "аз съм пътят истината и жи...
16.09.2011 19:52
alexs написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
alexs написа:
"аз съм пътят истината и животът"


... "Мъж и жена го сътвори." ...

Благодаря ти. Честит Кръстовден!
Всеки намира свота любов, и всеки е обичан!
Хубав ден Надежда!



Да, разбира се. Всеки има да извърви път към себе си и към другите хора. Когато тези пътища се слеят и са неделими е най-хубаво. Поздрави, Alexs! Имах едно старо стихотворение "Път":) Ако го намеря ще го добавя към този коментар. До скоро!


цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - makont - Наденце, за мен в любовта е истината, там и пътят,
16.09.2011 19:59
makont написа:
светлият път който рано или късно намираме и се намираме в него. Вярата ни прави по-силни, назеждата ни крепи(докато ни събори-това ми е песимистичният вариант), но любовта ни прави щастливи, да хвърчим. Какъв ти път, та тя е полет, представяш ли си лабиринт от небеса, т.е. от пътища в небесата, светещи, примамващи топли и ти си там, влюбена, обичаща, обичана. Дай боже. Хубав празник утре, не знам защо, но много обичам този ден.

Здравей, Майче!:) Благодаря ти, много си мила. Радвам се, че ти си първият човек, който ми пожелава нещо...:) Утре е и празник на София. Моята приятелка, Маги, организира зад Руската църква - Ретро София Фест - погледни блогрола -
http://www.retrosofiafest.com/participants_retro.html
Ако имаш настроение, може да се разходиш. А с теб непременно ще се видим, както сме си обещали.
Любовта е, която движи световете. Не само нашия. Това знам със сигурност.
Прегръщам те и светъл празник утре! Никога да не оставаш без вяра, надежда и любов!:)

цитирай
42. scarlety - Наде,
17.09.2011 13:10
честит имен ден! Бъди здрава,вярвай в себе си и излизай успешно от лабиринтите,в които понякога попадаме!:) Пожелавам ти да срещнеш много любов "по пътя"!:)
цитирай
43. alexs - "аз съм пътят истината и жи...
17.09.2011 15:45
malchaniaotnadejda7 написа:
alexs написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
alexs написа:
"аз съм пътят истината и животът"


... "Мъж и жена го сътвори." ...

Благодаря ти. Честит Кръстовден!
Всеки намира свота любов, и всеки е обичан!
Хубав ден Надежда!



Да, разбира се. Всеки има да извърви път към себе си и към другите хора. Когато тези пътища се слеят и са неделими е най-хубаво. Поздрави, Alexs! Имах едно старо стихотворение "Път":) Ако го намеря ще го добавя към този коментар. До скоро!

Всеки носи в себе си Вярата, Любовта и Надеждата .............

Паздравления да си жива здрава и .....Щастлива! И дълги години да ни радваш с прекрасните си творби!
цитирай
44. ivankalilova - ЧЕСИТ ПРАЗНИК МИЛИЧКА! Ако има ...
17.09.2011 16:14
ЧЕСИТ ПРАЗНИК МИЛИЧКА!

Ако има нещо по-хубаво от живота,
ако има нещо по-красиво от изгрева,
ако има нещо по-чисто от мечтата,
ако има нещо по-силно от любовта -
то нека бъде вечно твое!
СЪРДЕЧНИ И ТОПЛИ ПРЕГРЪДКИ!
цитирай
45. malchaniaotnadejda7 - scarlety - Наде,
17.09.2011 18:54
scarlety написа:
честит имен ден! Бъди здрава,вярвай в себе си и излизай успешно от лабиринтите,в които понякога попадаме!:) Пожелавам ти да срещнеш много любов "по пътя"!:)

:) Благодаря ти за милите думи и за топлинката! Дай боже и на теб благоденствие, щастие и любов!:)
цитирай
46. malchaniaotnadejda7 - alexs - "аз съм пътят истината и жи...
17.09.2011 18:58
alexs написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
alexs написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
alexs написа:
"аз съм пътят истината и животът"


... "Мъж и жена го сътвори." ...

Благодаря ти. Честит Кръстовден!
Всеки намира свота любов, и всеки е обичан!
Хубав ден Надежда!



Да, разбира се. Всеки има да извърви път към себе си и към другите хора. Когато тези пътища се слеят и са неделими е най-хубаво. Поздрави, Alexs! Имах едно старо стихотворение "Път":) Ако го намеря ще го добавя към този коментар. До скоро!

Всеки носи в себе си Вярата, Любовта и Надеждата .............

Поздравления да си жива здрава и .....Щастлива! И дълги години да ни радваш с прекрасните си творби!

Благодаря ти, Alexs, за пожеланията, дай Боже и на теб стократно и на многая лета! Май ми е време да възцари над мен Мъдростта.:) Поздрави и светъл празник!
цитирай
47. malchaniaotnadejda7 - ivankalilova - ЧЕСИТ ПРАЗНИК МИЛИЧКА! Ако има ...
17.09.2011 19:01
ivankalilova написа:
ЧЕСИТ ПРАЗНИК МИЛИЧКА!

Ако има нещо по-хубаво от живота,
ако има нещо по-красиво от изгрева,
ако има нещо по-чисто от мечтата,
ако има нещо по-силно от любовта -
то нека бъде вечно твое!
СЪРДЕЧНИ И ТОПЛИ ПРЕГРЪДКИ!

Здравей, Ванюшка! Благодаря, че си се сетила за мен днес. Трогна ме, поздрави, усмивки и благопожелания от сърце!:)
цитирай
48. mitkaloto - "По пътя на любовта няма пътни ...
19.09.2011 09:56
"По пътя на любовта няма пътни знаци и затова стават много катастрофи"./Д.Димитров/
цитирай
49. malchaniaotnadejda7 - 48. mitkaloto - "По пътя на любовта няма пътни ...
19.09.2011 11:05
mitkaloto написа:
"По пътя на любовта няма пътни знаци и затова стават много катастрофи"./Д.Димитров/

Любовта съдбовна ли е, катастрофите я правят по-силна. Нищо истинско не може да бъде отнето. Поздрави и хубава седмица за теб, Митко!
цитирай
50. iliada - Интересен пост, Наде!Пропуснала ...
19.09.2011 16:47
Интересен пост ,Наде!Пропуснала съм го изглежда!:)
Усмивки!
цитирай
51. malchaniaotnadejda7 - iliada - Интересен пост, Наде!Пропуснала ...
19.09.2011 16:51
iliada написа:
Интересен пост ,Наде!Пропуснала съм го изглежда!:)
Усмивки!

Здравей, Или!:) Радостна седмица и на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3268086
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566