Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
25.09.2011 10:10 - МОСТ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 10050 Коментари: 37 Гласове:
88


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
МОСТ

Безкрайността е мой ден -
искам да бъде мой дом.

Слънчоглед в панделка -
обезсмъртен в картина.

Споменът е мост
към нови спомени.

Живея, за да ме няма -
отлитам, за да изчезна.

Подръж ръката ми -
в мен няма нищо реално.

24. IX. 2011.




Тагове:   paco de lucia,


Гласувай:
88



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martosblack - ...само...Думите ми са Истински...
25.09.2011 10:31
красивоо...!
цитирай
2. mt46 - Поздрав
25.09.2011 10:36
за философското стихо!...
Да, споменът е мост към други спомени...
Мост /път/ към себе си. И към другите...
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - martosblack - ...само...Думите ми са Истински...
25.09.2011 12:05
martosblack написа:
красивоо...!

Здравей, Марти!:)
Както казва моят скъп приятел Нео от Андромеда - universalnite000 - "Гравитацията е валидна само за световете от трето измерение." Или както казваш ти - "на дъх разстояние"...

Словото не гравитира.
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - mt46 - Поздрав
25.09.2011 12:10
mt46 написа:
за философското стихо!...
Да, споменът е мост към други спомени...
Мост /път/ към себе си. И към другите...

Здравей, Марине!:)
Продължаваш стиха, благодаря!

Словото е мост.
цитирай
5. ognena71 - Поздрав и от мен! Красива и приятна ...
25.09.2011 12:11
Поздрав и от мен! Красива и приятна неделя.
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - ognena71 - Поздрав и от мен! Красива и приятна ...
25.09.2011 12:12
ognena71 написа:
Поздрав и от мен! Красива и приятна неделя.

Здравей, Ognena71!:)
Хубава неделя и добротворна седмица за теб!

Словото е огън.
цитирай
7. kometapg - Стихът ти е едно пътуване към себе си ...
25.09.2011 13:19
Стихът ти е едно пътуване към себе си и другите! Поздрави и хубав ден!:)
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - kometapg - Стихът ти е едно пътуване към себе си ...
25.09.2011 13:24
kometapg написа:
Стихът ти е едно пътуване към себе си и другите! Поздрави и хубав ден!:)

Здравей, Светле!:) Всичко най-добро и светло за теб от сърце!:)

Словото е път.
цитирай
9. cefulesteven - Любовта прави мечтателите реал...
25.09.2011 14:13
Любовта прави мечтателите реални!!!

Много, много ме затрогна.
цитирай
10. dushka - Поздрави!:)
25.09.2011 15:11
Всеки върви сам по пътя на своята Голгота. В словото намираме утеха.
цитирай
11. universalnite1neo - :) Привет, Надя ! Хубаво казано ...
25.09.2011 15:19
:) Привет, Надя !
Хубаво казано "Безкрайността е мой ден -искам да бъде мой дом." ....

От мен една сентенция : Самсара и Нирвана

Раждането в този свят е начало на страданията,
животът впоследствие е низ от тях.
Физически край без прераждане е единствения път
към края на всяко страдание

Бъди все така творчески настроена :)
цитирай
12. makont - Всичко е илюзия, Наде,
25.09.2011 15:38
но хубава илюзия, всъщност, кой кат иска да си я направи и да я усети. Строй мостове, от спомени и за спомени, ти си тук. Един слънчоглед ва панделка от мен, топъл и усмихнат, слънчев и откровен. Хубава нова седмица!
цитирай
13. alexs - "Безкрайността е мой ден -...
25.09.2011 15:47
"Безкрайността е мой ден -
искам да бъде мой дом."
Безкрайноста - твой дом, а спомените мостове...
Поздрави!
цитирай
14. stela50 - Красиво ... стих и музика .
25.09.2011 15:57
...Споменът е мост
към нови спомени...
Всяка дума е послание ,философия и ...талант .
Прекрасен пост ,Надя ...
Прегръдки от мен !
цитирай
15. jabalka - !!!
25.09.2011 17:06
Реалност...!?
Спомен за бъдещото настояще и безкрайност в преживяното минало!
Поздрави - "...и съм тук и ме няма..." !
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - cefulesteven - Любовта прави мечтателите реал...
25.09.2011 17:42
cefulesteven написа:
Любовта прави мечтателите реални!!!

Много, много ме затрогна.

:) Здравей, Стефане! Благодаря за присъствието...

Словото е любов.
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - dushka - Поздрави!:)
25.09.2011 17:57
dushka написа:
Всеки върви сам по пътя на своята Голгота. В словото намираме утеха.

Здравей, Душке!:)

Словото е вричане.
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - universalnite1neo - :) Привет, Надя ! Хубаво казано ...
25.09.2011 18:09
universalnite1neo написа:
:) Привет, Надя !
Хубаво казано "Безкрайността е мой ден -искам да бъде мой дом." ....

От мен една сентенция : Самсара и Нирвана

Раждането в този свят е начало на страданията,
животът впоследствие е низ от тях.
Физически край без прераждане е единствения път
към края на всяко страдание

Бъди все така творчески настроена :)

:) Здравей, скъпи приятелю! Благодаря за сентенцията и пожеланията. Преди време споменах, че ще напиша стихотворение за Нео от Андромеда. :) Започва така:

"... Словото не гравитира ... "


цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - makont - Всичко е илюзия, Наде,
25.09.2011 18:13
makont написа:
но хубава илюзия, всъщност, кой кат иска да си я направи и да я усети. Строй мостове, от спомени и за спомени, ти си тук. Един слънчоглед ва панделка от мен, топъл и усмихнат, слънчев и откровен. Хубава нова седмица!

Здравей, Майче!:) Благодаря за слънчогледа, който ми даряваш...:) Пожелавам ти светла и радостна седмица! Благодаря ти, че си тук, до мен.. Така мога смело да кажа:

Словото не е илюзия.


цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - alexs - "Безкрайността е мой ден -...
25.09.2011 18:20
alexs написа:
"Безкрайността е мой ден -
искам да бъде мой дом."
Безкрайноста - твой дом, а спомените мостове...
Поздрави!

Здравей, Алекс!:) Бъди здрав и бъди! Радвам се, че ми гостуваш...Така мога да кажа:

Словото е Дом.
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - stela50 - Красиво ... стих и музика .
25.09.2011 18:23
stela50 написа:
...Споменът е мост
към нови спомени...
Всяка дума е послание ,философия и ...талант .
Прекрасен пост ,Надя ...
Прегръдки от мен !

:) Здравей, Таничка! Щастлива съм, че поспря при мен.:) Музиката е при теб... За мен ще е чест да се опитам да преведа една от вечните песни, звучали някога. Непреводимата Милва... Прегръщам те!

Словото е мълчание.


цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - jabalka - !!!
25.09.2011 18:29
jabalka написа:
Реалност...!?
Спомен за бъдещото настояще и безкрайност в преживяното минало!
Поздрави - "...и съм тук и ме няма..." !

Здравей, Ябълчице! Да, реалност, действителност. "Отвъд мрежата на времето и пространството." А това, което цитираш - "...и съм тук и ме няма..." е навярно твой стих..., благодаря ти.:) Моят е:

Живея, за да ме няма -
отлитам, за да изчезна.

Словото е свобода.
цитирай
23. bven - Много символично и оригинално!:)
25.09.2011 19:05
Подръж ръката ми -
в мен няма нищо реално...
Хубава вечер, Наде!:)))
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - bven - Много символично и оригинално!:)
25.09.2011 19:11
bven написа:
Подръж ръката ми -
в мен няма нищо реално...
Хубава вечер, Наде!:)))

Благодаря ти, Мими!:) Bven провижда отвъд... Светла и нежна вечер и на теб!:)

Словото е първообрАЗ.
цитирай
25. universalnite000 - :) Привет, Надя ! Хубаво казано ...
25.09.2011 19:15
malchaniaotnadejda7 написа:
universalnite1neo написа:
:) Привет, Надя !
Хубаво казано "Безкрайността е мой ден -искам да бъде мой дом." ....

От мен една сентенция : Самсара и Нирвана

Раждането в този свят е начало на страданията,
животът впоследствие е низ от тях.
Физически край без прераждане е единствения път
към края на всяко страдание

Бъди все така творчески настроена :)

:) Здравей, скъпи приятелю! Благодаря за сентенцията и пожеланията. Преди време споменах, че ще напиша стихотворение за Нео от Андромеда. :) Започва така:

"... Словото не гравитира ... "



:) Благодаря ти , трогващо е ...
Бих предложил при такова начало продължението да бъде примерно : .... а безспир завихря се спирално ...
Поздрави най-сърдечни ! :)
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - universalnite000 - :) Привет, Надя ! Хубаво казано ...
25.09.2011 19:22
universalnite000 написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
universalnite1neo написа:
:) Привет, Надя !
Хубаво казано "Безкрайността е мой ден -искам да бъде мой дом." ....

От мен една сентенция : Самсара и Нирвана

Раждането в този свят е начало на страданията,
животът впоследствие е низ от тях.
Физически край без прераждане е единствения път
към края на всяко страдание

Бъди все така творчески настроена :)

:) Здравей, скъпи приятелю! Благодаря за сентенцията и пожеланията. Преди време споменах, че ще напиша стихотворение за Нео от Андромеда. :) Започва така:

"... Словото не гравитира ... "



:) Благодаря ти , трогващо е ...
Бих предложил при такова начало продължението да бъде примерно : .... а безспир завихря се спирално ...
Поздрави най-сърдечни ! :)

:) Аз благодаря сърдечно за образите и думите, Нео! :) ... Бъди здрав и бъди!:)

Словото е спирала.
цитирай
27. megg - Мост -
25.09.2011 20:28
... към сън за обич; към отвъден бряг- спомен за обич и нови пътища ; мост към тишина, отвъд делника, където безкрайността е и ден, и дом ... И - слово.
Благодаря ти, Наде! Поздрав! :)
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - megg - Мост -
25.09.2011 20:40
megg написа:
... към сън за обич; към отвъден бряг- спомен за обич и нови пътища ; мост към тишина, отвъд делника, където безкрайността е и ден, и дом ... И - слово.
Благодаря ти, Наде! Поздрав! :)

Здравей, Megg!:) Сърдечни поздрави! Толкова се радвам, че си тук. И сега, когато си тук, знам:

Словото е петият елемент.
цитирай
29. tili - Това е!
25.09.2011 23:44
"Споменът е мост
към нови спомени."

Стълба към небето. Сега не ми се търси, но те поздравявам:)
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - tili - Това е!
25.09.2011 23:55
tili написа:
"Споменът е мост
към нови спомени."

Стълба към небето. Сега не ми се търси, но те поздравявам:)

Здравей, Тили!:) Ти си сроден дух... :) Светла седмица!

Словото е памет.

цитирай
31. 4aiotgluhar4e - "Споменът е мост към нови ...
26.09.2011 00:30
"Споменът е мост
към нови спомени."
И доказателство, че сме живели.

Надя, знаеш ли, че стиховете ти стават все по-трудни за коментиране?
Поздрави :)
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 4aiotgluhar4e - "Споменът е мост към нови ...
26.09.2011 00:55
4aiotgluhar4e написа:
"Споменът е мост
към нови спомени."
И доказателство, че сме живели.

Надя, знаеш ли, че стиховете ти стават все по-трудни за коментиране?
Поздрави :)

Здравей, Чайче! Драго ми е, че си тук.:) Мога да спася радостта най-добре в стих. Защото:

Словото е ФотоГрафия. :)
цитирай
33. анонимен - Не е важно дали е реално,
26.09.2011 11:59
а дали е истинско, Наде! Поздрави! )))
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - parasol - Не е важно дали е реално,
26.09.2011 12:30
parasol написа:
а дали е истинско, Наде! Поздрави! )))


:) Здравей, Слави! Да, така е... :)

Словото е истина.

цитирай
35. monaliza121 - Словото е сила!:))
28.09.2011 15:56
Словото не гравитира.
Словото не е илюзия.
Словото е мост.
Словото е огън.
Словото е огън.
Словото е път.
Словото е любов.
Словото е вричане.
Словото е дом.
Словото е мълчание.
Словото е свобода.
Словото е първообраз.
Словото е спирала.
Словото е петия елемент.
Словото е памет.
Словото е фотоГрафия.
Словото е истина.

Поздрав, Надя!:))
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - monaliza121 - Словото е сила!:))
28.09.2011 16:30
monaliza121 написа:
Словото не гравитира.
Словото не е илюзия.
Словото е мост.
Словото е огън.
Словото е огън.
Словото е път.
Словото е любов.
Словото е вричане.
Словото е дом.
Словото е мълчание.
Словото е свобода.
Словото е първообраз.
Словото е спирала.
Словото е петия елемент.
Словото е памет.
Словото е фотоГрафия.
Словото е истина.

Поздрав, Надя!:))

Благодаря ти, Тинче!:) Радвам се, че прозря идеята ми. Да, заедно пишем стихотворение. Това е първият експеримент. Ще има цяла книга стихове, която с приятелите ми тук ще напишем заедно.:) Чудесна идея нали!? Защото, както ти казваш:

Словото е сила!

Прегръщам те!:) Поздрави и радостни дни1:))
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - ps :) 17 стиха дотук! С твоят стих...
28.09.2011 16:33
Тинче, повторила си "огън" :) два пъти - (за късмет). Припомни ми "с дух и огнен меч!"... Нали ти измисли "силата" на словото... Когато станат 21 стиха - ще му дам заглавие и... ще го "запиша". Хубава вечер на теб и до скоро!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3284052
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43590