Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
15.10.2011 19:42 - ПРАВОПИС
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 12466 Коментари: 38 Гласове:
93


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ПРАВОПИС

Минималистично
те откривам -
в омразата си
към тебе.
Няма те
във фейсбук,
но рецитираш
нещо неистово...
Ти не си
онзи,
за когото
те мислих.
Ти дори не си
този,
за когото
се мислиш.
Вън мирише
на зима.
Вътре е
пълна забрава.
На това,
което съм -
Ще проходя.
Ще проговоря.
Ще те измисля.

14. 10. 2011.

http://www.youtube.com/watch?v=Slb-1v0yyiY&feature=related




Тагове:   минамализъм,


Гласувай:
93



Следващ постинг
Предишен постинг

1. cefulesteven - "Ти не си онзи, за когото ...
15.10.2011 19:57
"Ти не си
онзи,
за когото
те мислих.
Ти дори не си
този,
за когото
се мислиш."

Впечатляващо е!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - cefulesteven - "Ти не си онзи, за когото ...
15.10.2011 19:59
cefulesteven написа:
"Ти не си
онзи,
за когото
те мислих.
Ти дори не си
този,
за когото
се мислиш."

Впечатляващо е!

Здравей, Стефане! Объркващо е. Но го записах "на един дъх", знам ли. Прилича на дете, което е сакато и никой не иска да осинови.
цитирай
3. dushka - !
15.10.2011 20:14
Искреност и овладяна, сдържана болка. Поздрави!:)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - dushka - !
15.10.2011 20:26
dushka написа:
Искреност и овладяна, сдържана болка. Поздрави!:)

Благодаря ти, Душке. Благодаря за подкрепата. Дано пък да има нещо в цялата тази история за пиано, виолончело и виола д`аморе ...Бъди здрава и щастлива! Слънчева вечер...:)
цитирай
5. jabalka - Привет от мен!
15.10.2011 21:21
Това е красивият край на пиесата за две ръце и една душа, която облича самотата в дреха жива!!!!
"Вътре е
пълна забрава.
На това,
което съм -
Ще проходя.
Ще проговоря.
Ще те измисля."

Поздрави от мен!
цитирай
6. deep - Надежда!*
15.10.2011 21:30
Много силен стих... много дълбок! Но защо ли се учудвам, при теб винаги е така, моите почитания! :)
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - jabalka - Привет от мен!
15.10.2011 21:55
jabalka написа:
Това е красивият край на пиесата за две ръце и една душа, която облича самотата в дреха жива!!!!
"Вътре е
пълна забрава.
На това,
което съм -
Ще проходя.
Ще проговоря.
Ще те измисля."

Поздрави от мен!

Здравей, Ябълчице. Самотата е истинска родина за онези, които се раждат свободни и влюбени в живота... Животът, който по думите на Маркес, е по-безкраен от смъртта. Хубава вечер!

цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - deep - Надежда!*
15.10.2011 22:21
deep написа:
Много силен стих... много дълбок! Но защо ли се учудвам, при теб винаги е така, моите почитания! :)

Имах съмнения относно този стих, относно цялата история... Както и да е. Поезията понякога е огледало на това, което не е било. И на това, че и нас ни няма. Благодаря ти, Deep!

цитирай
9. martosblack - ''измисленият''
15.10.2011 22:24
той е най - истинския (!)
цитирай
10. babaelenica - Съжалявам, че не съм го написала аз.
15.10.2011 22:28
Вероятно не умея да се изразявам в стих.
Но посланието е достатъчно ясно.
Остава да напишеш и посвещение.
:)))
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - martosblack - ''измисленият''
15.10.2011 22:37
martosblack написа:
той е най - истинския (!)

Здравей, Martosblack! Не той е измислен, аз бях "измислена". От него... Поздрав за теб - http://www.youtube.com/watch?v=SZxjtuvnTNc&feature=related

цитирай
12. martosblack - http://www.youtube.com/watch?v=zN-q515LMhU&feature=BFa&list=PL59BF9A9AC3B104C0&lf=mh_lolz
15.10.2011 22:48
...
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - babaelenica - Съжалявам, че не съм го написала аз.
15.10.2011 22:52
babaelenica написа:
Вероятно не умея да се изразявам в стих.
Но посланието е достатъчно ясно.
Остава да напишеш и посвещение.
:)))

Здравей, Еленче!:) Хубаво е, че има яснота. Яснотата е качество, към което цял живот се стремя, но остава като хоризонт пред мен. Колкото повече я до–> стигам, толкова повече се от <–далечава. Tрябваше да го напиша преди две години. Но ние с времето все се разминаваме.:) Недей съжалява. Не ти трябва това "чудо та ничие" - моето, боже опази!:) Хубава вечер!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 12. martosblack - http://www.youtube.com/watch?v=zN-q515LMhU&feature=BFa&list=PL59BF9A9AC3B104C0&lf=mh_lolz
15.10.2011 23:21
martosblack написа:
...

Благодаря ти! Много е хубава тази песен на Енрике Иглесиас... За приятелството. Точно това ми трябваше. Тази година си отидоха двама скъпи за мен приятели. От онези, "петимата"...
цитирай
15. tili - Тогава нямаше Фейсбук...
15.10.2011 23:56
http://youtu.be/iEAnLDzZ8Ok

Така мисля:)
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - tili - Тогава нямаше Фейсбук...
16.10.2011 00:19
tili написа:
http://youtu.be/iEAnLDzZ8Ok

Така мисля:)

Жо Дасен!:) Благодаря, Тили, много си мила...:) Тогава имаше Фейсбук, сега няма. Ще намеря песен за теб. Поздрави!
цитирай
17. mitkaloto - Не забравяй. Това е най-страшното ...
16.10.2011 08:29
Не забравяй.Това е най-страшното нещо.Дори и да го няма измисли го...нарисувай го..
цитирай
18. kikowsky - Интересен ми е адресатът.
16.10.2011 08:51
Всеки би могъл да се открие като такъв.
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - mitkaloto - Не забравяй. Това е най-страшното ...
16.10.2011 10:21
mitkaloto написа:
Не забравяй.Това е най-страшното нещо.Дори и да го няма измисли го...нарисувай го..

Здравей, Митко! Няма. Иначе ще се загубя. Паметта е мост над времето.
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - kikowsky - Интересен ми е адресатът.
16.10.2011 10:27
kikowsky написа:
Всеки би могъл да се открие като такъв.

:) Никой не би могъл, Кириле. Ако все още съществува, адресатът не е от нашата виртуална реалност. Обитава паралелни светове.:)
цитирай
21. kikowsky - Е, аз пък почувствах, че е писано
16.10.2011 10:45
за мене :D :P
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - kikowsky - Е, аз пък почувствах, че е писано
16.10.2011 11:09
kikowsky написа:
за мене :D :P

Кико, не се закачай с леля Надя!:) Адресатът е фантасмагоричен. Сюрреален... Присъствие от неоткрита още пещера. Подобно Деветашката... По-белокаменна и по-дълбока. Строена от извънземна неразумност за... заточеници. Представи си Овидий, заточеникът, преминаващ не край Балчик, а край нея, да възкликва: "Приветствам те, о, белокаменна!":))) Много смях не е на добре. В Деветашката пещера сега май снимат холивудска продукция. Но моята "Магуро-Деветашка" пещера е в тъмни звездни подмоли, недостижими за здрав разум.:) И само поетът "достига" до там. Това е положението. :))) Честит първи сняг!:)

ps Разбира се, че е писано за теб! За всички вас, приятелите от Блог. бг. Не се съмнявай в това. Поздрави!
цитирай
23. monaliza121 - Ти не си онзи, за когото те ми...
16.10.2011 17:07
Ти не си
онзи,
за когото
те мислих.
Ти дори не си
този,
за когото
се мислиш.

Той е нещо различно. Все пак си го открила, първо в любовта, после в омразата...
Щом проходиш и той ще си тръгне, за да се върне измислен.
А може и да не е така... Просто аз така го разбрах.

Привет, Надя!:))
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - monaliza121 - Ти не си онзи, за когото те ми...
16.10.2011 18:02
monaliza121 написа:
Ти не си
онзи,
за когото
те мислих.
Ти дори не си
този,
за когото
се мислиш.

Той е нещо различно. Все пак си го открила, първо в любовта, после в омразата...
Щом проходиш и той ще си тръгне, за да се върне измислен.
А може и да не е така... Просто аз така го разбрах.

Привет, Надя!:))

Здравей, Тинче! Радвам се, че поспря. Никога няма да разбера всичко за себе си или за него. За нещата от живота - докрай. За любовта и за омразата. И защо ги наричаме така... Едно е сигурно. Той е много различен. Може и да е истински, не знам. Знам, че нищо не знам. Хубава неделна вечер!:)

Или, с други думи, "Тук всеки си има и незримо лице, отразило "нещото, за което няма как да говорим."..."
цитирай
25. megg - На границата ...
16.10.2011 20:56
между вън и вътре - някъде в хаоса на порядъка от чувства бяга сърцето, отрича, търси, спира, вярва ...
"Ще проходя.
Ще проговоря.
Ще те измисля."
Поздравления, Наде! И - прегръдки! :))
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - megg - На границата ...
16.10.2011 21:29
megg написа:
между вън и вътре - някъде в хаоса на порядъка от чувства бяга сърцето, отрича, търси, спира, вярва ...
"Ще проходя.
Ще проговоря.
Ще те измисля."
Поздравления, Наде! И - прегръдки! :))

:)Здравей, Megg! Малко да те няма и ми липсваш. Благодаря ти. Приказна седмица утре! Прегръщам те! До скоро...:)
цитирай
27. stela50 - Силно и дълбоко ... както само ти можеш .
16.10.2011 22:50
Ясни послания в търсещи и разминаващи се мисли .
Обич и омраза , символи на отдалеченост
и невъзможност ...
Отвън и отвътре ... студено и заличаващо следите .
...Вън мирише
на зима.
Вътре е
пълна забрава...
Прекрасно е ,Надя ... Поздравления !
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - stela50 - Силно и дълбоко ... както само ти можеш .
16.10.2011 23:19
stela50 написа:
Ясни послания в търсещи и разминаващи се мисли .
Обич и омраза , символи на отдалеченост
и невъзможност ...
Отвън и отвътре ... студено и заличаващо следите .
...Вън мирише
на зима.
Вътре е
пълна забрава...
Прекрасно е ,Надя ... Поздравления !

Винаги си ме разбирала, Таничка. Благодаря ти, прегръщам те! Сърдечни поздрави и всичко най-хубаво за теб от сърце!

цитирай
29. veninski - Поздрави и от мен, Надя!
18.10.2011 06:04
Поздрави и от мен, Надя!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - veninski - Поздрави и от мен, Надя!
18.10.2011 12:09
veninski написа:
Поздрави и от мен, Надя!

Здравей, Васко! Драго ми е, че ми гостуваш. Хубави разкази споделяш... Поздрави на магичните Родопи от мен!
цитирай
31. makont - О, на вън наистина мирише на зима,
18.10.2011 12:25
но вътре не е "пълна забрава", май вътре има парещи спомени, противоположни чувства, които по-скоро са съзидание: "Ще проходя, ще проговоря, ще те измисля". Това не е илюзия, това е нещо с което не искаш да се пребориш, мразено и обичано, отричано и приемано. Наденце, ти си един гений, с едно малко стихче да казваш толкова много неща!
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - makont - О, на вън наистина мирише на зима,
18.10.2011 12:45
makont написа:
но вътре не е "пълна забрава", май вътре има парещи спомени, противоположни чувства, които по-скоро са съзидание: "Ще проходя, ще проговоря, ще те измисля". Това не е илюзия, това е нещо с което не искаш да се пребориш, мразено и обичано, отричано и приемано. Наденце, ти си един гений, с едно малко стихче да казваш толкова много неща!

Здравей, Майче! Благодаря ти за куража и за топлите думи! Може би, успявам да кажа нещо, но далеч съм от гениалност. Геният Виктор Юго споделя себе си в мисълта: "Да искаш, значи да можеш." Аз нито искам, нито мога. Понякога кратката форма на поезията приютява мисълта и чувствата ми, това е всичко. Ще опитам да ти отговоря в стих. Здраве и радости за теб от сърце!:)
цитирай
33. alexs - Вътре е пълна забрава. "На ...
18.10.2011 12:48
Вътре е
пълна забрава.
"На това,
което съм -
Ще проходя.
Ще проговоря.
Ще те измисля."
И един оптимистичен финал!
Поздрави и хубав ден Надя!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - alexs - Вътре е пълна забрава. "На ...
18.10.2011 12:58
alexs написа:
Вътре е
пълна забрава.
"На това,
което съм -
Ще проходя.
Ще проговоря.
Ще те измисля."
И един оптимистичен финал!
Поздрави и хубав ден Надя!

Здравей, Алекс! Това е буря! 100 км. в час... Дано не повтаря. Обичам бури от дете - вятър, дъжд, бурно море... Но падналите дървета са тъжни. Когато умира дърво, сякаш умира човек. Не мога да забравя онова зелено дърво. Покосено от бурята. Ние я носим в себе си. Хората причиняваме бурите.:) Бъди здрав и светъл и спокоен ден!
цитирай
35. ognena71 - Много силен стих, хареса ми! П...
21.10.2011 16:11
Много силен стих, хареса ми!
Поздрави.
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - ognena71 - Много силен стих, хареса ми! П...
21.10.2011 16:48
ognena71 написа:
Много силен стих, хареса ми!
Поздрави.

Здравей, Огнена!:) Благодаря ти, радвам се... Съдречни поздрави!
цитирай
37. sunn - Харесах! Поздрави!
22.10.2011 11:06
Харесах!
Поздрави!
цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - sunn - Харесах! Поздрави!
22.10.2011 11:14
sunn написа:
Харесах!
Поздрави!

Здравей, Sunn!:) Драго ми е, че поспря. И аз харесвам твоите рисунки. Поздрави и светъл и радостен ден!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267954
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566