Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
19.11.2011 12:44 - БОНБОНИ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 9186 Коментари: 26 Гласове:
86

Последна промяна: 03.01.2012 22:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ШЕПА ВОДА

*  *  *
Отронвам се като лист -
сякаш повече няма да бъда.

*  *  *
Страх ме е да те срещна -
няма да се познаеш.

*  *  *
Толкова много сънуваме -
за какво ни подготвя животът?

*  *  *
Ден и нощ - две лица
на една и съща граница.

*  *  *
Отражения на самите себе си -
в себе си се преместваме.

*  *  *
Дай ми шепа вода -
ожаднях за съдбата.

18. 11. 2011.









Тагове:   бонбони,


Гласувай:
87



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Невероятни Бонбони ... с пет звезди и повече .
19.11.2011 13:51
Още един подарък от класа ми поднасяш днес , Надя ...
...Отражения на самите себе си -
в себе си се преместваме...
Благодаря ти !
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. stela50 - Невероятни Бонбони ... с пет звезди и повече .
19.11.2011 14:00
stela50 написа:
Още един подарък от класа ми поднасяш днес , Надя ...
...Отражения на самите себе си -
в себе си се преместваме...
Благодаря ти !

Здравей, Таничка! Сега ще пробвам една рецепта за кекс с портокал.;) Рецептата е на бащата на моя приятелка и съседка. Много е вкусен - от старите - семейни, изпитани рецепти. А за "бонбоните" - дано има нещо. Поне малко черен шоколад и портокалови корички.:) Благодаря ти за топлите думи и радостен ден! Поздрави на Пловдив и милото ти семейство!


цитирай
3. vostroto - :)Надя
19.11.2011 17:57
Интересни бонбони, някои без захар, други направо солени:)..
Макар, че ми се ще да можех и аз да приготвям такива:)
Поздрави!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. vostroto - :)Надя
19.11.2011 19:40
vostroto написа:
Интересни бонбони, някои без захар, други направо солени:)..
Макар, че ми се ще да можех и аз да приготвям такива:)
Поздрави!

:) Здравей, Лъки!:) Заради какаото е - чисто, без захар. Е, има малко кристалчета - колкото за бонбоните. Можеш, разбира се. Радвам се, че поспря при мен. Хубава вечер!
цитирай
5. 4aiotgluhar4e - "Страх ме е да те срещна - ...
19.11.2011 23:42
"Страх ме е да те срещна -
няма да се познаеш."

Ако аз те срещна, непременно ще се познаеш!
Поздрави, Надя :)
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. 4aiotgluhar4e - "Страх ме е да те срещна - ...
19.11.2011 23:47
4aiotgluhar4e написа:
"Страх ме е да те срещна -
няма да се познаеш."

Ако аз те срещна, непременно ще се познаеш!
Поздрави, Надя :)


:) Здравей, Чайче! Ако ти ме срещнеш, непременно и двете ще се познаем.:) И за миг не се съмнявам в това. Всъщност, вече знаем. Хубава вечер!:)
цитирай
7. hatanasov - За такива бонбони...
20.11.2011 00:00
трябва отлежало вино вместо шепа вода!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. hatanasov - За такива бонбони...
20.11.2011 00:03
hatanasov написа:
трябва отлежало вино вместо шепа вода!

Здравей, Христо!:) Да. Копривщенско вино. Ячко със сигурност има такова. Сърдечни поздрави!
цитирай
9. cefulesteven - Във всяка от миниатюрите разсъж...
20.11.2011 10:00
Във всяка от миниатюрите разсъждения за романи.
цитирай
10. alexs - трябва отлежало вино вместо шепа ...
20.11.2011 10:20
hatanasov написа:
трябва отлежало вино вместо шепа вода!

Да прав е Христо не им отива водица..
може и ликьор или кола...
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 9. cefulesteven - Във всяка от миниатюрите разсъж...
20.11.2011 11:18
cefulesteven написа:
Във всяка от миниатюрите разсъждения за романи.

Здравей, Стефане! Благодаря ти. Аз пък внимателно чета твоите разкази и там се оглеждат много стихотворения. Като в шепа вода. Но бездънна от думи. Благодарни сме на словото за това. Поздрави от сърце!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 10. alexs - трябва отлежало вино вместо шепа ...
20.11.2011 11:23
alexs написа:
hatanasov написа:
трябва отлежало вино вместо шепа вода!

Да прав е Христо не им отива водица..
може и ликьор или кола...

Няма как да не е прав Христо. Щом е потомък на един от най-старите и достолепни родове в Копривщица. Колкото до водата, знам ли, Алекс.:) Зависи. Ако е изворна, от Косьово дере или от Бяла река - Стръчикрак...:) Бистра водица, мирна главица. Но при мен е малко ликьорено. От онези, вишневите ликюори, домашните.:) Няма лошо. Драго ми е, че поспря. Сега си припомних синята одая в Ослековата къща и как приютява тя предзимното слънце. Поздрави!
цитирай
13. dushka - !
20.11.2011 12:35
Интересни бонбони, хем сладки, хем горчиви! Прегръдки!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. dushka - !
20.11.2011 12:42
dushka написа:
Интересни бонбони, хем сладки, хем горчиви! Прегръдки!:)

:) Добре дошла, Душке! За теб имам сладко от горски ягоди. Поздрави и целувки на Слънчо!:)
цитирай
15. jabalka - Привет и от мен!
20.11.2011 15:47
Много подскачащи и нетърпеливи са тези бонбони! Бих казала като пуканки...!
Което ме приближава до Коледа!
Поздрави и успешна седмица!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. jabalka - Привет и от мен!
20.11.2011 17:44
jabalka написа:
Много подскачащи и нетърпеливи са тези бонбони! Бих казала като пуканки...!
Което ме приближава до Коледа!
Поздрави и успешна седмица!

:) Здравей, Ябълчице! В Копривщица нямаме царевица и обичай да пукаме пуканки. Даже онези панаири от детството - не помня да съм виждала.:) Виж, захарен памук, да.Там нещата отлежават дълго, времето е спряло. Но има по поляните едни цветенца като пуканки.:) Вместо цвят - пуканка! Така им казваме. Аз ги обичам, благодаря ти. Да, вече витае във въздуха празничност, въпреки че небето беше пролетно розово на свечеряване. Аха, да се изсипе един пролетен дъжд!:))) Ползотворна седмица и на теб!:)
цитирай
17. findly - Обичам бонбони!
21.11.2011 13:27
С удоволствие ги повъртях из устата си...
"Отронвам се като лист
сякаш повече няма да бъда"
Този има вкус на есен:)
Хубава седмица!



цитирай
18. bven - Пъстри бонбони ни черпиш, Наде -
21.11.2011 14:32
Толкова много сънуваме -
за какво ни подготвя животът?

Дали сънуваме или живеем? И къде е животът - наяве или насън?
Много въпроси, за всеки миг.
Честит празник на християнските добродетели,семейство и младеж!
Хубав и светлоносен ден!
цитирай
19. megg - Изкусителни Бонбони, мила Наде!
21.11.2011 17:38
Леко нагарча шоколадът, красиво нагарча ...
Ден и нощ - две лица
на една и съща граница.
И оставя след себе си леко тръпчиво и томително усещане.. Поздравления!
:)) Честит празник, Наде!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 17. findly - Обичам бонбони!
21.11.2011 18:29
findly написа:
С удоволствие ги повъртях из устата си...
"Отронвам се като лист
сякаш повече няма да бъда"
Този има вкус на есен:)
Хубава седмица!

Здравей, Findly!:) Мислих си за лист хартия - един такъв бял, отронен, където нищо няма написано - чертичка дори. И после си казах - като есен. Благодаря ти, че избра любимия надеждин бонбон.:) Светла седмица и на теб! Поздрави и сърдечни благопожелания за здраве, любов и закрила!


цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 18. bven - Пъстри бонбони ни черпиш, Наде -
21.11.2011 18:32
bven написа:
Толкова много сънуваме -
за какво ни подготвя животът?

Дали сънуваме или живеем? И къде е животът - наяве или насън?
Много въпроси, за всеки миг.
Честит празник на християнските добродетели,семейство и младеж!
Хубав и светлоносен ден!

Здравей, Bven!:) Хубава дума - пъстри. Животът е в пъстротата - и наяве, и насън - безначален, безкраен. Някак не може да се побере само в сън или само наяве. Честит празник и на теб, бъди много щастлива и обичана! И бъди!:) Светла вечер!
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 19. megg - Изкусителни Бонбони, мила Наде!
21.11.2011 18:44
megg написа:
Леко нагарча шоколадът, красиво нагарча ...
Ден и нощ - две лица
на една и съща граница.
И оставя след себе си леко тръпчиво и томително усещане.. Поздравления!
:)) Честит празник, Наде!

:) Здравей, Megg! Много се радвам, че ми се обаждаш точно днес. Нека се сбъдне онова, за което си мечтаеш, да е винаги светло и топло в дома ти! Здраве, закрила и късмет!
цитирай
23. makont - Наденце, дай рецептата за тези мъдри вкусотии.
23.11.2011 13:55
Обожавам бонбони, а така "Ожаднях, за съдбата"! Усмивки от мен!
цитирай
24. monaliza121 - Аз мисля, че на тези бонбони им по...
23.11.2011 14:10
Аз мисля, че на тези бонбони им подхожда точно вода от Съдбата!:))
Малко сънуваме, Надя, затова винаги сме неподготвени.:))

Поздравления за бонбончетата! Ментови са, освежават и лютят...
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - 23. makont - Наденце, дай рецептата за тези мъдри вкусотии.
23.11.2011 17:55
makont написа:
Обожавам бонбони, а така "Ожаднях, за съдбата"! Усмивки от мен!

Здравей, Майче! Обещавам. Мемоарна рецепта. Един ден.:) Прегръщам те, радостна вечер!:)
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 24. monaliza121 - Аз мисля, че на тези бонбони им по...
23.11.2011 18:18
monaliza121 написа:
Аз мисля, че на тези бонбони им подхожда точно вода от Съдбата!:))
Малко сънуваме, Надя, затова винаги сме неподготвени.:))

Поздравления за бонбончетата! Ментови са, освежават и лютят...

:) Здравей, Тинче! Вода от съдбата има в "Приказки от Рахел". Там писах за паметта на водата и чак после прочетох, мисля при buditeli, че водата имала памет. Но, откъде дойде това име Рахел, и до ден днешен нямам обяснение. Понякога нещата се случват и остават. Хубава вечер!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3268540
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566