Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
10.12.2011 11:33 - СЪСТОЯНИЯ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 13320 Коментари: 39 Гласове:
85

Последна промяна: 10.12.2011 16:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СЪСТОЯНИЯ

Боли ме тялото.
Боли ме душата.
Студено е.

Кой ражда вятъра?
А старостта?
Бъдете!

Будни сме,
дори насън.
Кога мечтаем?

Обичаме
или мразим -
все себе си.

Естествено е
да ме няма.

Съвсем естествено.

10. 12. 2011.


постскриптум: Благодаря ви, приятели! Докато разговаряхме, разбрах по-добре мене си  и промених последния стих. Стана "Естествено е да ме няма.", вместо: "Естествено е, да те няма." Тук съм и ви благодаря!:)







Тагове:   сън,


Гласувай:
86



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Привет!
10.12.2011 11:55
Съвсем естествено и будни сме и да сънуваме!
Толкова права си...!
"Обичаме
или мразим -
все себе си."
цитирай
2. ognena71 - Поздрави за стихчето, хареса ми...
10.12.2011 12:00
Поздрави за стихчето, хареса ми!

Лек ден.
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - 1. jabalka - Привет!
10.12.2011 12:02
jabalka написа:
Съвсем естествено и будни сме и да сънуваме!
Толкова права си...!
"Обичаме
или мразим -
все себе си."

Привет, Ябълчице!:) За теб - само обич и безбурно небе пожелавам - Pupo!:)

http://www.youtube.com/watch?v=b5pQ_6h5k84&feature=related
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 2. ognena71 - Поздрави за стихчето, хареса ми...
10.12.2011 12:05
ognena71 написа:
Поздрави за стихчето, хареса ми!

Лек ден.

Здравей, Огнена71! Благодаря ти. Приписки. Радостен ден и на теб!:)
цитирай
5. cefulesteven - Кога мечтаем:) ако целия живот не е ...
10.12.2011 12:06
Кога мечтаем:) ако целия живот не е едно мечтание.

Пак с няколко реда провокираш хиляди въпроси. :)))
цитирай
6. ivankalilova - Много ми хареса, Надя и стихът, и ...
10.12.2011 12:10
Много ми хареса , Надя и стихът , и музиката....
и много размисли.....
за тези наши състояния.....
И сънуваме, и мечтаем,
и боли ни ...има ни...
Мразим , обичаме...
себе си ...ние сме...има ни....
Хубав ден!:)))
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 5. cefulesteven - Кога мечтаем:) ако целия живот не е ...
10.12.2011 12:30
cefulesteven написа:
Кога мечтаем:) ако целия живот не е едно мечтание.

Пак с няколко реда провокираш хиляди въпроси. :)))

:) Благодаря ти. Поне може да помислим. Колкото ни е отредено. Сърдечни поздрави!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 6. ivankalilova - Много ми хареса, Надя и стихът, и ...
10.12.2011 12:32
ivankalilova написа:
Много ми хареса , Надя и стихът , и музиката....
и много размисли.....
за тези наши състояния.....
И сънуваме, и мечтаем,
и боли ни ...има ни...
Мразим , обичаме...
себе си ...ние сме...има ни....
Хубав ден!:)))

Здравей, мила Ваня!:) Ти си написала ново стихотворение. Хубав съботен ден!:)
цитирай
9. mt46 - Поздрав, Надежда!
10.12.2011 13:04
Всичко е естествено...
Или... божествено... :)
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. mt46 - Поздрав, Надежда!
10.12.2011 13:06
mt46 написа:
Всичко е естествено...
Или... божествено... :)

:) Здравей, Марине! Да, ако Света Ана те зкриля. Сърдечни поздрави и светли събота и неделя!:)
цитирай
11. slavimirgenchev1953 - Естествено е наистина всичко,
10.12.2011 13:13
което е вярно.
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. slavimirgenchev1953 - Естествено е наистина всичко,
10.12.2011 13:19
slavimirgenchev1953 написа:
което е вярно.

Да, Слави. Нещо, като дзен практиката:

"Спри всички мисли в съзнанието си.
Добре е да го сториш сред
водовъртежа на суетата и
безпокойството. Практикувай това и
ще стигнеш пределни висини и
дълбини."

Поздрави вкъщи!:)
цитирай
13. stela50 - Поздрави за хубавия стих ... и любима песен .
10.12.2011 13:39
Студено е ... как стопля се душата ...
ще бъда ... ще мечтая,
време е да се сдобря със себе си .
дори и да те няма ... естествено е .
Това премина през мислите ми ...
Прекрасно и дълбоко , както винаги ...
Прегръдки и чудесен ден !
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. stela50 - Поздрави за хубавия стих ... и любима песен .
10.12.2011 13:45
stela50 написа:
Студено е ... как стопля се душата ...
ще бъда ... ще мечтая,
време е да се сдобря със себе си .
дори и да те няма ... естествено е .
Това премина през мислите ми ...
Прекрасно и дълбоко , както винаги ...
Прегръдки и чудесен ден !

Здравей, Таничка! Нека песента на Тото Котуньо бъде за теб и Мими! Пускам я да звучи, с отваряне на постинга, както ти ме научи. Обичам я от студентските ми години. Един Бог знае, защо се сетих за нея.:) Прегръщам те, радостен ден и поздрави на Пловдив и милото ти семейство!
цитирай
15. kasnaprolet9999 - Студено е, когато любовта я няма или ...
10.12.2011 13:56
Студено е, когато любовта я няма или е далеч от теб. Тогава мразиш себе си и всичко, а не трябва, защото така тя няма да се върне. Ако се заобичаш и заобичаш хората около себе си, тя ще се върне и ще разцъфне отново-подобното привлича подобно. Хубав стих, отразява временни състояния на духа, от които трябва да избягаме.
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. kasnaprolet9999 - Студено е, когато любовта я няма или ...
10.12.2011 14:03
kasnaprolet9999 написа:
Студено е, когато любовта я няма или е далеч от теб. Тогава мразиш себе си и всичко, а не трябва, защото така тя няма да се върне. Ако се заобичаш и заобичаш хората около себе си, тя ще се върне и ще разцъфне отново-подобното привлича подобно. Хубав стих, отразява временни състояния на духа, от които трябва да избягаме.

:) Здравей, Вени! Много си мила. Тези "временни състояния" съм аз самата. Но, всичко тече, всичко се променя. Освен мен. А това не е добре. Съвсем не е добре. Интелигентният човек се учи от грешките си, неинтелигентният ги повтаря. Питам се, дали, ако един урок се повтаря до безкрайност, самата Карма няма да вдигне ръце от мен и да ме забрави.:) Изтръгна ли една само моя грешка, трябва да изтръгна себе си. Знае ли човек! Тук е изгряло слънцето от Витоша. Пролетно... Радвам се, че ми гостуваш. Светъл и радостен ден!:)
цитирай
17. universalnite1neo - :) Привет, Надя ! На това твое о...
10.12.2011 14:22
:) Привет , Надя !
На това твое откровение много ще подхожда .... http://www.youtube.com/watch?v=DKKd5OTasHc&feature=player_embedded ;)
Поздрав и слънчев ден ! :)
цитирай
18. dushka - !
10.12.2011 14:28
Всяко събитие в живота идва, за да ни научи на нещо… Най-сърдечен поздрав, Надежда!:)
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 17. universalnite1neo - :) Привет, Надя ! На това твое о...
10.12.2011 14:30
universalnite1neo написа:
:) Привет , Надя !
На това твое откровение много ще подхожда .... http://www.youtube.com/watch?v=DKKd5OTasHc&feature=player_embedded ;)
Поздрав и слънчев ден ! :)

Мдаа.:) Много подхожда, благодаря ти, Нео!:) Поздрав за теб - днес съм на вълна Тото Кутуньо :)

http://www.youtube.com/watch?v=KpoXdasYsKI&feature=related
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 18. dushka - !
10.12.2011 14:37
dushka написа:
Всяко събитие в живота идва, за да ни научи на нещо… Най-сърдечен поздрав, Надежда!:)

Здравей, Душке!:) Житейските събития идват, за да ни научат, но и да ни отучат. Не мога някак да се отуча да се надявам. Всеки път прохождам отново и измислям планетата, по която стъпвам, притеглянето, което преодолявам. Името ми е виновно.:) Драго ми е, че поспря, радостен ден!
цитирай
21. aqualia - Поздрави за силата!
10.12.2011 14:51
Уловила си най-същественото ...
Душата боли, защото него го няма... и това е естествено!
Поздрави за силата!
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 21. aqualia - Поздрави за силата!
10.12.2011 15:09
aqualia написа:
Уловила си най-същественото ...
Душата боли, защото него го няма... и това е естествено!
Поздрави за силата!

Здравей, Лили! Не е свързано с конкретен човек. По-скоро, е обърнато към мен. Мен ме "няма". Знам, че звучи другояче, но това е борба, която си е само моя. Яков срещу Ангела в мен самата. Поемам друг път. Беше време. Благодаря ти за вдъхновените преводи!

ps Промених го, Лили! Благодаря за това. Последният стих. Вече е не "Естествено е, да те няма.", а: "Естествено е, да ме няма". Пишем заедно. Чудесно е!
цитирай
23. yotovava - Кога ли...
10.12.2011 15:20
Будни сме,
дори насън.
Кога мечтаем?
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 23. yotovava - Кога ли...
10.12.2011 15:26
yotovava написа:
Будни сме,
дори насън.
Кога мечтаем?

Здравей, Валя!:) Мисля, че мечтаем тогава, когато сме далеч от себе си, когато ставаме самата вселена и се сливаме с нея. Не се отграничаваме. Топлината и студът принадлежат на измислицата в нас. Няма време. Ние сме самото безкрайно протичащо. Достатъчно е да го осъзнаем, но не като мислители, а като мечтатели.:) Хубав ден!
цитирай
25. hristo27 - Ако караме на обратно,
10.12.2011 15:29
противоположностите съществуват за да има единство и борба между тях.
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 25. hristo27 - Ако караме на обратно,
10.12.2011 15:46
hristo27 написа:
противоположностите съществуват, за да има единство и борба между тях.

Здравей, Христо! Да, така е, но има и друго. Противоположностите съществуват, защото не искаме да бъдем безстрастни. Не сме ли твърде много ангажирани със себе си? Не искаме ли прекомерно за себе си. Защо понякога таим омраза? А гняв? А ако само обичаме? Тогава и най-ярките и несъвместими противоположности ще са дребни сини капки от трептенето на единосъщна велика, хармонична река. Тогава ще бъдем Дом на безкрайния космос. Той е толкова беззащитен, докато сме заети с дребната песъчинка в окото си. Колко хубаво би било да не сме звездобройци, да не броим звезди, а да светим.:) Поздрави!
цитирай
27. kasnaprolet9999 - Това е защото мислиш със сърцето си, ...
10.12.2011 16:22
Това е защото мислиш със сърцето си, но с времето ще се научиш да включваш и главата си, споко, минали сме всички от там, няма страшно. Все някога количествените натрупвания, ще се превърнат в качествени изменения:)))
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 27. kasnaprolet9999 - Това е защото мислиш със сърцето си, ...
10.12.2011 16:27
kasnaprolet9999 написа:
Това е защото мислиш със сърцето си, но с времето ще се научиш да включваш и главата си, споко, минали сме всички от там, няма страшно. Все някога количествените натрупвания, ще се превърнат в качествени изменения:)))

:) Благодаря за разбирането, Вени! Виждаш ли, как качествено променихме стиха сега, благодарение на теб, на Лили, на всички приятели. А дано да я напишем тази книга с ваша помощ и да ви поканя на премиера, да имаме повод да изпием по чаша отлежало вино.:) Прегръщам те! Светла вечер, поздрави и най-добри благопожелания за теб и семейството ти!
Още един постскриптум.:) Благодаря за метафората, че мисля със сърцето си. Това е друго стихотворение. И дано продължи вечно.:)
цитирай
29. yotovava - Всъщност аз мечтая нонстоп,
10.12.2011 16:49
защото иначе не може да бъде :)))))))))))))
Това е начин на светоусещане.

Хубав ден и на теб.
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - 29. yotovava - Всъщност аз мечтая нонстоп,
10.12.2011 16:52
yotovava написа:
защото иначе не може да бъде :)))))))))))))
Това е начин на светоусещане.

Хубав ден и на теб.

:) Да, "усещат се коледните звънчета" и заскрежените глухарчета греят. Като писма на светлината. Обичам този краснопис на снега. На пламналия сняг. Благодаря ти, Валя!:)
цитирай
31. aqualia - ...ти си намерила равилното решение!
10.12.2011 16:57
malchaniaotnadejda7 написа:
aqualia написа:
Уловила си най-същественото ...
Душата боли, защото него го няма... и това е естествено!
Поздрави за силата!

Здравей, Лили! Не е свързано с конкретен човек. По-скоро, е обърнато към мен. Мен ме "няма". Знам, че звучи другояче, но това е борба, която си е само моя. Яков срещу Ангела в мен самата. Поемам друг път. Беше време. Благодаря ти за вдъхновените преводи!

ps Промених го, Лили! Благодаря за това. Последният стих. Вече е не "Естествено е, да те няма.", а: "Естествено е, да ме няма". Пишем заедно. Чудесно е!


Важното е, че ти си намерила равилното решение!
Думите понякога сами ни извеждат на пътя...

цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 31. aqualia - ...ти си намерила правилното решение!
10.12.2011 17:03
aqualia написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
aqualia написа:
Уловила си най-същественото ...
Душата боли, защото него го няма... и това е естествено!
Поздрави за силата!

Здравей, Лили! Не е свързано с конкретен човек. По-скоро, е обърнато към мен. Мен ме "няма". Знам, че звучи другояче, но това е борба, която си е само моя. Яков срещу Ангела в мен самата. Поемам друг път. Беше време. Благодаря ти за вдъхновените преводи!

ps Промених го, Лили! Благодаря за това. Последният стих. Вече е не "Естествено е, да те няма.", а: "Естествено е, да ме няма". Пишем заедно. Чудесно е!


Важното е, че ти си намерила правилното решение!
Думите понякога сами ни извеждат на пътя...


Благодарение на теб, на вас, приятелите тук. Ако не ме беше попитала, щеше да остане така. Нямаше да съм наясно и със себе си. Защото това не е поезия. Това съм аз.:) Да, както казваш, "Думите понякога сами ни извеждат на пътя...".
Щях да ти го посветя, ако не бе така мрачно. Твоето стихотворение трябва да е синьо и слънчево. Като теб. Прегръщам те и поздрави на онази прекрасна страна!
цитирай
33. hatanasov - Щом има болка...
10.12.2011 20:47
значи ти си тук. На сън или наяве?! И мечтите ще ти носят само топлина!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 33. hatanasov - Щом има болка...
10.12.2011 21:33
hatanasov написа:
значи ти си тук. На сън или наяве?! И мечтите ще ти носят само топлина!

:) Здравей, Христо! Може би ме има. И насън и наяве, знам ли!?:) Да, мечтите носят само топлина, защото са светли. Поздрави и светли мечти!
цитирай
35. stela50 - Благодаря за чудесния поздрав , мила ...
11.12.2011 00:40
Но аз все още мисля за твоя стих и последните думи .
Има те , разбира се че те има и... не е естествено да те няма .
Ти чувстваш , усещаш , готова си да поемеш нов път ... живееш .
Пишеш великолепни стихове ...тук си , има те - повече от всякога .
А и намираш време за мечтание ... дори имаме обща мечта ,
не забравяй , която ме усмихва само като си мисля за нея ...
Това може би е съвсем елементарно тълкуване и обяснение , но е така .
Борбата в нас и със самите нас често води в правилната посока .
Стихотворенията са израз на душевни състояния и понякога просто
не се нуждаят от коментар , защото всяко от тях носи уникални послания.
Твоята почитателка и приятелка ти пожелава лека и спокойна нощ
на фона на красивата песен ...
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - 35. stela50 - Благодаря за чудесния поздрав , мила ...
11.12.2011 00:52
stela50 написа:
Но аз все още мисля за твоя стих и последните думи .
Има те , разбира се че те има и... не е естествено да те няма .
Ти чувстваш , усещаш , готова си да поемеш нов път ... живееш .
Пишеш великолепни стихове ...тук си , има те - повече от всякога .
А и намираш време за мечтание ... дори имаме обща мечта ,
не забравяй , която ме усмихва само като си мисля за нея ...
Това може би е съвсем елементарно тълкуване и обяснение , но е така .
Борбата в нас и със самите нас често води в правилната посока .
Стихотворенията са израз на душевни състояния и понякога просто
не се нуждаят от коментар , защото всяко от тях носи уникални послания.
Твоята почитателка и приятелка ти пожелава лека и спокойна нощ
на фона на красивата песен ...

Лека нощ, Таничка! Много те обичам и се радвам, че те намерих, че животът ни срещна.:) Песента е за теб и Мими!:) Сърдечни поздрави на нея и много успех и щастие по пътя й! И една голяма, щастлива любов!:) Почитанията са и от моя страна и как ще забравя нашата мечта, помня я и ще се сбъдне.:) До скоро!
цитирай
37. makont - Има те, Наденце.
11.12.2011 10:11
Съвсем естествено. Още работа имаме на тази Земя. Трябва да бъдем щастливи, да видим красивото около нас. Все още някой ни обича, там някъде или тук, все още сме нужни някому. Аз приемам от твоя стих: "Да БЪДЕМ"! Хубав неделен ден и една голяма усмивка от мен!
цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - 37. makont - Има те, Наденце.
11.12.2011 11:07
makont написа:
Съвсем естествено. Още работа имаме на тази Земя. Трябва да бъдем щастливи, да видим красивото около нас. Все още някой ни обича, там някъде или тук, все още сме нужни някому. Аз приемам от твоя стих: "Да БЪДЕМ"! Хубав неделен ден и една голяма усмивка от мен!

Здравей, Майче!:) Усмихвам се. Радват ме думите ти. Да, да бъдем. Да бъдем за тези, които имат нужда от нас, които обичаме. Разбира се, че имаме още работа на тази Земя. Геа е втората ни родина след безбрежността, от която може би идваме и не може да забравим това. Благодаря ти, че ми го припомни, за топлинката в думите ти. Прегръщам те! Светъл и радостен неделен ден на теб и до скоро!
цитирай
39. silver4eto - Боже, колко силно :О Ти ме изуми!...
21.01.2012 21:45
Боже, колко силно :О Ти ме изуми!
Безмълвен и разбиращ поздрав от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3285720
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43591