Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.03.2012 10:15 - ТОВА НЕ Е ПОЕЗИЯ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 11631 Коментари: 33 Гласове:
78

Последна промяна: 07.03.2017 14:31

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ТОВА НЕ Е ПОЕЗИЯ

Ако си актриса
и друг ти прави грима -
това не е поезия.

Ако си буря
и вятърът те води за ръка -
това не е поезия.

Ако си жена
и слушаш древните правила -
това не е поезия.

Ако си съдба
и владееш всяка душа -
това не е поезия.

Ако си любов
и не си само една -
това не е поезия.

Има ли поезия
някъде по света -
това не е поезия.


16. 03. 2012.





Тагове:   рожден ден,   Божидар,   поезия,   poetry,


Гласувай:
77



Следващ постинг
Предишен постинг

1. martiniki - ох, нещо като нож, нещо като цвете...
16.03.2012 10:24
тези постулати това Е - това НЕ е, винаги са ме смълчавали. Питала съм се какви са тези хора, които си позволяват да слагат етикети, да зачертват с не-та, да си позволяват да съдят и определят. Не че и аз на моменти не съм пресичала принципа си на червено и не съм си позволява да кажа - не е поезия, доверявайки се на усета си, но е било в краен случай. Значи много трябва да е било нещото далеч дори от сянка на представа за поезия. Много ми е мъчно за Поезия понякога, че така я развяват като съдрани гащи, а не както заслужава - като знаме.
В твоето стихотворение е "нещо като нищо на света" и се доближава до моята представа за триединството - Любов_поезия_свобода
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. martiniki - ох, нещо като нож, нещо като цвете...
16.03.2012 10:27
martiniki написа:
тези постулати това Е - това НЕ е, винаги са ме смълчавали. Питала съм се какви са тези хора, които си позволяват да слагат етикети, да зачертват с не-та, да си позволяват да съдят и определят. Не че и аз на моменти не съм пресичала принципа си на червено и не съм си позволява да кажа - не е поезия, доверявайки се на усета си, но е било в краен случай. Значи много трябва да е било нещото далеч дори от сянка на представа за поезия. Много ми е мъчно за Поезия понякога, че така я развяват като съдрани гащи, а не както заслужава - като знаме.
В твоето стихотворение е "нещо като нищо на света" и се доближава до моята представа за триединството - Любов_поезия_свобода

"Нещо като нож, нещо като цвете..." :) Благодаря ти, Доре! Прегръдка!
цитирай
3. ivankalilova - Поздрави, мила Надя! Поезия, ...
16.03.2012 10:43
Поздрави, мила Надя!
Поезия , любов, съдба.....
По важно е да си човек, с добро сърце и душа .....
и да не ти се налага.....да ходиш с наведена глава....
А ти за мен си прекрасен ЧОВЕК! Горе главата и смело напред!
Топли прегръдки!:)))
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. ivankalilova - Поздрави, мила Надя! Поезия, ...
16.03.2012 10:53
ivankalilova написа:
Поздрави, мила Надя!
Поезия , любов, съдба.....
По важно е да си човек, с добро сърце и душа .....
и да не ти се налага.....да ходиш с наведена глава....
А ти за мен си прекрасен ЧОВЕК! Горе главата и смело напред!
Топли прегръдки!:)))

:) Здравей, Ванче! Благодаря ти... И ти за мен. Прегръщам те!
цитирай
5. stela50 - Здравей , мила приятелко ... стихът ти носи силно
16.03.2012 11:51
и тъжно послание ... Да ... има резон , разбира се ...
почувствах се неудобно с моите стихове в рима ,
израз на чувство , емоция , миг ...
Но не само в блога , а и в реалния живот и в момента
се ражда поезия - истинска . И не мога да кажа -- не е ...
А в живота --- един прекрасен жест - е поезия ,
едно красиво цвете от скъп човек ... и то е поезия .
Това , което чета при теб са страхотни бели стихове --
и са поезия , моля те не отричай ...
А Ванчето е права ... човек без топлина , добрина и обич
не е човек , не може да бъде поет ... и неговото не е поезия .
Преди секунди бях в блога на Божо , родил се е първородният
му внук ... това е и голяма радост , и поезия ...
Прегръщам те с обич ... и това ли не е поезия ...
Публикувай по скоро , чакам си стихотворенията
и посвещенията ... До скоро !
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. stela50 - Здравей , мила приятелко ... стихът ти носи силно
16.03.2012 11:56
stela50 написа:
и тъжно послание ... Да ... има резон , разбира се ...
почувствах се неудобно с моите стихове в рима ,
израз на чувство , емоция , миг ...
Но не само в блога , а и в реалния живот и в момента
се ражда поезия - истинска . И не мога да кажа -- не е ...
А в живота --- един прекрасен жест - е поезия ,
едно красиво цвете от скъп човек ... и то е поезия .
Това , което чета при теб са страхотни бели стихове --
и са поезия , моля те не отричай ...
А Ванчето е права ... човек без топлина , добрина и обич
не е човек , не може да бъде поет ... и неговото не е поезия .
Преди секунди бях в блога на Божо , родил се е първородният
му внук ... това е и голяма радост , и поезия ...
Прегръщам те с обич ... и това ли не е поезия ...
Публикувай по скоро , чакам си стихотворенията
и посвещенията ... До скоро !

Благодаря ти, че ме разбра, мила Таня. Ако не сте вие.. Да, Бог е поезия. Прегръщам те и ще ги имаш, обещавам. До скоро!

пс Благодаря ти, Таничка, да, това е поезия! Това, че се е родил първородният внук на нашите съблогери. Да е жив и здрав Божидар, много щастлив, обичан и късметлия, да радва домочадието и да дари гордите Баба и Дядо с правнуци!:):):) Честито!

И честит Рожден Ден на сестра ти, скъпа Таня! На нея и на децата ти от сърце желая здраве, любов, успехи и благоденствие! Да се сбъднат мечтите им, да имат нови смели и силни мечти и животът им да прелива от обич и поезия! Радостно празнуване и Наздраве!:):):)
цитирай
7. mt46 - Поздрав
16.03.2012 12:22
за ироничното стихо, Надежда!... :)
Поезията има различни измерения, форми... И разбиранията за поетичност са различни...
Светъл ден!
цитирай
8. monaliza121 - Всичко е любов. . . и поезия. Нещо ...
16.03.2012 12:32
Всичко е любов... и поезия.
Нещо като.. всичко на света.:))
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - 7. mt46 - Поздрав
16.03.2012 12:38
mt46 написа:
за ироничното стихо, Надежда!... :)
Поезията има различни измерения, форми... И разбиранията за поетичност са различни...
Светъл ден!

:) Здравей, Марине! Благодаря ти. Да, иронията е вярна. Всичко е поезия, но какво точно е?
Бъди здрав и хубав ден!
цитирай
10. jabalka - Привет Надя!
16.03.2012 12:38
Майка ми имаше една любима притча за това - как се е родил първият поет...!?
Не бих могла да я разкажа както нея... но започваше със много тъмна пещера , рошав древен човек, огнище и свита в ъгъла и на студено рошава древна жена...
до тук е отчайващо, забравих да допълня - мъжът се храни с нещо, следва финал:
- Той подава на жената част от своята храна...!?
Да подадеш от себе си , свидното ти, да споделиш в това е смисъла на този жест.
Така се е родил според притчата първият поет.
Поздрави и много слънчев и приветлив ден !
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 8. monaliza121 - Всичко е любов. . . и поезия. Нещо ...
16.03.2012 12:43
monaliza121 написа:
Всичко е любов... и поезия.
Нещо като.. всичко на света.:))

Привет, Тинче!:) Точно така мисля и аз и... ви обичам! А това вече е поезия. Радостен ден!:)
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 10. jabalka - Привет Надя!
16.03.2012 12:47
jabalka написа:
Майка ми имаше една любима притча за това - как се е родил първият поет...!?
Не бих могла да я разкажа както нея... но започваше със много тъмна пещера , рошав древен човек, огнище и свита в ъгъла и на студено рошава древна жена...
до тук е отчайващо, забравих да допълня - мъжът се храни с нещо, следва финал:
- Той подава на жената част от своята храна...!?
Да подадеш от себе си , свидното ти, да споделиш в това е смисъла на този жест.
Така се е родил според притчата първият поет.
Поздрави и много слънчев и приветлив ден !

:) Здравей, Ябълчице! Много хубава притча. Само ти можеш да я разкажеш. Ти можеш! В стих.:) Благодаря ти, лъчезарен да е и твоят ден, с много слънце и усмивки!
цитирай
13. apostapostoloff - Ето това е пуезия:
16.03.2012 13:39
Харесах момата,
па и запретнах полата!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. apostapostoloff -
16.03.2012 13:44
apostapostoloff написа:
Ето това е пуезия:
Харесах момата,
па и запретнах полата!

Виж, там. Всеки сам си преценява що е и що не е.
цитирай
15. apostapostoloff - Амчи
16.03.2012 13:45
тъй де! Стига вече с тия лигавщини!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. apostapostoloff - Амчи
16.03.2012 13:51
apostapostoloff написа:
тъй де! Стига вече с тия лигавщини!

Тъй, тъй. По копривщенски и търновски - Тъйка! Apostapostoloff, сега издавам българските народни приказки от Тре`сонче. Едната от тях е "Що е било и що не е било".
Това е поезия. Със здраве!
цитирай
17. hristo27 - Ако си мислиш, че живееш в нормална ...
16.03.2012 14:05
Ако си мислиш,
че живееш в нормална държава,
това нито е поезия,
нито е истина!
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. hristo27 - Ако си мислиш, че живееш в нормална ...
16.03.2012 14:12
hristo27 написа:
Ако си мислиш,
че живееш в нормална държава,
това нито е поезия,
нито е истина!

Държавата на поезията е държава без граници, Христо. Поезията е навсякъде. "God is great!":)
цитирай
19. alexs - Казано е да бъдем себе си !!! По...
16.03.2012 18:20
Казано е да бъдем себе си !!!
Поздрави Надя и хубава звездна вечер!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 19. alexs - Казано е да бъдем себе си !!! По...
16.03.2012 18:36
alexs написа:
Казано е да бъдем себе си !!!
Поздрави Надя и хубава звездна вечер!

Благодаря ти, Алекс. Беше ми интересно да прочета за любимата Вечерница и Зорница звездица.:) Да, нека бъдем себе си. Това е поезия. Сърдечни поздрави и светла вечер и на теб!
цитирай
21. sestra - Поетите не са хора,
16.03.2012 23:29
това е отдавна известно. Така, както животът - "това не е поезия" :)
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 21. sestra - Поетите не са хора,
17.03.2012 00:56
sestra написа:
това е отдавна известно. Така, както животът - "това не е поезия" :)

:)Здравей, Стани! Извини ме, че ти отговарям чак сега - нямах достъп дотук. Един ден Блог.бг ще отлети в открития космос без мен и ще ми бъде мъчно. Голяма пустош ще възцари. Просто никъде не мога да прочета това, което ми казвате... Благодаря ти. Това е поезия.:)
цитирай
23. sestra - :) Точно както и аз доста се почудих снощи
17.03.2012 08:17
писала ли съм ти или не съм, и това е поезия :)
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 23. sestra - :) Точно както и аз доста се почудих снощи
17.03.2012 09:18
sestra написа:
писала ли съм ти или не съм, и това е поезия :)


Даа, това е поезия, Сестричке!:) Хем си ми писала, хем е невидимо..., освен за сърцето. И много се зарадвах, че си.:) Радостен и светъл съботен ден!
цитирай
25. bven - Привет за мислите споделени, Надежда..това е поезия:)
17.03.2012 11:43
Животът е поезия и каква - разбираме, когато помъдреем. Нека сме такива, каквито сме избрали, и се харесваме и променяме, както пожелаем.
Това е живот и поезия.
Поздрави и светъл пролетен ден!
цитирай
26. pevetsa - Не съм поет, въпреки че понякога ...
17.03.2012 11:51
Не съм поет, въпреки че понякога драскам, и важно за мен е, душата, сърцето, добрата дума, които ще търся, и благославям, днес и вовеки!
Прегръдки Наде, и бъди, БЪДИ ИСТИНСКА!
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - 25. bven - Привет за мислите споделени, Надежда..това е поезия:)
17.03.2012 12:02
bven написа:
Животът е поезия и каква - разбираме, когато помъдреем. Нека сме такива, каквито сме избрали, и се харесваме и променяме, както пожелаем.
Това е живот и поезия.
Поздрави и светъл пролетен ден!

Благодаря ти, Bven! Нека слушаме сърцата си. Светъл пролетен ден и на теб, мила приятелко! Щастливи бъднини и сбъдвания!:)
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 26. pevetsa - Не съм поет, въпреки че понякога ...
17.03.2012 12:12
pevetsa написа:
Не съм поет, въпреки че понякога драскам, и важно за мен е, душата, сърцето, добрата дума, които ще търся, и благославям, днес и вовеки!
Прегръдки Наде, и бъди, БЪДИ ИСТИНСКА!

Здравей, Алекс! Честит Имен Ден!!! Благодаря ти, ще помня думите ти. Поезията е да бъдем в истина. Дай Боже и на теб и на семейството ти всичко най-добро и светло от сърце!
Бъдете и бъдете честити! Радостен празник!

Честит Имен Ден и на малкия Алекс!!! Да е жив и здрав, да ви радва и голям да порасте! За много години! :)
цитирай
29. usmivka99 - Който може точно да каже какво е п...
17.03.2012 15:29
Който може точно да каже какво е поезия, значи никога не е чувал за нея... Поздрав за стиха! И за предишните- чета те :)
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - 29. usmivka99 - Който може точно да каже какво е п...
17.03.2012 16:44
usmivka99 написа:
Който може точно да каже какво е поезия, значи никога не е чувал за нея... Поздрав за стиха! И за предишните- чета те :)

:) Много се радвам, че ми гостуваш и ти, и аз те чета с удоволствие - винаги ми е приятно при теб... Уютно и светло за душата. Поздрави и радостен ден!:)
цитирай
31. osi4kata - :))
19.03.2012 01:36
ами поезия е.
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 31. osi4kata - :))
19.03.2012 01:39
osi4kata написа:
ами поезия е.

:) Здравей, Руми! Радвам се, че си тук. Виждаш ли, сякаш ги няма разстоянията... Чудя се, кога ли ще сменят времето - все научавам последна. Поздрави и до скоро!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3279757
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43584