Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.03.2012 15:36 - РАВНОДЕНСТВИЕ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 23227 Коментари: 39 Гласове:
91

Последна промяна: 02.04.2012 16:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РАВНОДЕНСТВИЕ

на Дима и приятели

Нещата са неделими,
но има в мен нещо,
което гледа душата ми -
като див кон,
като свещено животно,
като домашен любимец -
И не непременно иска
да я опитоми -
просто се грижи за нея,
както морето се грижи
за малката бяла лодка
в синьото му сърце,
както гората се грижи
за вятъра и водата,
които извират от нея -
Както земята се грижи
да има над нея небе.

21. 03. 2012.
:)(: - На всички приятели - Честита Пролет! - 22. 03. 2012 -:)(:

ЧЕСТИТО БЛАГОВЕЩЕНИЕ


      
*** * *** http://www.yazgulu.com/Guller/146.swf *** * ***


ПРОЛЕТНА НОЩ

"Аз скачам и разбивам с гръм стъклата.
Навън е кален и пиян разкош.
Във стаята нахлува топъл вятър
и пламналата разпиляна нощ."

Александър Геров


  http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/23/vnezapni-stihove.927004       

   http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/22/otnovo-e-prolet.926395

http://ivankalilova.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/25/blagoveshtenie-tradicii-
i-obichai.927636

http://tota.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/25/blagoveshtenie.927672

       :)(: Eто и моят букет за вас, скъпи приятели и гости :)(:

http://maghica.blog.bg/poezia/2011/06/28/oris-za-vsichki-momicheta-ot-bloga.773381

http://kasnaprolet9999.blog.bg/zabavlenie/2012/03/25/blaga-duma-dnes-kaji.927597

http://sparotok.blog.bg/politika/2012/03/23/edna-dobra-novina.926983

      http://ivankalilova.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/20/chestita-prolet-na-vsichki.924965

   http://megg.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/10/pytuvane.917974

        
http://divna8.blog.bg/poezia/2012/03/20/ognena-prolet.925033

http://daan.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/21/chestita-prolet-priiateli.926058

   http://fabula.blog.bg/drugi/2012/03/23/prichiniavash-me.926969


http://iliada3.blog.bg/profile.php

http://tota.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/20/chestita-prolet-sys-spomen-za-hudojnika-stoian-venev.924927

http://savremennik.blog.bg/technology/2012/03/22/naukata-se-nujdae-ot-svej-pogled-kym-sveta.926590

http://avangardi.blog.bg/izkustvo/2012/03/23/cvetna-prolet-.926839

http://makont.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/08/i-v-nikakyv-sluchai-ne-triabva-da-vi-boli-glava.916785

http://aqualia.blog.bg/izkustvo/2012/02/28/konvenciia-za-ranenite-po-vreme-na-liubov.911864

         
http://tili.blog.bg/drugi/2012/03/04/41.914449


http://monaliza121.blog.bg/izkustvo/2012/01/24/visocki-spasibo-chto-jivoi.888875

       http://martiniki.blog.bg/izkustvo/2012/03/20/edna-ptichka-prolet-pravi.924798

http://magnoliya.blog.bg/hobi/2012/02/28/na-dneshniia-den-e-roden-emiliian-stanev.911729

             
  http://bven.blog.bg/biznes/2012/03/22/pomosht-ot-lunata.926336

            http://kasnaprolet9999.blog.bg/poezia/2012/03/20/pyrva-prolet-v-stihove.924869

             
http://dushka.blog.bg/poezia/2012/03/17/ptica.922302
               http://erato7.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/20/vzemi.925324

        
http://ckarlet.blog.bg/tq-i-toi/2012/03/18/proletno-probujdane.923045

          
http://mitkaloto.blog.bg/drugi/2012/03/22/chestita-prolet.926366

 
               http://4aiotgluhar4e.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/20/primavera-bella-     primavera.924950 

          http://stela50.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/03/16/businsko-zeleno.921543
 

                   http://avangardi.blog.bg/izkustvo/2012/03/15/proletno-nastroenie.920986

              http://jabalka.blog.bg/izkustvo/2012/03/22/ako-pchelata-ne-pristiga.926660











Гласувай:
83



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ivankalilova - Здравей, мила Надя ! Много ми х...
21.03.2012 16:50
Здравей, мила Надя !
Много ми хареса това мъдро и .....невероятно равноденствие!
Прегръщам те, с обич!:)))
цитирай
2. mt46 - Поздрав, Надежда!
21.03.2012 16:54
Честита Пролет! Честит Световен ден на Поезията! С пожелание за повече светлина и небесност!...
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - 1. ivankalilova - Здравей, мила Надя ! Много ми х...
21.03.2012 17:06
ivankalilova написа:
Здравей, мила Надя !
Много ми хареса това мъдро и .....невероятно равноденствие!
Прегръщам те, с обич!:)))

Здравей, мила Ваня! Много се радвам, че си първият ми гост днес. Не е случайно - чета те не само с удоволствие, но и с радост, че винаги си тръгвам с нещо ново, с нещичко, което уж знам, а сякаш чувам за първи път. И със сигурност остава в мен, до сърцето.:) Прегръщам те с най-топли чувства и с пожелания за силна и красива пролет! Щастие и закрила!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 2. mt46 - Поздрав, Надежда!
21.03.2012 17:12
mt46 написа:
Честита Пролет! Честит Световен ден на Поезията! С пожелание за повече светлина и небесност!...

Честита Пролет, Марине и Честит Световен Ден на Поезията!:) Ще празнуваме, защо пък не! Даже чаша вино ще изпия довечера, ако ще да се разчуе:) (така казваше дядо ми). От Цани научих - tsanynka - тя така мило го е отбелязала в блога си. Не знам, защо, толкова обичам празниците - Бъдни вечер, Рождество Христово, Великден, а такива празници, някак ги пренебрегвам. Като изключим националните празници, разбира се. От днес се коригирам - приемам Деня на поезията!:)))
Колко хубаво звучи пожеланието ти за "повече светлина и небесност"... Благодаря ти! И на теб - светлина и небесност и нови, светли споделености в поезията и в живота! Щастлива Пролет!:)
цитирай
5. vmir - Трябва да е щастлив онзи, който може да предизвика във фин човек като теб толкова
21.03.2012 17:49
нежно вдъхновение...
Честита Пролет, Наде!:)
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. vmir - Трябва да е щастлив онзи, който може да предизвика във фин човек като теб толкова
21.03.2012 17:58
vmir написа:
нежно вдъхновение...
Честита Пролет, Наде!:)

Здравей, Любо! Моя скъпа приятелка, с която се срещнах тук и която пък е близка на друг скъп за сърцето ми човек. Няма нищо случайно! Една от най-известните и обичани сред нас - но и много скромен, истински човек и така. То аз вече издадох всичко - нали те познавам и теб, не мога да млъкна.:) Благодаря ти за милото благопожелание - на теб и семейството ти всичко най-светло и добро през Пролетта! Честита Пролет!:)
цитирай
7. monaliza121 - Равновесието в природата ще си о...
21.03.2012 18:01
Равновесието в природата ще си остане непостигната човешка мечта.:))
Честита слънчева пролет, Надя!
цитирай
8. stela50 - Равноденствие ... равни ден и нощ ... определен момент .
21.03.2012 18:47
Възможно ли е в сърцето и душата да се усети този
специален миг ... на равноденствие ... не зная .
Но в твоя хубав стих - може - красиво и истинско ...
Невероятно въздействащи сравнения . Поздравления , скъпа !
Честит Световен ден на поезията ! Ти наистина имаш повод
да празнуваш ... А органът -- вълшебство .
Този човек ,на когото е посветено моля да ме извини...
Но и аз ще си го взема за спомен ... целият пост .
Топли прегръдки !
цитирай
9. dushka - !
21.03.2012 18:52
Много хубаво посвещение! Честит ден на Поезията! С най-добри пожелания!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 7. monaliza121 - Равновесието в природата ще си о...
21.03.2012 19:19
monaliza121 написа:
Равновесието в природата ще си остане непостигната човешка мечта.:))
Честита слънчева пролет, Надя!

Здравей, Тинче!:) Извини ме, но "база данни се обновяваше и обновяваше...., та - досега".:) Сега се пообнови и ме допусна.
Това е една сериозна тема. Винаги съм склонна да затворя едното око или съм от тези, които биха казали, че чашата е наполовина пълна, а не наполовина празна, но това не променя нито чашата, нито съдържанието й, нито материала, от който е направена, нито проекта, по който е нарисувана... :) Не знам. Не мога да отговоря сега, въпреки, че общо взето за всичко имам отговор. Уплаши ме с това.:) Ще мисля! Благодаря, че поспря и радостна пролет! Бъди много щастлива и обичана!:)
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 8. stela50 - Равноденствие ... равни ден и нощ ... определен момент .
21.03.2012 19:31
stela50 написа:
Възможно ли е в сърцето и душата да се усети този
специален миг ... на равноденствие ... не зная .
Но в твоя хубав стих - може - красиво и истинско ...
Невероятно въздействащи сравнения . Поздравления , скъпа !
Честит Световен ден на поезията ! Ти наистина имаш повод
да празнуваш ... А органът -- вълшебство .
Този човек ,на когото е посветено моля да ме извини...
Но и аз ще си го взема за спомен ... целият пост .
Топли прегръдки !

Да те извини!?:) Теб!!!? Донякъде ти ме запозна с този човек - за теб говоря!:) Само ти можеше да го направиш. Или, както казва Езра "За сродни духове копнея аз!"
Таничка, извини ме, че чак сега ти отговарям, но системата не ме допускаше до блога ми. Честит Ден на Поезията и на теб, мила приятелко! Всеки ден е ден на поезията - и всеки човек е поет, особено добрите хора. А повечето хора са добри. Раждаме се влюбени и добри и колко леко ни е на душата, когато сме верни на този източник на живот. А как тежко ни става, когато сме лоши, или когато спорим с "лошите" - което аз понякога правя.:(
Органът наистина е вълшебен, нали!:) Радвам се, че го открих. Уникален е! Благодаря ти за всичко, което направи и правиш за мен. Без теб, нито щеше да го има този стих, нито светът щеше да е същият. Прегръщам те и светла пролетна вечер!:) До скоро!

пс. :) (от 22часа и 10 мин и 10 секунди!) Танче, това е Дима, която я няма още - но й го подарявам, пък натам - по-хубаво.:) Това е "човекът"!:)

цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 9. dushka - !
21.03.2012 19:37
dushka написа:
Много хубаво посвещение! Честит ден на Поезията! С най-добри пожелания!

Честит ден на Поезията, мила Душке! Честита Пролет! Радвам се, че ми гостуваш и споделяме деня на поезията, на пролетта, на равноденствието на възраждащия се живот. Прегръдка и поздрави на Слънчевото момиченце от мен и светла пролетна вечер!:)
цитирай
13. fabula - Загатнато тайнство Като ръка на ...
21.03.2012 21:20
Загатнато тайнство
Като ръка на дето, което изписва първата буква
Ще запълни думата с дъха на живота си
в унисон с порастването.

Извайваш стиха, мантрично, по мярката на сърцето.

Поздрави Над, Празник си! :)
цитирай
14. jabalka - Da!
21.03.2012 21:41
Ravnodenstvie...balans i krasota!
Pozdravi sardechni i ot men!
цитирай
15. tili - Честита пролет и
21.03.2012 21:42
честит ден на поезията във всичките й измерения!
Това е за теб - право от извора на синьото ми сърце:)

http://youtu.be/DeaD3TXlIHU
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 13. fabula - Загатнато тайнство Като ръка на ...
21.03.2012 21:44
fabula написа:
Загатнато тайнство
Като ръка на дето, което изписва първата буква
Ще запълни думата с дъха на живота си
в унисон с порастването.

Извайваш стиха, мантрично, по мярката на сърцето.

Поздрави Над, Празник си! :)

Любимата ми Фавола!:) Ти си празник, че се появи в Блог.бг. Много ми харесва, как виждаш света... И това мантрично... Благодаря ти! Ти си роден поет! Радостна вечер и до скоро, Fabula!:)
цитирай
17. megg - Да прелива сърцето от обич!
21.03.2012 21:49
" както морето се грижи
за малката бяла лодка
в синьото му сърце, "
Поздравления, мила Наде!
Честита и бяла Пролет! С бели пътеки към светли хора; да ги приютява сърцето, да го сгушват!
И честит Световен ден на Поезията, Наде! :))
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 14. jabalka - Da!
21.03.2012 21:57
jabalka написа:
Ravnodenstvie...balans i krasota!
Pozdravi sardechni i ot men!

Здравей, Ябълчице! Благодаря ти и щастлива Пролет! Радвам се, че поспря! До скоро!:)
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 15. tili - Честита пролет и
21.03.2012 22:02
tili написа:
честит ден на поезията във всичките й измерения!
Това е за теб - право от извора на синьото ми сърце:)

http://youtu.be/DeaD3TXlIHU

:) Скъпа Тили, Честита да е и твоята пролет и благодаря за подаръка - невероятен! Виж, "Пролетните води" на Рахманинов вече ромолят до Бах - "право от извора на синьото ти сърце"!:) Прегръдка и наистина, трогна ме, благодаря от сърце!

пс Напомни ми Тургенев.:) Рахманиновата музика ме върна към "Ася" и "Пролетни води" - нищо време - три десетилетия назад...:) Благодаря ти, Тили!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 17. megg - Да прелива сърцето от обич!
21.03.2012 22:22
megg написа:
" както морето се грижи
за малката бяла лодка
в синьото му сърце, "
Поздравления, мила Наде!
Честита и бяла Пролет! С бели пътеки към светли хора; да ги приютява сърцето, да го сгушват!
И честит Световен ден на Поезията, Наде! :))

Здравей, Марианче! Много се радвам, че ми се обади - днес цял ден си мисля за теб и... - тъкмо влезна да ти честитя пролетта и - "системата се обновява"!:) Честита пролет, Марианче! Сърцето е сърце, само, когато "прелива от обич". И да страда, важното е, да прелива от обич...:) Благодаря ти за светлите пожелания и на теб една сбъдната, бяла и нежна Пролет - слънчева, цветна и светла, като теб самата!:) Бъди и бъди много щастлива и обичана! Прегръщам те!
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 21. bulgarinut57 - ЧЕСТИТА ПРОЛЕТ НА ВСИЧКИ ДОБРИ ХОРА !
21.03.2012 23:13
bulgarinut57 написа:
В твоето кътче винаги има спокойствие, любов човешка, светлина !
Бъди здрава !

Здравей и Честита Пролет, Българино! Радвам се, че ми гостуваш, благодаря ти.
Бъди здрав и честит!
цитирай
22. mitkaloto - Честита пролет Надя!Слънчеви и ...
22.03.2012 09:41
Честита пролет Надя!Слънчеви и безоблачни дни ти желая!
цитирай
23. elinora - Наде, честита Пролет и честит поетичен ден! :)
22.03.2012 10:27
Толкова силно се родеят при теб пролет, полет и поезия, че си заслужава четенето!
цитирай
24. makont - И не непременно, но просто ей така,
22.03.2012 10:28
сигурно е от любов??? Щастлива съм, че те познавам, Наденце, голямо е твоето сърце и чиста душата ти, затова сигурно твоите стихове винаги докосват. Хубав и усмихнат пролетен ден!
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - 23. mitkaloto - Честита пролет Надя!Слънчеви и ...
22.03.2012 11:57
mitkaloto написа:
Честита пролет Надя!Слънчеви и безоблачни дни ти желая!

Честита пролет, Митко! Всъщност, вкъщи, винаги сме си честитили пролетта на 22 март.:) Много хубав постинг - благодаря ти! Напълни ми очите и душата със светлина - да си жив и здрав!

Отговарям ви чак сега - не защото ме нямаше - работя вкъщи - едни приказки...:) А защото системата на Блог.бг не функционира нормално - не знам, дали само моят блог, но е невъзможно, нито да ви прочета коментарите, нито да отговарям, нито вас да ви чета, нито да гласувам! Ако нещо ме накара да си открия фейсбук - ще е това!:))) И мой собствен сайт - НЕ СЕ ИЗДЪРЖА ПОВЕЧЕ!!!:))) Давам им една седмица срок и не си ли оправят оперативната система - редактирането - не могат, очевидно! - дим да ме няма - !
Извинявай, но трябваше да го споделя с някой приятел.:)

Радостна пролет, Митко и пак благодаря за снимките - вълшебни са!
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 24. elinora - Наде, честита Пролет и честит поетичен ден! :)
22.03.2012 12:12
elinora написа:
Толкова силно се родеят при теб пролет, полет и поезия, че си заслужава четенето!

:) Благодаря ти, Ели! Какво да ти кажа... Обичам те!:) Прегръдка и светла и радостна пролет!:)
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - 25. makont - И не непременно, но просто ей така,
22.03.2012 12:12
makont написа:
сигурно е от любов??? Щастлива съм, че те познавам, Наденце, голямо е твоето сърце и чиста душата ти, затова сигурно твоите стихове винаги докосват. Хубав и усмихнат пролетен ден!

Майче, благодаря ти. Дай Боже, да бъде така и искам да ти кажа, че бих била много по-сама, ако те нямаше теб и приятелките ми тук. И много по-далеч от истината, за която говориш. Прегръщам те с най-светли и добри пролетни пожелания! Бъди в любов!:)
цитирай
28. kasnaprolet9999 - Да ни е честито.Днес е и празник на водата, която е и част от пролетта.
22.03.2012 15:04
Част от пролетта
Горе на небето в облачна държава
живееше щастливо капчица такава:
по-бистра от сълзичка, по-мокра от море,
по-мъничка от копче, по-лека от перце.
Тя беше много смела и много любопитна.
Затуй веднъж реши се и с вятъра политна
надолу към земята по нишките дъждовни
далеч от висините и облаците родни.
Случи се така, че пролетната капка
скокна във пръстта като малка жабка.
– Ох! – дочу се тихо – Повече внимавай!
Костите ми счупи, кажи ми “извинявай”!
– Ах, моля извинете! Какво сте вие – цвете?
За мен сте непозната. Не, не ме бодете!
– Аз, първа съм тревичка. След мене идват други.
Цяла зима спахме, но Слънчо ни събуди.
Идва пролет нова, идва пролет млада,
въздуха изпълва с нежност и наслада.
Птиците долитат от южните страни,
кокичето с камбанка весело звъни.
Тревичката зелена, за слънчев лъч се хвана.
Той я дръпна леко и по-висока стана.
А капчицата топла чак сега разбра,
че всъщност тя самата е част от пролетта
Христина Петрова
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - 29. kasnaprolet9999 - Да ни е честито.Днес е и празник на водата, която е и част от пролетта.
22.03.2012 15:13
kasnaprolet9999 написа:
Част от пролетта
Горе на небето в облачна държава
живееше щастливо капчица такава:
по-бистра от сълзичка, по-мокра от море,
по-мъничка от копче, по-лека от перце.
Тя беше много смела и много любопитна.
Затуй веднъж реши се и с вятъра политна
надолу към земята по нишките дъждовни
далеч от висините и облаците родни.
Случи се така, че пролетната капка
скокна във пръстта като малка жабка.
– Ох! – дочу се тихо – Повече внимавай!
Костите ми счупи, кажи ми “извинявай”!
– Ах, моля извинете! Какво сте вие – цвете?
За мен сте непозната. Не, не ме бодете!
– Аз, първа съм тревичка. След мене идват други.
Цяла зима спахме, но Слънчо ни събуди.
Идва пролет нова, идва пролет млада,
въздуха изпълва с нежност и наслада.
Птиците долитат от южните страни,
кокичето с камбанка весело звъни.
Тревичката зелена, за слънчев лъч се хвана.
Той я дръпна леко и по-висока стана.
А капчицата топла чак сега разбра,
че всъщност тя самата е част от пролетта
Христина Петрова

Здравей, Вени! Честит Празник на Водата днес! Колко странно - в любимият ми "Литературен вестник", днес са се появили моите "Приказки от Рахел" - за времето и за паметта на водата...:) Когато ги записах, не знаех, че учени са открили, че водата има памет. Прочетох го тук, в блога и се зарадвах! Ето, виж, как съвпадат толкова хубави събития в един само постинг, посветен на Дивна - Ден на Пролетта
Ден на Поезията
Ден на Водата
Ден на Равноденствието ... :)
Хубаво е!!! Прегръдка и радостни пролетни дни, озарени от небесната и земна вода!!! Честита пролет, Вени и до скоро!
цитирай
30. ckarlet - Нежна и многоцветна пролет, мила ...
23.03.2012 00:38
Нежна и многоцветна пролет, мила Мalchaniaotnadejda7!
Благодаря ти за топлия постинг!
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - 31. ckarlet - Нежна и многоцветна пролет, мила ...
23.03.2012 00:46
ckarlet написа:
Нежна и многоцветна пролет, мила Мalchaniaotnadejda7!
Благодаря ти за топлия постинг!

:) Аз ти благодаря, мила Скарлет! Щастлива съм, че имам такъв букет от красиви пролетни цветя, благодарение на вас, моите приятелки тук! Как грее букетът на обичта - новолунно!:):):) И всяко цветенце е като Нова Луна и сбъдва желания.:) Това е магичен постинг. И стана магичен, защото ти дойде - иначе не би бил. Благодаря ти, че ми спомни Троянския манастир и иконката на Света Богородица Троеручица... Прекрасен постинг, много ме зарадва! Нежна и радостна, пълна със слънце и обич пролет и на теб, мила Скарлет!
цитирай
32. aqualia - Разкошно равнодействено свещеновесие!
23.03.2012 12:39
Разкошно равнодействено свещеновесие!
Благодаря, пролетно ми е с него, Надя!
А водата има памет и това е в основата на хомеопатията. Тялото пък, което е в голямата си част съставено от водни молекули също има "водна памет", даже съм чела, че човек може да се излекува от някои болести, като пие вода от извор или източник, който е свързан с първата вода, която бебето е отпило. Твоите приказки са прекрасни и аз много ги обичам. Поздрави от Неапол!
Допълних постинга си, снощи не можех да кача нищо на браузъра, ако имаш време, погледни.
цитирай
33. malchaniaotnadejda7 - 33. aqualia - Разкошно равнодействено свещеновесие!
23.03.2012 12:55
aqualia написа:
Разкошно равнодействено свещеновесие!
Благодаря, пролетно ми е с него, Надя!
А водата има памет и това е в основата на хомеопатията. Тялото пък, което е в голямата си част съставено от водни молекули също има "водна памет", даже съм чела, че човек може да се излекува от някои болести, като пие вода от извор или източник, който е свързан с първата вода, която бебето е отпило. Твоите приказки са прекрасни и аз много ги обичам. Поздрави от Неапол!
Допълних постинга си, снощи не можех да кача нищо на браузъра, ако имаш време, погледни.

Здравей, Лили! Липсваше ми - благодаря ти - свещенодействието продължава - сега са най-силните, магични дни на земята ни. И макар да не разбирам от астрология и да съм само поет, го усещам във въздуха като трептене на безкрайно съвършенство, като възраждане на всички добри и светли енергии. Затова, продължавам да добавям нови и нови новолунни цветя и билки към моя огнен букет.:) Сега ще литна до Неапол и до теб!:) Никога не съм била... Прегръщам те и ти благодаря за мелодията на Слънцето! До скоро!:)

пс :) Лили, чак сега прочетох - "Свещеновесие"! Как само си го казала... Благодаря ти!
цитирай
34. tota - Наде, красив букет си набрала!!
23.03.2012 21:56
Благодаря ти!
ПРОЛЕТНА НОЩ

Кой чука неспокойно по стъклата?
Навън дими и диша влажен мрак.
И облаци разкъсани се мятат
по мътния небесен похлупак.


Ослушвам се: в деретата надоле
потоците размътени шумят.
О, туй е дълго чаканата пролет
със буйната и накипяла гръд.


Аз скачам и разбивам с гръм стъклата.
Навън е кален и пиян разкош.
Във стаята нахлува топъл вятър
и пламналата разпиляна нощ.


Аз се задъхвам в чарната й грива,
прегръщам мекия й, топъл мрак
и като младо вино ме опива
разгърдения долетял южняк.


В недрата на земята лава дреме.
Един могъщ инстинкт сега зове.
И всичко се върти в любовен шемет
без граници, без ум, без брегове.


О, тази нощ! О, тази страст безумна,
преляла от природата във мен!
Аз знам, че утре радостно ще лумне
един зелен и цъфнал слънчев ден.

Александър Геров

Честита Пролет! Пролетното настроение да те владее!!
цитирай
35. malchaniaotnadejda7 - 35. tota - Наде, красив букет си набрала!!
23.03.2012 22:12
tota написа:
Благодаря ти!
ПРОЛЕТНА НОЩ

Кой чука неспокойно по стъклата?
Навън дими и диша влажен мрак.
И облаци разкъсани се мятат
по мътния небесен похлупак.


Ослушвам се: в деретата надоле
потоците размътени шумят.
О, туй е дълго чаканата пролет
със буйната и накипяла гръд.


Аз скачам и разбивам с гръм стъклата.
Навън е кален и пиян разкош.
Във стаята нахлува топъл вятър
и пламналата разпиляна нощ.


Аз се задъхвам в чарната й грива,
прегръщам мекия й, топъл мрак
и като младо вино ме опива
разгърдения долетял южняк.


В недрата на земята лава дреме.
Един могъщ инстинкт сега зове.
И всичко се върти в любовен шемет
без граници, без ум, без брегове.


О, тази нощ! О, тази страст безумна,
преляла от природата във мен!
Аз знам, че утре радостно ще лумне
един зелен и цъфнал слънчев ден.

Александър Геров

Честита Пролет! Пролетното настроение да те владее!!

Честита и на теб, мила Ати! Този букет, който ти си ми набрала - е един от най-скъпите дарове, които получавам тази пролет. Благодаря ти от сърце! Господ да те закриля! Започвам да осъзнавам, постепенно, кого съм срещнала тогава. Александър Геров е титаничен поет. Защо, когато хората си отидат от нас, разбираме, какво са значели за нас!? Безсилна съм да върна времето, дори със стих. Никога няма да мога да върна времето. Животът е толкова велик! Целият живот е в този стих на Геров... Само това да беше написал!

"Аз скачам и разбивам с гръм стъклата.
Навън е кален и пиян разкош.
Във стаята нахлува топъл вятър
и пламналата разпиляна нощ."

Прегръщам те с най-добри и светли пожелания за здраве и щастие! Вдъхновена пролет!
цитирай
36. sparotok - !
24.03.2012 20:57
Хареса ми стиха ти Надежда. Полезно е човек да среща красивото често, така живота е по-лек...

Благодаря ти!:)
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - 37. sparotok - !
24.03.2012 21:30
sparotok написа:
Хареса ми стиха ти Надежда. Полезно е човек да среща красивото често, така живота е по-лек...

Благодаря ти!:)

Здравей, Спароток! Казаното от теб внушава мълчание. И не знам, как да отговоря сега. Ще помисля... И аз ти благодаря за това, че ни припомняш, кои сме. Като знаем, откъде идваме, със сигурност ще осмислим пътя си през времето. Поздрави!:)
цитирай
38. magnoliya - Честита Пролет! Да носи на всички ...
24.03.2012 23:14
Честита Пролет!
Да носи на всички ни само положителни емоции!
Поздрави за прекрасния постинг!
Беше ми много приятно при теб!
цитирай
39. malchaniaotnadejda7 - 39. magnoliya - Честита Пролет! Да носи на всички ...
24.03.2012 23:23
magnoliya написа:
Честита Пролет!
Да носи на всички ни само положителни емоции!
Поздрави за прекрасния постинг!
Беше ми много приятно при теб!

:) Здравей, Магнолия! Много се радвам, че поспря при мен. Изключително много обичам твоята цветна градинка и се надявам да се науча да се грижа за някои цветя, които нямам в моята градинка. А магнолията е едно от любимите ми цветя!... Честита Пролет и Честито Благовещение, мила Магнолия!
цитирай
40. bven - Честито Благовещение и хубави празнични мигове, Надежда!
25.03.2012 14:37
Мир и Любов на всички!
цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - 41. bven - Честито Благовещение и хубави празнични мигове, Надежда!
25.03.2012 15:34
bven написа:
Мир и Любов на всички!

Честито Благовещение, мила Bven! Дай Боже, на нас и на всички добри хора Мир и Любов! И прегърни вашето Слънчице-Божидар от мен!:) Честит именник и светло тържество!
цитирай
42. hatanasov - А в моя блок е все още само...
28.03.2012 00:08
РАВНОНОЩИЕ
цитирай
43. malchaniaotnadejda7 - 43. hatanasov - А в моя блок е все още само...
28.03.2012 17:07
hatanasov написа:
РАВНОНОЩИЕ

Христо, здравей! Едно знам със сигурност - "Единственото сигурно в света е постоянната промяна." Фройд е прав за това и за куп други неща. Не снощи, а предната нощ, сънувах един невероятен сън, който ме кара да мисля, че нищо не е било напразно. Нито едно трепване на миглите ми, нито една секунда, "изгубена" в сърфиране в безкрайния виртуален океан. Аз четях бъдещето. Отгатвах всичко ставащо. Разбирах смисъла вложен в два знака... Един ден ще напиша за това! По-възрастни мои близки не скриваха изумлението, как е възможно да отделям години от живота си пред компютъра! Тъкмо почнах да се питам с възмущение и аз и... появи се негово величество Сънят. Така че, от хаотичното ми обяснение, мисля - каквото и да става - ти пиши - споделяй, имаш ли нужда да го правиш. Човек трябва да прави това, което му диктува сърцето. Ако някой ти пречи - това си е за него. Да правим, каквото трябва, пък да става, каквото ще. Толкова за кратко сме на този свят. Толкова е странно и хубаво, че сме живи! Уникален шанс. Бъди здрав!
цитирай
44. divna8 - Благодаря, Наде-жда... :):):) /Жда = очаквам, жадувам/ Думите са безсилни да споделят чувствата ми! Ти ме разбираш и в мълчание...
02.04.2012 15:35
Равноденствието ми е познато:
като на Слънцестоене позлатата...
И наистина са неделими нещата -
в Притчата за Светлината и Мрака...
Коне - буйни, необяздени и диви -
ще препуснат на воля, със самодиви
яхнали Джилове - Посоки на световете -
вятърно паяжинни и здрави в крилете...
Дивни приказки ще разказват, невидими
недоразказани, недопрочетени, неведоми...
цитирай
45. malchaniaotnadejda7 - 45. divna8 - Благодаря, Наде-жда... :):):) /Жда = очаквам, жадувам/ Думите са безсилни да споделят чувствата ми! Ти ме разбираш и в мълчание...
02.04.2012 16:01
divna8 написа:
Равноденствието ми е познато:
като на Слънцестоене позлатата...
И наистина са неделими нещата -
в Притчата за Светлината и Мрака...
Коне - буйни, необяздени и диви -
ще препуснат на воля, със самодиви
яхнали Джилове - Посоки на световете -
вятърно паяжинни и здрави в крилете...
Дивни приказки ще разказват, невидими
недоразказани, недопрочетени, неведоми...

Важното е, че си добре. Притесних се по едно време. С твое позволение, ще съединя в едно посвещение всички мои скъпи приятели от Блог. бг, които ми гостуваха тук по Благовещение!

~*~ Така, Приказките ще имат само щастлив край до безкрай и ще носят Равноденствие ~*~

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3282832
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43590