Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.08.2012 15:24 - ОПИТ ЗА АВТОПОРТРЕТ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 8290 Коментари: 34 Гласове:
94

Последна промяна: 31.08.2012 14:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ОПИТ ЗА АВТОПОРТРЕТ

на сестра ми

Прекалено широко
е сакото ми -
ръкавите предълги -
обичам го,
защото е дарено
с обич,
като
прическата ми
на послушница,
с високо отрязани коси
и преминавам
не по правилата -
движа се, а всъщност
стоя и съзерцавам
безмълвно
себе си и другите.

28. 08. 2012.


http://www.google.bg/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&ved=0CCIQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2Fluciairisiart&ei=555AUOG0MYKh4gTDxoCYCg&usg=AFQjCNGYFV6IRdFi6OlinKcE5B2Ptzyv1A



http://bgsever.info/luchia-irisi.htm

image

ЛУЧИА ИРИСИ - "Светлина от дъжд" -
(масло, 50/70 см) , галерия "Богориди"






Гласувай:
94



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mitkaloto - Надя, не забравяш добротата!По...
30.08.2012 15:28
Надя,не забравяш добротата!Поздрави!
цитирай
2. makont - Пътят на душата,
30.08.2012 15:35
дори си го представих. Отново надвремие, напред-назад в нищото, което всъщност е нашето "всичко".
цитирай
3. mariniki - съзирам...
30.08.2012 15:41
една уникална жена...
красива и умна... обичам широките сака с дълги ръкави...
прегръдка за теб...
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 1. mitkaloto - Надя, не забравяш добротата!По...
30.08.2012 15:56
mitkaloto написа:
Надя,не забравяш добротата!Поздрави!

Здравей, Митко! Благодаря ти, че поспря на моята страничка.:) Хубав ден и много здраве!
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 2. makont - Пътят на душата,
30.08.2012 15:57
makont написа:
дори си го представих. Отново надвремие, напред-назад в нищото, което всъщност е нашето "всичко".

Здравей, скъпа Майче! Да, стоене в нищото.:) И отстояване... С обич. Благодаря ти!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 3. mariniki - съзирам...
30.08.2012 16:02
mariniki написа:
една уникална жена...
красива и умна... обичам широките сака с дълги ръкави...
прегръдка за теб...

:) Всъщност, истината е, че сакото е от сестра ми и е съвършено точно, сякаш шито за мен.:) Но това, разбира се, е проза. А песента я дължим на Usmivka99 - нашата Усмивчица:) Сърдечни поздрави и радостно да ти е, мила Маги!
цитирай
7. dushka - Автопортрет!
30.08.2012 16:25
Личността не само съзерцава, но и преживява всичко около себе си. ... И може би открива нещо, което другите хора не могат да съзрат. Поздрави!
цитирай
8. анонимен - Санде: Не по правилата ...
30.08.2012 16:43
и преминавам
не по правилата -
движа се, а всъщност
стоя и съзерцавам
безмълвно
себе си и другите.

***
Не по правилата, но на фокус.

Поздрави!
цитирай
9. tsanynka - Чудесна Надя:)
30.08.2012 16:51
както винаги!
Прегръдки:)
цитирай
10. jabalka - Привет и поздрави от мен Надя!
30.08.2012 17:00
Хубаво посвещение! Много ми хареса!

Аз много обичам да поседна някъде на оживено място и да остана невидима за околните - обичам тези мигове защото цялата динамика , емоция на другите наоколо- в мен се преливат!:) Ням наблюдател.
цитирай
11. megg - Когато рисуваш автопортрет; рисуваш с думи ...
30.08.2012 17:17
Значи те има в този тъжно - прекрасен свят и обичта ти го прави още по - прекрасен.
Поздравления, мила Наде, красиво поетическо изживяване, осмисляне на себе си и света, на себе си в света:

стоя и съзерцавам
безмълвно
себе си и другите.

Знаеш ли и какво видях на портрета? - радост, светлина, вяра ...
Прегръдка! :)
цитирай
12. kleopatrasv - Обичаш го, защото е дарено с обич ...
30.08.2012 17:30
Обичаш го,
защото е дарено
с обич :))
Усмихнато..синьо..Слънчице.си..ти!
цитирай
13. kostadinovd - Добре написано !
30.08.2012 17:43
Поздрави !
цитирай
14. stela50 - Стихът, който един скъп на сърцето човек заслужава ...
30.08.2012 17:58
С обич и нежност, естествено и възможно,
както е само между много близки хора ...
Неподвластни на времето и правилата.
Много хубав стих и музика ...
Поздрав и прегръдка за теб, Надя !
цитирай
15. cefules - Аристократ! В най-светлите зна...
30.08.2012 18:39
Аристократ! В най-светлите значения на думата.
цитирай
16. mt46 - Привет, Надежда!
30.08.2012 19:08
Карай... не по правилата... :)
цитирай
17. ivankalilova - Здравей, мила Надя! Винаги. . . . с ...
30.08.2012 21:00
Здравей, мила Надя!
Винаги....с малко думички....
казваш толкова много неща......
А днес ми е толкова тъжно......,
всяка дума с хиляди значения ,
и толкова много болка.....
Прегръдки , с обич!:)
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 7. dushka - Автопортрет!
30.08.2012 21:29
dushka написа:
Личността не само съзерцава, но и преживява всичко около себе си. ... И може би открива нещо, което другите хора не могат да съзрат. Поздрави!

Здравей, мила Душке! Радвам се, че ми гостуваш. Когато сме незрими, може би съзираме и провиждаме отвъд себе си и другите... Сърдечни поздрави и хубава вечер от мен!
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 8. анонимен - Санде: Не по правилата ...
30.08.2012 21:34
анонимен написа:
и преминавам
не по правилата -
движа се, а всъщност
стоя и съзерцавам
безмълвно
себе си и другите.

***
Не по правилата, но на фокус.

Поздрави!

:) Здравей, Санде! Поздрави и бъди!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 9. tsanynka - Чудесна Надя:)
30.08.2012 21:44
tsanynka написа:
както винаги!
Прегръдки:)

Прегръдки, Цани!:) И ти си чудесна! Поздрави на Лондон и на Габрово!:)
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 10. jabalka - Привет и поздрави от мен Надя!
30.08.2012 21:47
jabalka написа:
Хубаво посвещение! Много ми хареса!

Аз много обичам да поседна някъде на оживено място и да остана невидима за околните - обичам тези мигове защото цялата динамика , емоция на другите наоколо- в мен се преливат!:) Ням наблюдател.

Да, хубаво е, Ябълчице.:) Животът е прекрасен, нали! И ние побираме някак целия свят. Той гледа през нас, вглежда се в себе си и... и помъдрява някак. С обич.:) Сърдечни поздрави и до скоро!
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 11. megg - Когато рисуваш автопортрет; рисуваш с думи ...
30.08.2012 21:55
megg написа:
Значи те има в този тъжно - прекрасен свят и обичта ти го прави още по - прекрасен.
Поздравления, мила Наде, красиво поетическо изживяване, осмисляне на себе си и света, на себе си в света:

стоя и съзерцавам
безмълвно
себе си и другите.

Знаеш ли и какво видях на портрета? - радост, светлина, вяра ...
Прегръдка! :)

:) Здравей, скъпа Марианче! Да, светло беше чувството - вървях и бях щастлива. Казах си: "Ще го забравиш това, което чуваш, ще го забравиш." Пак не си носих лист и молив. Но не го забравих.:) Понякога наистина е хубаво!:) Невероятно е да сме в живота... Радостна вечер на теб и благодаря, че ми гостува! До скоро и как искам пак да се видим!:)
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 12. kleopatrasv - Обичаш го, защото е дарено с обич ...
30.08.2012 22:01
kleopatrasv написа:
Обичаш го,
защото е дарено
с обич :))
Усмихнато..синьо..Слънчице.си..ти!

:) Здравей, Светле! Всичко ми е дарено - дар от Бог. Самата аз.:) Как няма да обичаш живота си - земна дреха, а всъщност небесна, изтъкана от обич.:) Сестра ми е истинското Слънчице! Аз съм Въздухът - Везната, тя е Огън - началото - тя е невероятна и макар много по-малка на години е по-мъдра, а и с по-голямо сърце. Ще кажа само, че тя е най-невероятният лекар, когото познавам.:) Прегръдки!
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 13. kostadinovd - Добре написано !
30.08.2012 22:07
kostadinovd написа:
Поздрави !

Благодаря, Динко! Поздравления за пленера! Чудесна традиция, а и хубави картини. Поздрави на Малко Търново!:)
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - 14. stela50 - Стихът, който един скъп на сърцето човек заслужава ...
30.08.2012 22:11
stela50 написа:
С обич и нежност, естествено и възможно,
както е само между много близки хора ...
Неподвластни на времето и правилата.
Много хубав стих и музика ...
Поздрав и прегръдка за теб, Надя !

Здравей, Таничка! Музиката я дължа на Усмивчица - Usmivka99:) нали помниш онзи неин постинг - там я чух за първи път в изпълнение на Шърли. Преди харесвах изпълнението на Франк Синатра. И... онемях.:)
Да, Дори заслужава много повече от това стихотворение. Сестра ми е изключителен човек. Един ден ще й посветя книга.:) Поздрави на Лили и Мими и всички вкъщи! И ти имаш една невероятна сеста!:) Благодаря ти...
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 15. cefules - Аристократ! В най-светлите зна...
30.08.2012 22:16
cefules написа:
Аристократ! В най-светлите значения на думата.

Здравей, Стефане!:) Благодаря ти, тя е истинският аристократ. Много по-чувствителна, много по-скромна и безкрайно по-мъдра и добра от мен! Знаеш ли, мислила съм си го за теб, за вашето семейство, за вас тримата... Този аристократизъм, който така естествено излъчвате. Поздрави от всички ни!:) Един ден ще ви срещна с Дори, ще се радвам да ви запозная. Хубава вечер и сърдечни поздрави на Или и Бобо от нас!:)
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - 16. mt46 - Привет, Надежда!
30.08.2012 22:19
mt46 написа:
Карай... не по правилата... :)

Здравей, Марине! И отново - Честита нова книга! Много се радвам, това е събитие.:) Успех и благодаря за пожеланието! "Да бъдем други, вече късно е..." Вдъхновена вечер!:)

цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 17. ivankalilova - Здравей, мила Надя! Винаги. . . . с ...
30.08.2012 22:23
ivankalilova написа:
Здравей, мила Надя!
Винаги....с малко думички....
казваш толкова много неща......
А днес ми е толкова тъжно......,
всяка дума с хиляди значения ,
и толкова много болка.....
Прегръдки , с обич!:)

Здравей, Ванюшка! Има и болка, благодаря за разбирането - ти винаги си ме разбирала. Но болката ражда обич и живот, по-безкраен от тленното, временното, защото ние оставаме. Ние ще бъдем именно чрез обичта - тя ще възтържествува - светло и безгранично! И това е прекрасно. Прегръщам те с обич и знам, че ти ще преодолееш каквото и да е - ние винаги ще бъдем в любовта, която движи световете. До скоро, мила Ваня и светъл септември!:)
цитирай
29. komi4iya - Интересна идея ;)
31.08.2012 02:39
Поздрави..
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - 29. komi4iya - Интересна идея ;)
31.08.2012 12:53
komi4iya написа:
Поздрави..

Де да беше идея!:) Това е истината. Нося си сакото от сестра ми, което ми е по мяра - "Келвин Клайн" - :))) взето през океана, без да го пробвам... И все пак, никога не мога да изглеждам "по правилата", с направени коси - косата ми стърчи като на хлапак над ушите... И ето, живея, както мога, но е хубаво, когато ме навести някое стихотворение и тогава се сещам за смисъла да обичаш и да бъдеш обичан, който идва с всеки божи ден... Такива ми ти работи. А когато обичта е толкова огромна и светла като храм - побира целия свят, ръкавите й стават предълги и вървиш като озарен, сякаш не стъпваш... Животът е магия и наистина, както казваше Маркес е "по-безкраен от смъртта"... И винаги е една идея;) Една идея над онова, което може да си представим... Един приятел, скулптор, навремето ми подари каталог - "На Надето, за това, което не може да си представи..." Бъди!:)
цитирай
31. sestra - Наде, отново твърде много
31.08.2012 14:06
близко до мен, за да мога да коментирам. И аз имам сестра. Това прозвуча като абсурден виц май... :))))
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 31. sestra - Наде, отново твърде много
31.08.2012 14:16
sestra написа:
близко до мен, за да мога да коментирам. И аз имам сестра. Това прозвуча като абсурден виц май... :))))

Много се радвам, че поспря при мен, Стани! напоследък съм малко хаотична, а и компютърът ми го няма.:) Но скоро всичко ще си дойде на мястото - само да възтържествува Есента! Тогава съм родена. Любимият ми сезон! Прегръщам те и поздрави сестра си от мен! А и дъщеря ти! До скоро!:)
цитирай
33. sparotok - съзерцание
31.08.2012 15:50
Когато успеем да ce спрем и да започнем да съзерцаваме себе си и другите, виждаме света с очите на Господа!:)

Вечността сякаш отваря една скрита врата иззад, която се чува музиката на времето...

Поздрави!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 33. sparotok - съзерцание
31.08.2012 16:04
sparotok написа:
Когато успеем да ce спрем и да започнем да съзерцаваме себе си и другите, виждаме света с очите на Господа!:)

Вечността сякаш отваря една скрита врата иззад, която се чува музиката на времето...

Поздрави!

:) Точно така се чувствах и аз! Безкрайно щастлива, сякаш, подпряна на една усмивка... Някак, цялото лъчезарие и обич на света е възможно да те обгърнат в миг, който те приютява завинаги, стига да имаш сестра, като моята. А всички имаме близки, любими хора, но ценим ли това... Самият живот е висша ценност, дар! Поздрави, Павел!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267658
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566