Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
21.09.2012 13:31 - КОЛКОТО СМОКИНЯ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 24681 Коментари: 45 Гласове:
96

Последна промяна: 24.09.2012 12:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
КОЛКОТО СМОКИНЯ

Тъжни мъже,
стари къщи.
Обичах те,
колкото смокиня,
но си тръгнах,
а ти не разбра
странния аромат...
Ти не ме задържа.
Сега обичам
живота -
Великото море
и Слънцето -
градовете
на хората.
А можех
да те обичам,
колкото смокиня -
и да грея
само за теб.
Да ухая само за теб.
И птиците в клоните ми
да пеят вечно.

11. 09. 2012.


ЛУЧИА ИРИСИ - "Смокиново дръвче" - живопис, масло

image









Гласувай:
97



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - malchaniaotnadejda7
21.09.2012 14:09

Много добро!

цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. tutankhamon661 - malchaniaotnadejda7
21.09.2012 14:18
tutankhamon661 написа:

Много добро!


Благодаря ти, Сашо!
цитирай
3. mariniki - как само добре, те разбирам...
21.09.2012 15:48
и музиката... една от любимите ми...
прегръщам те..
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. mariniki - как само добре, те разбирам...
21.09.2012 16:10
mariniki написа:
и музиката... една от любимите ми...
прегръщам те..

Здравей, Маги! Нека те поздравя с една стара сицилианска песен, която много обичам. Пускала съм я вече тук...:) Ще ти я преведа довечера. А сега ще я добавя към "Колкото Смокиня"... "Brucia la luna, brucia la terra":

http://www.youtube.com/watch?v=fAaw2wJxQlE&feature=related

Магичен ден!
цитирай
5. jabalka - Привет отново и от тук и сега!
21.09.2012 16:38
Странен ден - "почти като смокиня " Виолетов и носталгичен от вън , много приказен по свършека преди залез а той залеза ще ни се разкрие - вълшебен ...може би за си спомним, какво би било това което трябваше да бъде , когато или ако бяхме за някого всичко!
Приеми поздравите ми Надя!Искрени! Приятелски! Няма отърване от мен , когато започна да изреждам извини ме ако съм ти досадила...! :))
цитирай
6. megg - Ухание на смокиня
21.09.2012 18:06
В сумрака на пристъпващата вечер, с повея на есен, през прозореца долита уханието на смокинята отвън; магично ухание, тънко и сладостно - на виолетов залез, на живот, на тайнствено червено, избухващо в любов:

Сега обичам
живота -
Великото море
и Слънцето

И пак сега - любов, грееща като смокиня, красива и в своята неслученост ...
Много ми хареса стихотворението! И с картината на Лучиа, с музиката ...
Поздрав, мила Наде! :)
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 5. jabalka - Привет отново и от тук и сега!
21.09.2012 18:10
jabalka написа:
Странен ден - "почти като смокиня " Виолетов и носталгичен от вън , много приказен по свършека преди залез а той залеза ще ни се разкрие - вълшебен ...може би за си спомним, какво би било това което трябваше да бъде , когато или ако бяхме за някого всичко!
Приеми поздравите ми Надя!Искрени! Приятелски! Няма отърване от мен , когато започна да изреждам извини ме ако съм ти досадила...! :))


Здравей, Ябълчице! Отговарям ти чак сега, защото, коментарът ти изчезна и не го виждах известно време. Както и на останалите. Сякаш наистина пишем с невидимо мастило.:)

Как може да си помислиш, че си ми досадила! Аз те обичам, както всички приятели тук и за мен е подарък, че ми гостуваш - нали си споделяме това, което ни вълнува, иначе, защо, какъв е смисълът изобщо... Правих го около 20 години и накрая усетих "досадата" от себе си, от строгата самота на изгнанието, от това, че наложих вето над самата мене си - говоря за поезията - есета, журналистика, преводи - всичко друго, но не и поезия! Не публикувах поезия - за мен всичко приключваше в момента на записването на едно стихотворение и... отиваше в шкафа. Хубав шкаф - старинен - флорентински орех от 18 век - мебел, край чиито дърворезби израснах и вероятно ще си отида от този свят и какво от това! Няма ли ви вас, теб, приятелите - няма го светът! Когато загубих майка ми преди три години - стана така, че дойдох тук, в Блог бг - и това е моята трибуна - първо тук споделям всичко ново и приятелите ми и колегите много добре го знаят. И понеже съм инат, предполагам, че и тук ще си остана:) Заради същата тази традиция...

Колкото до това стихотворение - това е животът ми на жена. Възпитана бях точно така - Копривщица е малко като Сицилия. Буквално. Макар, че отраснах в София, бях родена в Копривщица, бях дъщеря на копривщени от стари родове и още съм. Това стихотворение е към един скъп приятел и той си знае. Ние се разминахме, защото аз се държах като японка или защото така е било писано. Аз исках традицията да бъде спазена. Той не можа да ме разбере. Може би бяхме твърде млади, затова пък, останах вярна на поезията. Куп от думи... Ето това се казва да досадиш някому.:)

Сега си мисля, ако той бе уважил странния ми порив пред традицията, капризът ми, може би налудното ми за 20 век желание, днес, аз надали щях да продължавам да пиша поезия. Щях да бъда една безкрайно щастлива жена.:) Човек никога не знае! Прегръщам те с най-светли и добри пожелания за всичко, което си мечтаеш!:)
цитирай
8. stela50 - Прекрасно е, Надя ... стихът, любимото смокиново дръвче,
21.09.2012 18:23
музиката ... Красив подарък в петъчната вечер.
Благодаря !
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - 8. stela50 - Прекрасно е, Надя ... стихът, любимото смокиново дръвче,
21.09.2012 19:18
stela50 написа:
музиката ... Красив подарък в петъчната вечер.
Благодаря !

Привет, скъпа Таня!:) Прекрасното е, че ти си тук! Това е подарък. Докато ти не влезна в този блог, сякаш висях във въздуха - не, че аз самата не съм Въздух!:) Толкова сюрреално ми беше и някак, хаотично. Сега, ти си тук и аз вярвам в есента, в чудесата и в това, че се върнах и всичко е за добре!:) Прегръщам те!:)

Всички искаха да купят това дръвче, още на първата изложба на Лу в галерия "ЛИК", но тя го беше подарила на дядо й и не отстъпи.:) Ето, издадох една тайна! Хубава петъчна вечер и на теб и на всички, които обичаш!:)
цитирай
10. turb04 - Хубаво е!
21.09.2012 19:30
Хубаво е!
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - 10. turb04 - Хубаво е!
21.09.2012 19:36
turb04 написа:
Хубаво е!

Здравей, Марине! Благодаря ти, радвам се, че ти харесва. Надявам се, Маринчето е добре - сигурно е ученичка. Прегърни я от мен - пожелавам й радостна и успешна учебна година - да е светла и щастлива за нея!
цитирай
12. sparotok - смокиня
22.09.2012 00:35
Хубав е стиха ти Надежда, а картината на Лучия е една от любимите ми! Беше ми много трудно да направя избор... от толкова много красиви творби:)

Поздрави!
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 6. megg - Ухание на смокиня
22.09.2012 00:42
megg написа:
В сумрака на пристъпващата вечер, с повея на есен, през прозореца долита уханието на смокинята отвън; магично ухание, тънко и сладостно - на виолетов залез, на живот, на тайнствено червено, избухващо в любов:

Сега обичам
живота -
Великото море
и Слънцето

И пак сега - любов, грееща като смокиня, красива и в своята неслученост ...
Много ми хареса стихотворението! И с картината на Лучиа, с музиката ...
Поздрав, мила Наде! :)

:) Благодаря ти, скъпа Марианче! Толкова ме зарадва... Ти си написала още едно стихотворение... Хубави сънища и до скоро!:)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 12. sparotok - смокиня
22.09.2012 01:11
sparotok написа:
Хубав е стиха ти Надежда, а картината на Лучия е една от любимите ми! Беше ми много трудно да направя избор... от толкова много красиви творби:)

Поздрави!

Благодаря ти, Павел! Да, тази картина е в стаята на дядо й. Тя му я беше подарила и не отстъпи, макар че много хора я искаха. Сърдечни поздрави!:)
цитирай
15. alexs - Навява тъга. . . . . . А защо колкото ...
23.09.2012 08:31
Навява тъга...... А защо колкото смокиня ?
Сърдечни поздрави Надя!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. alexs - Навява тъга. . . . . . А защо колкото ...
23.09.2012 13:51
alexs написа:
Навява тъга...... А защо колкото смокиня ?
Сърдечни поздрави Надя!

Здравей, Алекс! Извини ме, че чак сега отговарям - не мога да разбера, къде изчезват коментарите и кога Блог бг ще оправи този проблем...

Няма тъга. Поне според мен, макар че е може би меланхолично. Който избира да бъде поет, трябва да знае много добре, че в повечето случаи този избор означава да бъде сам, но и да бъде с целия свят, да може да го защити. Не мога да ти го обясня, а е и много лично. Ще опитам в друго стихотворение.:) Когато бях на 18 записах това. Казва се "Страх от птица":

"...........
Аз съм
страх от излитане...
Но защо
в страшни нощи
ръцете разтварям
и прикривам
цяло земно кълбо?"

"Колкото смокиня", защото обичам много това дърво, откакто съм родена. Обичам акациите, магнолиите, люляка, жасмина, но смокинята винаги ми е давала всичко, когато премина край нея. Тя е поезия, живот, символ на онова, което обичам... Макар че се родих в Балкана, откакто се помня - съм била свързана с морето. Когато се разделихме за няколко години и... това ме промени буквално. Физически.:) Морето за мен е смокинята, водата - тази велика и безкрайна материя на живот, северните брегове и вятъра...:) Неописуемо е! Затова ще опитам със стихотворение. Поздрави на любимия Бургас, на Бургаската Есен и благодаря, че ми гостува!


цитирай
17. kalin8 - Привет!
23.09.2012 19:09
Остави вкус на смокини... Този кротък стих.
И нещо светло, останало някъде...
Поздравления!
Б.
цитирай
18. usmivka99 - Поздрав сърдечен!
23.09.2012 22:29
Обичай Живота!!!
цитирай
19. monaliza121 - Гора от мисли
23.09.2012 22:34
Здравей, Надя! Днес прочетох една мисъл, не знам дали ще я повторя съвсем точно:
Ако пресаждаш дърветата често, те не могат да пуснат дълбоки корени. Веднага си представих "Гора от мисли" на Лучия... Ако често пренасяме мислите си, може би и те ще останат без корени... повърхностно леки, всеки слаб ветрец ще ги помете някъде...

Поздрав за хубавия стих!:)
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - 17. kalin8 - Привет!
23.09.2012 22:46
kalin8 написа:
Остави вкус на смокини... Този кротък стих.
И нещо светло, останало някъде...
Поздравления!
Б.

:) Здравей, Борисе! Благодаря ти сърдечно. Поздрави на Пловдив! Много ми хареса постинга, посветен на дъщеря ти и катеричката.:) Радвам се, че ми гостуваш. Светла есен и до скоро!
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 18. usmivka99 - Поздрав сърдечен!
23.09.2012 22:53
usmivka99 написа:
Обичай Живота!!!

:) Здравей отново Усмивчице и благодаря за настроението и онези любимите мелодии и неща, за които няма измислени достатъчно думи още:)

Рядко слушам, когото и да било, което не е похвално. Огромен недостатък е, че повече чувам себе си и моите си гласове и това понякога ме оглушава. Но ще взема да те послушам. Добре. Обещавам! Ще обичам живота. Рапорт приет!:) И... прегръдка!
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 19. monaliza121 - Гора от мисли
23.09.2012 23:03
monaliza121 написа:
Здравей, Надя! Днес прочетох една мисъл, не знам дали ще я повторя съвсем точно:
Ако пресаждаш дърветата често, те не могат да пуснат дълбоки корени. Веднага си представих "Гора от мисли" на Лучия... Ако често пренасяме мислите си, може би и те ще останат без корени... повърхностно леки, всеки слаб ветрец ще ги помете някъде...

Поздрав за хубавия стих!:)

Здравей, Тинче! Благодаря ти, че поспря при мен и за тази невероятна мисъл - още по-силна, защото ти ми я казваш. Важно е кой и как ни казва такива откровения. И с каква помисъл.:) Днес при теб беше така хубаво, че си помълчах...:) Толкова различни мисли предизвика постинга ти, че някак не можах да ги изкажа в строй - остана хаос от светлина от великолепните снимки и усещане за стихотворение.:) Пак ще дойда в пещерата. Аз обичам екшъни, защото печелят добрите.:) наистина. Макар че любимите ми режисьори са Ингемар Бергман, Акира Коросава, Бунюуел, Федерико Фелини, Антониони, италианският неореализъм... :) Ще продължа при теб. Слава Богу, че когато са снимали в Копривщица не бях там. Въобще не припарих това лято. За разлика от щастливия край на екшъните, не обичам масовки.

А на Лучиа ще предам тази мисъл, благодаря ти! Благодаря ти и че си видяла изложбата й в Бургас - много ме трогна. Поздрави и до скоро!
цитирай
23. 4aiotgluhar4e - !
23.09.2012 23:24
И сега... как се коментира такава емоционална експлозия? Никак!
Или така? http://youtu.be/__ebR_8UKAY
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 23. 4aiotgluhar4e - !
24.09.2012 00:54
4aiotgluhar4e написа:
И сега... как се коментира такава емоционална експлозия? Никак!
Или така? http://youtu.be/__ebR_8UKAY

:) Кой е тук!!!:))) Заспивам - утре ще го чуя - с кафето - за подарък, защото съм сигурна, че е нещо, което само ти може да ми пратиш. Както само ти може да снимаш морето като небе и небето като море - кристално през лятото и лятно през зимата... :) И да бъдем по едно и също време на най-коледното място в света - Созопол!:))) И да вървим щастливо някъде там, на съседната улица... Без да знаем всъщност. До скоро, Чайче! Благодаря ти!
цитирай
25. alexs - Смокинята е често споменавана в ...
24.09.2012 08:47
Смокинята е често споменавана в Библията, Надя тя е райско и лечебно растение....
http://kasnaprolet9999.blog.bg/hobi/2010/09/15/smokiniata-vkusna-i-lechebna-kato-bilka.605978
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - 25. alexs - Смокинята е често споменавана в ...
24.09.2012 12:00
alexs написа:
Смокинята е често споменавана в Библията, Надя тя е райско и лечебно растение....
http://kasnaprolet9999.blog.bg/hobi/2010/09/15/smokiniata-vkusna-i-lechebna-kato-bilka.605978

Всъщност, да. Но като дете няма как да знаеш това. Просто ми хареса, заради уханието. Не можех да говоря още, но ароматите винаги са ме вълнували.:) Помня ги. Някаква чувствителност... Мирисът, ароматът на смокинята е много дълбок - напомня по нещо магнолия грандифлора, но е със сигурност по-древен и със сигурност не е култивиран. Тя е дивата на всички аромати за мен и трябва да прочета вече Библията - време е. Човек никога не може да е напълно готов за някои неща в живота. Просто, трябва да го приеме такъв, какъвто е и да му се радва. Благодаря ти, Алекс, за напомнянето. Есента дойде!:) Време за Библия. Библейско... Или както казваше Христо Фотев - "сезонът на легендите и чашите". Сърдечни поздрави на Бургас! Малко съм виновна пред теб - не сварих да те поканя лично за изложбата на Лу в Бургас, но ако е рекъл Бог, ще се видим.:)
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - 23. 4aiotgluhar4e - !
24.09.2012 12:11
4aiotgluhar4e написа:
И сега... как се коментира такава емоционална експлозия? Никак!
Или така? http://youtu.be/__ebR_8UKAY


Охоо!!! И бутилка ром!:) Рядко пиша три удивителни - въобще, многоточия и удивителни уж избягвам.:) Това е една от любимите ми песни - БЛАГОДАРЯ ТИ!!! Какво ли не очаквах, Чайче - какво ли не, но не това! Никога не си ме разочаровала... Не знам, как го правиш, но ето на - признавам си - Днес ми е рожден ден!:) И това е наистина подарък!!!:) Прегръдки и когато прочетеш това - ще имам вече стихотворение за теб. Поооздрави, в която и точка на земното кълбо да си в момента!
цитирай
28. makont - Сега разбирам защо смокинята в двора упорито не иска да стане дърво,
24.09.2012 13:06
всяка година измръзва и се възражда отново, но като храст, свободен и разпрострял се навсякъде и с все по-дъхави плодове. Сигурно и любовта не търпи рамки, опитваш се, но тя си знае своето. Разчувства ме, Наденце с този смокинов, лиричен постинг и прекрасната музика, и невероятната смокиня на Лучия. Усетих дъха и вкуса на малкия плод, и..... на онази любов безграничната към някого, към нещо, тази, за която никога не можем да дадем опреление и с каквото и да я сравним, няма да е достатъчно и няма да и прилича.
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - 28. makont - Сега разбирам защо смокинята в двора упорито не иска да стане дърво,
24.09.2012 15:55
makont написа:
всяка година измръзва и се възражда отново, но като храст, свободен и разпрострял се навсякъде и с все по-дъхави плодове. Сигурно и любовта не търпи рамки, опитваш се, но тя си знае своето. Разчувства ме, Наденце с този смокинов, лиричен постинг и прекрасната музика, и невероятната смокиня на Лучия. Усетих дъха и вкуса на малкия плод, и..... на онази любов безграничната към някого, към нещо, тази, за която никога не можем да дадем опреление и с каквото и да я сравним, няма да е достатъчно и няма да и прилича.

Благодаря ти, скъпа Майче! За съпричастността, за винаги топлото ти, приятелско присъствие и за споделеното. Истинско е и вълнува! Тя, любовта, ни определя, ние никога не бихме могли... Сърдечни поздрави и светла, щастлива есен за теб!
цитирай
30. dolsineq - Онова, което вече е отминало е бе...
25.09.2012 21:00
Онова, което вече е отминало е безмислено повече да се коментира, онова, което в момента става, не ни дава възможност, дори да го осмислим, онова, което предстои да се случи, можем само да гадаем... всъщност всичко това е точно нашият живот...:)
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - 30. dolsineq - Онова, което вече е отминало е бе...
25.09.2012 22:22
dolsineq написа:
Онова, което вече е отминало е безмислено повече да се коментира, онова, което в момента става, не ни дава възможност, дори да го осмислим, онова, което предстои да се случи, можем само да гадаем... всъщност всичко това е точно нашият живот...:)

:) Много хубаво казано. Да, може би е точно така... Благодаря ти, Снеже! Всичко най-светло и добро от сърце и радостна есен!
цитирай
32. tili - Мълчание
26.09.2012 14:13
с една захаросана смокиня в лъжичката;))) Наистина, от едно стаааро сладко.
И няколко ****************** !!!
цитирай
33. 4aiotgluhar4e - И сега. . . как се коментира такава ...
26.09.2012 17:28
malchaniaotnadejda7 написа:
4aiotgluhar4e написа:
И сега... как се коментира такава емоционална експлозия? Никак!
Или така? http://youtu.be/__ebR_8UKAY


Охоо!!! И бутилка ром!:) Рядко пиша три удивителни - въобще, многоточия и удивителни уж избягвам.:) Това е една от любимите ми песни - БЛАГОДАРЯ ТИ!!! Какво ли не очаквах, Чайче - какво ли не, но не това! Никога не си ме разочаровала... Не знам, как го правиш, но ето на - признавам си - Днес ми е рожден ден!:) И това е наистина подарък!!!:) Прегръдки и когато прочетеш това - ще имам вече стихотворение за теб. Поооздрави, в която и точка на земното кълбо да си в момента!

Боже мой! Надя! Едва сега го чета и то като ми чукна главата на лични :) Обаче сега се поправям, събирам всичките емоции, вземам патериците ииииии:

Честит рожден ден, мила везничке-сестричке! Пожеравам ти здраве, обич (да получаваш и да раздаваш), признание, кантарът да е в равновесие и много хубави изненади!

Ленард Коен си беше за стихото, сам си се е наместил :) Това е специално за рождения ти ден с цялата ми обич: http://youtu.be/-TixAyTWz-M Не се съмнявам, че ще харесаш Бизе, но слушай текста, той е пожелание!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 33. 4aiotgluhar4e - И сега. . . как се коментира такава ...
26.09.2012 22:28
4aiotgluhar4e написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
4aiotgluhar4e написа:
И сега... как се коментира такава емоционална експлозия? Никак!
Или така? http://youtu.be/__ebR_8UKAY


Охоо!!! И бутилка ром!:) Рядко пиша три удивителни - въобще, многоточия и удивителни уж избягвам.:) Това е една от любимите ми песни - БЛАГОДАРЯ ТИ!!! Какво ли не очаквах, Чайче - какво ли не, но не това! Никога не си ме разочаровала... Не знам, как го правиш, но ето на - признавам си - Днес ми е рожден ден!:) И това е наистина подарък!!!:) Прегръдки и когато прочетеш това - ще имам вече стихотворение за теб. Поооздрави, в която и точка на земното кълбо да си в момента!

Боже мой! Надя! Едва сега го чета и то като ми чукна главата на лични :) Обаче сега се поправям, събирам всичките емоции, вземам патериците ииииии:

Честит рожден ден, мила везничке-сестричке! Пожеравам ти здраве, обич (да получаваш и да раздаваш), признание, кантарът да е в равновесие и много хубави изненади!

Ленард Коен си беше за стихото, сам си се е наместил :) Това е специално за рождения ти ден с цялата ми обич: http://youtu.be/-TixAyTWz-M Не се съмнявам, че ще харесаш Бизе, но слушай текста, той е пожелание!

:) Ами, текна ми да ти кажа! Нали са си мои желанията на този ден. А иначе никой тук не знае, освен един мъж и една жена... Имаше такъв филм, помниш ли го - с Анук Еме и Жан Луи Трентинян - поздрав за теб именно с мелодията от него! Прегръдка, Чайче! Везничке-Сестричке!:) А за Бизе - ще слушам, ще чета..., ще мисля, ще мечтая... и как беше - равновесието на хубавите изненади!:) Мен ми стига една. Благодаря ти от сърце! Прегръщам те с най-добри и светли пожелания и до скоро!:)
цитирай
35. malchaniaotnadejda7 - 32. tili - Мълчание
26.09.2012 22:30
tili написа:
с една захаросана смокиня в лъжичката;))) Наистина, от едно стаааро сладко.
И няколко ****************** !!!

Тили!:) Липсваше ми! Сладко от смокиня и чаша изворна вода. В Копривщица кладенците не са на мода, макар, че ми дойде наум тази дума - кладенчова вода:) Прегръщам те и до скоро!
цитирай
36. findly - Здравей, malchaniaotnadejda7,
27.09.2012 13:52
Първо да си призная, че обожавам смокини, спокойно изяждам по кило. Дори съм поръчала на баща ми да ми засади и сега чакам да започне да ражда :)
И ЧРД на патерица - да си винаги усмихната, щастлива и уравновесена като истинска Везна.
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - 36. findly - Здравей, malchaniaotnadejda7,
27.09.2012 19:59
findly написа:
Първо да си призная, че обожавам смокини, спокойно изяждам по кило. Дори съм поръчала на баща ми да ми засади и сега чакам да започне да ражда :)
И ЧРД на патерица - да си винаги усмихната, щастлива и уравновесена като истинска Везна.

Здравей, мила Марина! Благодаря ти, много мило, че си прочела. Благодаря за хубавото пожелание. Поздрави вашето дръвче от нас и дай Боже да дава уханни плодове и да те радва навеки! А на теб - здраве, любов и късмет!:)
цитирай
38. pevetsa - БЛАГОДАРЯ!
28.09.2012 07:58
БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛКО, БЛАГОДАРЯ!
цитирай
39. malchaniaotnadejda7 - 38. pevetsa - БЛАГОДАРЯ!
28.09.2012 13:09
pevetsa написа:
БЛАГОДАРЯ ТИ ПРИЯТЕЛКО, БЛАГОДАРЯ!

Здравей, Алекс! И аз ти благодаря от сърце за всичко, което правиш за българските деца с редки заболявания. И съпругата ти, която е лекар, Ива - също. Така ме трогнахте, когато видях как сте завели малкия Федо заедно с майка му на море и на зъболекар. Заедно с вашите три деца. Вълнуваща беше цялата кампания след това, подкрепена от колегата журналист и надявам се, все повече хора ще подпомагат благородното ти дело. България е просъществувала благодарение на дарителство и спомоществувателство, което трябва да възродим. Сърдечни поздрави на вас и на Русе и успех в мисията ти!
цитирай
40. zvezdichka - Смокиня - дървото на любовта!
28.09.2012 13:17
Стих изповед. И една вълшебна живописна картина :).
Поздрави Наде!
цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - 40. zvezdichka - Смокиня - дървото на любовта!
28.09.2012 13:53
zvezdichka написа:
Стих изповед. И една вълшебна живописна картина :).
Поздрави Наде!

Здравей, Цани! Много се радвам, че ми гостуваш! И ти благодаря за твоите вълшебни постинги. Колкото до този стих - истина е. Помня филма "Вратата Рошомон", в който всеки имаше своята истина и всички истини се бяха случили. Но едно научих дотук. Библейското правило - "По делата ще ги познаете" никога не ме е подвеждало. Никога не е късно да разбереш, колко струваш и ти и приятелите ти. И накрая се оказва, че ако си в тежък момент има повече хора, на които може да разчиташ, отколкото си предполагал. Е, понякога не тези, на които си разчитал, но какво от това. Това е величието на живота. Може би... Затова аз продължавам да вярвам в слънцето, в хората, които обичам... колкото смокиня. Прегръдки и поздрави на Русе!:)

А картината на Лу наистина е "вълшебна живописна картина"... :) Отивам да видя пак онзи невероятен български танц и чорапите! Грееща и радостна есен за теб и за всички, които обичаш!:)
цитирай
42. bven - Великото море и Слънцето...
30.09.2012 14:51
Понякога нашите малки любови и надежди се изпепеляват за миг. Тогава остава вечното, Надежда!
Извинявай, Наде, че не можах по-рано да се отбия и прочета изповедта в стих и поезията в картина на Лучия. Но удоволствието е мое винаги,когато те посетя и поседя за малко (както се случва често) или повече. Радост за очите и наслада за душата е в твоя блог и аз ти благодаря за това, че мога да надзъртам и попрочитам нещо хубаво, възвишено и човешко!
Хубави есенни дни и само радости и смокинови дървета !
цитирай
43. malchaniaotnadejda7 - 42. bven - Великото море и Слънцето...
30.09.2012 17:56
bven написа:
Понякога нашите малки любови и надежди се изпепеляват за миг. Тогава остава вечното, Надежда!
Извинявай, Наде, че не можах по-рано да се отбия и прочета изповедта в стих и поезията в картина на Лучия. Но удоволствието е мое винаги,когато те посетя и поседя за малко (както се случва често) или повече. Радост за очите и наслада за душата е в твоя блог и аз ти благодаря за това, че мога да надзъртам и попрочитам нещо хубаво, възвишено и човешко!
Хубави есенни дни и само радости и смокинови дървета !

:) Благодаря ти сърдечно, мила Бвен! Приятелите сте винаги с мен - неизменно. Това е, което остава. И след нас. Като ароматът на смокинята... И на теб - лъчезарна, топла и нежна есен!
цитирай
44. katan - Здравей, Наде!
01.10.2012 10:42
Няколко дни "минавам" покрай смокинята в блога ти и си казвам:"утре".
Сега е "утре" и попаднах в сладката, лепкава сладост на магичния и мистичен плод.
Сладост, примесена с носталгия и много още.
Видях картини, които си мислех, че са забравени завинаги, насладих се на музика, на Лучия.

Честит Рожден ден+няколко дни!

Обичай "живота -
Великото море
и Слънцето -
градовете
на хората.", колкото смокиня!

цитирай
45. malchaniaotnadejda7 - 44. katan - Здравей, Наде!
01.10.2012 14:15
katan написа:
Няколко дни "минавам" покрай смокинята в блога ти и си казвам:"утре".
Сега е "утре" и попаднах в сладката, лепкава сладост на магичния и мистичен плод.
Сладост, примесена с носталгия и много още.
Видях картини, които си мислех, че са забравени завинаги, насладих се на музика, на Лучия.

Честит Рожден ден+няколко дни!

Обичай "живота -
Великото море
и Слънцето -
градовете
на хората.", колкото смокиня!


Здравей, Кате! Благодаря ти, трогна ме. Това е носталгията на един Великден - много лична. Но радвам се, че те е върнала и към скъпи за теб, "забравени завинаги" картини... Може би по-скоро картината на Лу ги е осветила в паметта на сърцето ти. Прегръщам те с обич и най-светли и добри благопожелания за теб и обичните ти хора!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3285341
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43591