Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
02.10.2012 23:47 - * * *
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 12975 Коментари: 31 Гласове:
88

Последна промяна: 09.10.2012 08:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
*  *  *

На Таня - Stela50

Не мога да помня
повече от морето,
от мъжете, които улавят
риба в смъртоносните бури,
от пясъчния човек
пред църквата -
мим, който се усмихва
само на бебето.
Не мога да помня
повече от котето,
което говори с кучето
и кучето, което
говори с котето,
от звуците, които извират
от инструмента,
чието име не зная
и не искам да науча,
изпълнени от момчето,
което сънувах,
преди да срещна
в Созопол -
градът на Слънцето...
Старият град.
Затова записвам,
когато мога,
когато има как
и с какво -
Иначе живея.

12. IX. 2012.
Созопол, старият град








Гласувай:
88



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Благодаря, Надя ... За прекрасния стих ,
03.10.2012 00:16
за най- скъпия подарък от Созопол, моя Созопол,
който съм получавала... за музиката и танцуващото
момиче ... Изненада ме , развълнува ме, мила ...
Прегръщам те с обич !
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. stela50 - Благодаря, Надя ... За прекрасния стих ,
03.10.2012 00:27
stela50 написа:
за най- скъпия подарък от Созопол, моя Созопол,
който съм получавала... за музиката и танцуващото
момиче ... Изненада ме , развълнува ме, мила ...
Прегръщам те с обич !

Най-малкото, което може да ти подари твоята безпаметна приятелка.:) Утре ще ти разкажа съня. Такива сънища ме навестяват веднъж на 10 години. Като онзи с Бялата Лилия - толкова ярък и майка пак се яви. Но момчето, което свиреше на този клавесин - (сега ми дойде думата, значи това е!) - момчето го сънувах така отчетливо. И майка му и то приличаха на два Ангела - наяве, много по-нереални и прекрасни от съня ми...:) Казват, свещената планина Фуджи в действителност е по-невероятна от гравюрите на Хокусай, които толкова обичам. Така и с музиката на клавесина... Паметта на Слънцето. Така ще нарека този разказ.
И аз те прегръщам и ти благодаря за всичко, скъпа Таня!
цитирай
3. mmmmmmmmm - Много личен
03.10.2012 08:12
и красив е диалога Ви:)

На пръсти се изнасям.....

Оставям Ви целувки сред пясъчни лилии:)
цитирай
4. sherif - ;)
03.10.2012 12:15
Хареса ми.
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 3. mmmmmmmmm - Много личен
03.10.2012 12:16
mmmmmmmmm написа:
и красив е диалога Ви:)

На пръсти се изнасям.....

Оставям Ви целувки сред пясъчни лилии:)

Здравей, Мариянче и ти благодаря за рецептата!:) Още не съм сварила да я разуча, но аз обичам нови рецепти от приятелки - записвам ги в една тетрадка след като ги опитаме - традиция от майка и от баба. Най-вълшебна е тетрадката на Лу. Тя от малка правеше някакви невероятни торти!:) Месеше хляб и коледните питки - каквото замеси, веднага бухва, измисля мъфини само от здравословни продукти и невероятно вкусни... Моите рецепти са традиционно български и остарели малко, но си ги правя. Благодаря, че ми гостува и до скоро!
цитирай
6. sparotok - !
03.10.2012 13:23
Созопол - града на Спасителя, града на мечтите...и аз бих записал красивите преживявания, за да запазя спомена за тях...

Поздрави!
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - 6. sparotok - !
03.10.2012 13:43
sparotok написа:
Созопол - града на Спасителя, града на мечтите...и аз бих записал красивите преживявания, за да запазя спомена за тях...

Поздрави!

Благодаря ти, Павел! Поне нещичко дано съм спасила. Наяве и насън... Сърдечни поздрави!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 4. sherif - ;)
03.10.2012 13:48
sherif написа:
Хареса ми.

Благодаря ти, шерифе!:)
цитирай
9. alexs - "Созопол е Чудото на България ...
03.10.2012 17:09
"Созопол е Чудото на България за 2011 г. Снимки - Морето и Стария град ."
http://alexs.blog.bg/turizam/2011/05/29/sozopol-e-chudoto-na-bylgariia-za-2011-g-snimki-moreto-i-sta.755959
"в Созопол -
градът на Слънцето..."
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. alexs - "Созопол е Чудото на България ...
03.10.2012 18:45
alexs написа:
"Созопол е Чудото на България за 2011 г. Снимки - Морето и Стария град ."
http://alexs.blog.bg/turizam/2011/05/29/sozopol-e-chudoto-na-bylgariia-za-2011-g-snimki-moreto-i-sta.755959
"в Созопол -
градът на Слънцето..."

Здравей, Алекс! Ще погледна, благодаря ти. За мен, тази ранна есен, Созопол бе град на спасението. Наистина. Прибрах се в себе си и... изплувах. И ето ме отново - за кой ли път. Господ понякога е твърде милостив с нас.
цитирай
11. kalin8 - Поздравления !
03.10.2012 21:17
Прекрасен стих!
Поздравления за теб и за Таня-също!
Б.
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. kalin8 - Поздравления !
04.10.2012 01:46
kalin8 написа:
Прекрасен стих!
Поздравления за теб и за Таня-също!
Б.

Благодаря ти, Борисе! Странни работи стават с блога ми! Любимите ми блогове са се изпарили - а отсъствах една седмица. Трябва два часа да чакам, за да видя коментар или да отговоря, а снощи целият ми блог изчезна якодим! Пишеше - "В този блог няма постинги!" И макар че първо тук пускам всичко ново - стари неща тук няма, стана ми най-мъчно за коментарите на приятелите. Дано тези неуредици най-сетне престанат.

Извини ме, че така късно отговарям, но това е положението. Зарадва ме, че поспря на моята страничка. До скоро!
цитирай
13. grigors - :)
04.10.2012 09:19
Прекрасен стих!
поздрави и за двете:))
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. grigors - :)
04.10.2012 14:01
grigors написа:
Прекрасен стих!
поздрави и за двете:))

:) Благодаря ти, Grigors. Бъди здрав и прекрасен ден!
цитирай
15. megg - Прошепнато насън,
05.10.2012 09:27
сякаш от Другаде, видяно със сърцето тук, в града на Слънцето, споделено в тази чудесна изповед - потапяне в пространството на душата с посоките, които мамят и утоляват жаждата. Записвай, мила Наде!
Много е хубаво вашето приятелство, поздрав и за двете!
Усмивки от мен, Наде, в Деня на усмивката, усмивки с цялото светло и синьо на Моренцето! :))
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. megg - Прошепнато насън,
05.10.2012 10:54
megg написа:
сякаш от Другаде, видяно със сърцето тук, в града на Слънцето, споделено в тази чудесна изповед - потапяне в пространството на душата с посоките, които мамят и утоляват жаждата. Записвай, мила Наде!
Много е хубаво вашето приятелство, поздрав и за двете!
Усмивки от мен, Наде, в Деня на усмивката, усмивки с цялото светло и синьо на Моренцето! :))

Да, скъпа Марианче, "прошепнато бе от другаде", от моята майка. Благодаря ти за това! Откакто съм в блога - вече три години, това е вторият сън, който идва така. Първият бе свързан с Таня. Тогава сънувах пясъчни лилии на брега на морето, а нито познавах, нито бях виждала това цвете. Майка дойде в съня и ми подаде една Пясъчна Лилия. На сутринта седнах да изпия кафето си с вас, приятелите от блога и при Таня прочетох - "Бялата Пясъчна Лилия - Царицата на Цветята". И в двата съня присъстваше човек, чието лице не видях отчетливо, но запомних фигурата му, присъствието... Безпогрешно ще го позная, ако го срещна. Това свързва двата съня:) Ще го напиша в разказ. Вече имам един такъв разказ-сън, публикуван тук. Случи се преди 10 години - "Никога не казвай никога". Там, дори видях лицата на хора, които по-късно срещнах - съвсем отчетливо. Защо ти разказвам нещо толкова лично? Защото те обичам и знам, че би могла да го опазиш от посегателство само с ъгълчето на усмивката си. Прегръщам те! И чакам снимчици - пращай! Пътувам до Копривщица - да знаеш, ако ме няма тук. До скоро и лъчезарна, радостна да е есента!:)
цитирай
17. malchaniaotnadejda7 - ps
05.10.2012 11:05
http://malchaniaotnadejda7.blog.bg/poezia/2010/10/10/nikoga-ne-kazvai-nikoga.618047

Ето го другият разказ-сън, за който говоря.
цитирай
18. 4aiotgluhar4e - Не помни, Надя! Живей!
05.10.2012 18:02
Не помни, Надя! Живей!
цитирай
19. makont - Много красиво посвещение,
07.10.2012 15:42
просто винаги пиши, все ще намериш с какво и как. Иначе всички живеем някак си, просто, някой светят по-ярко. Усмивки Наденце, красиво е това посвещение на Таня. Успешна и спокойна седмица!
цитирай
20. mariniki - красиво поетично-музикално докосване...
08.10.2012 13:56
между две красиви, светли и талантливи души...
прегръдам ви, с обич...
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 18. 4aiotgluhar4e - Не помни, Надя! Живей!
08.10.2012 21:53
4aiotgluhar4e написа:
Не помни, Надя! Живей!

:)
Обещавам! Прегръдка:)
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 19. makont - Много красиво посвещение,
08.10.2012 21:55
makont написа:
просто винаги пиши, все ще намериш с какво и как. Иначе всички живеем някак си, просто, някой светят по-ярко. Усмивки Наденце, красиво е това посвещение на Таня. Успешна и спокойна седмица!

Благодаря ти, скъпа Майче! И на теб - хармония, светлинка и любов!:)
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - mariniki - красиво поетично-музикално докосване...
08.10.2012 21:57
mariniki написа:
между две красиви, светли и талантливи души...
прегръдам ви, с обич...

Музиката - от Лучиа...:) Останалото - от мен. Благодаря, Маги! Току що влизам от Копривщица, а там никога не нося лаптоп.:) Дори аз. Да видим докога ще удържа.
Светла и топла вечер, Маги!
цитирай
24. monaliza121 - Привет, Надя!:)
09.10.2012 12:55
Това, което си записала е най-важното... за теб и за този, на когото си го посветила:)
Поздрави и на двете!:))
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - 24. monaliza121 - Привет, Надя!:)
09.10.2012 17:25
monaliza121 написа:
Това, което си записала е най-важното... за теб и за този, на когото си го посветила:)
Поздрави и на двете!:))

Здравей, Тинче! Най-хубаво го каза ти в прекрасния ти постинг за Гложенския манастир... Беше май "усещането за нереалност"... Благодаря ти за това. Никога не бива да го губим! Сега ще отида пак да вдъхна от онзи, гложенския въздух - сюрреалния... Сърдечни поздрави!:)
цитирай
26. martiniki - познато състояние, Наде
26.10.2012 07:38
няколко пъти чета стихотворението ти и си казвам - все по-малко помня - живея:) Описала съм го с едно "Приложения на облаците"
http://www.public-republic.com/magazine/2008/06/1554.php
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - няколко пъти чета стихотворението ...
26.10.2012 10:38
martiniki написа:
няколко пъти чета стихотворението ти и си казвам - все по-малко помня - живея:) Описала съм го с едно "Приложения на облаците"
http://www.public-republic.com/magazine/2008/06/1554.php

Прекрасно е! Благодаря ти! Светъл ден, Дори и... Бъди! Пребъдвай в бъднините - там е истинската ни родина!:) Прегръщам те!

"Място за писане

Затова ли се забърквам с
толкова много думи..."
цитирай
28. ckarlet - Ех, какви прекрасни спомени ни п...
26.10.2012 19:58
Ех, какви прекрасни спомени ни предава Созопол. Поздрави и за двете!
цитирай
29. malchaniaotnadejda7 - 28. ckarlet - Ех, какви прекрасни спомени ни п...
26.10.2012 23:50
ckarlet написа:
Ех, какви прекрасни спомени ни предава Созопол. Поздрави и за двете!

Невероятен постинг от Созопол, мила Скарлет! Благодаря ти, така ме зарадва - отново ме върна там:) Един ден ще живея в Созопол, наистина.:) Толкова го обичам. Сърдечни поздрави и на теб! Вдъхновена и нежна есен!
цитирай
30. iliada - Отново ще се върна когато ми е въз...
30.10.2012 09:45
Отново ще се върна когато ми е възможно,Надя!
цитирай
31. malchaniaotnadejda7 - 30. iliada - Отново ще се върна когато ми е въз...
30.10.2012 10:04
iliada написа:
Отново ще се върна когато ми е възможно,Надя!

Знам, Или! Така е. Колко рядко виждам хората, които обичам, а и много си отидоха. Но те знаят, че ги обичам безрезервно, аз - също. И това ни стига. Не е много различно с приятелите тук. Аз не правя разлика между виртуални приятели и тези "наяве", както и между мен и онези скъпи на сърцето ми хора, преселили се във вечността. Това не са прегради, а нормални неща... Прегръщам те!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3268188
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566