Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
02.10.2012 13:50 - СПРЯЛО ВРЕМЕ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 6281 Коментари: 14 Гласове:
69

Последна промяна: 02.10.2012 14:14

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
СПРЯЛО ВРЕМЕ

Премествам се -
А времето остава
неподвижно
в паметта на спомена
за теб.
И аз не мога
да го стигна.
Като статуя стоя -
не се променям.
Дочувам думи,
ветровете на морето,
за да преместя времената -
живот да дам,
любов да дам
и себе си
да взема.

1. X. 2012.







Тагове:   море,   слънце,   Life,   Time,   Kiss,   надежда,   memory,   време,   sade,   памет,   sun,   wind,   ветрове,   ray of hope,


Гласувай:
69



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Красив стих, Надя ...в паметта на спомена така остава времето ...
02.10.2012 15:46
застинало, непроменимо. Прекрасно звучене, много хубав финал...
Поздравления, приятелко !


цитирай
2. stela50 - Не мога да отмина и чудесния
02.10.2012 15:47
музикален избор...
Благодаря !
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - 1. stela50 - Красив стих, Надя ...в паметта на спомена така остава времето ...
02.10.2012 15:56
stela50 написа:
застинало, непроменимо. Прекрасно звучене, много хубав финал...
Поздравления, приятелко !


Мога да ти отговоря само със стихотворение, което ще ти посветя.:) защото:

Стихотворенията си отиват от мен
като лодки
И аз оставам - вярно пристанище
да ги чакам.

Прегръдка!

ps Довечера ще ти го подаря тук. До скоро!:)
цитирай
4. jabalka - Привет Мила Надя!
02.10.2012 16:13
Пиша ти за да изкажа своята възхита!
Влюбих се в това твое произведение на човешката мисъл!
Пиша повторен коментар - очевидно "Гномчето"- направи първият невидим!
Благодаря ти за удоволствието , да прочета!
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 2. stela50 - Не мога да отмина и чудесния
02.10.2012 16:37
stela50 написа:
музикален избор...
Благодаря !

Музикалният избор го дължим на Лу. Тя горе долу знае, какво харесвам и ми прати тази песен на Sade... А първото клипче е моят поздрав към теб, знаеш:)
До скоро, Таничка и ти благодаря за топлите и мили думи!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 4. jabalka - Привет Мила Надя!
02.10.2012 17:10
jabalka написа:
Пиша ти за да изкажа своята възхита!
Влюбих се в това твое произведение на човешката мисъл!
Пиша повторен коментар - очевидно "Гномчето"- направи първият невидим!
Благодаря ти за удоволствието , да прочета!

Здравей, Ябълчице! Благодаря ти от сърце, трогваш ме. Задължават думите ти - колко много още има да уча, ако Бог ми даде време... Удоволствието е, че ми гостуваш. Ако не беше ти, вчера нямаше и да разбера, че е Покров Богородичен! Благодаря ти!
цитирай
7. mitkaloto - Ако не знаеш твоето пристанище за ...
02.10.2012 18:11
Ако не знаеш твоето пристанище за теб няма попътен вятър-Сенека

Стихотворенията си отиват от мен
като лодки.
И аз оставам -вярно пристанище
да ги чакам.

Няма нужда от коментар на казаното от Сенека и написаното в твоя стих. Вярвам,че ще ме разбереш! Поздрави!
цитирай
8. mariniki - прекрасно е...
02.10.2012 19:58
спрялото време, ти и музиката на Secret Garden...
в невероятна, вълшебна хармония...
Надя, поздравявам те..
цитирай
9. bven - Чудесно казано...
02.10.2012 21:21
а музиката допълва.
Привет от мен на двете музи на изкуството:)))
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 7. mitkaloto - Ако не знаеш твоето пристанище за ...
02.10.2012 21:53
mitkaloto написа:
Ако не знаеш твоето пристанище за теб няма попътен вятър-Сенека

Стихотворенията си отиват от мен
като лодки.
И аз оставам -вярно пристанище
да ги чакам.

Няма нужда от коментар на казаното от Сенека и написаното в твоя стих. Вярвам,че ще ме разбереш! Поздрави!

Не знаех тази мисъл на Сенека, Митко! Каква яснота на мисълта - кристално словото. И отеква. Краткостта и яснотата на мисълта - без заврънкулки и панделки, без много епитети и придихания - там е силата на Словото. Затова е Сенека и го помнят пристанищата на векове и думи. Сърдечни поздрави!
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Маги!
02.10.2012 21:58
mariniki написа:
спрялото време, ти и музиката на Secret Garden...
в невероятна, вълшебна хармония...
Надя, поздравявам те..

Благодаря ти сърдечно, Маги! Няма да повярваш - разпространителят на художника Jurgen Gorg е разпространител и на съпруга ми.:) Видях, че си харесала негова картина. Колко малък е светът понякога. Свързва ни по неведоми пътища. Поздрави и светла вечер!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 9. bven - Чудесно казано...
02.10.2012 22:01
bven написа:
а музиката допълва.
Привет от мен на двете музи на изкуството:)))

Привет мила Бвен! Хубаво е, че ми гостуваш.:) Може да си помълчим и да послушаме музиката, която ми подари Лучиа. Прекрасна е, когато е споделена с приятели. Прегръдка и поздрави на вечерния Пловдив от есенна, но така топла София!
цитирай
13. zebb - Да, Времето е щедро - вплело толкова ...
02.10.2012 22:02
Да, Времето е щедро - вплело толкова и наши мигове!
Привет, Надежда! :)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. zebb - Да, Времето е щедро - вплело толкова ...
02.10.2012 22:14
zebb написа:
Да, Времето е щедро - вплело толкова и наши мигове!
Привет, Надежда! :)

:) Зарадва ме, Zebb! При теб винаги е много хубаво и коментарите ти са някак кратички и поетични. Винаги ме караш да се усмихвам.:) Хубава вечер от мен!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3267562
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566