Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.08.2013 12:16 - КЪСМЕТ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 9172 Коментари: 38 Гласове:
75

Последна промяна: 31.08.2013 11:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 КЪСМЕТ

Есенните дъждове
ме прегръщат
Дъждът е доказателство
за присъствието
на Бог
Всъщност говоря
за присъствието
на лекия предесенен вятър
и на слънцето 
меко като милувка -
Усмихвам се
на думата
и спирам
да го запиша
до розите
край пътя
а в ръцете ми
грее
последната
монета 
на лятото


30. 08. 2013.








Тагове:   Бог,   есен,   Dangerous,   Fortuna,   късмет,   over,   дъжд,   Roxette,   Destiny,   Joyride,


Гласувай:
75



Следващ постинг
Предишен постинг

1. ognena71 - Прекрасно е! Поздрави!
30.08.2013 13:21
Прекрасно е! Поздрави!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. ognena71 - Прекрасно е! Поздрави!
30.08.2013 13:53
ognena71 написа:
Прекрасно е! Поздрави!

Есента е прекрасна :) Кара ме да се усмихвам... Здравей, Огнена! Светла и радостна есен!
цитирай
3. etyna - Есенно
30.08.2013 14:45
ласкаво...Хубаво...
цитирай
4. metlichina - вятърно есенно...
30.08.2013 16:45
топло милувчено...от последните стъпки на лятото...
с топла усмивка за теб..
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 3. etyna - Есенно
30.08.2013 16:45
etyna написа:
ласкаво...Хубаво...

Благодаря, Etyna! Намерих си късмет. Паричка на пътя ми. Толкова коли бяха минали през нея, а тя блеси като злато. :) Така е и с любовта. Някой минава през теб, стъпква сърцето ти, мисли си, какво ли не. А ти няма как да не оцелееш и да не бъдеш още по-щастлив. Човек се ражда влюбен и това е щастлива звезда. Никой не може да ти го отнеме. :) Поздрави!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 4. metlichina - вятърно есенно...
30.08.2013 16:55
metlichina написа:
топло милувчено...от последните стъпки на лятото...
с топла усмивка за теб..

:) Здравей Метличинке! Имаш нежно име... Има едни дървета, които изчезват, боледуват, но аз вярвам, ще се съвземат - брястове. Чуя ли метличина и си представям бряст. Моного се радвам, че поспря при мен. Пъстроцветна и благодатна да е есента ти!
цитирай
7. anin - Правилно,
30.08.2013 18:57
Има нужда от дъждец, да освежи малко ;)
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. anin - Правилно, ...
30.08.2013 20:10
anin написа:
Има нужда от дъждец, да освежи малко ;)


:) Имам поне стотина стихотворения за дъжда. Ще те поздравя с три от тях - три за късмет, Anin! :)


КАТО ДЪЖДА, ЗЕМЯТА И НЕБЕТО

Любимите ми хора са обикновени
като дъжда, земята и небето.
А само ти си толкова внезапен,
а само ти си толкова съдбовен
и толкова до болка невъзможен,
като самата мен, която
би искала да е така обикновена,
би искала да е така любима,
като дъжда, земята и небето...
И като теб.
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - Вторият поздрав за Anin :)
30.08.2013 20:14
УСМИВКА

Нощта е само знак.
Самотен йероглиф
на края на мисълта...
Твоята жена
съм аз.
Боговете
са внезапни
мумии
в предсърдието
на сълзите.
Моя
е властта
над всеки смях...
И не е важна
срещата,
А силата
На дъждовете.
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - :) Третият поздрав за Anin - пак с дъжд - :)
30.08.2013 20:16
РОКЛЯТА

От звук на дъжд
тъка си рокля -
изпридам спомени
от време.
Но времето
не съществува -
Когато лятото премине
на слънчевата колесница
от тропота на дъжд внезапен,
ще се извият моите мигли
и ще докоснат пак звездите.
Тогава ти ще ме познаеш -
единствена измежду жените,
облякла рокля от мълчание.
цитирай
11. megg - Здравей, Късметлийке! :)
30.08.2013 20:23
Мила Наде, преди няколко часа се върнах от път и хукнах презглава с " лекия предесенен вятър ", и аз съм късметлийка - моят камък на вълнолома ме чакаше, незает от никого, потопих се в залеза, там - на края на плажа, почти в края на лятото ... и беше хубаво като в топлия ти стих, ласкав, озаряващ ... и тази щедра монета - прекрасно е!
Поздрав, Наде! :)
цитирай
12. mitkaloto - Поздрави за стихотворението, Н...
30.08.2013 21:29
Поздрави за стихотворението,Надя!Есента ми е любим сезон.Може би защото съм малко мечтател.
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 11. megg - Здравей, Късметлийке! :)
30.08.2013 23:35
megg написа:
Мила Наде, преди няколко часа се върнах от път и хукнах презглава с " лекия предесенен вятър ", и аз съм късметлийка - моят камък на вълнолома ме чакаше, незает от никого, потопих се в залеза, там - на края на плажа, почти в края на лятото ... и беше хубаво като в топлия ти стих, ласкав, озаряващ ... и тази щедра монета - прекрасно е!
Поздрав, Наде! :)

Здравей мила Марианче! Прегръдки и песен за теб! - Втората е в твоя чест - за късмет и благословена есен - стопляща и с нежност и обич за скъпата ми приятелка и вдъхновяваща поетеса - Megg! Ако стигна до морето, непременно ще се видим! Прекрасно е, че си тук :)
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 12. mitkaloto - Поздрави за стихотворението, Н...
30.08.2013 23:45
mitkaloto написа:
Поздрави за стихотворението,Надя!Есента ми е любим сезон.Може би защото съм малко мечтател.

Привет, Митко! Много се радвам, че поспря. Така си и мислих, че обичаш есента - пред очите ми е онзи твой невероятен букет от есенни листа, който бе снимал за нас... Толкова е тъжно, че ги няма тези твои постинги! Не е честно някак. Но важното е, че ти си тук и надявам се, есента ще е щастлива за теб и ще има нови мигове, които да споделяме тук... Сега ще те поздравя с едно старо стихотворение, защото аз се родих през есента :)

КРЪГ ОТ ДВАМА

Две крачки
ме делят от теб...
Какво са две хилядолетия!
Жена ли съм -
аз бях поет.
Но твоят глас и поглед
слети
застигнаха ме като дъжд -
Спокоен дъжд
на буря тъмна...
Внезапен дъжд.
Тържествен дъжд
гори
челото ми безсънно...
Две крачки
ме делят от теб.
И ужасът и суетата,
че ме роди от тишината
нехаещият смях
на мъж.


цитирай
15. sparotok - !!!
31.08.2013 08:39
Късмет си е то...да държиш в ръцете си последната монета на лятото... :)
цитирай
16. stela50 - Дъхът на есента, тържеството на топлия дъжд,
31.08.2013 09:46
най-вълнуващите ласки на слънцето ...
Прекрасно е, мила приятелко !
цитирай
17. stela50 - А музиката ... за мен е това, което прави всяко присъствие
31.08.2013 09:48
по-осезаемо и необикновено ... Благодаря !
Време е за стихосбирка !!! :)))
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 15. sparotok - !!!
31.08.2013 11:22
sparotok написа:
Късмет си е то...да държиш в ръцете си последната монета на лятото... :)

А, тя за мен е последна, за други - лятото сега започва. Но нали казах в едно предишно стихотворение - "лятото започва от есента". Ти сега ми даваш кураж, Павка и отивам да го чета. Я да видим, как беше :))) Ето го - това е един цикъл от пет стихотворения - "Хипнотично 5", които записах в един ден:

ХИПНОТИЧНО

Ти и аз -
думите,
тишината -
ще издържи ли
пейзажът
нашата среща?
Ще се срути
старият град
Всичките му
камбанарии
с грохот
прахта
ще целунат.
Не те ли е
страх
от вятъра?
Вдигни си
яката -
Лятото
почва
от есента.

17. 08. 2013.

Късмет си е! :) Бъди здрав, Павка и светла есен!
цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 16. stela50 - Дъхът на есента, тържеството на топлия дъжд,
31.08.2013 11:39
stela50 написа:
най-вълнуващите ласки на слънцето ...
Прекрасно е, мила приятелко !

Здравей, Таничка! Благодаря ти.. Почувствах се така приласкана в прегръдките на Есента. Някак, както, като отивах като дете при бабка и дядко - летата в Копривщица - безкрайното, неизмеримо щастие за цял живот, което те обгръща и пази безусловно. Помня, как целувах ръка на баба и на дядо - до следващото лято. Те не обичаха да оставят къщата и да идват в София... Когато дядко почина - бабка, макар и вече болна, до последно зимите стоеше там - да не остава къщата сама. Къщицата... И тя като Есента. Един лъчезарен дом. Завинаги. :) Радостен ден, Танче и много здраве вкъщи!
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - по-осезаемо и необикновено. . . ...
31.08.2013 11:43
stela50 написа:
по-осезаемо и необикновено ... Благодаря !
Време е за стихосбирка !!! :)))


http://www.youtube.com/watch?v=xCorJG9mubk

Joyride - :) Поздрав за теб, Танюшка! Три за късмет... Вече го качих в постинга - да звучи за теб! Прегръдки!
цитирай
21. kalin8 - Привет!
31.08.2013 11:45
Поздравления и от мен, Наде!
Б.
цитирай
22. sande - Късмет си е - последната монета на лятото ...
31.08.2013 11:50
И ще ти върви с тази монета, и на пари, и на поезия, и на други работи.

Поздрави от Долината на Струма!
цитирай
23. jabalka - Поздрави и моите комплименти! :)
31.08.2013 12:03
"... Усмихвам се
на думата
и спирам
да го запиша
до розите
край пътя
а в ръцете ми
грее... "

Светла събота и солей...! :))
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 21. kalin8 - Привет!
31.08.2013 12:06
kalin8 написа:
Поздравления и от мен, Наде!
Б.

Здравей, Боре, благодаря ти от сърце! Драго ми е, че поспря. Вдъхновена и хубава есен!
цитирай
25. malchaniaotnadejda7 - 22. sande - Късмет си е - последната монета на лятото ...
31.08.2013 12:10
sande написа:
И ще ти върви с тази монета, и на пари, и на поезия, и на други работи.

Поздрави от Долината на Струма!

Ей, Sande, Здравей! Сашо, Честит имен ден, макар и с малко закъснение! Да ти е живо и здраво името и все така достойно да го носиш! Поздрави на Струма от Тополница - Тополка, и от Бяла река! :) Щом ти ме благославяш, дай Боже, да се сбъдват добрите неща - за нас и за всички добри хора! Здраве и мир! И малко милост за България! Или както казва един любим френски поет: "Господи, пощади нас, живите, които се сражаваме на границата с невъзможното!" Бъди здрав, Сашо!
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - ". . . Усмихвам се на дума...
31.08.2013 12:20
jabalka написа:
"...
Усмихвам се
на думата
и спирам
да го запиша
до розите
край пътя
а в ръцете ми
грее... "

Светла събота и солей...! :))


Здравей Ябълчице, мила Мила! :) Лъчезрна събота и на теб и благодаря за The Silent Man - Dream Theater и... пътуването! Прегръдки!
цитирай
27. erato7 - ". . . а в ръцете ми грее ...
31.08.2013 13:58
"...а в ръцете ми
грее
последната
монета
на лятото" - слънчеви поздрави, Надюшка!
Изборът на клипчета много ми допадна!
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 27. erato7 - ". . . а в ръцете ми грее ...
31.08.2013 16:14
erato7 написа:
"...
а в ръцете ми
грее
последната
монета
на лятото" -

слънчеви поздрави, Надюшка!
Изборът на клипчета много ми допадна!


Здравей, мила Пепи! :) Милата, обичаната муза! Зарадва ме, че поспря на моята страничка. Щом Erato7 е тук, която също като мен е привлечена от вълшебството "седем", със сигурност, боговете ще бъдат по-благосклонни... :) Може би! Слънчева и светла есен, Пепи!
цитирай
29. sestra - Още сутринта го прочетох и аз като теб ранобудна и много,
31.08.2013 18:54
ама много ми хареса. Мисля, че съм се вдъхновила от затоплената от ръката ти последна монета на лятото :)
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - 29. sestra - Още сутринта го прочетох и аз като теб ранобудна и много,
31.08.2013 22:22
sestra написа:
ама много ми хареса. Мисля, че съм се вдъхновила от затоплената от ръката ти последна монета на лятото :)

Стани, сякаш сме се познавали цял живот! :) Много се радвам, че поспря. А твоята Маца е наистина пазител и заслужава да бъде възпята така неповторимо в "Милост". Безкрайно красива е и излъчва сила и мъдрост, много нежна сила! Тя наистина е самата Милост... Радвам се, че съдбата ни срещна. Няма по-ценно от приятелите, от сродните духове! Звуча високопарно, но колко хубаво име си си избрала - Сестра!:) То ме учуди още в началото. Хубава вечер и до скоро!
цитирай
31. vilish - Смяната на сезоните ...
01.09.2013 12:26
... винаги ми напомня за промените в нашия живот ... :)
Горещото, омайно, пълно с живот лято се заменя от кротките и меки тонове на настъпващата есен ... Друго очарование!
Поздрави с най-добри пожелания за теб, malchaniaotnadejda7! Надежда и вяра в сбъдването на желания!... :)
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 31. vilish - Смяната на сезоните ...
01.09.2013 14:00
vilish написа:
... винаги ми напомня за промените в нашия живот ... :)
Горещото, омайно, пълно с живот лято се заменя от кротките и меки тонове на настъпващата есен ... Друго очарование!
Поздрави с най-добри пожелания за теб, malchaniaotnadejda7! Надежда и вяра в сбъдването на желания!... :)

Здравей Vilish! :) Извини ме, че отговарям чак сега, но прочитайки коментар, зървайки го, често той "се загубва" и за да се "появи", за да го видя, ми трябва час. Както и да е, благодаря за съпричастието и че ме навести. Промените са неизбежни понякога. Давам си сметка, че навлизам в есента. Моят пролог към тази част от живота, макар че ми е рожден сезон. Понякога тя може да бъде най-прекрасната, когато сбъдне мечта. Затова, трябва да внимаваме, какво мечтаем. :) Благодаря за благопожеланията, а на теб желая никога да не оставаш без вяра, надежда и любов! Не мога да спра да слушам вълшебните мелодии при теб - особено Serenity... До скоро!:)
цитирай
33. makont - Записано до розите,
02.09.2013 12:21
при теб, Наденце, красотата винаги е предадена по неповторим начин. Стисни късмета в шепи, не е за изпускане красотата на уханната есен, натежала от плод, готова да приюти в себе си последните слънчеви лъчи на лятото и надеждите ни за дорбо. Усмивки и слънчева седмица!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 33. makont - Записано до розите,
02.09.2013 19:13
makont написа:
при теб, Наденце, красотата винаги е предадена по неповторим начин. Стисни късмета в шепи, не е за изпускане красотата на уханната есен, натежала от плод, готова да приюти в себе си последните слънчеви лъчи на лятото и надеждите ни за дорбо. Усмивки и слънчева седмица!

Колко хубаво си го казала, Майче, Благодаря ти! Тичах по задачи, извини ме, че чак сега прочитам посланието ти. Вълшебно е и със сигурност ще ми донесе късмет, щом е от теб... Много лъчезарна си на новия аватар, ти винаги си такава. :) Казаваш, че си "счети", а говориш по-добре от литературен критик, сякаш си поет. И си! Прегръщам те с пожелания за благословена и влюбена есен! И много благодатна за теб и обичните ти хора. Сега вече вярвам в надеждата за добро. Светла и радостна седмица и на теб, Майче!
цитирай
35. veninski - Поздрави от Родопите, Надежда!
03.09.2013 06:37
Поздрави от Родопите, Надежда!
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - 35. veninski - Поздрави от Родопите, Надежда!
03.09.2013 17:54
veninski написа:
Поздрави от Родопите, Надежда!

Здравей, Васко, благодаря ти! Сърдечни поздрави на Родопите от Стара планина! Напоследък не мога да се спра, а така искам да прочета новия ти разказ. Животът понякога е като придошла река - от онези небесните реки от вятър. Хубаво е, че иде буря, обичам като е дъждовно и е есен. Сега сигурно Родопите ще се изпъстрят като чеиза на девойка от стари времена - тъкан от багрите на всички земни цветове. :) Един ден ще ти дойдем на гости да видим Родопа планина, Розовооката... Поздрави на теб и домочадието! Бъдете здрави и благословена есен!
цитирай
37. vostroto - Привет, Мalchaniaotnadejda7!:)
09.09.2013 17:39
:)Но хей, не избързвате ли малко?:) Все още е топличко, а пък днес да не кажа каква жега беше на корта...:) Никаква тъга!:) Да се наслаждаваме на мелодиите от летния джубокс до последната монета ( как ми хареса тази "монета":) ), а после на неизбежната красота на Есента!:)
цитирай
38. malchaniaotnadejda7 - 37. vostroto - Привет, Мalchaniaotnadejda7!:)
10.09.2013 00:26
vostroto написа:
:)Но хей, не избързвате ли малко?:) Все още е топличко, а пък днес да не кажа каква жега беше на корта...:) Никаква тъга!:) Да се наслаждаваме на мелодиите от летния джубокс до последната монета ( как ми хареса тази "монета":) ), а после на неизбежната красота на Есента!:)

Привет, Vostroto! :) Добре, обещавам. След такъв хубав коментар усмивката ми е тиха, но навън вали, а аз обожавам дъжд! Значи е лъчиста :) Всяка капка дъжд е като луна - не е жълтица, нито е златна, вече не е пролет, а клоним към есен, но какво от това - есента е прекрасна! "Неизбежна красота".... Ти май си поет!:) Щастлива и сбъдната есен на теб!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3268224
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43566