Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
09.03.2014 07:05 - КОНТРАЖУР
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 6047 Коментари: 22 Гласове:
70


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 КОНТРАЖУР

Как искам
да съм тук родена
и всяка събота
след църква
да споделям чая
с любезните съседки.
Да умея да приготвям
онези странни сладки
и уханни пайове -
Историята на цветята
да обсъдим,
и докато птиците
приспиват слънцето,
отново да те срещна,
както някога,
и всичко да започне
отначало

24. 02. 2014.
California
image



Гласувай:
70



Следващ постинг
Предишен постинг

1. veninski - . . . и всичко да започне отначало. ...
09.03.2014 07:35
... и всичко да започне
отначало.

Поздрави от Павелско, Надежда!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. veninski - . . . и всичко да започне отначало. ...
09.03.2014 07:36
veninski написа:
... и всичко да започне
отначало.

Поздрави от Павелско, Надежда!

Благодаря сърдечно, Васко! Поздрави на Павелско и на Родопите от Калифорния и от мен!
цитирай
3. ckarlet - Прекрасна си както винаги! Позд...
09.03.2014 08:16
Прекрасна си както винаги! Поздрави и от мен!
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 3. ckarlet - Прекрасна си както винаги! Позд...
09.03.2014 08:47
ckarlet написа:
Прекрасна си както винаги! Поздрави и от мен!

Много се радвам, че отново си тук, мила Скарлет! Липсваха ми твоите снимки, а снежното дърво така ме зарадва, далеч от България. Сега при мен е вечер, смениха времето и клони към полунощ. :) Хубава и радостна неделя на теб и вдъхновена пролет!
цитирай
5. megg - Кръгове
09.03.2014 10:45
И завръщане към началната точка, безкрайната...

и докато птиците
приспиват слънцето,
отново да те срещна

Много е хубаво! Поздрав, мила Наде, и прегръдки! :)
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 5. megg - Кръгове
09.03.2014 12:04
megg написа:
И завръщане към началната точка, безкрайната...

и докато птиците
приспиват слънцето,
отново да те срещна

Много е хубаво! Поздрав, мила Наде, и прегръдки! :)

Здравей, мила Марианче! Да, контражурно... "както някога". Щастлива и слънчева неделя и прегръдки за теб и Морето! Една кола здравец от мен! :)
цитирай
7. stela50 - Светът няма край... но винаги - ново начало...
09.03.2014 14:33
Наденце... прекрасно е... за кой ли път пиша тази дума...
а може би просто няма нужда от думи...
... и докато птиците
приспиват слънцето,
отново да те срещна,
както някога,
и всичко да започне
отначало...
Всяка стъпка напред ни води към старото
ново начало в мечтанието на настоящето...
Поздрав и прегръдка от мен !
цитирай
8. bven - Обикновено желанията се сбъдват...когато му дойде времето (и то винаги в най-доброто време ):)))
09.03.2014 20:03
Пожелавам ти го от сърце, |Надежда, с пожелания всеки ден да си весела и щастлива, пълна с добрини , светлина и любов!
Намасте!
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - 7. stela50 - Светът няма край... но винаги - ново начало...
09.03.2014 20:42
stela50 написа:
Наденце... прекрасно е... за кой ли път пиша тази дума...
а може би просто няма нужда от думи...

... и докато птиците
приспиват слънцето,
отново да те срещна,
както някога,
и всичко да започне
отначало...

Всяка стъпка напред ни води към старото
ново начало в мечтанието на настоящето...
Поздрав и прегръдка от мен !

Здравей, скъпа Таничка! Радвам се, че поспря. Да, стъпките на сърцето, пулсациите на началата са изначални и затова безкрайни. Прегръщам те и поздрави на онзи древен град, където е стъпвала баба ми, Надежда, много преди да се родя... Единствената тракийка в родословието ни на планинци от Търновски и Kопривщенски родове. Светла пролет!
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 8. bven - Обикновено желанията се сбъдват...когато му дойде времето (и то винаги в най-доброто време ):)))
09.03.2014 20:44
bven написа:
Пожелавам ти го от сърце, |Надежда, с пожелания всеки ден да си весела и щастлива, пълна с добрини , светлина и любов!
Намасте!

Благодаря от сърце, мила Бвен - и на тебе Господ! Закрила, здраве, добротворство, любов за теб и дома ти! Намасте!:)
цитирай
11. vandela007 - Наде,
09.03.2014 22:26
Рисуваш с думи една забравена картина, от която на сърцето ми става топло и аз съм там, някъде отстрани.....но защо ли гърлото ме стяга.

Мълчание, трепет и една голяма Надежда! Това е, друго няма.
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. vandela007 - Наде,
10.03.2014 05:38
vandela007 написа:
Рисуваш с думи една забравена картина, от която на сърцето ми става топло и аз съм там, някъде отстрани.....но защо ли гърлото ме стяга.

Мълчание, трепет и една голяма Надежда! Това е, друго няма.

Здравей, мила Ваня! Не, не си отстрани, ние всички сме в картината на сърцето, на Любовта, която движи световете... И когато го осезаем, гърлото ни стяга и в същото време сме приютени, няма как да не бъдем. Ние сме същевременни и навсякъде, светли и нетленни същества, само, когато обичаме. Друго наистина няма. Прегръщам те с нежност и искрени благопожелания за всичко хубаво, радостно и добротворно от сърце!
цитирай
13. makont - В особена позиция спрямо слънцето си, Наденце,
10.03.2014 16:16
но пак те виждам, слънчева, усмихната, мечтателна... Да бъде. Прегръщам те и много усмивки и настроение през новата седмица!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 13. makont - В особена позиция спрямо слънцето си, Наденце,
10.03.2014 21:51
makont написа:
но пак те виждам, слънчева, усмихната, мечтателна... Да бъде. Прегръщам те и много усмивки и настроение през новата седмица!

Здравей, скъпа Майче! Благодаря ти от сърце и на теб радостна и лъчезарна седмица и хубава, незабравима Пролет! :) Прегртдки!
цитирай
15. monaliza121 - Долових мечтание. . . може би от Ш...
12.03.2014 00:26
Долових мечтание... може би от Шуман
Поздрав, Надя!

http://vbox7.com/play:b074f8fe
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 15. monaliza121 - Долових мечтание. . . може би от Ш...
12.03.2014 02:42
monaliza121 написа:
Долових мечтание... може би от Шуман
Поздрав, Надя!

http://vbox7.com/play:b074f8fe

Благодаря, Тинче! Може би... :) Ще си го чуя с удоволствие, мерси и много здраве на теб и на Морето! До скоро!
цитирай
17. usmivka99 - Хубаво е! Замириса на сладки и чай :)
18.03.2014 19:42
Хубаво е! Замириса на сладки и чай :)
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 17. usmivka99 - Хубаво е! Замириса на сладки и чай :)
19.03.2014 07:29
usmivka99 написа:
Хубаво е! Замириса на сладки и чай :)

Здравей, Усмивчице! :) Благодаря за усмивката, зарадва ме твоето присъствие. Сега и на мен ми замириса на сладки и чай... Онези сладки... Поздрави и до скоро! Прощавай, че закъснях с отговора, такова беше времето, но със сигурност идва пролетта! :) Радостна и светла Пролет на теб!
цитирай
19. usmivka99 - Хубава и Вдъхновена пролет и за теб! :)
19.03.2014 21:17
malchaniaotnadejda7 написа:
usmivka99 написа:
Хубаво е! Замириса на сладки и чай :)

Здравей, Усмивчице! :) Благодаря за усмивката, зарадва ме твоето присъствие. Сега и на мен ми замириса на сладки и чай... Онези сладки... Поздрави и до скоро! Прощавай, че закъснях с отговора, такова беше времето, но със сигурност идва пролетта! :) Радостна и светла Пролет на теб!

цитирай
20. metlichina - честита пролет...
24.03.2014 23:34
слънчево и щастливо да ти е в душата...
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 20. metlichina - честита пролет...
03.05.2014 07:29
metlichina написа:
слънчево и щастливо да ти е в душата...

Здравей Метличинке и честита пролет! Сигурна съм, че ти отговорих на поздрава, а ето, чак сега записвам пожеланото... От сърце! :) Много здраве от слънчева Калифорния! Христос Възкресе!
цитирай
22. jabalka - Привет Надя!
03.05.2014 15:45
Контражурът придава на силуетите нещо, което напълно осветените обекти ... не успяват да придобият като форма...! :)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3285014
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43590