Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.03 19:13 - "Писах преди време на кратункоФците, че мое да се наложи евакуацията на целия остров Великобритания." ...
Автор: getmans1 Категория: Политика   
Прочетен: 517 Коментари: 10 Гласове:
2

Последна промяна: 28.03 19:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                         * * * * * 
                      НЯМА ДА Е ПРОБЛЕМ ЗА ЕДНА ЗУРЛА ДА ИЗРОВИЧКА
 КОГА НЯКОЙ

                                          Е ИСКАЛ ДА НАПАДА ... КОЧИНАТА ТИ !?

                                            Е, ХАЙДЕ, ИЗРОВИЧКАЙ ... ТИ МОЖЕШ!

                                          image


                                ... ТРУДНО СЕ НАВАКСВАТ 10 ВЕКА ЦИВИЛИЗАЦИЯ

                                                                            * * * 



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. syrmaepon - Търсих статията от Дейли телеграф. Намерих в Киев пост.
28.03 19:50
Според мен цялата работа се върти около пари, както винаги . Да се отпуснат повече пари.

"Скорошно разследване на комисията по отбрана на Камарата на общините разкри, че въоръжените сили на Великобритания са „все по-пренапрегнати“ и не са достатъчно подготвени за война с Русия.

Разследването разкри спешната нужда от реформи за справяне с кризата с набирането на персонал и значително увеличаване на запасите от оръжия и боеприпаси в страната за постигане на готовност за бойни действия.
Бивши началници на отбраната информираха комисията, че въоръжените сили на Обединеното кралство са били „изпразнени“ от 2010 г. насам и „в конфликт между партньори... биха изчерпали своите способности след първите няколко месеца от ангажимента“.

Магован твърди, че Обединеното кралство е „готово за война“, но призна, че не е напълно подготвено за продължителен конфликт с Русия.

Що се отнася до войната в Украйна, Шапс говори за важността на войната с дронове, като каза, че дроновете са както смъртоносни, така и рентабилни.

Той описа войната в Украйна като вероятно първата истинска „война с дронове“ и прогнозира, че бъдещите войни ще разчитат до голяма степен на дронове. Въпреки че дроновете са смъртоносни, традиционните военни елементи като боеприпаси остават решаващи за всеки бъдещ конфликт, каза Шапс."
цитирай
2. syrmaepon - https://www.kyivpost.com/post/30180
28.03 19:51
.
цитирай
3. getmans1 - Ха, ...
28.03 22:47
... ти само гледай другият САМОНАВИЯЧ как прелива от мудрости по стари картинки:)))

... Иначе аз не съм си правил труда да проверявам източника и причината е проста, че както винаги до сега това което иска да каже аФтора ще е далеч от темата но ... пък чете по инглиш, ъхъ :)


syrmaepon написа:
https://www.kyivpost.com/post/30180
.

цитирай
4. vencivaleri1951 - Къде съм написал , че чета , или ползвам английски
28.03 23:20
Каквото съм научил от "бандите" и толкова Е как няма да са стари картинките, като са от толкова стара цивилизация-е не толкова стара, колкото някогашните им колонии Индия и в Китай

getmans1 написа:
... ти само гледай другият САМОНАВИЯЧ как прелива от мудрости по стари картинки:)))

... Иначе аз не съм си правил труда да проверявам източника и причината е проста, че както винаги до сега това което иска да каже аФтора ще е далеч от темата но ... пък чете по инглиш, ъхъ :)


syrmaepon написа:
https://www.kyivpost/post/30180
.


цитирай
5. syrmaepon - За проверката: така като лепнат картинка с половин текст и това ме предизвиква )
28.03 23:55
getmans1 написа:
... ти само гледай другият САМОНАВИЯЧ как прелива от мудрости по стари картинки:)))

... Иначе аз не съм си правил труда да проверявам източника и причината е проста, че както винаги до сега това което иска да каже аФтора ще е далеч от темата но ... пък чете по инглиш, ъхъ :)


syrmaepon написа:
https://www.kyivpost/post/30180
.



.

Е, не винаги се получава, за някои медии трябва да се плаща, но тук се получи.
Иначе журналистите навсякъде са еднакви - гръмки заглавия, които текстът малко разобличава. Докато не прочетеш текста, не става ясно за какво е тоя шум.

За английския, както казват украинците: Є Google Translate
цитирай
6. getmans1 - За цитираният събект е повече от нормално ...
29.03 00:00
... Точно такива ме обявиха за "ерудит" :):):) аз пък си имам основания да не им благодаря:)


belkana написа:
За проверката: така като лепнат картинка с половин текст и това ме предизвиква )

Е, не винаги се получава, за някои медии трябва да се плаща, но тук се получи.
Иначе журналистите навсякъде са еднакви - гръмки заглавия, които текстът малко разобличава. Докато не прочетеш текста, не става ясно за какво е тоя шум.

цитирай
7. getmans1 - А, ...
29.03 00:50
... Ти за чий праз си вреш задника С НЕСКОСАНИЯТ СИ КОНТРА ПОСТИНГ когато двама си ги мерят ...... От Космоса се вижда, че с този си постинг "репликарам" друг

... Колкото до КАРТИНКИТЕ наистина са стари НО ОЩЕ ПО СТАРО Е РОБСТВОТО ако си спомняш все още нещо от Маркс, че нали той "разграфи" историята.

Мен например много ме е яд на ония от ВАШИТЕ които с тези картинки ни илюстрираха уроците ПО НАЙ НЕСКОПОСАНИЯ НАЧИН - иначе те, сами по себеси разказват много неща - МНОГО РАЗЛИЧНИ ОТ ТВОИТЕ НЕБИВАЛИЦИ.


vencivaleri1951 написа:
Каквото съм научил от "бандите" и толкова Е как няма да са стари картинките, като са от толкова стара цивилизация-е не толкова стара, колкото някогашните им колонии Индия и в Китай


цитирай
8. vmir - путлерастите живеят в приказен свят, който непрекъснато градят и поддържат с лъжи, кражби и измами.
29.03 02:25
Тези типове възприемат чуждото за тяхно, което не са си върнали заради своята доброта и щедрост. Вчера много се забавлявах с постинг за руSSки супер самолет, който щял да сложи в джобчето си зарубежната авиация. Бил направен задружно от всички народи в РФ и затова станал такова чудо на технологията. Бълнувания на профани, които нямат представа що е технология, как се реализира и как се постига конкурентно предимство. Профани, които най-вероятно не знаят имената на водещите производители в света, защото не ги споменават до глупостите, които щели да направят самолета мечта. Профани, за които свободата е да надвикват и оклеветяват онези, които са се квалифицирали в някакво поприще и са приклещени от профанизацията на маниаци с претенции.
цитирай
9. vencivaleri1951 - Много интересен коментар от ИД тартора на ерудитите
29.03 08:52
Тези които го подкрепят могат да си врат задник, предник и каквото си щат, а оспорващите го не Иска вероятно да постигне процентите на Путин във вота за президент
"Скъп ми е тартора , но истината ми е по скъпа"
Съгласен съм донякъде, че това е трик за повече финансиране-бебето ако не плаче е с риск от гладна смърт Преди два дни от умора забравих да нахраня кучетата и не е за разказване какво се случи-разбра Банишора , че са пропуснати
От друга страна в трите локомотива на европа , армиите са "бардак" Как мислиш хетмане, като и военен експерт-колко биха се задържали французи, англичани и германци днес в Авдеевак или Бахмут? То върви и виц по този случай-Кога ще започне Световна война? Симптом-когато Франция капитулира без нито един изстрел А иначе в Англия има все още свобода в писането и говоренето-още повече в научните среди Бих ти препоръчал Британика-аз съм чел преводи, а разбирам, че ти можеш да четеш и в оригинал
Там например добре е описано пиратското дворянство, разстрела на предприемачите с оръдия-защото си позволили да произвеждат платове и са отказали да затворят производствата на такива Там пише и за силно цивилизационните кланета между протестанти и католици Не е цивилизация когато имаме системно унищожаване и унижаване на народи, вкл и българския-"София трябва да стане картофено поле"
Китай е например стара цивилизация Има армия способна да се опре на всеки Аз обаче не знам Китай да е водил завоевателна война през последните няколко века
Това е цивилизация, а не е цивилизация тази която е станала жандарм на света и непрекъснато воюва Там ми е репликата, а иначе географското положение на Англия е такова, че дори не е необходимо да се воюва с нея
цитирай
10. getmans1 - Х.-ха-ха, сега пък "БРИТАНИКА" реши да засереш ...
29.03 09:35
... малко ти беше "картофеният глад", че сега реши да се върнеш на първата версия на картинката с "екзекуцията".

... Сигурен съм, че не в превода е причината на тези твои прескундаци и изкелиферчвания на фактите.

... Явно пак ще пишем постинги с "коректни цитати"..


vencivaleri1951 написа:
.....

Бих ти препоръчал Британика-аз съм чел преводи, а разбирам, че ти можеш да четеш и в оригинал
Там например добре е описано пиратското дворянство, разстрела на предприемачите с оръдия-защото си позволили да произвеждат платове и са отказали да затворят производствата на такива Там пише и за силно цивилизационните кланета между протестанти и католици Не е цивилизация когато имаме системно унищожаване и унижаване на народи, вкл и българския-"София трябва да стане картофено поле"
Китай е например стара цивилизация Има армия способна да се опре на всеки Аз обаче не знам Китай да е водил завоевателна война през последните няколко века
Това е цивилизация, а не е цивилизация тази която е станала жандарм на света и непрекъснато воюва Там ми е репликата, а иначе географското положение на Англия е такова, че дори не е необходимо да се воюва с нея

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: getmans1
Категория: Политика
Прочетен: 6208817
Постинги: 2787
Коментари: 26731
Гласове: 9717
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930