Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
31.03.2011 20:33 - РАВНОСМЕТКА
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 5138 Коментари: 11 Гласове:
85


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РАВНОСМЕТКА

Всеки знак, измислен от друг
ме затваря в хербарий
от скъпоЦенности ...
Клишетата общоприемат
за даденост
умората на пейзажа,
а пейзажа приемат
за предистория
от неуки пътеки.
Великолепието
на филогенезиса
в мене изгрява
предзалезно.
Ще събера вековете -
светлините и сенките
в пръстена на Сатурн.
Медали, за претопяване...

31. 03. 2011.
http://www.youtube.com/watch?v=YF_t4JDz9jc




Гласувай:
86



Следващ постинг
Предишен постинг

1. stela50 - Много хубаво ...оригинално ,човешки реално .Равносметка.
31.03.2011 23:54
...Великолепието
на филогенезиса
в мене изгрява
предзалезно...
Поздрави ,Надя !
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Таничка!
01.04.2011 00:00
Благодаря за разбирането. Имам съмнения относно тази "равносметка". Но се изля внезапно като пролетен дъжд и със сигурност ще ме промени.
Лека вечер и сърдечни поздрави!
цитирай
3. sevdabg - Пролетен дъжд..
01.04.2011 13:52
Пролетния дъжд мила- е
нежен, освежаващ и зареждащ с енергия..

Успехи !!!!
цитирай
4. makont - Звучи философски и аристократично!
01.04.2011 17:51
Наденце, просто се усмихни и бъди щастлива!
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - sevdabg - Пролетен дъжд..
01.04.2011 19:14
sevdabg написа:
Пролетния дъжд мила- е
нежен, освежаващ и зареждащ с енергия..

Успехи !!!!

Здравей, Севде!:) Пролетният дъжд е като непреодолимите хора от твоя постинг... Просто незабравим! Винаги пролетен... Благодаря ти и хубава вечер!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Майче, вече се усмихвам!
01.04.2011 19:20
makont написа:
Наденце, просто се усмихни и бъди щастлива!

И ти изпращам една въздушна истинска усмивка :) С нежност... Поздрави!
цитирай
7. malchaniaotnadejda7 - Такива снимки видях току що при 4aiotgluhar4e, че си припомних Оскар Уайлд...
01.04.2011 19:58
Знаем тези негови мисли, но нека ги повторя тук.

"Изкуството не бива никога да се опитва да бъде популярно. Публиката трябва да се опита да стане артистична.

Изкуството открива своето съвършенство, вътре в себе си, а не извън себе си. То не бива да се мери според някакви външни мерки за подобие. То е воал, а не огледало. В него има цветя, които не растат в никоя гора, невиждани в леса птици. То създава и разрушава много светове и може да изтегли луната от небесата с алена връвчица. Неговите форми са по-реални от живия човек, негови са великите архетипове, чиито недовършени копия са съществуващите неща. В неговите очи природата няма закони, нито единство.

Не животът, а изкуството е школата, в която трябва да се изучава изкуство. "
Оскар Уайлд
цитирай
8. bven - Сигурна бях, че си художник, но и магьосница ?!
01.04.2011 21:32
Ще събера вековете -
светлините и сенките
в пръстена на Сатурн...

Продължавай, Наде, чакаме подвизите ти!:)))) твоята фенка бвен:)
цитирай
9. kasnaprolet9999 - Извинявай за неосведомеността ми, ...
01.04.2011 21:32
Извинявай за неосведомеността ми, но би ли ме светнал, що е това филогенезиз. Иначе добре звучиш, но ми е трудно да схвана всичко, без яснота по въпроса. Ако го гугна вероятно ще се информирам, но предпочитам да го направиш ти :))))
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - bven - Сигурна бях, че си художник, но и магьосница ?!
01.04.2011 21:54
bven написа:
Ще събера вековете -
светлините и сенките
в пръстена на Сатурн...

Продължавай, Наде, чакаме подвизите ти!:)))) твоята фенка бвен:)

Здравей, Мими!:) Откровено лъжа, но във всяка лъжа има и малко истина... При теб е магично!Твоята фенка Надежда от Венера:)
цитирай
11. malchaniaotnadejda7 - kasnaprolet9999 - Извинявай за неосведомеността ми, ...
01.04.2011 22:05
kasnaprolet9999 написа:
Извинявай за неосведомеността ми, но би ли ме светнала, що е това филогенезиз. Иначе добре звучиш, но ми е трудно да схвана всичко, без яснота по въпроса. Ако го гугна вероятно ще се информирам, но предпочитам да го направиш ти :))))

"Филогенетиката е формулирала няколко закономерности на Филогенезата.: биогенетичен закон — животинските организми в течение на индивидуалното си развитие повтарят накратко историческото развитие на своите предшественици, т. е. онтогенезата е кратко повторение на Филогенезата."

Здравей, Kasnaprolet9999! Метафора... Това, което ме интересува е произхода на безвъзвратно изчезналото... Редуцираното не възстановява своята форма, заради адаптация. Интересуват ме разликите. Детайлите правят картината невъзможна.:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3287003
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43592