Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Постинг
30.07.2012 14:33 - МАЙКА И ДЪЩЕРЯ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 33536 Коментари: 47 Гласове:
95


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
МАЙКА И ДЪЩЕРЯ

Там, където
свършва небето
и започва смъртта -
винаги има
една майка
и една дъщеря.

Там, където
свършват планетите -
в тихия край на света,
два извора винаги светят -
една майка
и една дъщеря.

И обгръщат ръцете им
като в обръч света -
в пръстена на ветровете
зряща, жива вода -
Тя над времето свети -
Майка и Дъщеря.

30. 07. 2012.









Тагове:   дъщеря,   mamma,   Merry,   майка,   mother,   Лили Иванова,   Сара,   sun,   дина,   daughter,   рахел,   rachel,   sara,   dina,


Гласувай:
95



Следващ постинг
Предишен постинг

1. jabalka - Поздрави сърдечни мила Надя!
30.07.2012 14:50
Вълнуващо и толкова лаконично като изказ- обичащо и открито , факт, прекрасен факт- светъл!
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - 1. jabalka - Поздрави сърдечни мила Надя!
30.07.2012 14:54
jabalka написа:
Вълнуващо и толкова лаконично като изказ- обичащо и открито , факт, прекрасен факт- светъл!

Благодаря ти, мила Ябълчице... Сърдечни поздрави на теб!
цитирай
3. megg - Началото ...
30.07.2012 15:46
Майка и дъщеря ... и майка ... За да го има животът и да пребъдва чрез обичта.

два извора винаги светят -
една майка
и една дъщеря.

Развълнува ме дълбоко, мила Наде!
Прегръдки от мен - майката на една дъщеря ... и дъщерята на една майка
цитирай
4. cefules - Ако можех да напиша нещо подобно бих ...
30.07.2012 15:47
Ако можех да напиша нещо подобно бих поздравил теб и Лу с това.
цитирай
5. neslanchice - Прегръдки и за двете!
30.07.2012 15:52
Прегръдки и за двете!
цитирай
6. stela50 - Необяснима и вечна ... връзката между майка и дъщеря...
30.07.2012 16:17
Обич и светлина, сила и нежност - от сърцата на майка
и дъщеря, независимо от времето, пътя ... света ...
Много скъп ми е този прекрасен стих, мила приятелко...
Сърдечни прегръдки !
цитирай
7. sparotok - !
30.07.2012 16:28
Майка и дъщеря...върховно е! Това е вечността, даващото живот и вечно подновяващо се начало!

Поздрави!
цитирай
8. mariniki - там... в тихия край на света...
30.07.2012 16:32
винаги има една майка и дъщеря...
много ме развълнува това прекрасно стихотворение
и песните, които си подбрала за нас...
сърдечна прегръдка и поздрав
за теб...
цитирай
9. sestra - Внушението носи лекота,
30.07.2012 16:38
казано ясно в свръхраелизъм... Благодаря, Наде! Тя.
цитирай
10. demidin - Всяка майка, която има дъщеря се ...
30.07.2012 17:14
Всяка майка,която има дъщеря се надява,че чедото й ще намери по-добър мъж,отколкото тя...
А всяка майка имаща син е убедена,че той няма да намери такава невероятна жена,каквато е намерил баща му:)))
Бих изпратил линк на клип за майката,но ще бъде спам...
цитирай
11. kostadinovd - ПОЗДРАВИ !
30.07.2012 17:32
Поздрави за написаното !
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 3. megg - Началото ...
30.07.2012 18:20
megg написа:
Майка и дъщеря ... и майка ... За да го има животът и да пребъдва чрез обичта.

два извора винаги светят -
една майка
и една дъщеря.

Развълнува ме дълбоко, мила Наде!
Прегръдки от мен - майката на една дъщеря ... и дъщерята на една майка

Благодаря ти, мила Марианче! Прегръдки и от мен! Благодаря ти от сърце! Много се радвам, че ти е харесало. Поздрави на твоето момиченце!
цитирай
13. malchaniaotnadejda7 - 4. cefules - Ако можех да напиша нещо подобно бих ...
30.07.2012 18:23
cefules написа:
Ако можех да напиша нещо подобно бих поздравил теб и Лу с това.

Стефане! Благодаря ти от сърце... Това е повече, отколкото да го напишеш. Знаеш, колко обичаме теб, Или и Бобо! Поздрави за трима ви и до скоро! И благодаря за вдъхновените разкази!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - 5. neslanchice - Прегръдки и за двете!
30.07.2012 18:27
neslanchice написа:
Прегръдки и за двете!

:) Или! Здравей! Много ме зарадва, че си поспряла. Бях навън, извинявай, че чак сега отговарям. Прегръщаме те и ние! И дано по-скоро се видим. Изложбата на Лучиа е на 14 август - ето казвам ти го "официално" - каним ви!:) Сърдечни поздрави и на Бобо и до скоро!
цитирай
15. malchaniaotnadejda7 - 6. stela50 - Необяснима и вечна ... връзката между майка и дъщеря...
30.07.2012 18:32
stela50 написа:
Обич и светлина, сила и нежност - от сърцата на майка
и дъщеря, независимо от времето, пътя ... света ...
Много скъп ми е този прекрасен стих, мила приятелко...
Сърдечни прегръдки !

Благодаря ти, скъпа Таня! Знаеш, колко държа на мнението ти и колко близка те чувствам... Дано поне малко съм успяла да предам силата на нежността на майчината обич, която е независимо от тези три неща - позволи ми, да те цитирам - "независимо от времето, пътя ... света ..." Прегръщам те с обич и благодарност, че те има! Поздрави на Мими!

ps Тя е сътворила нещо много ценно. И като научен труд, и като творба. Но ще пиша, живот и здраве, отделно. Благодаря й от сърце за прочетеното!
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - 7. sparotok - !
30.07.2012 18:42
sparotok написа:
Майка и дъщеря...върховно е! Това е вечността, даващото живот и вечно подновяващо се начало!

Поздрави!

Благодаря ти, Павел! Много хубаво го казваш - "даващото живот и вечно подновяващо се начало"! Имаме мисията да опазим живота, да съхраним нежността му от посегателства - неосквернена. Няма нищо по-хубаво. Майката е самият живот, наистина е вечността...
Бъди здрав и много щастлив!
цитирай
17. ivankalilova - Невероятен стих, докосващ. . . . . . . ...
30.07.2012 18:45
Невероятен стих, докосващ.......
Каквото и да кажа , няма да е по различно от топлите, нежни думи на всички коментирали !
Благодаря, че те има и мога да се докосна до теб, до прекрасните ти стихове!
Сърдечни поздрави и прегръдки!:)))
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - 10. demidin - Всяка майка, която има дъщеря се ...
30.07.2012 18:50
demidin написа:
Всяка майка,която има дъщеря се надява,че чедото й ще намери по-добър мъж,отколкото тя...
А всяка майка имаща син е убедена,че той няма да намери такава невероятна жена,каквато е намерил баща му:)))
Бих изпратил линк на клип за майката,но ще бъде спам...

Здравей, Деми! Как така ще бъде спам - ще го кача, ако е твой - благодаря ти! Колко пъти, моите приятелки ме поздравяват и качвам песните в постинга. Аз си го позволявам, защото знам, че един истински артист се радва да сподели творчеството си с други хора. Малко са тези, измежду великите музиканти, които ще дребнавеят. И искрено се учудвам - някой взел песен и то авторска песен, направил си клипче и... "съдържанието става забранено, няма достъп, клипът е "частен"... Предпочитам клипчето във vbox7, но не успях да го кача. Поздрав с него! -

http://vbox7.com/play:bd2faf0b

ps Майчините надежди са нещо много индивидуално, знам ли... Мисля си, че донякъде е съдба. Убедена съм в това, че е съдба. За добро или за зло, но това е. Важното е, децата ни да бъдат! Господ да ги пази!


цитирай
19. malchaniaotnadejda7 - 11. kostadinovd - ПОЗДРАВИ !
30.07.2012 19:15
kostadinovd написа:
Поздрави за написаното !

Здравейте и благодаря! Чудесни са рисунките на децата от Малко Търново, а сега погледнах последния Ви постинг - поздравления! Бащата на дъщеря ми също е художник - график и живописец, а нашата съблогерка - Sestra - Станимира - също.

http://sestra.blog.bg/izkustvo/2009/08/16/za-dnite-kogato-me-niama-podariavam-cvetia.380593

Много се зарадвах, като разбрах, кой стои зад името Тили - Tili:) Една от най-големите български гобленистки...

http://tili.blog.bg/drugi/2012/04/07/pystra-cvetnica.936506

Другите съблогери ги знаем... Така че, тук има много сериозно присъствие на художници. Поздрави на Малко Търново, ако сте там - истинско гнездо на българщината!
цитирай
20. 4aiotgluhar4e - Здравей, Надя!
30.07.2012 19:16
Трогна ме! И ми припомни, че очите ми са на мокро място :)
Аз не знам каква е връзката майка - дъщеря, защото имам син, но си мисля, че разлика няма - една Богородица боли за детето си.
Поздрави и прегръдки за майката и дъщерята :)
цитирай
21. malchaniaotnadejda7 - 20. 4aiotgluhar4e - Здравей, Надя!
30.07.2012 19:21
4aiotgluhar4e написа:
Трогна ме! И ми припомни, че очите ми са на мокро място :)
Аз не знам каква е връзката майка - дъщеря, защото имам син, но си мисля, че разлика няма - една Богородица боли за детето си.
Поздрави и прегръдки за майката и дъщерята :)

Здравей, Чайче!:) Няма нищо случайно! Знаеш, колко те обичам, но не знаеш, колко ми трябваш. Лилянка е хванала по моретата - тъкмо за нейните гоблени разказвам и аха, да се наканя да я чуя, а аз съм си по-бавничка... ииии... хоп! Тили във Варна!:) От Олимпийският ти постинг научих... Надявам се това лято пътищата ни най-сетне да се срещнат... Прегръдка и поздрави на твоето момченце! Синът е son, но и SUN - той е Слънцето! И на мама Чайче, разбира се!:) До скоро!
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - 17. ivankalilova - Невероятен стих, докосващ. . . . . . . ...
30.07.2012 19:41
ivankalilova написа:
Невероятен стих, докосващ.......
Каквото и да кажа , няма да е по различно от топлите, нежни думи на всички коментирали !
Благодаря, че те има и мога да се докосна до теб, до прекрасните ти стихове!
Сърдечни поздрави и прегръдки!:)))

Здравей, мила Ваня! Ти винаги си толкова нежна като присъствие... Топъл, нежен човек си. В тази красива бяла рокля на снимчицата в манастира - казах си, (нали съм с двете леви ръце - като самурай съм!:) - нито шия, нито плета...) - та, помислих си, сигурно Ванчето е ушила тази рокля. Няма да забравя рокличките на вашето момиченце, как ги тъкмиш! Греят дрешките под ръцете и от душата на българката, на майката. И как обичаш снаха ти - ето, Деми е веднага опроверган.:) Аз се влияя от всичко тук... Влияя се от смяната на светлината, дори. Не, че някъде ходя. Така съм избрала засега. Животът ми напоследък минава почти в една стая от детството. Така по-добре работя...:) И ето, с ваша помощ, събрах май съчки за две поетични книги. Някъде прочета нещо, другаде друго, мисля ви, споделяме и... ги пишем заедно някак тези стихове.

Моята майка, Дина - светла й памет! много обичаше песните на Лили... Прегръщам те и нежна вечер, Ванче! :)
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - 8. mariniki - там... в тихия край на света...
30.07.2012 20:07
mariniki написа:
винаги има една майка и дъщеря...
много ме развълнува това прекрасно стихотворение
и песните, които си подбрала за нас...
сърдечна прегръдка и поздрав
за теб...

Здравей, мила Маги! Днес съм малко хаотична, извини ме. Това е дневно стихотворение - обикновено идват нощем, когато е съвършено тихо. Разтърси ме загубата на Румен Романов. Днес бях със свито сърце, идваха ми безумни идеи да пиша на някои хора на лични и да ги питам, "как са?"... Не го направих, разбира се, но пуснах това утринно стихотворение и внезапно при Ели, после при Ади - прочетох... Мисля, че той е млад човек! И толкова талантлив! Дано издадат книгата му, последната... Толкова съжалявам! Не мога да повярвам. И дано екипът на Блог бг публикуват на първа този постинг на Ади - Scarlety и на Ели - elinora - чест им прави, че са го почели....

http://romanov.blog.bg/profile.php

http://scarlety.blog.bg/drugi/2012/07/30/in-memoriam-rumen-romanov.984091

http://elinora.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/07/30/quot-proizvodni-na-liubovta-quot.984121


За песните заслугата не е моя, Маги. Майка ми ги обичаше...

Благодаря ти за милите думи! Хубава вечер на теб от сърце!
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - 9. sestra - Внушението носи лекота,
30.07.2012 20:45
sestra написа:
казано ясно в свръхраелизъм... Благодаря, Наде! Тя.

Здравей, Стани! Цитирам те, говоря за теб, а не ти отговарям!? Днес не съм на себе си - страшно горещ ден! Особено тежък. И все пак, трябва да сме благодарни, когато преминем през деня. Когато близките ни са добре.. Когато има мир и все още великите магьосници не са разтопили глетчерите. Това си е твое стихотворение. Ще го завърша, живот и здраве един ден... Идвам да чета! На гости...:)
цитирай
25. mamas - Дълбоко ме развълнува!
30.07.2012 21:05
Имам синове и дъщеря(само тя е по-далече) и мога да направя съпоставка. Връзката между майка и дъщеря наистина е по-особена. Казвам го от позицията на майка. Като дъщеря нямам особен опит, почти не съм живяла с майка си. Сега се уча (отскоро прибрах окончателно мама при мен, остана съвсем сама) и дано ми стигне времето да се науча да живея заедно с нея...
Благодаря ти, Надя!
цитирай
26. kalin8 - Привет!
30.07.2012 21:11
Толкова хубаво е казано....
Нямам думи!!!
Поздравления, Наде!
Б.
цитирай
27. malchaniaotnadejda7 - 25. mamas - Дълбоко ме развълнува!
30.07.2012 21:18
mamas написа:
Имам синове и дъщеря(само тя е по-далече) и мога да направя съпоставка. Връзката между майка и дъщеря наистина е по-особена. Казвам го от позицията на майка. Като дъщеря нямам особен опит, почти не съм живяла с майка си. Сега се уча (отскоро прибрах окончателно мама при мен, остана съвсем сама) и дано ми стигне времето да се науча да живея заедно с нея...
Благодаря ти, Надя!

Благодаря ти, Славе! Ценя мнението ти, знаеш. Трогна ме... Всички учим. Лошото е, че майка ми, Дина, си отиде твърде рано и чак сега разбирам толкова неща, но вече не като дъщеря, а като майка, която е имала една изключителна майка и не е била толкова добра дъщеря, колкото собственото й дете... Особен кръговрат. Исках да имам поне няколко деца, но така тръгна животът. Радвам се, че имаш и син - да са ти живи и здрави, а и ти - да им помагаш и да им се радваш! Хубаво е, че си взела майка ти при теб. Каквото и да е било в миналото. А и ти си широко скроен човек, личи си. Времето никога не стига, Славе, но от все сърце ти пожелавам, да сте радостни заедно, да сте щастливи! Сърдечни поздрави и хубава вечер!
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - 26. kalin8 - Привет!
30.07.2012 21:22
kalin8 написа:
Толкова хубаво е казано....
Нямам думи!!!
Поздравления, Наде!
Б.

Здравей, Боре! Благодаря ти, приятелю! Толкова сте щедри с мен, а още колко има да уча само... Радвам се, че поспря и ще очакваме августовските ти "капки акварел"! И при теб винаги е много уютно, светло и нежно. Всичко хубаво на теб от сърце!
цитирай
29. bven - Чудесна си, Надежда:)))
30.07.2012 21:27
Прекрасно казано, като началото и безкрая, като животът и вечността...Винаги можем да осъзнаем действията си и да поискаме прошка и да получим такава...
Майка и дъщеря - какво по-хубаво от това? нека винаги във всеки наш дом да свети Живата вода и да се предава от майка на дъщеря!
Поздрави и хубава вечер (последна от горещниците)!!
цитирай
30. malchaniaotnadejda7 - 29. bven - Чудесна си, Надежда:)))
30.07.2012 21:36
bven написа:
Прекрасно казано, като началото и безкрая, като животът и вечността...Винаги можем да осъзнаем действията си и да поискаме прошка и да получим такава...
Майка и дъщеря - какво по-хубаво от това? нека винаги във всеки наш дом да свети Живата вода и да се предава от майка на дъщеря!
Поздрави и хубава вечер (последна от горещниците)!!

Здравей, мила Bven! Сега ли са горещниците?:) Благодаря за добрата вест! Аз обичам като че ли повече циганското лято. Но има нещо прекрасно в неустоимата горещина - нещо царствено в Лятото. Преди обичах есента, а сега, обичам всеки сезон - прекрасно е, как времето преминава, как дефилира през сърцата ни... Да, нека Живата вода да се предава от майка на дъщеря, докато свят светува и след това и нека да свети във всеки наш, български дом! Това е мисията ни - този свят е святост и ние трябва да го спасим. Благодаря ти, че поспря, мила Bven! Ти винаги съобщаваш нещо ценно. И истинско. Поздрави сърцето на Тракия от Надежда!:)
цитирай
31. sande - Санде: Мъдро и красиво!
30.07.2012 23:28
Истинска поезия.

Кратко като вик на истината.

Поздравления Поетесо!
цитирай
32. malchaniaotnadejda7 - 31. sande - Санде: Мъдро и красиво!
31.07.2012 00:04
sande написа:
Истинска поезия.

Кратко като вик на истината.

Поздравления Поетесо!

Здравей, Санде! Много се радвам, че вече можеш да пишеш от блога си - нали имаше преди проблем и все излизаше анонимно. Хубав разказ за двете кученца, а и това че си го посветил на Майчето е чудесно, тя наистина е познала, какво нещо! Ние може да се поучим на поведение от животните. Снощи имах приключение с огромен скакалец, от който се поуплаших и който моята котка не пожела да нарани и да ме спаси, а нежно галеше с лапичка. Свих го в одеялото и го изтупах на стълбите.:) На сутринта, отивам да поливам цветята отвън и Скакльо, когото изтупах чаак на долната площадка се върнал горе - там, където са моите цветя. Един такъв бледичък ми се видя... не така ярко зелен и не така огромен всъщност. Позасрамих се аз - изгоних го, а той - при моите цветя. Пожелах гибелта му, а котето бе по-мъдро и милостиво от мен и не го схруска. Такъв огромен срам ме обзе, че лекичко го увих отново в една кърпа и го пуснах през прозореца да си лети на воля. Предишната аз бих побягнала нагоре по стълбата... Тази случка е като притча. Сега ти я разказах доста обстоятелствено. Ще опитам кратко.:) Поздрави и благодаря ти за добрата дума!
цитирай
33. erato7 - Развълнува ме до сълзи твоят стих, ...
31.07.2012 08:11
Развълнува ме до сълзи твоят стих, Надюшка!
Поздрави!
цитирай
34. malchaniaotnadejda7 - 33. erato7 - Развълнува ме до сълзи твоят стих, ..
31.07.2012 08:48
erato7 написа:
Развълнува ме до сълзи твоят стих, Надюшка!
Поздрави!

Здравей, мила Пепи! Благодаря ти, радвам се, че поспря при мен и хубав ден - сърдечни поздрави и щастливо августовско лято!
цитирай
35. monaliza121 - Зряща, жива вода...
31.07.2012 11:58
Императив, повеля на света!:))
Хареса ми, Надя! Звучи като закон, който няма нужда да се гласува:)))
Поздрав от морето!:))
цитирай
36. malchaniaotnadejda7 - 35. monaliza121 - Зряща, жива вода...
31.07.2012 12:02
monaliza121 написа:
Императив, повеля на света!:))
Хареса ми, Надя! Звучи като закон, който няма нужда да се гласува:)))
Поздрав от морето!:))

Здравей, Тинче!:) Драго ми е, че поспря. Нали знаеш... неписаните закони са единствените, които могат да бъдат закон. Онези, които служат на човека. А не той на тях... Прегърни българското море от мен!:)
цитирай
37. malchaniaotnadejda7 - 37. stix - Хубави стихове...
31.07.2012 12:31
stix написа:
Хубави стихове...

Благодаря ти, Stix! Постингът е в памет на майка ми, Дина.

Книгата, която ще издам, ако е рекъл Бог! в края на тази година - за Коледа - също ще бъде в памет на непрежалимата ми майка. Една достойна българка и майка, която никога няма да забравя!

Тази поетична книга е изцяло със стихове от Блог.бг, които веднага след появата им, съм споделяла първо с вас, моите скъпи приятели тук...
цитирай
38. sparotok - Великата богиня-майка
31.07.2012 16:09
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Майка и дъщеря...върховно е! Това е вечността, даващото живот и вечно подновяващо се начало!

Поздрави!

Благодаря ти, Павел! Много хубаво го казваш - "даващото живот и вечно подновяващо се начало"! Имаме мисията да опазим живота, да съхраним нежността му от посегателства - неосквернена. Няма нищо по-хубаво. Майката е самият живот, наистина е вечността...
Бъди здрав и много щастлив!



Благодаря ти Надежда! Cега подготвям постинг за имената на Великата богиня-майка. Всички до едно са красиви защото в древността хората са осъзнавали по-добре от днес кое е важно и значимо...

Хубав ден!
цитирай
39. pevetsa - Прегръдки Наде :))))
31.07.2012 17:26
И благословия, за МАЙКА и ДЪЩЕРЯ!
цитирай
40. malchaniaotnadejda7 - 39. sparotok - Великата богиня-майка
31.07.2012 18:12
sparotok написа:
malchaniaotnadejda7 написа:
sparotok написа:
Майка и дъщеря...върховно е! Това е вечността, даващото живот и вечно подновяващо се начало!

Поздрави!

Благодаря ти, Павел! Много хубаво го казваш - "даващото живот и вечно подновяващо се начало"! Имаме мисията да опазим живота, да съхраним нежността му от посегателства - неосквернена. Няма нищо по-хубаво. Майката е самият живот, наистина е вечността...
Бъди здрав и много щастлив!



Благодаря ти Надежда! Cега подготвям постинг за имената на Великата богиня-майка. Всички до едно са красиви защото в древността хората са осъзнавали по-добре от днес кое е важно и значимо...

Хубав ден!

Здравей, Павел! Моля да ме извиниш за това, че си позволих да цитирам името ти, не където трябва. Както казва любимият ми Лао Дзъ: "Мъдрият не спори, спорещият не е мъдър". Но когато става дума за България, когато някой каже за България лоша дума, сякаш посяга на честта на родната ми майка! България, както е във Вазовата песен е нашата Богиня-Майка.

Радвам се, че подготвяш постинг за Великата богиня-майка. Твоят всеотдаен труд и посветеност в служенето на България, дават упование и надежда на много българи тук. Единици не осъзнават, кое е важно и значимо... Ситото на времето е безпощадно. Ледените му ветрове ще пресеят истината от лъжата. И както казвам в старото стихотворение "Клеймо":

"Искреността
във миг ще смаже
подобно бумеранг
лъжата.
И над главата ми
ще падне
едно неписано
проклятие
на непожизненост."

Аз благодаря... Поздрави и хубав ден и на теб!
цитирай
41. malchaniaotnadejda7 - 40. pevetsa - Прегръдки Наде :))))
31.07.2012 18:17
pevetsa написа:
И благословия, за МАЙКА и ДЪЩЕРЯ!

Здравей, Алекс! Благодаря сърдечно, поздрави и на твоите сладуранчовци!:) Как мина интервюто с работата ти? Идвам да чета!:) Поздрави на Русе, на милото ти семейство и успех!
цитирай
42. scarlety - Наде,
31.07.2012 18:53
аз като майка и на син и на дъщеря,смятам връзката майка- дъщеря несломима,неразрушима,много силна. Вероятно подобна е връзката баща- син.Пък знам ли,при различните хора е различно...
Хареса ми стиха ти и посланието му! Поздрави и хубава вечер!
цитирай
43. malchaniaotnadejda7 - 43. scarlety - Наде,
31.07.2012 19:02
scarlety написа:
аз като майка и на син и на дъщеря,смятам връзката майка- дъщеря несломима,неразрушима,много силна. Вероятно подобна е връзката баща- син.Пък знам ли,при различните хора е различно...
Хареса ми стиха ти и посланието му! Поздрави и хубава вечер!

Здравей, мила Ади! Първо да ти благодаря за почитта, за постинга, който посвети на Румен Романов - тихо, достойно... Благодаря ти!

Знаеш ли, имам едно дете, но и 6 да имах - (в семейството на майка, вечна й памет! - са били шест деца и две са починали - общо 8 деца). Имам 12 първи братовчеди. Никога не съм разбирала, как може да си делиш децата - на по-любими, на момчета и момичета. Никога не бих, ако имах. Не знам... Както казваш, при различните хора е различно. Много се радвам, че имаш две дечица - да са ти живи и здрави! Това е, за което сме на този свят. Всичко останало - книги, творения, материално пребиваване, всичко е временно, всичко е за тях, за рожбите ни. Защо го написах така, не знам. Аз винаги съм мечтала да имам момиченце.:) И така се случи. Господ да ги пази! Това стихотворение до голяма степен е и спомен за моята майка. Нейната загуба ме съкруши. За първи път в живота си се затворих у дома и забравих времето. Затворих се в една стая по своя воля - и така, три години. Който ме познава - няма да повярва. Физически се промених - много! Но поезията ме "измъкна". Ние не осъзнаваме и не ценим достатъчно живота. Мислим го за даденост. Аз поне. Чак сега, започвам да разбирам...

Хубава вечер и на теб, радвам се, че поспря. И поздрави на Албена!:)
цитирай
44. makont - Свещена и благословена връзка!
01.08.2012 16:04
Ти си казала всичко, ти го умееш Наденце. Аз за съжаление съм само дъщеря и усетих нещата на тази плоскост, хубаво е да си малкото зрънце, окрилено и защитено. А от другата страна, със синовете е същото, тогава, когато си извора и даваш топлина и обич, тогава усещаш, че живееш. Поздрави и прохладна августовска вечер!
цитирай
45. malchaniaotnadejda7 - 45. makont - Свещена и благословена връзка!
01.08.2012 17:39
makont написа:
Ти си казала всичко, ти го умееш Наденце. Аз за съжаление съм само дъщеря и усетих нещата на тази плоскост, хубаво е да си малкото зрънце, окрилено и защитено. А от другата страна, със синовете е същото, тогава, когато си извора и даваш топлина и обич, тогава усещаш, че живееш. Поздрави и прохладна августовска вечер!

Благодаря ти, Майче... Аз съм го написала повече като дъщеря, която иска да бъде достойна, като своята майка. И понеже имам момиченце, съм го казала така, но това е метафората на майчинството, без значение, дали децата ни са дъщери и синове - те са нашият дар от Бог, нашият благослов, надежда и живот. Да бъдат! И България да пребъде в тях... И на теб светъл и радостен август - всичко хубаво от сърце за теб и близките на сърцето ти! Дай Боже и на всички добри хора!
цитирай
46. breeze - Силна си!
03.08.2012 14:22
И това ме радва!

цитирай
47. malchaniaotnadejda7 - 47. breeze - Силна си!
04.08.2012 01:01
breeze написа:
И това ме радва!


Припомни ми един мой стар стих:

"Измислена е всяка сила -
в живота диша нежността...
В живота? Толкова далече?
Вървя. А нужен си ми ти.
Да бъде пътят. Да е вечер.
И огънят да не заспи..."

За себе си не знам. Знам северните ветрове...:) Обичам ги! И мистралът, сирокото... Но най-много обичам северния вятър. Поздрави Breeze!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3264632
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43555