Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
16.12.2010 12:11 - ФИЛИГРАННО
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 7330 Коментари: 28 Гласове:
95



ФИЛИГРАННО

Отглеждаме душите си
все по-непохватно
материята овладяли
като в мида
затваряме духа си
в плът от думи, желания,
в света от звуци...
Обличаме душите си
в огледала,
помръкнали
преди да ни огледат
и изкривят.
Понечим ли
да се прегърнем -
в снега
виновно блясват
капки кръв.


16. XII. 2010.
http://www.youtube.com/watch?v=_OMcwghGSvk





Гласувай:
95



Следващ постинг
Предишен постинг

1. vippoker - какво означава филигранно
16.12.2010 12:15
иначе е прекрасно
а музиката е божествено
мълчание от надежда

целувки за стиха
жоро
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Vippoker!
16.12.2010 12:22
Значи нежно, финно... Но ето, какво казва тълковният речник:)
филигран -
1. Златарско изделие за накит от тънка златна или сребърна жица.
2. Воден знак на хартия.
филигранен - който е изработен с филигран. Филигранени изделия...
Благодаря, че ме накара да погледна. Май водният знак е много по-близко до истината. Поздрави!
цитирай
3. kikowsky - Току виж дойде ден, в който
16.12.2010 12:38
ще можем да правим от материята неща толкова фини като дух :) Толкова филигранни :) Вероятно тогава ще може да се модифицира душата по материален път :D
Браво за стихотворението :)
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Магура!:)
16.12.2010 12:43
Дай Боже! Щом ти го казваш. Ти си вестоносец на Слънцето, на "нашия баща":))
Благодаря, че ми гостува. Поздрави!
цитирай
5. kikowsky - Хехе, стига де.
16.12.2010 14:32
Как да не минавам да чета :) Пишеш много задълбочено. Казвал съм го и преди - върху всяко от твоите стихотворения може да се пише по цяла книга с анализи :)
А чак пък за вестоносец... просто забравеното от всички ме трогна.
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - Как няма да го запомня!
16.12.2010 14:38
Аз съм поданик на Венера - планетата на паметта. От Слънчевата страна съм:)
Благодаря ти, Магура... За присъствието)))
цитирай
7. demar - Не разбрах какво означава "филигранно"
16.12.2010 14:49
но стихчето ми прозвуча като звук ...
като звук от скъсана "тънка златна или сребърна" струна.
А обичам...много обичам китара...
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - Никога няма да го осмислим докрай, Demar...
16.12.2010 15:21
Филигранното? Въздушен знак. Небесно колие, разкъсано от вселенски ветрове, потънало в дълбините на океана. Благодаря, че разпозна звука:) Когато докосва водата... Бъди щастлив!
цитирай
9. stela50 - Имам сребърно бижу ...филигран ,веднага го свързах с него .
16.12.2010 16:03
Моето усещане беше по-скоро осезателно. Представих си ...
...затваряме духа си
в плът от думи, желания,
в света от звуци...
Прекрасно е Надя !
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Таня!
16.12.2010 16:16
Идентичното усешане. Точно така го видях и аз. Благодаря ти за постинга за Чарли! Такъв подарък...
цитирай
11. candysays - ...
16.12.2010 18:36
"Понечим ли
да се прегърнем -
в снега
виновно блясват
капки кръв." -
Нима е толкова опасна прегръдката в днешно време.. тук, на този свят?.. :(((

Поздрави, Мълчание! Бъди Надежда.. *
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Криси!
16.12.2010 19:02
На този свят, да... Приживе няма безсмъртна Любов. Не сме съвместили духа й. Напротив, той зъзне с боси нозе на снега. Докато има един човек, който е нещастен на тази земя, всеки от нас е отговорен за това. Снегът е канонично нежен и недостижим, а кръвта е символ на живота, на материалното...
Чувството ти е прекрасно и вярвам, че ще съхраниш пламъчето му и то ще те пази и пренесе през времето! Благодаря ти за пожеланията. Бъди здрава и закриляна!
цитирай
13. megg - Поздрави, Наде, силно е!
16.12.2010 21:35
И ... тъжно. Материя и Дух, полети към безкрая и решетки ... И е хубаво, когато можем да усетим полъха от Другаде!...
Хубава, мека и топла вечер! :)))
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - Така звучиш, Megg ...
16.12.2010 21:47
Снегът искри, а ти ми донесе копнеж по пролет! "Хубава, мека и топла вечер! :)))"
Благодаря ти... Нека точно такава бъде вечерта за теб!
цитирай
15. universalnite1neo - :) Съвсем скоро "снегът&q...
16.12.2010 22:37
:) Съвсем скоро "снегът" ще се стопи и душите ще блеснат с цялото свое великолепие ! Със светла мисъл и братска подкрепа от Нео :)
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - Скъпи Нео!
16.12.2010 22:48
Ти идваш от спираловидни звездни галкатики, а аз ти говоря в предишния си постинг за планети... Разсеяна съм като стоте милиарда звезди от Млечния път.:)
Оценявам подкрепата ти и ти благодаря от сърце! Винаги имаш моята добра мисъл! Поздрави!
цитирай
17. freyja - Обличаме душите си в Любов и
17.12.2010 00:15
безлюбовно ги събличаме,
пошло- омаскарени от тленни желания,
думи излишни,
ненаситни очи,
ненацелувани устни- нечии, а ничии всъщност,
пробягващи вертикално по отминаващо днес,
промушили задъхано цепковидна пролука на идното Утре-
дано тогава (поне) в Обич бъдем облечени!

Синхронът на меланхолията е обхванал и теб...

Поздравления за филигираното чувство!

Хубава вечер!
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - Благодаря ти, мила Freyja!
17.12.2010 00:34
В очакване на Рождество сме... Светли сънища!
цитирай
19. candysays - @ 12,
17.12.2010 13:06
Надя, благодаря ти за този коментар-отговор на моя! Чудесен е и искрено го споделям.. И аз ти желая здраве и всичко най-добро! Нужно ни е, за да продължаваме.. въпреки всичко.. А Надежда (винаги) има :)*
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - И аз ти благодаря, Криси!
17.12.2010 14:35
Разбира се, че има надежда.:) Бъди здрава и всичко най-хубаво от сърце! Бъди!
цитирай
21. kometapg - Колко истина има в твоя стих! Поз...
17.12.2010 21:35
Колко истина има в твоя стих! Поздравявам те и ти пожелавам повече щастливи мигове в живота!:)
цитирай
22. ckarlet - Много е хубаво, Мalchaniaotnad...
17.12.2010 22:10
Много е хубаво, Мalchaniaotnadejda7!
И има доста за размисъл в него...
Поздрави!
цитирай
23. malchaniaotnadejda7 - Истината е в твоята история, Светле!
17.12.2010 22:19
Благодаря ти от сърце, стократно да ти се връща!:)
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - Трогна ме разказа ти, Ckarlet! Как не ти се падала паричката...
17.12.2010 22:22
А всъщност си я изтеглила - късметът да спасиш уюта, да предадеш топлинката на децата си. Опазим ли живо пламъчето на коледната приказка, не сме живели напразно.
цитирай
25. ckarlet - Е, нали знаеш, че когато човек та...
18.12.2010 11:41
Е, нали знаеш, че когато човек тарикатува никога не печели, Мalchaniaotnadejda7:)))
Може да не ми се е падала паричката, но наистина съм имала, имам и сега всичко, което не може да се купи с пари.
Хубави празници ти желая от сърце! И да мислим вече за подаръците, че нямаме време:)))
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Ckarlet! E, недей така:)))
18.12.2010 12:12
Аз от малка си бях хитруша:))) Може и затова да съм понаказана сега:))) Но паричката, незнайно защо ми се падеше често. Бях от тези деца. Затова може би и постъпих така странно, когато бях на пет. А майка ми, вечна й памет, го прие, без да се намесва и за миг. Ако това бе дъщеря ми, аз не бих го позволила. А когато започнах да меся питката, пак под погледа на майка, все гледах да завъртя онова ъгълче с късметчето към сестра ми и дъщеря ми. Ето какво разказах на наша съблогерка вчера:)))
17.12 17:17 - Здравей Teatarnamechtite!
И таз добра!:) Ама ти наистина ли мислиш, че можем да притежаваме каквото и да било? Аз се отказах още когато бях на 5:) "Подарих" любимата си играчка на водата. Хвърлих я от моста в реката! Дълго мислих, още помня това:))) Поздрави за постинга!

Весели празници, Ckarlet! Да, предстоят подаръците за любимите хора. Благодаря ти, че намина и празнично настроение на теб от сърце!

цитирай
27. tili - стихото е прекрасно
18.12.2010 18:55
и с тази музика... Много чувствено!
А иначе ако позволиш - file et graine - нишка и зърно. Изящната дантела се изгражда от нежни нишки и се закрепва със здрави и твърди гранули. Като в живота - мрежа без твърда точка за закрепване се свлича и разпада ;)))

Хайде на късметите! Весела Коледа!!!
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Тили, благодаря ти! :)
18.12.2010 22:11
Права си. Хубаво казано. Като кенетата на една кука. Така е в живота, но в поезията е според Айнщайн: "Там, където свършва мрежата на времето и пространството, оттам започва реалността"...
Рождество Христово и... ще бъднуваме. Жива и здрава да си! Весели празници!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3287276
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43592