Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
19.08.2011 19:07 - РАВНОСМЕТКА
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 8510 Коментари: 28 Гласове:
85


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
РАВНОСМЕТКА

Ще седна
и ще прося милост.
Косата ми
ще побелява -
Като загубена комета
сред мрака
тъмно ще сребрее ...
Навярно
нещо ще спечеля -
предание
или легенда.
Все тая,
няма да ме има.

18. 08. 2011. 
http://www.youtube.com/watch?v=wpp-sN-N-hE&feature=related&start=1&autoplay=1





Гласувай:
85



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alexs - Навярно има и живот след смърта! ...
19.08.2011 20:56
Навярно има и живот след смърта!
Когато те няма, пак ще те има!
Надежда винаги ще има ......................
цитирай
2. malchaniaotnadejda7 - alexs - Навярно има и живот след смърта! ...
19.08.2011 21:12
alexs написа:
Навярно има и живот след смърта!
Когато те няма, пак ще те има!
Надежда винаги ще има ......................

:) Има, разбира се. Докато ни има, може да преобърнем света със сърцата си... Затова моля милост! Никога да не губя надежда. Ние сме крайни същества единствено тук и сега. Вярвам в това. Както и дълбоко вярвам, че единствено от нас зависи, дали ще бъдем или не. И какви точно ще бъдем. Изборът ни принадлежи. И не бива да забравяме, че е много личен и съкровен, че когато го взимаме за себе си, избираме за цялото човечество. Но общността или човечеството не могат да решават за нас, да бъдат субститут на индивида. Затова, родени сме свободни и влюбени, проходили сме изправени тук и сега. Нека бъдем такива.
Да. Надежда винаги ще има, прав си...:) Докато се обичаме. Благодаря ти ...
Поздрави!
цитирай
3. venica - -
19.08.2011 21:25
хареса ми
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - :) Веница ... Хубаво име. Друго звучене... :)
19.08.2011 21:33
Благодаря ти, радвам се. Тежко стихотворение.. Има и такива..
Винаги си добре дошла, Веница. Поздрави на сините морски сенки в твоите стихове! Нямам пелин, но имам домашно вино...:) Хубава вечер!
цитирай
5. mt46 - Здравей, Надежда!
19.08.2011 21:33
Да, няма да ни има...
А след нас - каквото остане...
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - mt46 - Здравей, Надежда!
19.08.2011 21:44
mt46 написа:
Да, няма да ни има...
А след нас - каквото остане...

Здравей, Марине! Точно това е най-хубавото... Нима е добре да сме вечни, безкрайно оковани тук така. Представяш ли си, колко тъжно, би било! В момента, в който ясно го осъзнаем, нищо не може да ни спре. Няма сила на този свят, която може да ни попречи да... останем. С делата си. И... колкото и да е банално, със сърцата си. Това е пътя. Прося милост от собственото си сърце. Да бъде вярно и щедро, докато ме има.:) Да издържи и да остане...
цитирай
7. stela50 - Винаги ще има надежда ...и след нас нещо ще остане .
20.08.2011 17:21
Не мога да намеря по - точни думи от твоите и посланието на хубавия стих :
...Няма сила на този свят, която може да ни попречи да... останем. С делата си. И... колкото и да е банално, със сърцата си. Това е пътя. Прося милост от собственото си сърце. Да бъде вярно и щедро, докато ме има.:) Да издържи и да остане...
Прегръщам те ,Надя !
цитирай
8. universalnite1neo - :) Привет, Надя ! Изповедта ти е ...
20.08.2011 17:24
:) Привет , Надя !
Изповедта ти е много хубава , позволи ми да ти споделя мисъл във връзка с нея : Никога не е имало такова нещо като "смърт" , а просто завръщане в Дома. Както капката се връща във Великата и Вечна река !

Поздрави и нови вдъхновения :)
цитирай
9. malchaniaotnadejda7 - Не мога да намеря по - точни думи от ...
20.08.2011 17:54
stela50 написа:
Не мога да намеря по - точни думи от твоите и посланието на хубавия стих :
...Няма сила на този свят, която може да ни попречи да... останем. С делата си. И... колкото и да е банално, със сърцата си. Това е пътя. Прося милост от собственото си сърце. Да бъде вярно и щедро, докато ме има.:) Да издържи и да остане...
Прегръщам те ,Надя !

:) Здравей, Таня! Да, винаги ще има надежда. Тя ще остане и след нас... Надеждата и вярата в силата на доброто. Просто ще я "предадем нататък". Като в онзи филм... Обичам те, Таничка!


цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - universalnite1neo - :) Привет, Надя ! Изповедта ти е ...
20.08.2011 18:01
universalnite1neo написа:
:) Привет , Надя !
Изповедта ти е много хубава , позволи ми да ти споделя мисъл във връзка с нея : Никога не е имало такова нещо като "смърт" , а просто завръщане в Дома. Както капката се връща във Великата и Вечна река !

Поздрави и нови вдъхновения :)

:) Привет, Нео! Благодаря за споделеното. Да, вярвам, че животът е по-велик и по-безкраен от смъртта... Не случайно думата "Дом" на български и на английски е сродна по звук и смисъл.
Бъди здрав, Нео! Вдъхновение и много радости на теб!:)
цитирай
11. bven - Все тая, няма да ме има ...
20.08.2011 19:15
Не съм съгласна с лиричния герой (героиня), но това е друга тема.
Знам само, че Духът е вечен и няма начало, нито край.:)
Поздрави, Надежда!:)
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. bven - Все тая, няма да ме има ...
20.08.2011 20:12
bven написа:
Не съм съгласна с лиричния герой (героиня), но това е друга тема.
Знам само, че Духът е вечен и няма начало, нито край.:)
Поздрави, Надежда!:)

:) Аз благодаря за несъгласието, Мими! Откога чакам, някой да ме постави на място. Ти можеш. Шегата настрана, поводът да напиша тези редове е едно "приЗемяване", опомняне, самоосъзнаване. Стигнах зенита на живота си и стоя на прага му "по божия воля"... Та, ако нямах дълбоката вяра във вечността на пътя, който всеки от нас избира, в безсмъртието на духа ни, никога не бих се осмелила да изкрещя колкото ми глас държи от дълбокото: "Все тая, няма да ме има!". Броени са миговете ни тук и сега, в този живот на душата. Всичко друго е второстепенно. Тук и сега - каквито сме тук, такива ще бъдем и нататък. И "оттатък"... Времето е измислено, а и шансовете ни не са безкрайни. Това научих със сърцето си дотук, това негово "знание" споделям... Аз ти благодаря, скъпа приятелко! Колкото букви, толкова прочити... Защото "Бог" е нещо много малко. Може би, буква... Благодаря, че ми даде шанс да внеса яснота в това поетично послание! Светла съботна вечер и хубава неделя, Мария!:)
цитирай
13. 4aiotgluhar4e - С тази Поезия, дълго ще те има! ...
21.08.2011 00:22
С тази Поезия, дълго ще те има!
Привет, Надя!
цитирай
14. malchaniaotnadejda7 - Само при едно условие, Чайче... :)
21.08.2011 02:44
Ако има с кого да я споделям. И той при всички случаи трябва да разбира от поезия и от някои по-важни от поезията неща повече от мен ...
И за да съм по-ясна, става дума за теб, за вас, приятелите тук, които обичам.:) Благодаря, че те има!
цитирай
15. blagovestie - Здравей, Надежда!
21.08.2011 09:03
А Милостта се подарява...

Има един страхотен цитат от "Легенди за страстта", който обожавам: "Някои хора чуват толкова силно гласът на сърцето си. И действат спрямо него. Такива хора или полудяват. Или се превръщат в легенда" (по памет)

Пожелавам ти да си легенда. От щастливите :)))
цитирай
16. malchaniaotnadejda7 - Здравей, Люси!
21.08.2011 10:00
Хубаво казано. Благодаря за милите думи! Радвам се, че ми гостува... :)
Всичко радостно и светло за теб!:)
цитирай
17. анонимен - Правиш равносметка,
21.08.2011 15:47
но не защото ти е рано, а защото не ти е равно и все едно. ))))
цитирай
18. malchaniaotnadejda7 - parasol - Правиш равносметка,
21.08.2011 16:07
parasol написа:
но не защото ти е рано, а защото не ти е равно и все едно. ))))

:) Здравей, Слави! :) Май ми е време... Както и да го погледнеш. Благодаря ти, докато сме от страната на поезията, равно, няма да ни бъде.:) Сърдечни поздрави!
цитирай
19. dmv - Ако спечелиш предание. . . значи ще ...
21.08.2011 22:31
Ако спечелиш предание...значи ще те има:)
цитирай
20. malchaniaotnadejda7 - dmv - Ако спечелиш предание. . . значи ще ...
22.08.2011 00:17
dmv написа:
Ако спечелиш предание...значи ще те има:)

Дориан, това е благослов, да си жив и здрав!... Здравей, Змей!:)
Исках да кажа, друго. Странно нещо са думите. Ако някой не е "предание" приживе, шансът да бъде предание след това, като си отиде, е едно на милион... Емили Дикинсън - примерно. Такива хора ги има винаги, да... Те са приказни, те са легендата... Граничи с невъзможност, Дориан, но аз ти благодаря за добрата дума.
цитирай
21. aqualia - Аз бих помилвала момичето, което винаги е тук...
22.08.2011 10:29
... с чудесните си стихове, вярвам в нетленността на душата. Поздрави , Наде!
цитирай
22. malchaniaotnadejda7 - aqualia - Аз бих помилвала момичето, което винаги е тук...
22.08.2011 11:01
aqualia написа:
... с чудесните си стихове, вярвам в нетленността на душата. Поздрави , Наде!

И аз вярвам, Лили.:) Вярвам и в други съществования. Преизпълващата ни илюзия, че сме сами в необозримия универсум е толкова ефимерна и смешна. Ние си въобразяваме, че нашите страсти и вълнения са най-важни. Не, не са. Аз ти благодаря, че си тук, че те има... Благодаря за Лондонския аквариум!:) Незабравимо представяне. Бъди здрава и щастлива!
цитирай
23. makont - Ще бъдеш, Наде!
22.08.2011 17:40
Това е твоята вселена с малко думи. Тук и отвад, не може да те няма, защото си истинска, защото си оставила посление и си изпросила тази милост със сърцето си! Хубава седмица!
цитирай
24. malchaniaotnadejda7 - makont - Ще бъдеш, Наде!
22.08.2011 17:50
makont написа:
Това е твоята вселена с малко думи. Тук и отвад, не може да те няма, защото си истинска, защото си оставила посление и си изпросила тази милост със сърцето си! Хубава седмица!

И защото моите приятелки са ангели. Истински! Като теб...:) Прегръщам те! Светла и радостна седмица и на теб, Майче!
цитирай
25. vahisht - Хубаво...
23.08.2011 07:18
Хубаво и тъжно...
Напомни ми това:
"Здравите нямат нужда от лекар, а болните" - отвръща Господ. "Идете и се научете, що значи: ‘милост искам, а не жертва’. Защото не съм дошъл да призова праведници, а грешници към покаяние" (Мат. 9:12-13).
цитирай
26. malchaniaotnadejda7 - vahisht - Хубаво...
23.08.2011 09:21
vahisht написа:
Хубаво и тъжно...
Напомни ми това:
"Здравите нямат нужда от лекар, а болните" - отвръща Господ. "Идете и се научете, що значи: ‘милост искам, а не жертва’. Защото не съм дошъл да призова праведници, а грешници към покаяние" (Мат. 9:12-13).

Благодаря ти, Vahisht! Бъди здрав!
цитирай
27. dimitarf - хубава работа
30.08.2011 11:43
а ти кой си мислиш, че си?
за кого по дяволите тъжиш?
за себе си или за Себе-си-то?
цитирай
28. malchaniaotnadejda7 - dimitarf - хубава работа
30.08.2011 11:55
dimitarf написа:
а ти кой си мислиш, че си?
за кого по дяволите тъжиш?
за себе си или за Себе-си-то?


:) Аз съм Бог. Създадох хората, но не мога да им помогна. Душата им е на ангели, държат се като дяволи и творението ми отива "по дяволите", както казваш ти.:)
Тъжа, че никога не мога да съм с тях по свой образ и подобие.:)
Моят "the God complex", за който пишеш, е... насочен единствено към мен и "Себе-си-то".
Самотата е родината на всички богове;) и само тя има права над тях.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3286872
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43592