Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Постинг
20.09.2012 22:56 - ОСТАВЯМ МИСЛИТЕ
Автор: malchaniaotnadejda7 Категория: Поезия   
Прочетен: 4972 Коментари: 12 Гласове:
69

Последна промяна: 21.09.2012 12:21

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
ОСТАВЯМ МИСЛИТЕ

Оставям мислите
да отлежават като бисери,
а те избухват
като древно вино -
гъсто и непрогледно.
Нима мога да обгърна
истината за историята
на своето пребиваване
така неравна?
Как бих могла да бъда
реална за другите,
щом мислите ми
губят своето време,
преливат извън очертанията,
нагънати от релефите
на векове и думи.
И ето, прииждам отново
като потоп в бели дрехи
там, на космодрума, където
има крила за всички,
които не се страхуват
от себе си и от другите.

12. 09. 2012.







Гласувай:
69


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Санде: Сърдечни поздрави!
20.09.2012 23:08
И ето, прииждам отново
като потоп в бели дрехи
там, на космодрума, където
има крила за всички,
които не се страхуват
от себе си и от другите.

---
Стихотворението е жестоко.
цитирай
2. jabalka - Привет Мълчание, което говори чрез - толкова други неща!
20.09.2012 23:13
" ...има крила за всички,..."
Има разбира се - За всички , които...!
Приеми моите добри пожелания и поздрави!
цитирай
3. mariniki - и аз съм на онова място...
20.09.2012 23:25
там...където има крила за всички...
много ми допадна точно сега този твой
прекрасен стих, Надя...и топла прегръдка...
с обич за теб..
цитирай
4. malchaniaotnadejda7 - 1. анонимен - Санде: Сърдечни поздрави!
20.09.2012 23:30
анонимен написа:
И ето, прииждам отново
като потоп в бели дрехи
там, на космодрума, където
има крила за всички,
които не се страхуват
от себе си и от другите.

---
Стихотворението е жестоко.

Здравей, Санде! Благодаря ти, радвам се, че го възприемаш. Хаотично за самата мен. Човек най-трудно среща себе си. Имах едно старо стихотворение за това, когато дойдох преди години тук. Ще го намеря и ще ти го кажа, но коментарите пак изчезнаха... Като ги видя.:) Сякаш ги пишем с бяло мастило. Сърдечни поздрави!
цитирай
5. malchaniaotnadejda7 - 2. jabalka - Привет Мълчание, което говори чрез - толкова други неща!
20.09.2012 23:32
jabalka написа:
" ...има крила за всички,..."
Има разбира се - За всички , които...!
Приеми моите добри пожелания и поздрави!

Привет, Ябълчице, която обичам!:) Благодаря ти от сърце! И ти приеми моите благопожеляния и светли мисли! Хубава Есен!
цитирай
6. malchaniaotnadejda7 - 3. mariniki - и аз съм на онова място...
21.09.2012 00:45
mariniki написа:
там...където има крила за всички...
много ми допадна точно сега този твой
прекрасен стих, Надя...и топла прегръдка...
с обич за теб..

Това е най-хаотичното стихотворение, което ми се е случвало. Нещо като "24 часа от живота на една жена":) Здравей, Маги! Радвам се, че сме отново заедно. Нямаше ме седмица, а ми се стори вечност. Благодаря ти!

цитирай
7. mitkaloto - Надя, навярно ще дойде времето к...
21.09.2012 08:20
Надя,навярно ще дойде времето когато човек ще полети ..без страх.Хубаво стихотворение!Поздрави!
цитирай
8. malchaniaotnadejda7 - 7. mitkaloto - Надя, навярно ще дойде времето к...
21.09.2012 12:25
mitkaloto написа:
Надя,навярно ще дойде времето когато човек ще полети ..без страх.Хубаво стихотворение!Поздрави!

Да, Митко, навярно ще дойде времето, когато... Ето, ти си го написал тук и тази вяра ще остане, ще я има.:) Благодаря ти, приятелю!
цитирай
9. megg - " има крила за всички"
21.09.2012 13:06
Светлата поривност, която ни е дадена, стига да съумеем да я опазим; нашето истинско Аз, безграничното ... Колко е хубаво да бъдем " там, на космодрума, където ..." страхът е преодолян, дори да го е имало.
Силно и светло вглеждане, мила Наде, лъчисто и бяло! Поздравления!
И - пъстра есен, с много слънца в косите на дърветата! И в душата! :)
цитирай
10. malchaniaotnadejda7 - 9. megg - " има крила за всички"
21.09.2012 13:39
megg написа:
Светлата поривност, която ни е дадена, стига да съумеем да я опазим; нашето истинско Аз, безграничното ... Колко е хубаво да бъдем " там, на космодрума, където ..." страхът е преодолян, дори да го е имало.
Силно и светло вглеждане, мила Наде, лъчисто и бяло! Поздравления!
И - пъстра есен, с много слънца в косите на дърветата! И в душата! :)

:) Благодаря ти, мила Марианче! Благодаря ти сърдечно! И на теб - вълшебна есен! Прегръщам те с много обич!:)
цитирай
11. zvezdichka - Мисли, поглед, отвъдност, полет - ...
28.09.2012 13:23
Мисли, поглед, отвъдност, полет - преплитат се в едно цяло и това за виното много ми хареса :).

"Оставям мислите
да отлежават като бисери,
а те избухват
като древно вино -
гъсто и непрогледно."

Поздрави за стиха!
цитирай
12. malchaniaotnadejda7 - 11. zvezdichka - Мисли, поглед, отвъдност, полет - ...
26.10.2012 23:46
zvezdichka написа:
Мисли, поглед, отвъдност, полет - преплитат се в едно цяло и това за виното много ми хареса :).

"Оставям мислите
да отлежават като бисери,
а те избухват
като древно вино -
гъсто и непрогледно."

Поздрави за стиха!

Благодаря ти, мила Цани! Защо чак сега виждам коментара ти... Много ме зарадва, благодаря ти!:) Прегръдки и хубава вечер! Поздрави на Русе! Нямали сме били нобелист!? Имаме! Вашият Елиас Канети!:) До скоро и радостни дни!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: malchaniaotnadejda7
Категория: Поезия
Прочетен: 3286044
Постинги: 434
Коментари: 8064
Гласове: 43591